etz 250 a mtx 125
Posty: 34
• Strona 2 z 2 • 1, 2
no to nie jest tak źle ale czy koledze nie bd zaraz dtka za słaba/?
chociaż to nie jest zła maszyna,ale jak by chciał na podjazdy itp polecał bym cos w 4t
te stare endura jadÄ… nawet na ropie z benzynÄ…;d
silniki mają straszelnie wytrzymałe
kupic go za te 2500-2300 wsadzic kilka stówek w dopicowanie, wymiane uszczelniaczy, olejów i przegląd silnika wraz z regulacją i masz jazdy na xx miechów ;d w spokoju
chociaż to nie jest zła maszyna,ale jak by chciał na podjazdy itp polecał bym cos w 4t

te stare endura jadÄ… nawet na ropie z benzynÄ…;d
silniki mają straszelnie wytrzymałe
kupic go za te 2500-2300 wsadzic kilka stówek w dopicowanie, wymiane uszczelniaczy, olejów i przegląd silnika wraz z regulacją i masz jazdy na xx miechów ;d w spokoju
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
-
Bostorn - Moderator
- Posty: 5511
- Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
ale nie ma co porównywac dt do etz
to tak jak porównac np w autac moc bo np mam golfa II mam 90 koni tone masy i mam golfa IV 1.9 tdi pewnie z 1.5 tony masy golf II na łeb bije IV
albo takie stare auto lancia delta integrale wygrywała kilkanascie zawodów WRC strasznie lekki i mocne auto miało nie duzo koni ale na łeb gania nie jedne nowoczesne 200 koni
stare konie były bardziej "wypasione"
podobnie jak w full crossach niby tyle mocy ale osiągów nie mają aż takich rewelacyjnych
taka seta np ani nie kopie jak traktor w ziemie ani v maxu nie ma
jedynie przyspieszenie jakies w miare ;D ale ja widziałem filmik typo własnie jakaś starą WSKą czy czyms podobnym na 1/4 mili czyli jakis wyscig na ulicy i tak wska czy co to tam było nie odstawała tak strasznie
P a co do DT kumpla była mierzona na hamowni wyszło 35 kucy ale ma sport wydech nie wiem jak gaźnik czy ruszany
. i jego DT tyle że w wersji sm 140 szła tyle że była tez na moc robiona bardziej niz prędkosc 









KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Golf IV az tak ciezki nie jest i zadna II 90 nawet najslabszego tdi 100km nie pier*olnie... Z mechanicznego punktu widzenia konie odpowiadaja tylko za v max aczkolwiek im wiecej koni tym wiekszy moment obrotowy...
Pozatym jesli mamy zchamowane 2 np samochody to stosunek mocy do masy auta = sie np 90 koni czyli twoja teoria henio jest zupelnie bledna...
No chyba, ze mierza moc do masy silnika to w takim razie niemozemy powiedziec ze auto ma 90kucy
Wracajac do moto ja tez doradzam jakiegos 4paka, taka DR-ka to jest niesmiertelny motor, moze nie wyrywa tak jak 2sow ale w terenie to chyba nawet wygodniej...
A ta DT to ile w koncu idzie jak taka robiona na moc idzie 140???
Pozatym jesli mamy zchamowane 2 np samochody to stosunek mocy do masy auta = sie np 90 koni czyli twoja teoria henio jest zupelnie bledna...
No chyba, ze mierza moc do masy silnika to w takim razie niemozemy powiedziec ze auto ma 90kucy

Wracajac do moto ja tez doradzam jakiegos 4paka, taka DR-ka to jest niesmiertelny motor, moze nie wyrywa tak jak 2sow ale w terenie to chyba nawet wygodniej...
A ta DT to ile w koncu idzie jak taka robiona na moc idzie 140???

