Skład mieszanki.
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Skład mieszanki.
Cześć!
Bardzo duzo czytałem o regulacji gaźnika ale wywnioskowałem z tego tyle ze silnik po regulacji ma pracować równo i jednakowo reagować na dodanie gazu. Wiem że ciężko jest wytłumaczyc regulację gaźnika, ale proszę żeby ktoś mógł mi to jakos wytłumaczyc.
Pojazd to Cross 110 (taki sam jak chinczyki na allegro) 4T z homologacjÄ… sprowadzony z USA
Bardzo duzo czytałem o regulacji gaźnika ale wywnioskowałem z tego tyle ze silnik po regulacji ma pracować równo i jednakowo reagować na dodanie gazu. Wiem że ciężko jest wytłumaczyc regulację gaźnika, ale proszę żeby ktoś mógł mi to jakos wytłumaczyc.
Pojazd to Cross 110 (taki sam jak chinczyki na allegro) 4T z homologacjÄ… sprowadzony z USA
- agg476
- Świeżak
- Posty: 80
- Dołączył(a): 2/9/2009, 18:04
Nic wiecej niz wyczytales nikt Ci nie powie. Musisz regulowac tak dlugo az silnik bedzie pracowac rowno (dokladnie tak jak napisales)
Suzuki Gs 500 1998r -> oczko w głowie
-
wojtasmazi1 - Stały bywalec
- Posty: 1455
- Dołączył(a): 24/5/2009, 15:03
- Lokalizacja: Poznań - Rataje
No tak ale jeśli bedzie np za duzo powietrza? Z własnego doświadczenia wiem (pirotechnika) że jeśli jest za duzo powietrza(utleniacza) to temperatura spalania jest duzo większa i potrafi zniszczyc metal. Wiec czy nic sie nie stanie jeśli bedzie mieszanka zbytnio bogata w powietrze?
- agg476
- Świeżak
- Posty: 80
- Dołączył(a): 2/9/2009, 18:04
nie bedzie ci wtedy trzymal jednakowych obrotów. raz na luzie bedziesz mial 1500 RPM a innym razem 3000 RPM.
- mariusz_777
- Świeżak
- Posty: 151
- Dołączył(a): 17/10/2009, 11:46
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości