Manual GSR600 - ile oleju do lagi
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Manual GSR600 - ile oleju do lagi
Hej,
Dwa szybkie pytanka do forumowiczów....
1. Czy ktoś posiada może serive manual do gsr600? Byłbym wdzieczny za wysłanie na maila lub link.
2. Ile oleju do lagi GSRa? Zmieniam tylko jeden uszczelniacz a moto zalane jest oryginalnie. Wydawało mi się, że to będzie 83mm od górnej krawędzi ze sprężyną w środku na rozłożonym teleskopie ale nie jestem do końca pewien.
G.
Dwa szybkie pytanka do forumowiczów....
1. Czy ktoś posiada może serive manual do gsr600? Byłbym wdzieczny za wysłanie na maila lub link.
2. Ile oleju do lagi GSRa? Zmieniam tylko jeden uszczelniacz a moto zalane jest oryginalnie. Wydawało mi się, że to będzie 83mm od górnej krawędzi ze sprężyną w środku na rozłożonym teleskopie ale nie jestem do końca pewien.
G.
- poison
- Świeżak
- Posty: 10
- Dołączył(a): 15/6/2008, 22:04
Manuala sobie możesz poszukać. Przyklejone tematy są dla ludzi.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
Re: Manual GSR600 - ile oleju do lagi
poison napisał(a): (...) Zmieniam tylko jeden uszczelniacz a moto zalane jest oryginalnie. (...)
G.
uszczelniacze zmienia się parami. Jak jeden poszedł to jest prawie pewne, że za paredziesiąt/kilka set km. walnie drugi. Szkoda twojego czasu na ponowną rozbiórke. Zlej stary olej z obu lag to osobnych pojemników z miarką objętościową i będziesz wiedział ile. Przynajmniej z tej niecieknącej lagi odczyt bedzie prawidłowy. Obejdzie sie wtedy bez serwisówki. Tylko odejmij do pomiarów jakieś 75 ml. Bo zawsze coś zostanie w teleskopach. No chyba, że je porządnie spuścisz.
uszczelniacze kup Ariete a olej 10W np castrola lub motula 1 L do widełek. Wystarczy na 100%
Poza tym pojedynczo nawet ich nie kupisz

http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
Dzieki za fachową porade. Zdaje sobie sprawe, że powinienem zmieniać parami jadnak robie to celowo...
Przesiadlem sie z ciezkiego crusiera i na suzi ucze sie latac na gumie. Przygotowany jestem więc na zmiane 2 czy 3 kompletów, a że łatwiej i szybciej zrobić jeden........i znowu mozna probowac. Nie jestem też do końca przekonany, że stan oleju w lagach (w tej chwili) jest odpowiedni i czy rzeczywiście zalane sa jeszcze za orginału...wole sprawdzić.
Przesiadlem sie z ciezkiego crusiera i na suzi ucze sie latac na gumie. Przygotowany jestem więc na zmiane 2 czy 3 kompletów, a że łatwiej i szybciej zrobić jeden........i znowu mozna probowac. Nie jestem też do końca przekonany, że stan oleju w lagach (w tej chwili) jest odpowiedni i czy rzeczywiście zalane sa jeszcze za orginału...wole sprawdzić.
- poison
- Świeżak
- Posty: 10
- Dołączył(a): 15/6/2008, 22:04
Myslisze ze nie ma znaczenia fakt, ze w jednej ladze masz swiezy olej a w drugiej przepracowany? Twoje tlumaczenie zasadnosci wymiany uszczelniaczy tylko w jednej ladze bardzo slabe. Twoj cyrk Twoje malpy 

www.rosamotorcycle.pl | | FZ600/XRV650/WR450
-
rosa - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1190
- Dołączył(a): 7/2/2007, 10:59
- Lokalizacja: Sopot
czy ja napisałem, że to nie ma znaczenia?? Nie wymieniam bo za chwile znowu bede to robil. To jest moto z 2006 roku. Olej juz był raz zmieniamy w serwisie. Lepiej pomyśl o moto z lat 90tych, które nie widziały jeszcze świezego oleju....bo po co...skoro jeździ i sie nie leje 

- poison
- Świeżak
- Posty: 10
- Dołączył(a): 15/6/2008, 22:04
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości