honda vfr 800 problem z ładowaniem?
Posty: 11
• Strona 1 z 1
honda vfr 800 problem z ładowaniem?
Witam wszystkich zakładam ten temat ponieważ nie mogę znaleźć odpowiedzi w internecie .Czy po zdjęciu klemy motor powinien zgasnąć czy nie , u mnie gaśnie czy to znaczy że mam problem z ładowaniem ? Sprawdzałem to na wysokich obrotach .I jeszcze jedno . Chciałem wymienić płyn na zimę i nie wiem gdzie go wlać, ponieważ do zbiorniczka weszło mi tylko około litr i nie chce więcej, a spuściłem coś ponad 3 litry , ile mieści się płynu w układzie chłodniczym?
- gesiek42
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 1/10/2007, 20:44
- Lokalizacja: szydłowiec
NIE RÓB TAK!!! Rozwalisz ładowanie sam!!! Stare kaszle na prądnicy nie gasły, ale wszystko co ma alternator (w tym już trabant 600) GAŚNIE po zdjęciu klemy... A jej zdjęcie powoduje przeładowanie regulatora napięcia i jego awarie...
Płyn wlałeś gdzie?? Do zbiorniczka wyrównawczego czy w koreczek chłodnicy?? Bo do wyrównawczego ci więcej nie wejdzie... A układ dalej jest pusty...
Oj chyba spsujesz sobie tego motunga zanim przyjdzie sezon co??
Płyn wlałeś gdzie?? Do zbiorniczka wyrównawczego czy w koreczek chłodnicy?? Bo do wyrównawczego ci więcej nie wejdzie... A układ dalej jest pusty...
Oj chyba spsujesz sobie tego motunga zanim przyjdzie sezon co??
Jak fenix z popiołów 

-
miki1406 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2847
- Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
- Lokalizacja: Skierniewice
Mammamiia... co tu sie wyprawia... zacznij od sciagniecia i przeczytania serwisowki nim cos zaczniesz grzebac w motocyklu.
Plynu chlodniczego wchodzi 2,75litra a serwisowka ladnie wszystko wyjasnia co gdzie i ile wlac wraz z obrazkami
Plynu chlodniczego wchodzi 2,75litra a serwisowka ladnie wszystko wyjasnia co gdzie i ile wlac wraz z obrazkami

GS 500E '93 --> VFR 800 '00
-
Kris2k - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1617
- Dołączył(a): 22/6/2006, 12:06
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
http://bikepics.com/members/kbiadun/ | CBR 600 RR4
-
limak14 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 3798
- Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
- Lokalizacja: LBN/Puławy
Może się przyda.
Po wpisaniu liter w prawym górnym rogu klik "pobierz plik", odczekaj na przewijanie sekund i klik "zwykłe pobieranie"
http://www.megaupload.com/?d=NK0R72OB
Nazwa: Honda VFR800 Interceptor VTEC 02..pdf
Opis: Honda VFR800 Interceptor VTEC 02 Service Manual ENG
Rozmiar: 71.74 MB
Po wpisaniu liter w prawym górnym rogu klik "pobierz plik", odczekaj na przewijanie sekund i klik "zwykłe pobieranie"
http://www.megaupload.com/?d=NK0R72OB
Nazwa: Honda VFR800 Interceptor VTEC 02..pdf
Opis: Honda VFR800 Interceptor VTEC 02 Service Manual ENG
Rozmiar: 71.74 MB
- mirek65s
- Świeżak
- Posty: 112
- Dołączył(a): 14/7/2009, 17:45
- Lokalizacja: łódzkie
1. Czasami może dojść do spalenia tzw. komputera silnika, w momencie kiedy klema jest odłączona na pracującym silniku.
Napięcie zawsze mierzy się za pomocą miernika (Woltomierza)
2. Płyn wlewasz do chłodnicy pod korek a do zbiorniczka wyrównawczego do kreski max.
Uruchamiasz silnik nagrzewasz do włączenia wentylatora, studzisz, sprawdzasz w chłodnicy a następnie w zbiorniczku.
Napięcie zawsze mierzy się za pomocą miernika (Woltomierza)
2. Płyn wlewasz do chłodnicy pod korek a do zbiorniczka wyrównawczego do kreski max.
Uruchamiasz silnik nagrzewasz do włączenia wentylatora, studzisz, sprawdzasz w chłodnicy a następnie w zbiorniczku.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Zrobiłem tak z ładowaniem ponieważ kiedyś sprawdzałem tak ładowanie w samochodzie, zapalone światła i zdjęcie klemy, jak po zdjęciu kemy świeciły to było oki ,a tutaj mi gaśnie więc się pytam jak z tym ładowaniem .Jeśli chodzi o płyn to mam już problem z głowy, po prostu zapomniałem o tym korku po prawej stronie pod owiewką .Jak ktoś potrzebuje to mam lewą owiewkę do sprzedania tanio
Dzięki za linki do service manual .
edytuj posty sepo
Dzięki za linki do service manual .
edytuj posty sepo
- gesiek42
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 1/10/2007, 20:44
- Lokalizacja: szydłowiec
Pamietaj, ze caly uklad w VFR trzeba dobrze odpowietrzyc. Do ukladu wchodzi jak napisal ci Kris 2,75 litra, oraz 0,45 litra do zbiornika wyrownawczego.
Ladowanie, a wlasciwie sprawnosc regulatora (piety achillesowej VFR) mozn jeszcze sprawdzic mierzac opornosci na poszczegolnych stykach regulatora. Jak to zrobic jest dokladnie opisane w serwisowce.
Ladowanie, a wlasciwie sprawnosc regulatora (piety achillesowej VFR) mozn jeszcze sprawdzic mierzac opornosci na poszczegolnych stykach regulatora. Jak to zrobic jest dokladnie opisane w serwisowce.
Honda VFR 800 FI
-
elco - Moderator
- Posty: 3014
- Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
- Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości