[używane] Suzuki DR 125 ’00 – nasz...
Wgl .nie zgadzam sie z testem... ja powiem krótko i na temat :
Jezeli ktos zna sie na tym ''slabym silniku'' to potrafi z niego wydoic z 30km ^^<br><hr>CrovKa
Jezeli ktos zna sie na tym ''slabym silniku'' to potrafi z niego wydoic z 30km ^^<br><hr>CrovKa
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Wydaje mi sie że te 30km to jest grubo przesadzone<br><hr>SuzukiKomentatorzy napisał(a):Wgl .nie zgadzam sie z testem... ja powiem krótko i na temat :
Jezeli ktos zna sie na tym ''slabym silniku'' to potrafi z niego wydoic z 30km ^^<br><hr>CrovKa<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
No a mi sie nie wydaje bo mam ten motorek troche i jednak 30km nie jest przesadzone , ja sie załoze ze na tej dr-ce mojej spokojnie pociagne ktm sx 125 w terenie :]<br><hr>CrovKaKomentatorzy napisał(a):Wgl .nie zgadzam sie z testem... ja powiem krótko i na temat :
Jezeli ktos zna sie na tym ''slabym silniku'' to potrafi z niego wydoic z 30km ^^<br><hr>CrovKa<br>Komentatorzy napisał(a):Wydaje mi sie że te 30km to jest grubo przesadzone<br><hr>Suzuki<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
to widocznie nie wiesz co piszesz, może i próbujesz pisać o DR350/200 ale napewno nie o 125 a do tego porównałes 2suwa do 4 suwa chyba nie wiesz co masz albo chcesz nas wkręcać całe życie. Może pochwal się swoją dr'ka?Komentatorzy napisał(a):Wgl .nie zgadzam sie z testem... ja powiem krótko i na temat :
Jezeli ktos zna sie na tym ''slabym silniku'' to potrafi z niego wydoic z 30km ^^<br><hr>CrovKa<br>Komentatorzy napisał(a):Wydaje mi sie że te 30km to jest grubo przesadzone<br><hr>Suzuki<br>Komentatorzy napisał(a):No a mi sie nie wydaje bo mam ten motorek troche i jednak 30km nie jest przesadzone , ja sie załoze ze na tej dr-ce mojej spokojnie pociagne ktm sx 125 w terenie :]<br><hr>CrovKa<br>
Znam takich jak Ty - zachwalają co oni to nie mają jak dbają jak to jeździ że to co WY macie jest najlepsze nie ma nic lepszego, że tym czym jeździsz objedziesz wszystkich jeźdźców a jak zobaczysz chłopaka na sx125 jak robi ładną wyłamkę to mówicie - no tak tylko można rozwalić motorek albo że za tydzień będzie w szpitalu.... znam to znam. Czekamy na filmik.<br><hr>kzfr
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
KZFR mi chodzi o dr 125 i nie nie jestem jednym z tych ludzi... mi chodzi o to ze ja mowie prawde czlowieku to ze ty do kazdej awari mechanika wzywasz a on ci mowi ze motorek silniejszy byc nie moze to nie moja wina wez troche sam postukaj popukaj po silniku pomyśl a potem sie wyslawiaj twoja jakze i wiedza^^<br><hr>CrovKa
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Nie powinienem już więcej z Tobą dyskutować bo ta rozmowa jest po prostu idiotyczna. Ty chyba nie jeździłeś 30konną maszyną a mówię tu o Hondzie XR400. Koniec nie zamierzam się naciągać na Twoje kosmiczne pomysły w poprzedniej odpowiedzi powiedziałem Ci co masz zrobić inaczej się już zbłaźniłeś.<br><hr>kzfrKomentatorzy napisał(a):KZFR mi chodzi o dr 125 i nie nie jestem jednym z tych ludzi... mi chodzi o to ze ja mowie prawde czlowieku to ze ty do kazdej awari mechanika wzywasz a on ci mowi ze motorek silniejszy byc nie moze to nie moja wina wez troche sam postukaj popukaj po silniku pomyśl a potem sie wyslawiaj twoja jakze i wiedza^^<br><hr>CrovKa<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Witam, mam takie pytanie niedawno zrobiłem remont silnika w swojej DR tj. szlif cylindra, tłok kuty WISSECO, nowe zawory, uszczelniacze zaworowe oryginalne, gniazda dotarte, prowadnice ok., szlif zrobiony idealnie do tłoka. Po remoncie został zalany olej MOTUL 15W50 półsyntetyk. Po przejechaniu 50 km zauważyłem że silnik kopci przy dodawaniu gazu na niebiesko, po 100 km musiałem dolać 100 ml oleju, i dalej kopci. Co może być przyczyną??? Czy po prostu ma się dotrzeć i przestanie kopcić??? Jeśli tak to po ilu km? Motor pali bardzo dobrze niezależnie czy zimny czy ciepły, moc też ma większą niż przed remontem. Dodam że mam słaby akumulator ale nie sądzę żeby to było przyczyną.<br><hr>kadett23
