Zobacz wątek - jawa 350TS na sportowo

jawa 350TS na sportowo

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, Lovtza, Terror, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, andy7, suhy-19, Bostorn, Miczab, Boshi

jawa 350TS na sportowo

Postprzez Ernesto » 5/1/2010, 17:29

Witam, posiadam jawę 350 TS z 1990 roku w prawie idealnym stanie. Chciałbym przerobić ją na motocykl bardziej sportowy. Sądzę że nie każdy z Was od razu wsiadał na CBR, YZF czy inne tym podobne i w motocyklowej karierze niektórych przewinęła się jawa 350 TS. Proszę podpowiedzcie mi co zrobic aby zwiększyć jej moc i poprawić wygląd i właściwości jezdne. Wiem że jest to archaiczny motorek ale jak mówią każdy orze jak może... za wszystkie posty z góry dzięki
Ernesto
Świeżak
 
Posty: 65
Dołączył(a): 5/12/2009, 13:08
Lokalizacja: Wożuczyn


Postprzez Robson1903 » 5/1/2010, 18:41

CBR - CustomBikeRobson
* CBR1200RR * Raptor+ R1 ENGINE(WIP)
Avatar użytkownika
Robson1903
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 700
Dołączył(a): 15/5/2009, 11:02
Lokalizacja: Łódź

Postprzez Ernesto » 5/1/2010, 19:27

mógłby być street ale napewno nie taki jak na zdjęciu. jawka jest w naprawde zacnym stanie nie chce jej zwalić. Myślałem o przerobieniu jej na 2 gaźniki i przód z MZz gęstrzym olejem ale nie wiem jak sie do tego zabrać i czy w ogóle warto
Ernesto
Świeżak
 
Posty: 65
Dołączył(a): 5/12/2009, 13:08
Lokalizacja: Wożuczyn

Postprzez gsx_750_f » 5/1/2010, 20:07

chłopie sprzedaj to i kus se jakieś f2 , nieopłaca sie robić , przerabiać , pakowac kasy , a pużniej sprzedac za marne grosze .
chyba ze chcesz to już na zawsze zatrzymać
WSK125
JAWA350TS
SUZA750
RYYY6
M10
JAWA 175,63r
gsx_750_f
Świeżak
 
Posty: 317
Dołączył(a): 3/8/2008, 13:49
Lokalizacja: piła

Postprzez Kurt » 5/1/2010, 20:22

Jak naprawdę jet zadbana i w dobrym stanie to zostaw w oryginale i jeździj szkoda popsuć. Jeśli koniecznie chcesz coś zmienić to może poczytaj na początek o sosobach tuningu silników 2t, spróbuj w googlach znaleźć czegoś o Jawie i sporcie napewno kiedyś przerabiano je do wyścigów. Lepiej zrobić tuning odpowiedni do epoki i wtedy to jakoś wygląda a nie robota w ciemno albo jak czasem można w sieci zobaczyć MZ z owiewkami ala R1:P
Avatar użytkownika
Kurt
Świeżak
 
Posty: 387
Dołączył(a): 21/1/2009, 14:21
Lokalizacja: Pabianice

Postprzez melvin » 6/1/2010, 00:20

najlepiej nic nie rób...
i ciesz się klasykiem...
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8392
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez miki1406 » 6/1/2010, 08:20

W stanie oryginalnym wzbudzisz moje uznanie tym motocyklem... W stanie przerobionym... Hmm śmiech. Możesz delikatny lifting zrobić... Owiewkę UFO dać...

Jak to mówią z "g.... bata nie ukręcisz"...

Dbaj o swoją TS i picuj ją na stan igiełka... Strzel polerkę silnika... Uzyskasz tym mój respekt
Imbrola faza - "Detailing" ;)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2846
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice

Postprzez Ernesto » 6/1/2010, 21:10

a gdybym chciał założyć 2 gaźniki ikovy jak by to chodziło?
Słyszałem że jeden koleś z mojej okolicy tak zrobił i że jawa mocniejsza
Ernesto
Świeżak
 
Posty: 65
Dołączył(a): 5/12/2009, 13:08
Lokalizacja: Wożuczyn

Postprzez Invi » 6/1/2010, 21:23

Bez jaj. Jak chcesz czegoś nowocześniejszego to to kup. Z jawy to nawet porządnego psa nie zrobisz bo to za ciężkie.
Avatar użytkownika
Invi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6272
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez melvin » 6/1/2010, 21:33

najlepiej to sprzedaj to w ch*lerę i zbieraj na coś lepszego...
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8392
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez Ernesto » 6/1/2010, 21:50

aj ludzie trochę litości dla tego motocykla, przecież tyle ludzi na nim jeździło... Ma swoje wady... no dobra ma dużo wad ale jeśli ktoś naprawdę chce to daje się polubić... jak samemu tanimi kosztami w domowych warunkach można zrobić polerkę silnika w takiej jawie?
Ernesto
Świeżak
 
Posty: 65
Dołączył(a): 5/12/2009, 13:08
Lokalizacja: Wożuczyn

Postprzez Cezarjusz » 6/1/2010, 22:30

Papier wodny i zapierdalasz, pozniej jakas pasta polerska, wiertarka badz diax z regulowaniem obrotów + filc i zapierdalasz dalej aż bedzie się swieciło jak psu jajca. Troche roboty z tym jest, polecam oddac komuś bedzie szybciej i dokładniej, tylko trzeba bedzie zapłacić.
<zx12r> / <Suzuki dr 650>

"Moja ulica murem podzielona
Świeci neonami prawa strona
Lewa strona cała wygaszona
Zza zasłony obserwuję obie strony "
Avatar użytkownika
Cezarjusz
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 550
Dołączył(a): 9/6/2007, 20:08
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Berbim » 6/1/2010, 22:34

Ernesto napisał(a): jak samemu tanimi kosztami w domowych warunkach można zrobić polerkę silnika w takiej jawie?


