SRAD układ paliwowy WTF!?!
Posty: 12
• Strona 1 z 1
SRAD układ paliwowy WTF!?!
Obecne moto posiadam od jakichś 2 miesięcy, więc nie znam go zbyt dobrze. Podczas jednego z ostatnich w ubiegłym już roku wypadów złapałem kawałek w miarę prostej drogi i pognałem pełnym łogniem!
Po jakimś kilometrze w okolicach prędkości maksymalnej moto zwyczajnie zgasło i pomimo usilnych prób nie udało się w czasie jazdy odpalić. Akurat zaczął się jakiś chodnik zjechałem na niego, kręcę rozrusznikiem, ale moto nawet raz nie pyknie w cylindrze. Przypomniałem sobie że kilka osób miało już taki problem w SRAD'ie, więc spokojnie odczekałem 2 minuty i moto zapaliło od razu.
Więc winny albo zafajdolony układ paliwowy, albo coś wali się w odpowietrzaniu (czy tam napowietrzanu, wiecie o co biega) baku.
Korzystając z nieprzychylnej aury postanowiłem przyjrzeć się układowi paliwowemu i oto co znalazłem pod bakiem:
(otwórz link)
(otwórz link)
Jakość marna ale jak się przyjrzeć to można zobaczyć o co biega.
Jak nie to macie tu fotkę z legendą:
(otwórz link)
(otwórz link)
To czego nie widać na foto:
Ta zagięta rurka (metalowa dalej przechodzi w normalny gumowy przewód) jest zagięta i upier****a jakimś klejem.
Pytanie: Po co ktoś zrobił tu coś takiego? Ma to jakiś związek z wychlaniem całej zawartości gaźników przy wysokim poborze paliwa?
No bo podczas gleby to się nie pogięło. A już na pewno nie ujeb*** klejem
Moto: GSX-R 600 Y (gaźnik, SRAD, 2000r)
Po jakimś kilometrze w okolicach prędkości maksymalnej moto zwyczajnie zgasło i pomimo usilnych prób nie udało się w czasie jazdy odpalić. Akurat zaczął się jakiś chodnik zjechałem na niego, kręcę rozrusznikiem, ale moto nawet raz nie pyknie w cylindrze. Przypomniałem sobie że kilka osób miało już taki problem w SRAD'ie, więc spokojnie odczekałem 2 minuty i moto zapaliło od razu.
Więc winny albo zafajdolony układ paliwowy, albo coś wali się w odpowietrzaniu (czy tam napowietrzanu, wiecie o co biega) baku.
Korzystając z nieprzychylnej aury postanowiłem przyjrzeć się układowi paliwowemu i oto co znalazłem pod bakiem:


Jakość marna ale jak się przyjrzeć to można zobaczyć o co biega.
Jak nie to macie tu fotkę z legendą:


To czego nie widać na foto:
Ta zagięta rurka (metalowa dalej przechodzi w normalny gumowy przewód) jest zagięta i upier****a jakimś klejem.
Pytanie: Po co ktoś zrobił tu coś takiego? Ma to jakiś związek z wychlaniem całej zawartości gaźników przy wysokim poborze paliwa?
No bo podczas gleby to się nie pogięło. A już na pewno nie ujeb*** klejem

Moto: GSX-R 600 Y (gaźnik, SRAD, 2000r)
-
Invi - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 6277
- Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12
ja obstawiam że ktoś źle demontował zbiornik i coś upier*olił, być może przez to że rurka jest zagięta nie przepuszcza odpowiedniej dawki paliwa.
zobacz czy wyjmie się ją z całą pompa paliwową, poszukaj pomp na allegro i jeśli ten element jest dorobiony to wymień pompkę na sprawną bo jak ci to p* gdzieś w trasie to będziesz miał lipe...
spekuluję na podstawie tego co widac na fotach a widac niewiele...
zobacz czy wyjmie się ją z całą pompa paliwową, poszukaj pomp na allegro i jeśli ten element jest dorobiony to wymień pompkę na sprawną bo jak ci to p* gdzieś w trasie to będziesz miał lipe...
spekuluję na podstawie tego co widac na fotach a widac niewiele...
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! 

