Zobacz wątek - <i>[używane]</i> Suzuki DR 125 ’00 – nasz...
NAS Analytics TAG

[używane] Suzuki DR 125 ’00 – nasz...

Komentarze użytkowników
_________

Postprzez Komentatorzy » 5/5/2008, 13:24

Komentatorzy napisał(a):Mysle nad zmianą napędu w dr 125 z przodu 14 a z tyłu53.Dużo lepiej będzie szła po polach i jaka będzie prętkość maksymalna??????.piszcie<br><hr>Łukasz<br>
Komentatorzy napisał(a):Siema. Czy twoje suzuki jest odblokowane???<br><hr>Bartexo<br>
Komentatorzy napisał(a):Właście nie wiem na obroty sie zbiera ale ciście tylko 90km/h<br><hr>Łukasz<br>
Komentatorzy napisał(a):A muj ma zablokowany moduł i niedość że wyciąga tylko 85 to jeszcze przerywa mu obroty i nie dochodzą do końca. Nie wiem co ztym modułem zrobić.<br><hr>Bartexo<br>
Jak przerywa obroty i się nie kreci do końca to możliwe że masz za duże dysze w gaźniku (blokada) wtedy go zalewa.<br><hr>Hipek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 6/5/2008, 08:56

ale koles głupoty gada. Wrzucasz z przodu zębatke 14 z tyłu 55, wybebeszasz tłumik i kupujesz kuty tuningowy tłok wiseco zwiększający stopień sprężania. I maszynka dostaje takiej mocy że na 1 biegu jak odkręcasz manetke gazu to dobrze trzeba się trzymać kierownicy;p Moc po takich przeróbkach na hamowni wynosi prawie 20 koni;p<br><hr>Dr 125 super sprzęt:)
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 6/5/2008, 15:22

Komentatorzy napisał(a):Mysle nad zmianą napędu w dr 125 z przodu 14 a z tyłu53.Dużo lepiej będzie szła po polach i jaka będzie prętkość maksymalna??????.piszcie<br><hr>Łukasz<br>
Komentatorzy napisał(a):Siema. Czy twoje suzuki jest odblokowane???<br><hr>Bartexo<br>
Komentatorzy napisał(a):Właście nie wiem na obroty sie zbiera ale ciście tylko 90km/h<br><hr>Łukasz<br>
Komentatorzy napisał(a):A muj ma zablokowany moduł i niedość że wyciąga tylko 85 to jeszcze przerywa mu obroty i nie dochodzą do końca. Nie wiem co ztym modułem zrobić.<br><hr>Bartexo<br>
Komentatorzy napisał(a):Jak przerywa obroty i się nie kreci do końca to możliwe że masz za duże dysze w gaźniku (blokada) wtedy go zalewa.<br><hr>Hipek<br>
Wydaje mi sie że to na pewno jest moduł bo mam w dokumentach kod odblokowujący do modułu. W serwisie to by mi rozkodowali ale mam strasznie do nich daleko i nie opłaci mi sie jechać. Cały czas szulam czy może ktoś nie wie jak to zrobić samemu.<br><hr>Bartexo
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 7/5/2008, 07:15

Komentatorzy napisał(a):honda xlr i suzuki dr to jest to samo mam obydwa te motorynki i maja kopa i nie sadze zeby dt byla lepsza nawet jesli jest to 125<br><hr>karol223<br>
To najgorszy kross świata!!!!!!!!!<br><hr>melun
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

co do tej mocy w dr 125

Postprzez hrywa666 » 19/5/2008, 15:25

RADY CO DO MOCY DR 125

po 1 aby nie muliła na 5,6 biegu trzeba oszukać czujnik w skrzyni
(LAJKI TEGO NIE ZROBI) i on wtedy odbiera wiadomość ze cały czas jest wpięta 1 i na każdym biegu kręci się do końca.

po 2 można wstawić tłok o większej średnicy który wyciąga pojemność około 150cm3 i zwiększa kompresje na 13-14 atmosfer a żeby nie zajeździć sprzęgła trzeba dbać o olej i nie lać jakiegoś ścierwa np. castrola bo to gówno znam zajefajny olej jego nazwę podam w następnej wiadomość bo nie mogę przypomnieć sobie jego nazwy.

po 3 zdjąć blokadę na module, wymienić dysze coś z napędem pokąbinować ale nie do przesady moja drk (2000 rok) idzie teraz 100-110 i w lesie też się fajnie zbiera ale jak koś jest nie wyzuty to musi kupić wr, drz, rmz albo coś podobnego

aha i jeszcze jedna sprawa zacznijcie korygować luzy zaworowe albo co 15 tys km albo raz w roku to 20 min roboty. bo tego nie robicie a później żalicie się ze wałki rozrządu wam się wycierają albo popychacze zaworów tu chodzi tylko o małą regulacje i będzie ok ! :P pozdrawiam hrywa 666
hrywa666
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 19/5/2008, 15:07
Lokalizacja: K-lin