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Od razu nie możesz dawać mu do końca. Dopiero po 1000 km ma pełną moc . A wydaje mi się ze do dr- ki jest olej 10w40.Komentatorzy napisał(a):Witam, mam takie pytanie niedawno zrobiłem remont silnika w swojej DR tj. szlif cylindra, tłok kuty WISSECO, nowe zawory, uszczelniacze zaworowe oryginalne, gniazda dotarte, prowadnice ok., szlif zrobiony idealnie do tłoka. Po remoncie został zalany olej MOTUL 15W50 półsyntetyk. Po przejechaniu 50 km zauważyłem że silnik kopci przy dodawaniu gazu na niebiesko, po 100 km musiałem dolać 100 ml oleju, i dalej kopci. Co może być przyczyną??? Czy po prostu ma się dotrzeć i przestanie kopcić??? Jeśli tak to po ilu km? Motor pali bardzo dobrze niezależnie czy zimny czy ciepły, moc też ma większą niż przed remontem. Dodam że mam słaby akumulator ale nie sądzę żeby to było przyczyną.<br><hr>kadett23<br>
Jak jakieÅ› pytania jeszcze to na priv. To podam numer.<br><hr>kac.luk
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
pewnie fachowcy byli kiepscy <br><hr>sebaKomentatorzy napisał(a):Witam, mam takie pytanie niedawno zrobiłem remont silnika w swojej DR tj. szlif cylindra, tłok kuty WISSECO, nowe zawory, uszczelniacze zaworowe oryginalne, gniazda dotarte, prowadnice ok., szlif zrobiony idealnie do tłoka. Po remoncie został zalany olej MOTUL 15W50 półsyntetyk. Po przejechaniu 50 km zauważyłem że silnik kopci przy dodawaniu gazu na niebiesko, po 100 km musiałem dolać 100 ml oleju, i dalej kopci. Co może być przyczyną??? Czy po prostu ma się dotrzeć i przestanie kopcić??? Jeśli tak to po ilu km? Motor pali bardzo dobrze niezależnie czy zimny czy ciepły, moc też ma większą niż przed remontem. Dodam że mam słaby akumulator ale nie sądzę żeby to było przyczyną.<br><hr>kadett23<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Źle założone pierścienie olejowe<br><hr>kondzioKomentatorzy napisał(a):Witam, mam takie pytanie niedawno zrobiłem remont silnika w swojej DR tj. szlif cylindra, tłok kuty WISSECO, nowe zawory, uszczelniacze zaworowe oryginalne, gniazda dotarte, prowadnice ok., szlif zrobiony idealnie do tłoka. Po remoncie został zalany olej MOTUL 15W50 półsyntetyk. Po przejechaniu 50 km zauważyłem że silnik kopci przy dodawaniu gazu na niebiesko, po 100 km musiałem dolać 100 ml oleju, i dalej kopci. Co może być przyczyną??? Czy po prostu ma się dotrzeć i przestanie kopcić??? Jeśli tak to po ilu km? Motor pali bardzo dobrze niezależnie czy zimny czy ciepły, moc też ma większą niż przed remontem. Dodam że mam słaby akumulator ale nie sądzę żeby to było przyczyną.<br><hr>kadett23<br>Komentatorzy napisał(a):Od razu nie możesz dawać mu do końca. Dopiero po 1000 km ma pełną moc . A wydaje mi się ze do dr- ki jest olej 10w40.
Jak jakieÅ› pytania jeszcze to na priv. To podam numer.<br><hr>kac.luk<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
tak 30km napewno albo i dużo więcej natomiast nigdy w życiu 30KM<br><hr>dr-owiecKomentatorzy napisał(a):Wgl .nie zgadzam sie z testem... ja powiem krótko i na temat :
Jezeli ktos zna sie na tym ''slabym silniku'' to potrafi z niego wydoic z 30km ^^<br><hr>CrovKa<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 42 gości