-
melvin - PierwszyOkrutny
- Posty: 8393
- Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Ale z tego co widziałem to tą rurką nie płynie paliwo tylko idzie gdzieś pod silnik ( jakieś odpowietrzenie? ).
Najlepiej będzie to po prostu wymienić.
Ale zastanawia mnie to bo "niechcące" wygięcie tej rurki jest niemal nie możliwe! Daleko od wszystkiego więc przy demontażu raczej się nigdzie nie zaczepi. Do tego jest metalowa i raczej ciężko ją pogiąć.
A z tego co widziałem to w moto kilka rzeczy jest dość prowizorycznie naprawione ( odpięty czujnik stopki ). Więc pomyślałem że i tu działał kreatywny mechanik.
Najlepiej będzie to po prostu wymienić.
Ale zastanawia mnie to bo "niechcące" wygięcie tej rurki jest niemal nie możliwe! Daleko od wszystkiego więc przy demontażu raczej się nigdzie nie zaczepi. Do tego jest metalowa i raczej ciężko ją pogiąć.
A z tego co widziałem to w moto kilka rzeczy jest dość prowizorycznie naprawione ( odpięty czujnik stopki ). Więc pomyślałem że i tu działał kreatywny mechanik.
-
Invi - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 6277
- Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12
Ten zagiety wezyk jest od podcisnienia,ten wezyk grubszy(ktory ma obiemke) jest oo paliwa a ten ktory ma jakas dziwna metalowa przedłurzke jest od odpowietrzenia zbiornika.
Wiec ten zagiety wezyk utnij jakies 3-5cm i zaluz ,ten od odpowiet. to najlepiej metalowa czesc wyrzuc(bo nie zbedna) i zaluz sam wezyk
Wiec ten zagiety wezyk utnij jakies 3-5cm i zaluz ,ten od odpowiet. to najlepiej metalowa czesc wyrzuc(bo nie zbedna) i zaluz sam wezyk
-
macs - Bywalec
- Posty: 546
- Dołączył(a): 29/3/2009, 17:20
- Lokalizacja: Pomorskie
Ta metalowa rurka to cos dziwnego ,ja mam srada z 97 r i nie mam takich wynalazkow ,wywal ta metalowa rurke,sprawdz droznosc odpowietrz. zbiornika
Zrob cos z tym wezykiem ktory jest zagiety,bo on jest od podcisnienia ,a wiesz przeciez po co jest podcisnienie ,nie
Zrob cos z tym wezykiem ktory jest zagiety,bo on jest od podcisnienia ,a wiesz przeciez po co jest podcisnienie ,nie
-
macs - Bywalec
- Posty: 546
- Dołączył(a): 29/3/2009, 17:20
- Lokalizacja: Pomorskie
Wiem co to jest podciśnienie i do czego jest. Nie wiem który przewód tutaj je podaje
O ten chodzi?
(otwórz link)
(otwórz link)

O ten chodzi?


-
Invi - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 6277
- Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12
-
Invi - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 6277
- Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12
ehehe,a ja pisalem o tym metalowym(tak wyglada)z prawej strony na focie
Co do tego wezyka od podcisnienia to poprostu to cos metalowe czyms klejone po prostu wypier... i zaloz ten wezyk gumowy(jesli starczy dlugosc,bo moze ktos zalozyl ta metalowa rurke bo wezyk gumowy byl za krotki)
Co do tego wezyka od podcisnienia to poprostu to cos metalowe czyms klejone po prostu wypier... i zaloz ten wezyk gumowy(jesli starczy dlugosc,bo moze ktos zalozyl ta metalowa rurke bo wezyk gumowy byl za krotki)
-
macs - Bywalec
- Posty: 546
- Dołączył(a): 29/3/2009, 17:20
- Lokalizacja: Pomorskie
Posty: 12
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 3 gości