Zobacz wątek - honda vfr 800 problem z ładowaniem?
NAS Analytics TAG

honda vfr 800 problem z ładowaniem?

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

honda vfr 800 problem z ładowaniem?

Postprzez gesiek42 » 18/12/2009, 05:31

Witam wszystkich zakładam ten temat ponieważ nie mogę znaleźć odpowiedzi w internecie .Czy po zdjęciu klemy motor powinien zgasnąć czy nie , u mnie gaśnie czy to znaczy że mam problem z ładowaniem ? Sprawdzałem to na wysokich obrotach .I jeszcze jedno . Chciałem wymienić płyn na zimę i nie wiem gdzie go wlać, ponieważ do zbiorniczka weszło mi tylko około litr i nie chce więcej, a spuściłem coś ponad 3 litry , ile mieści się płynu w układzie chłodniczym?
gesiek42
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 1/10/2007, 20:44
Lokalizacja: szydłowiec


Postprzez miki1406 » 18/12/2009, 08:36

NIE RÓB TAK!!! Rozwalisz ładowanie sam!!! Stare kaszle na prądnicy nie gasły, ale wszystko co ma alternator (w tym już trabant 600) GAŚNIE po zdjęciu klemy... A jej zdjęcie powoduje przeładowanie regulatora napięcia i jego awarie...

Płyn wlałeś gdzie?? Do zbiorniczka wyrównawczego czy w koreczek chłodnicy?? Bo do wyrównawczego ci więcej nie wejdzie... A układ dalej jest pusty...

Oj chyba spsujesz sobie tego motunga zanim przyjdzie sezon co??
Jak fenix z popiołów :)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2847
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice


Postprzez Kris2k » 18/12/2009, 12:40

Mammamiia... co tu sie wyprawia... zacznij od sciagniecia i przeczytania serwisowki nim cos zaczniesz grzebac w motocyklu.

Plynu chlodniczego wchodzi 2,75litra a serwisowka ladnie wszystko wyjasnia co gdzie i ile wlac wraz z obrazkami :!:
GS 500E '93 --> VFR 800 '00
Avatar użytkownika
Kris2k
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1617
Dołączył(a): 22/6/2006, 12:06
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Postprzez gesiek42 » 18/12/2009, 17:08

Widać że ujawniła się we mnie najstarsza wada polaka pierw robi później myśli. Masz może jakiś bobry link z tą książką ?
gesiek42
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 1/10/2007, 20:44
Lokalizacja: szydłowiec

Postprzez limak14 » 18/12/2009, 18:16

Boli poszukać chwile?
viewtopic.php?t=5877
I w tym temacie sobie szukaj.
Avatar użytkownika
limak14
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 3798
Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
Lokalizacja: LBN/Puławy

Postprzez mirek65s » 18/12/2009, 20:30

Może się przyda.
Po wpisaniu liter w prawym górnym rogu klik "pobierz plik", odczekaj na przewijanie sekund i klik "zwykłe pobieranie"
http://www.megaupload.com/?d=NK0R72OB

Nazwa: Honda VFR800 Interceptor VTEC 02..pdf
Opis: Honda VFR800 Interceptor VTEC 02 Service Manual ENG
Rozmiar: 71.74 MB
mirek65s
Świeżak
 
Posty: 112
Dołączył(a): 14/7/2009, 17:45
Lokalizacja: łódzkie

Postprzez Raczek_6 » 18/12/2009, 21:03

1. Czasami może dojść do spalenia tzw. komputera silnika, w momencie kiedy klema jest odłączona na pracującym silniku.

Napięcie zawsze mierzy się za pomocą miernika (Woltomierza)

2. Płyn wlewasz do chłodnicy pod korek a do zbiorniczka wyrównawczego do kreski max.
Uruchamiasz silnik nagrzewasz do włączenia wentylatora, studzisz, sprawdzasz w chłodnicy a następnie w zbiorniczku.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
Raczek_6
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez gesiek42 » 18/12/2009, 23:05

Zrobiłem tak z ładowaniem ponieważ kiedyś sprawdzałem tak ładowanie w samochodzie, zapalone światła i zdjęcie klemy, jak po zdjęciu kemy świeciły to było oki ,a tutaj mi gaśnie więc się pytam jak z tym ładowaniem .Jeśli chodzi o płyn to mam już problem z głowy, po prostu zapomniałem o tym korku po prawej stronie pod owiewką .Jak ktoś potrzebuje to mam lewą owiewkę do sprzedania tanio
Dzięki za linki do service manual .

edytuj posty sepo
gesiek42
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 1/10/2007, 20:44
Lokalizacja: szydłowiec

Postprzez elco » 19/12/2009, 13:23

Pamietaj, ze caly uklad w VFR trzeba dobrze odpowietrzyc. Do ukladu wchodzi jak napisal ci Kris 2,75 litra, oraz 0,45 litra do zbiornika wyrownawczego.
Ladowanie, a wlasciwie sprawnosc regulatora (piety achillesowej VFR) mozn jeszcze sprawdzic mierzac opornosci na poszczegolnych stykach regulatora. Jak to zrobic jest dokladnie opisane w serwisowce.
Honda VFR 800 FI
Avatar użytkownika
elco
Moderator
 
Posty: 3014
Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław

Postprzez gesiek42 » 19/12/2009, 16:56

układ chłodzenia już zrobiłem .Cały czas myślę jeszcze o ładowaniu ,jak dodaje gazu na włączonych światłach to mi przygasają.Czy powinno tak być?
gesiek42
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 1/10/2007, 20:44
Lokalizacja: szydłowiec

Postprzez elco » 19/12/2009, 17:21

Tak, zarowno swiatla jak i podswietlenie zegarow delikatnie przygasa. Sprawdz jeszcze dobrze ladowanie miernikiem na akumulatorze.
Honda VFR 800 FI
Avatar użytkownika
elco
Moderator
 
Posty: 3014
Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości




na górê