Postprzez Komentatorzy » 20/5/2008, 20:24

Komentatorzy napisał(a): RADY CO DO MOCY DR 125 po 1 aby nie muliła na 5,6 biegu trzeba oszukać czujnik w skrzyni (LAJKI TEGO NIE ZROBI) i on wtedy odbiera wiadomość ze cały czas jest wpięta 1 i na każdym biegu kręci się do końca. po 2 można wstawić tłok o większej średnicy który wyciąga pojemność około 150cm3 i zwiększa kompresje na 13-14 atmosfer a żeby nie zajeździć sprzęgła trzeba dbać o olej i nie lać jakiegoś ścierwa np. castrola bo to gówno znam zajefajny olej jego nazwę podam w następnej wiadomość bo nie mogę przypomnieć sobie jego nazwy. po 3 zdjąć blokadę na module, wymienić dysze coś z napędem pokąbinować ale nie do przesady moja drk (2000 rok) idzie teraz 100-110 i w lesie też się fajnie zbiera ale jak koś jest nie wyzuty to musi kupić wr, drz, rmz albo coś podobnego aha i jeszcze jedna sprawa zacznijcie korygować luzy zaworowe albo co 15 tys km albo raz w roku to 20 min roboty. bo tego nie robicie a później żalicie się ze wałki rozrządu wam się wycierają albo popychacze zaworów tu chodzi tylko o małą regulacje i będzie ok ! :P pozdrawiam hrywa 666<br><hr>hrywa666<br>
Piszesz żeby zdjąć blokadę z modułu. Czy koniecznie trzeba jechać z tym do serwisu??? Ty masz zdjętą w swojej???<br><hr>Bartexo
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

co do blokady

Postprzez hrywa666 » 20/5/2008, 20:45

nie mam pojęcia czy trzeba jechać do serwisu ale wiem ze najważniejsza jest ta blokada na skrzyni !!! jeżeli ją ściągniesz to będzie git :)
hrywa666
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 19/5/2008, 15:07
Lokalizacja: K-lin

Postprzez Komentatorzy » 23/5/2008, 15:24

czy ktokolwiek z was odblokował sobie ten niby czytnik biegów czy coś w tym stylu???zrobiłem wszystko wg. poradnika (przez opornik 820OhM) i efekt owego "tuningu" był taki,że silnik nie chciał się na obroty wkręcać (miał jakby odcięcie zapłonu) juz w połowie obrotów<br><hr>buła
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez hrywa666 » 27/5/2008, 20:30

kto ma do sprzedania albo kto wie gdzie kupić odblokowany moduł do dr 125 ??? pilne proszę pisać !
hrywa666
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 19/5/2008, 15:07
Lokalizacja: K-lin

Postprzez hrywa666 » 1/6/2008, 19:55

SPRZEDAM SUZUKI DR 125 1999r.
JEŻELI ktoś JEST ZAINTERESOWANY KUPNEM SUZUKI DR 125 99r TO PROSZĘ OTO mój NR 518-081-415

DRK JEST W STANIE DOBRYM tydzień TEMU został WSTAWIONY ZREGENEROWANY wałek rozrządu I POPYCHACZE zaworów DO WYMIANY JEST łańcuch I TYLNA zębatka. I gaźnik JEST DO REGULACJI zakupiłem Ją 2 TYGODNIE TEMU ALE, MUSZE sprzedać ponieważ POTRZEBUJE pieniędzy. CENA JAKA MNIE INTERESUJE TO 3100 PLN oczywiście DO DOGADANIA zdjęcia NA @ .

DRK ZNAJDUJE się W KOSZALINIE możliwość TRANSPORTU 1PLN ZA 1 KM
hrywa666
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 19/5/2008, 15:07
Lokalizacja: K-lin

Postprzez hrywa666 » 3/6/2008, 19:25

UWAGA UWAGA UWAGA UWAGA UWAGA


ZROBIłEM BłąD W NR. PRWAIDłOWY TO 518071415
hrywa666
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 19/5/2008, 15:07
Lokalizacja: K-lin

Postprzez Komentatorzy » 7/6/2008, 11:11

Komentatorzy napisał(a): RADY CO DO MOCY DR 125 po 1 aby nie muliła na 5,6 biegu trzeba oszukać czujnik w skrzyni (LAJKI TEGO NIE ZROBI) i on wtedy odbiera wiadomość ze cały czas jest wpięta 1 i na każdym biegu kręci się do końca. po 2 można wstawić tłok o większej średnicy który wyciąga pojemność około 150cm3 i zwiększa kompresje na 13-14 atmosfer a żeby nie zajeździć sprzęgła trzeba dbać o olej i nie lać jakiegoś ścierwa np. castrola bo to gówno znam zajefajny olej jego nazwę podam w następnej wiadomość bo nie mogę przypomnieć sobie jego nazwy. po 3 zdjąć blokadę na module, wymienić dysze coś z napędem pokąbinować ale nie do przesady moja drk (2000 rok) idzie teraz 100-110 i w lesie też się fajnie zbiera ale jak koś jest nie wyzuty to musi kupić wr, drz, rmz albo coś podobnego aha i jeszcze jedna sprawa zacznijcie korygować luzy zaworowe albo co 15 tys km albo raz w roku to 20 min roboty. bo tego nie robicie a później żalicie się ze wałki rozrządu wam się wycierają albo popychacze zaworów tu chodzi tylko o małą regulacje i będzie ok ! :P pozdrawiam hrywa 666<br><hr>hrywa666<br>
Siemano mam dr jak to zrobić z tym czujikiem w skrzyni<br><hr>Tonio
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 7/6/2008, 11:20

