Kawasaki EL250 - silnik
• Strona 1 z 1
Kawasaki EL250 - silnik
Witam - jest to mój pierwszy post w tym Forum. Ja nie tylko nowicjuszem Tu jestem ale i też nie mam większego doświadczenia w tematyce motorowej. Zamierzam kupić sobie cos niedrogiego, używanego. Zapatrzyłem sie na Kawasaki El 250/ '89 o przebiegu 40 tys. za niewielkie pieniądze. Sprzedawca przekonuje mnie ( rozmowa na telefon), że motor jest "OK" tylko trzeba przeczyścić gaźniki, bo czasami silnik sam zmienia obroty .
Czy może jest tu ktoś kto spotkał sie z takim zjawiskiem i czy tylko tego powodem jest zanieczyszczony gaźnik. Jak też potraktować tę ofertę ?
Będę wdzięczny za wszelkie sugestie - Pozdrawiam
Czy może jest tu ktoś kto spotkał sie z takim zjawiskiem i czy tylko tego powodem jest zanieczyszczony gaźnik. Jak też potraktować tę ofertę ?
Będę wdzięczny za wszelkie sugestie - Pozdrawiam
- janu50
- Świeżak
Moto z '89r i 40.000 przebiegu? Takich rzeczy nawet w Erze nie majÄ…...
A takie oferty gdzie coś jest nie halo a sprzedawca zapewnia, że trzeba tylko coś tam przeczyścić czy podregulować to sobie odpuść. Jeśli faktycznie byłby to drobiazg to sprzedający sam by to zrobił żeby kupujący nie miał się do czego przyczepić. To tak na logikę.
A takie oferty gdzie coś jest nie halo a sprzedawca zapewnia, że trzeba tylko coś tam przeczyścić czy podregulować to sobie odpuść. Jeśli faktycznie byłby to drobiazg to sprzedający sam by to zrobił żeby kupujący nie miał się do czego przyczepić. To tak na logikę.
Wypadki chodzÄ… po ludziach, ludzie po wypadkach nie zawsze.
-
Czester - Administrator
Zgadzam sie całkowicie ze zdaniem CzesterTX, osobiście wolałbym wyprowadzić nowy pojazd z salonu, tylko że nie zawsze możliwości na to pozwalają. Spotkałem już wypowiedzi użytkowników motocykli o podobnym niedomaganiu silnika, wiec myślę że takie przypadki zdarzają sie. Zastanawiam sie teraz co też może być przyczyną tego niedomagania i czy taka usterka to spory wydatek.