Lołnłolf szuka sprzęcika - Daytona 955i
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Lołnłolf szuka sprzęcika - Daytona 955i
Wszystko wskazuje na to, że Banditka puszczę w tłum w nast. sezonie.
Interesuje mnie sportowy sprzęt który:
- ma duży bak
- ma wygodną pozycję za kierą (w ogóle żeby był wygodny jak na sporta...)
- jest na wtrysku
- moc minimum 130km. 150km starczy, ale może być i więcej
- duży promień skrętu (nie to co R1 z 98r... manewrowość TIRa )
- ma zapier*alać
Miałem Fajerę SC33 i była całkiem wygodna w porównaniu do np. 929. Z B12 się nie równa, wiadomo
Wpadłem ostatnio na Triumpha Daytonkę 955i i chyba moto spełnia moje oczekiwania. Niemniej jednak nie jechałem nim, nikt w pobliżu tym nie lata, więc może któreś z was miało z tym styczność. Interesują mnie modele od 2002 wzwyż. Potrzebne mi opinie ludzi którzy na tym jeżdżą... jakieś porównania w stosunku do np. Kawki ZX-9 czy Blejda SC33. Suche dane są kuszące (149km, 100Nm, ~190kg wagi), ale potrzebuję danych odnośnie tego jak moto faktycznie się sprawuje na drodze.
Liczę na wypowiedzi ludzi którzy na tym jeżdżą bądź jeździli/mieli z tym styczność... więc nie piszcie bzdur ;->
Interesuje mnie sportowy sprzęt który:
- ma duży bak
- ma wygodną pozycję za kierą (w ogóle żeby był wygodny jak na sporta...)
- jest na wtrysku
- moc minimum 130km. 150km starczy, ale może być i więcej
- duży promień skrętu (nie to co R1 z 98r... manewrowość TIRa )
- ma zapier*alać
Miałem Fajerę SC33 i była całkiem wygodna w porównaniu do np. 929. Z B12 się nie równa, wiadomo
Wpadłem ostatnio na Triumpha Daytonkę 955i i chyba moto spełnia moje oczekiwania. Niemniej jednak nie jechałem nim, nikt w pobliżu tym nie lata, więc może któreś z was miało z tym styczność. Interesują mnie modele od 2002 wzwyż. Potrzebne mi opinie ludzi którzy na tym jeżdżą... jakieś porównania w stosunku do np. Kawki ZX-9 czy Blejda SC33. Suche dane są kuszące (149km, 100Nm, ~190kg wagi), ale potrzebuję danych odnośnie tego jak moto faktycznie się sprawuje na drodze.
Liczę na wypowiedzi ludzi którzy na tym jeżdżą bądź jeździli/mieli z tym styczność... więc nie piszcie bzdur ;->
-
lonewolf - Bywalec
- Posty: 588
- Dołączył(a): 29/5/2008, 19:48
Re: Lołnłolf szuka sprzęcika - Daytona 955i
niwy napisał(a):lonewolf napisał(a):- duży promień skrętu (nie to co R1 z 98r... manewrowość TIRa )
no to chyba chcesz mieć mały promień skrętu. tak dla ścisłości.
o dzięki za wyczerpującą odpowiedź ahahah Teraz już na 100% wiem, że mam kupić Triumpha Daytonę 955i!
-
lonewolf - Bywalec
- Posty: 588
- Dołączył(a): 29/5/2008, 19:48
Ja odradazm stanowczo;
-jakosc wykonania jest kiepska
-ceny czesci astronomiczne
-no i tam to juz sobie nie pokrecisz, nawet obroty reguluje sie za pomoca fabrycznego komputera
-modele 600 4 cylindrowe maja klopoty z anternatorem
-bardzo dlugie pierwsze biegi
W porownaniu do japonskich motocykli-kupa g...na.
-jakosc wykonania jest kiepska
-ceny czesci astronomiczne
-no i tam to juz sobie nie pokrecisz, nawet obroty reguluje sie za pomoca fabrycznego komputera
-modele 600 4 cylindrowe maja klopoty z anternatorem
-bardzo dlugie pierwsze biegi
W porownaniu do japonskich motocykli-kupa g...na.
-
MarcinSmoto450 - Świeżak
- Posty: 32
- Dołączył(a): 27/12/2009, 10:53
- Lokalizacja: Szczytna
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 66 gości