Zobacz wątek - Lołnłolf szuka sprzęcika - Daytona 955i

Lołnłolf szuka sprzęcika - Daytona 955i

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, Lovtza, Terror, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, andy7, suhy-19, Bostorn, Miczab, Boshi

Lołnłolf szuka sprzęcika - Daytona 955i

Postprzez lonewolf » 22/12/2009, 11:22

Wszystko wskazuje na to, że Banditka puszczę w tłum w nast. sezonie.
Interesuje mnie sportowy sprzęt który:
- ma duży bak
- ma wygodną pozycję za kierą (w ogóle żeby był wygodny jak na sporta...)
- jest na wtrysku
- moc minimum 130km. 150km starczy, ale może być i więcej
- duży promień skrętu (nie to co R1 z 98r... manewrowość TIRa :D)
- ma zapier*alać

Miałem Fajerę SC33 i była całkiem wygodna w porównaniu do np. 929. Z B12 się nie równa, wiadomo ;-)

Wpadłem ostatnio na Triumpha Daytonkę 955i i chyba moto spełnia moje oczekiwania. Niemniej jednak nie jechałem nim, nikt w pobliżu tym nie lata, więc może któreś z was miało z tym styczność. Interesują mnie modele od 2002 wzwyż. Potrzebne mi opinie ludzi którzy na tym jeżdżą... jakieś porównania w stosunku do np. Kawki ZX-9 czy Blejda SC33. Suche dane są kuszące (149km, 100Nm, ~190kg wagi), ale potrzebuję danych odnośnie tego jak moto faktycznie się sprawuje na drodze.

Liczę na wypowiedzi ludzi którzy na tym jeżdżą bądź jeździli/mieli z tym styczność... więc nie piszcie bzdur ;->
Avatar użytkownika
lonewolf
Bywalec
 
Posty: 588
Dołączył(a): 29/5/2008, 19:48


Re: Lołnłolf szuka sprzęcika - Daytona 955i

Postprzez niwy » 22/12/2009, 15:47

lonewolf napisał(a):- duży promień skrętu (nie to co R1 z 98r... manewrowość TIRa :D)


no to chyba chcesz mieć mały promień skrętu. tak dla ścisłości.
niwy
 

Re: Lołnłolf szuka sprzęcika - Daytona 955i

Postprzez lonewolf » 23/12/2009, 07:24

niwy napisał(a):
lonewolf napisał(a):- duży promień skrętu (nie to co R1 z 98r... manewrowość TIRa :D)


no to chyba chcesz mieć mały promień skrętu. tak dla ścisłości.


o dzięki za wyczerpującą odpowiedź ahahah :D Teraz już na 100% wiem, że mam kupić Triumpha Daytonę 955i!
Avatar użytkownika
lonewolf
Bywalec
 
Posty: 588
Dołączył(a): 29/5/2008, 19:48

Postprzez Bartman » 23/12/2009, 09:04

Spoko taka daytona, nie jest to przynajmniej kolejna R1. Coś oryginalnego. Jeszcze spełniająca te wymogi może Aprilia RSV1000.
Bartman
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 228
Dołączył(a): 30/8/2006, 21:48
Lokalizacja: Krosno

Postprzez MarcinSmoto450 » 27/12/2009, 14:05

Ja odradazm stanowczo;
-jakosc wykonania jest kiepska
-ceny czesci astronomiczne
-no i tam to juz sobie nie pokrecisz, nawet obroty reguluje sie za pomoca fabrycznego komputera
-modele 600 4 cylindrowe maja klopoty z anternatorem
-bardzo dlugie pierwsze biegi
W porownaniu do japonskich motocykli-kupa g...na.
Avatar użytkownika
MarcinSmoto450
Świeżak
 
Posty: 32
Dołączył(a): 27/12/2009, 10:53
Lokalizacja: Szczytna



Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na gr