Zobacz wątek - Co się stało z olejem ? I co to za stukanie...
NAS Analytics TAG

Co się stało z olejem ? I co to za stukanie...

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Postprzez patryk83 » 10/1/2010, 12:30

Spoko, ze spuszczeniem oleju nie powinno być problemu. Z tą wymiana klocków to może troszkę przesadziłem nie było tak źle jak napisałem.
Manuala mam więc nie będzie problemu a i klucze w garażu są.
Jak dobrze pójdzie to może dzisiaj się wyrobie ze wszystkim.
Honda CBR 600 F4i user
Obrazek (otwórz link)
Avatar użytkownika
patryk83
Bywalec
 
Posty: 942
Dołączył(a): 29/8/2008, 08:32
Lokalizacja: Wrocław


Postprzez patryk83 » 11/1/2010, 19:22

Mały updejt

Chciałem ściągnąć owiewki z boku co mi sie nie udało bo jedna pieprzona automatyczna zaślepka czy jak to nazwać takie plastikowe gówno trzymające jeden plastik do drugiego tak się spieprzyła, że nie mogłem jej usunąć więc chwilowo olałem owiewki... w każdym razie ściągnąłem motocykl ze stojaków postawiłem w pionie i na szczęście olej jest.
Ilość oleju jest w granicach jednej a drugiej kreski więc tyle dobrego...
Czyli muszę sobie szukać mechanika który sprawdzi co to tam stuka, bo chyba średnio jest jakiś sposób nie licząc spuszczania oleju i szukania śladów opiłek czy czegoś?
Honda CBR 600 F4i user
Obrazek (otwórz link)
Avatar użytkownika
patryk83
Bywalec
 
Posty: 942
Dołączył(a): 29/8/2008, 08:32
Lokalizacja: Wrocław


Postprzez Gs-stefan » 11/1/2010, 19:27

ja powtórzę słowa kogoś z poprzedników wymień olej ;]
jak mówisz kolego że motor stał dluuugo a każdy olej który stoi zbyt długo też traci właściwości swoje na moje to stukające szklanki głowicy ;] wymień olej
Avatar użytkownika
Gs-stefan
Świeżak
 
Posty: 272
Dołączył(a): 19/4/2008, 18:28
Lokalizacja: torun

Postprzez patryk83 » 11/1/2010, 19:42

No ok ale pytanie, czy jak będę chciał zrobić rozrząd to czy nowy olej nie zostanie spuszczony i w kanał ?
Nie bardzo wiem jak się robi rozrząd więc pytam bo to pewnie wiąże się z rozebraniem silnika w którejś jego części a wiem, że rozrząd będzie do roboty.
Honda CBR 600 F4i user
Obrazek (otwórz link)
Avatar użytkownika
patryk83
Bywalec
 
Posty: 942
Dołączył(a): 29/8/2008, 08:32
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Gs-stefan » 12/1/2010, 11:55

do rozrzadu ciagasz tylko pokrywe zaworow i rewizje rozrzadu z boku kolo pokrywy sprzegla ... a olej nie nic do rzeczy . bo w tych cbr masz rozrzad z boku w tych starych 600 f1 to musiales bodajrze glowice sciagac :P a tu wystarczy pokrywe waworow i rewizje rozrzadu
Avatar użytkownika
Gs-stefan
Świeżak
 
Posty: 272
Dołączył(a): 19/4/2008, 18:28
Lokalizacja: torun

Postprzez patryk83 » 12/1/2010, 12:34

No to z kolejnej strony mam pytanie czy jak to nie będzie wina oleju zuzytego czy coś to czy jak wleje teraz olej a wyjdzie ze jednak trzeba bo ściągać ta pokrywe żeby się dostać do cylindrów to czy olej będzie do wypieprzenia ? :)
Pytam bo chce ograniczyć koszta, jak by nie było 4L oleju tego który był motul 300v to jakies 230 zł chyba więc wcale nie tanio.
Honda CBR 600 F4i user
Obrazek (otwórz link)
Avatar użytkownika
patryk83
Bywalec
 
Posty: 942
Dołączył(a): 29/8/2008, 08:32
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Gs-stefan » 12/1/2010, 18:45

na moje jak wlejesz olej odpalisz i stuki nie zniknał i będziesz rozbierać silnik to odstawiasz moto na noc i rano spuszczasz olej .... olej ktory pochodzi 10-15 minut aby tylko zobbaczyc czy przestalo stukac nadal nada sie do urzytku spuscisz go wlejesz do baniaka i bedzie nadal dobry
Avatar użytkownika
Gs-stefan
Świeżak
 
Posty: 272
Dołączył(a): 19/4/2008, 18:28
Lokalizacja: torun

Poprzednia strona


Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości




na górê