Trochę papieru ściernego,trochę pasty do polerowania aluminium oraz mnóstwo czasu i pracy.
Ale lepiej tak jak radzą koledzy we wcześniejszych postach,nic nie rusz i ciesz się jazdą, a na bardziej sportowe sprzęty,jak dopisze kasa to przyjdzie czas. :wink: Nie psuj motocykla,bo w domowych warunkach bez odpowiednich narzędzi nie wiele wskórasz. Powiem Ci tylko tyle,że dawno temu,takie moto było moim marzeniem.

No tak,Melvin może być tylko jeden :D
Pozdrawiam.
--------------------------------
Junak M10 i SV ten wiekszy ;)
Avatar użytkownika
Berbim
Świeżak
 
Posty: 36
Dołączył(a): 8/11/2009, 10:44
Lokalizacja: pków tryb

Postprzez Invi » 6/1/2010, 22:45

Ernesto napisał(a):aj ludzie trochę litości dla tego motocykla, przecież tyle ludzi na nim jeździło... Ma swoje wady... no dobra ma dużo wad ale jeśli ktoś naprawdę chce to daje się polubić... jak samemu tanimi kosztami w domowych warunkach można zrobić polerkę silnika w takiej jawie?


Zdajesz sobie sprawę z tego że to technologia z przed II WW? Daj ty jej spokój. Wiesz że po takiej polerce długo nie pojeździ? Sprzedaj i kup jakąś MZ. Moc wzrośnie bardziej niż od głaskania cylindra papierem ściernym :P

Jak byś dorwał stary ciągnik to też chciał byś z niego zrobić coś w stylu Ferrari?





























Dobra masz odpowiedz jakiej oczekujesz:
Masz tutaj owiewki od R1:
http://www.allegro.pl/item872782160_r1_ ... iatla.html
Jak nie masz tyle kasy na owiewki to możesz wystrugać z drewna lub znaleźć coś na pobliskim złomie.
Dodaj taki wydech:
http://www.allegro.pl/item868855887_suz ... ydech.html
A najlepiej dwa!
Jak nie masz tyle kasy na wydech to możesz wystrugać z drewna lub znaleźć coś na pobliskim złomie (od poloneza jakiegoś pewnie się nada).
Później podbijasz pod pobliski kościół w niedzielę (tylko uważaj żeby rozpędzone cipki nie połamały ci wystruganych owiewek).
Avatar użytkownika
Invi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6272
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez Incised » 6/1/2010, 23:29

Invinciblee@ Nie moge... szukam szczeny... :D

Ernesto@ Chlopie jak nie wiesz jak wypolerowac kanaly w silniku to moze odpusc bo duzo czasu ci to zajmie a nie na wojujesz. Co do pomyslow z gaznikami.. suuper.. najlepiej pozmieniaj dysze jeszcze i bedzie spalac jak star czy jelcz a tez nie wiele ci to da.

To nie machina pod tjunink...

Naprawde nie tedy droga z jawa.
Avatar użytkownika
Incised
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 26/6/2009, 15:47

Postprzez miki1406 » 7/1/2010, 08:31

Odpuść a poszukaj jakiegoś 4suwa do ewentualnego remontu... Na bank upolujesz coś taniego i godziwego
Imbrola faza - "Detailing" ;)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2846
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice

Postprzez Traperoso » 7/1/2010, 09:17

Nie wiem o co Wam chodzi, ludzie przerabiają różne pojazdy. Np. pewnie pamiętacie jak przerobili malucha, który jeździł bokiem. Pytanie po co? Nie wiem, chcieli przerobić to przerobili mieli przy tym dużo zabawy z pewnością. Koleś też sobie chce przerobić, więc dajcie mu spokój.

Fakt, że trochę "szkoda" tak prawie zabytkowego motocykla, ale z drugiej strony nie jest on wasz. Pozdro
Kawasaki ER5 2005
Avatar użytkownika
Traperoso
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1645
Dołączył(a): 29/7/2006, 19:47
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Czester » 7/1/2010, 09:59

Ernesto napisał(a):aj ludzie trochę litości dla tego motocykla

No właśnie, skoro piszesz, że ta Jawa jest w super stanie i full oryginał to miej dla niej litość i jej nie kalecz...
Avatar użytkownika
Czester
Administrator
 
Posty: 4649
Dołączył(a): 23/5/2009, 05:14
Lokalizacja: Suwałki

Postprzez speedygonzales » 7/1/2010, 17:17

sama prawda. lepiej jawke wyremontuj na oryginalach i ciesz sie jazda jedna z niewielu juz zyjacych egzemplarzy. a jak ci sie nie chce to sprzedaj ja jakiemus kolekcjonerowi i kup starego scigacza ale pod zadnym pozorem, nie tuninguj jej. blagam...
speedygonzales
 

Postprzez zasx1209 » 7/1/2010, 18:08

moim zdaniem tam puknąć tu stuknąć i będzie ale pomysł dobry ;[
zasx1209
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 1/9/2009, 12:35
Lokalizacja: Wola Baranowska

Następna strona


Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na gr