...Life is the lesson - LEARN AND NEVER DIE!!!...
-
gh_joker - Świeżak
- Posty: 111
- Dołączył(a): 7/8/2008, 23:00
- Lokalizacja: cambridge
ehh ;d to ja już nie wiem no musze potestowac te motorki mam czas do konca lutego hehe ;p
narazie to mam w głowie dr , dt i yamahe xt 600
o moc to się nie boje że będzie jej za dużo
mialem okazje pojezdzic rok temu katem 250 2 suw
2 tyg non stop ;p to jedynie przeszkadzało mi to że przez przypadek dodając gazu można było zrobic backflipa hehe
narazie to mam w głowie dr , dt i yamahe xt 600
o moc to się nie boje że będzie jej za dużo
mialem okazje pojezdzic rok temu katem 250 2 suw
2 tyg non stop ;p to jedynie przeszkadzało mi to że przez przypadek dodając gazu można było zrobic backflipa hehe
- hpx3
- Świeżak
- Posty: 33
- Dołączył(a): 13/12/2009, 20:51
- Lokalizacja: zalowo
no tak nie chodzi mi dokłądnie o stosunek ale sie scigałem po prostu i golf nie daje mi rady
w golfie II mam te stare konie nie mam tyle elektroniki i tak dalej i to idzie całkiem inaczej
P tylko o to mi chodziło i tak jego DT była robiona nie na super V max tylko żeby mozna było polatac w terenie ( mimo że miał koła SM xD ) to skakał i latał razem z nami zawsze i głownie miał DT na dojazd do pracy wiec SM mu się przydawało
D i mimo tego że w terenie nie miał złych czasów i ogólnie moto nie kucał to szedł 140 na v max



KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
no i przwiozłem się na dt i powiem że jestem pod wrażeniem w terenie prowadziło się całkiem przyjemnie lekki ten motor w porównaniu do etz i inny środek masy
nie zaliczałem podjazdów ale mniejszych górek nawet nie było czuc ;p i co najważniejsze kolegom place zaoram ;d a więc Dt na 99 %
nie zaliczałem podjazdów ale mniejszych górek nawet nie było czuc ;p i co najważniejsze kolegom place zaoram ;d a więc Dt na 99 %
- hpx3
- Świeżak
- Posty: 33
- Dołączył(a): 13/12/2009, 20:51
- Lokalizacja: zalowo
o crce 250 zapomnij ;d
jak 125 kupisz sobie bd git malina
bo wÄ…tpie abys ogarnÄ… jÄ… w ciÄ…gu 1 roku ;d
po przesiadce na 125 jest potężna różnica
nie mowiÄ…c o 250
chyba ze bd jeździl tylko po lasach i lekkie enduro, bez toru motocrossowego, to 250 wielkiej szkody Ci nie zrobi
jak 125 kupisz sobie bd git malina
bo wÄ…tpie abys ogarnÄ… jÄ… w ciÄ…gu 1 roku ;d
po przesiadce na 125 jest potężna różnica
nie mowiÄ…c o 250

chyba ze bd jeździl tylko po lasach i lekkie enduro, bez toru motocrossowego, to 250 wielkiej szkody Ci nie zrobi
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
-
Bostorn - Moderator
- Posty: 5511
- Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
no ale u mnie to podjazdy królują ;d
to będę musiał kupic cr 250
chyba że kupie jakieś chinskie bemi 125 w 4 t <lol2> to może wjadę chociaż pod górke do garażu na moim placu hehe aaa i mam pytanie jeszcze co do blokad w dt gdzie one są i jak je sciagac ? no chyba że pojade do mechanika ;p aa i czy tlumik z kx 125 da coś w dt ?


- hpx3
- Świeżak
- Posty: 33
- Dołączył(a): 13/12/2009, 20:51
- Lokalizacja: zalowo
blokady zalezy od modelu 125 raczej sÄ… odblokowane
a jak juz do moduł zapłonowy, wydech, gaźnik. moduł to kwestia wymiany modułu koszt pewnie ze 100 zł ale widziałem kilka setek i żadna nie miała na tym blokady
O chyba że juz były posciągane na gaźniku moze byc podkładka na iglicy no i dysze :d a wydech po prostu moze byc zamulony
co do wydechu z kx moze cos da a moze po prostu zwiększy spalanie zwiększy głosnosc i zmniejszy moc
P cięzko powiedziec mi czy cos da trzeba by spróbować i wogule jakos go zamontować
o ile się da. 2T to specyficzne moto bo wydech jest bardzo ważny i bierze udział w spalaniu mieszanki bez wydechu moto ci nie będzie poprawnie pracował. jak wsadzisz większej srednicy wydech moto moze wyrzucac mieszanke dalej nie spalając jej. i moto moze własnie zwiekszyc spalanie i nawet stracic moc 






KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
no to z tym tłumikiem to nie wiem ;d może kupie poprostu jakiś sportowy do dt a jak kupie to moto to oddam do serwisu mam blisko a więc niech oni mi ją odddblokują
z jakiego roku dt najbardziej polecacie ? bo piszą że te nowe to muły hehe ;D

z jakiego roku dt najbardziej polecacie ? bo piszą że te nowe to muły hehe ;D
- hpx3
- Świeżak
- Posty: 33
- Dołączył(a): 13/12/2009, 20:51
- Lokalizacja: zalowo
Posty: 34
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości