Zobacz wÄ…tek - GSXR 750 wady fabryczne i zakup
NAS Analytics TAG

GSXR 750 wady fabryczne i zakup

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Postprzez wojtek1303 » 29/11/2009, 02:13

Raczek_6
za cene ktora pokazales danego egzemplarza mozna kupic juz k4. pewnie do poprawek lakierniiczych ale zawsze to k4 a nie jakis srad. ja mialem gsxr 750 98 na wtrysku i jak dla mnie lipny sprzet. strasznie masywny i nie wygodny. prawde mowiac ja dalem za swoje 636 13000 zl wiec jjak sie chce to sie znajdzie. (636 bez zadnego wkladu i zadnej miny w sobie ) :) pozdrawiam

p.s. swoje k4 sprzedalem za 13800 w tym sezonie :)
Honda f4i '01
Avatar użytkownika
wojtek1303
Świeżak
 
Posty: 262
Dołączył(a): 23/5/2007, 23:03
Lokalizacja: Wroclaw


Postprzez RafalGSXR » 29/11/2009, 19:30

a jakie sÄ… mniejwiecej ceny w serwisie ?? np taki przeglÄ…d przed zakupem czy jakies tam inne czynnosci. i Czy wiecie gdzie na podkarpaciu znajdujÄ… siÄ™ takie serwisy suzuki
RafalGSXR
Świeżak
 
Posty: 77
Dołączył(a): 24/11/2009, 21:34
Lokalizacja: Tarnobrzeg


Postprzez Raczek_6 » 29/11/2009, 22:51

http://www.suzuki-moto.pl/
motocykle , dealerzy (tam znajdziesz autoryzowane stacje obsługi motocykli suzuki)

cennik każdy serwis może mieć własny, dalej znajdziesz stronki www dealerów.

P.S. W nie autoryzowanych serwisach sprawdzenie przed zakupem kosztuje pomiędzy 100 - 250PLN (w zależności od czynności które są wykonywane w trakcie sprawdzenia).
http://motomaniax.pl/ - serwis Ducati | http://www.motorakowski.pl/ - serwis Kawasaki | | Nie pomagam w oględzinach motocykli.
Raczek_6
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez RafalGSXR » 4/12/2009, 20:27

a z ciekawości da się jeszcze coś z tego silniczka wydusić ??

oprocz tego rezystora położenia biegu
RafalGSXR
Świeżak
 
Posty: 77
Dołączył(a): 24/11/2009, 21:34
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Postprzez RafalGSXR » 10/12/2009, 22:04

A możecie mi podać jakie dokładnie były różnice między K1 K2 K3 i K4
(głównie mechanicznie i technologicznie np rama)
RafalGSXR
Świeżak
 
Posty: 77
Dołączył(a): 24/11/2009, 21:34
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Postprzez Raczek_6 » 10/12/2009, 22:28

W k1 do K3 (ten sam model) da się wydusić 160KM na silniku (Znajomy miał takiego GSX-R po modyfikacjach - kupił już przerobionego i sam oddał na sprawdzenie na hamownię).

K4 to już nowszy model zupełnie inny motocykl - nowa konstrukcja w porównaniu z poprzednimi modelami.
http://motomaniax.pl/ - serwis Ducati | http://www.motorakowski.pl/ - serwis Kawasaki | | Nie pomagam w oględzinach motocykli.
Raczek_6
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez Invi » 10/12/2009, 22:31

Jeśli chodzi o 750 to
Y, K1, K2 i K3 będą dla ciebie identyczne.
K4 ma 8 koni więcej i kilka kilo mniej. Do tego "predatorowatą" czaszę i poprawiony design.

wojtek1303 napisał(a):ale zawsze to k4 a nie jakis srad.


To K4 był pierwszym "nie sradem" :shock:



















:lol:

Raczek_6 napisał(a):W k1 do K3 (ten sam model) da się wydusić 160KM na silniku


A du*a! Ten model w 750 rozpoczÄ…Å‚ siÄ™ nie od K1 tylko od Y (czyli modelu z 2000) :P
Avatar użytkownika
Invi
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6277
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez Raczek_6 » 10/12/2009, 22:39

Invinciblee napisał(a):A du*a! Ten model w 750 rozpoczął się nie od K1 tylko od Y (czyli modelu z 2000) :P


Było wyraźne pytanie od K1 do K4 - odpisuje o to o co pytano - i tyle.
http://motomaniax.pl/ - serwis Ducati | http://www.motorakowski.pl/ - serwis Kawasaki | | Nie pomagam w oględzinach motocykli.
Raczek_6
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez Invi » 10/12/2009, 22:43

Winny się tłumaczy ;) Ale spoczko wierzę w twoje dobre intencję ;)
Avatar użytkownika
Invi
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6277
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez RafalGSXR » 10/12/2009, 23:13

wielkie dzieki za odp :D:D juz mniejwiecej wiem na czym stoje :D

jak macie jeszcze jakies sugestie podpowiedzi na temat GSXR to piszcie :D
RafalGSXR
Świeżak
 
Posty: 77
Dołączył(a): 24/11/2009, 21:34
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Postprzez wojtek1303 » 11/12/2009, 00:42

Invinciblee okresleniem jakis srad chodzilo mi o tego gsxr do 2000r. czyli total-kupal sprzet :P pozdrawiam bez obrazy oczywiscie ale to tlko moje skromne zdanie :) (mialem takowy do 2000r wiec nie opiniuje z powietrza ) :)
Honda f4i '01
Avatar użytkownika
wojtek1303
Świeżak
 
Posty: 262
Dołączył(a): 23/5/2007, 23:03
Lokalizacja: Wroclaw

Postprzez RafalGSXR » 11/12/2009, 21:15

a w K1 K2 K3 też jest wersja SRAD i nie SRAD ??
RafalGSXR
Świeżak
 
Posty: 77
Dołączył(a): 24/11/2009, 21:34
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Postprzez Invi » 11/12/2009, 21:23

Wszytkie mają SRAD (Suzuki Ram Air Direct) po ludzku doładowanie dynamiczne. Chyba każdy współczesny sport to ma.
Avatar użytkownika
Invi
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6277
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez wojtek1303 » 12/12/2009, 11:00

W moim gronie na tego gsxr'a przed k1 mowi sie poprostu srad. kazdy nastepny ma oznaczenie z "k" dlatego latwiej sprecyzowac o ktory rocznik chodzi. oczywiste przeciez ze kazdy nastepny tez ma srad.
Honda f4i '01
Avatar użytkownika
wojtek1303
Świeżak
 
Posty: 262
Dołączył(a): 23/5/2007, 23:03
Lokalizacja: Wroclaw

Postprzez Invi » 12/12/2009, 12:10

wojtek1303 napisał(a):W moim gronie na tego gsxr'a przed k1 mowi sie poprostu srad.


Na 750 z 2000 też? :P
Avatar użytkownika
Invi
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6277
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez limak14 » 12/12/2009, 13:42

wojtek1303 napisał(a):kazdy nastepny ma oznaczenie z "k" dlatego latwiej sprecyzowac o ktory rocznik chodzi. oczywiste przeciez ze kazdy nastepny tez ma srad.

Z literą "K" chodzi o to, że oznacza ona model a nie rok produkcji, tak gwoli ścisłości.
Avatar użytkownika
limak14
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 3798
Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
Lokalizacja: LBN/Puławy

Postprzez RafalGSXR » 12/12/2009, 15:58

50 tyś km na ten silnik to już blisko śrmierci ?? czy nie ?? wiadomo co one przechodzą i każdy inaczej je "katuje" ale tak ogólnie to do jakiego przebiegu kupować ?
RafalGSXR
Świeżak
 
Posty: 77
Dołączył(a): 24/11/2009, 21:34
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Postprzez Raczek_6 » 12/12/2009, 22:16

Znajomy kupił 750 z przebiegiem 63kkm, przejechał ponad 15kkm ostro i często na gumie i dalej śmiga.

Myślę że do 150kkm powinien spokojnie dojechać - warunek regularne serwisowanie.
http://motomaniax.pl/ - serwis Ducati | http://www.motorakowski.pl/ - serwis Kawasaki | | Nie pomagam w oględzinach motocykli.
Raczek_6
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez Trimix » 12/12/2009, 22:34

RafalGSXR napisał(a):50 tyś km na ten silnik to już blisko śrmierci ?? czy nie ?? wiadomo co one przechodzą i każdy inaczej je "katuje" ale tak ogólnie to do jakiego przebiegu kupować ?


Ja to sobie inaczej rozpatruje , a mianowicie
- moto 50 tyś przebiegu ( kręcona do 15 tyś/obr/min)
- auto 150 tyś ( kręcone do 5 tyś/obr/min)

czy przebieg auta na poziomie 150 tysi to juz padaka ? niesÄ…dzÄ™ :evil:
<B>Yamaha R ONE 2009 and 2010 by Trimix</B>
Avatar użytkownika
Trimix
Świeżak
 
Posty: 356
Dołączył(a): 6/9/2009, 21:01
Lokalizacja: Wrocek

Postprzez RafalGSXR » 13/12/2009, 18:17

a jak ze spalaniem ?? :D bo dane katalogowe zawsze przekłamują
RafalGSXR
Świeżak
 
Posty: 77
Dołączył(a): 24/11/2009, 21:34
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 43 gości




na górê