Komentatorzy napisał(a):Ja mam Dr 125 z 93 roku i to co tu czytam uwazam za jakies bzdury ! Motor ma bardzo dobre osiagi ( 110 kmh ) Zbiera sie naprawde super oraz bardzo malo pali ! Do jazdy w terenie tez sie nadaje bo sam sprawdzalem. Z tym ze on " w ogole nie jedzie" to przesadzili bo ja moja Dr'ka bez problemu lykam pierdzace 80 ccm co maja po 18 koni ;) Zachecam do kupna tego motoru jest naprawde swietny !<br><hr>Mateusz<br>
Siena dobrze gadasz o dr sam mam i polecam idzie 120km|h i na koło sie też sie zbiera pozdro<br><hr>Tonio
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 28/6/2008, 20:32

jaki czytnik w skrzyni chba wam sie coś przyśniło! jakiś idiota coś napisał a teraz kazdy !!zeby na 5 i 6 bigu nie muliło trzeba włożyć zębatke 14 z przodu a po 2 wybebeszyć wydech !!
jesli kogoś obraźiłem to sory!<br><hr>Apka
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 16/7/2008, 15:18

Komentatorzy napisał(a):Co za koleś testował ten motor??? Przecież karzdy wie że to jest małe enduro dobre do jazdy w lekkim terenie np w lesie czy po bezdrorzach a on wzioł tą dr-kę i katował w jakimś piachu i błocie po kolana. W taki teren to może sobie wziąść jakiegoś crossa 500cm3 a nie taką dr-kę. Widać że to jakiś napalony crossowiec. <br><hr>Bartek<br>
Chciałbym was poinformować że zostało otwarte nowe forum o tematyce DR 125 .Wypowiadajcie się !
Pomożecie zbudować te nowe forum !

<a href="http://www.dr125.pun.pl" target="blank" class="link">http://www.dr125.pun.pl</a>/<br><hr>Paweł
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 18/7/2008, 21:57

Komentatorzy napisał(a):jaki czytnik w skrzyni chba wam sie coś przyśniło! jakiś idiota coś napisał a teraz kazdy !!zeby na 5 i 6 bigu nie muliło trzeba włożyć zębatke 14 z przodu a po 2 wybebeszyć wydech !!
jesli kogoś obraźiłem to sory!<br><hr>Apka<br>
Czujnik w skrzyni jest. On informuje moduł jaki jest wpięty bieg i wtedy modul wie przy jakich obrotach przerwać zapłon. Trzeba tak oszukać moduł żeby myślał że jest wpięty pierwszy bieg.<br><hr>Bartexo
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 18/7/2008, 22:02

Komentatorzy napisał(a):Ja mam Dr 125 z 93 roku i to co tu czytam uwazam za jakies bzdury ! Motor ma bardzo dobre osiagi ( 110 kmh ) Zbiera sie naprawde super oraz bardzo malo pali ! Do jazdy w terenie tez sie nadaje bo sam sprawdzalem. Z tym ze on " w ogole nie jedzie" to przesadzili bo ja moja Dr'ka bez problemu lykam pierdzace 80 ccm co maja po 18 koni ;) Zachecam do kupna tego motoru jest naprawde swietny !<br><hr>Mateusz<br>
Bo stare modele nie były blokowane. Dlatego idzie ci 110kmh.<br><hr>Bartexo
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 19/7/2008, 12:37

Komentatorzy napisał(a):czy ktokolwiek z was odblokował sobie ten niby czytnik biegów czy coś w tym stylu???zrobiłem wszystko wg. poradnika (przez opornik 820OhM) i efekt owego "tuningu" był taki,że silnik nie chciał się na obroty wkręcać (miał jakby odcięcie zapłonu) juz w połowie obrotów<br><hr>buła<br>
Ja odblokowałem sobie ten czujnik przez opornik 820 omów i wszystko jest ok. Motor dostał niesamowitego kopa na wyższych obrotach. Mam zamiar teraz wsadzić z przodu zębatke 14 zębów. Prędkość maxymalna będzie mniejsza ale bardzo wzrośnie przyspieszenie a o to mi chodzi bo jeżdże głównie w terenie.<br><hr>Bartexo
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 24/7/2008, 19:47

zna ktoś może luzy zaworowe do dr 125? prosze o odp<br><hr>apk
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 27/7/2008, 08:47

Komentatorzy napisał(a):zna ktoś może luzy zaworowe do dr 125? prosze o odp<br><hr>apk<br>
Na zaworze dolotowym 0.08-0.13mm
Na zaworze wydechowym 0.08-0.13mm<br><hr>Bartexo
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na gr