Zobacz wątek - GPZ 500s na co zwrucic uwage przy kupnie rocznik 90-92

GPZ 500s na co zwrucic uwage przy kupnie rocznik 90-92

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, Lovtza, Terror, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, andy7, suhy-19, Bostorn, Miczab, Boshi

GPZ 500s na co zwrucic uwage przy kupnie rocznik 90-92

Postprzez BocianWDZ » 16/11/2009, 21:03

witam was wszystkich :) mam do was wielka prośbę !!... chce kupic na początku marcu 2010R GPZ 500S rocznik 90-92 i nie wiem na co mam dokładnie zwrócić uwagę jak pojade go obejrzeć ;/;/ jesli mogli byście mi pomóc to mi pomóżcie prosze was bardzo.. I jeszcze jedno pytanie z prośbą oczywiście !... co sie dosyć czesto w nich psuje i na co mam uwazac w tym motorze po kupnie... z Góry wielkie Dzieki ;];]
Avatar użytkownika
BocianWDZ
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 16/11/2009, 20:38
Lokalizacja: łódź


Postprzez Wilku111 » 16/11/2009, 21:10

Uważać na wszystko. Najważniejsze, żeby był w miarę prosty.

co sie dosyć czesto w nich psuje i na co mam uwazac w tym motorze po kupnie.


Ciężko powiedzieć. Każde moto się psuje, nie poradzisz. :P
moje największe hobby to alkohol i masturbacja
Avatar użytkownika
Wilku111
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 985
Dołączył(a): 26/8/2007, 13:33
Lokalizacja: Wołomin

Postprzez rafi19 » 16/11/2009, 21:24

nie ma się co łudzić to już prawie pełnoletni motocykl i idealny nie będzie.
Znalezienie dobrej sztuki z tego rocznika będzie graniczyło z cudem.
rafi19
Świeżak
 
Posty: 91
Dołączył(a): 22/8/2009, 16:55

Postprzez BocianWDZ » 16/11/2009, 21:44

fakt jest faktem i zgadzam sie z Toba Rafi19 ze to bedzie ciezkie ale Wilku111 tez ma racje z tym ze trzeba uwazać na wszystko bo kazde moto sie psuje i nie ma na to rady ;];] ;/;/ sadze ze jak bede szukał GPZ-ta w tych rocznikach 90-92 od Ceny 3.500zł do 4.000 to coś sie znajde w miare :P:P
Avatar użytkownika
BocianWDZ
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 16/11/2009, 20:38
Lokalizacja: łódź

Postprzez rafi19 » 16/11/2009, 21:59

BocianWDZ powiem ci tak żeby taka 500 dobrą kupić tzn z oryginalnym lakierem itd to trzeba dac ok 6000zł. Za 4000 to bedzie złom do którego będziesz musiał dołożyć. A na pewno nie szukaj sprowadzonego z UK
Daj linka z upatrzoną sztuką
rafi19
Świeżak
 
Posty: 91
Dołączył(a): 22/8/2009, 16:55

Postprzez BocianWDZ » 16/11/2009, 22:17

rafi19 to sa te 2 MOTO za naj mniejsza kwote http://allegro.pl/item820275948_kawasaki_gpz_500.html i http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1583978 Ale to mowie to sa te minimalne ceny a taka z 90-92 !!... chyba ze taka z 93r za 3.800 http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1245664 ;];]
Avatar użytkownika
BocianWDZ
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 16/11/2009, 20:38
Lokalizacja: łódź

Postprzez Wilku111 » 16/11/2009, 22:37

Eee tam pieprzysz. Ja za swojego dałem 4.300 a mogłem dać mniej i jest sprowadzony z holandii i jest spoko i lakier ma. Nie ma reguły. Ważne, żeby w miarę prosty i żeby silnik był ok.

EDIT: A jeszcze chciałem Ci powiedzieć, żebyś nie brał starszych niż 92' bo mają jedną tarcze z przodu. A mój nawet z dwoma chujowo hamuje, także tam musi być ostra lipa :P
moje największe hobby to alkohol i masturbacja
Avatar użytkownika
Wilku111
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 985
Dołączył(a): 26/8/2007, 13:33
Lokalizacja: Wołomin

Postprzez BocianWDZ » 16/11/2009, 22:50

hehehe dziekuwa Wilku111 :) właśnie wiem ze te z 92 maja 2 tarcze ;];] i własnie bardziej by mi pasowała taka 92 do 94 ma-X :) i marze o tym zeby mi sie az tak tragicznie nie psuła :P bo ja jej nie bede dawał w Picke !!... od katowania to ja mam mojego Brata Yamahe R6 z 2004 roku :) a dla samego siebie upatrzyłem GPZ-ta bardziej tak do jazdy rekreacyjnej i w miare spokojnej !!... :D:D
Avatar użytkownika
BocianWDZ
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 16/11/2009, 20:38
Lokalizacja: łódź

Postprzez BocianWDZ » 16/11/2009, 22:51

chociaż nie powiem bo raz na jakiś czas!!... sory za ten dwu znacznik ..... ale Przypierdole jej w palnik :P ;];]
Avatar użytkownika
BocianWDZ
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 16/11/2009, 20:38
Lokalizacja: łódź

Postprzez Berbim » 16/11/2009, 22:54

Silnik GPZ 500 nie toleruje wysokich obrotów na zimno(z resztą jak większość silników),i często kończy się to szybkim zużyciem łożyskowania wałków rozrządu. Rzecz nie naprawialna. Jeśli słychać stuki w głowicy a sprzedający twierdzi ,że to tylko kwestia regulacji zaworów, to doradzam ostrożność a najlepiej żeby właściciel dokonał regulacji przed sprzedażą.
Często kończy się to wymianą głowicy.
Drugim słabym punktem silnika jest gniazdo łożyska wałka zdawczego,zbyt mocno naciągnięty łańcuch prowadzi do wybicia gniazda i może się to wiązać nawet z koniecznością wymiany karterów.
Motocykla nie posiadałem,a to co piszę to wiadomości zasłyszane lub gdzieś przeczytane.Ale raczej wiarygodne.
A tak nawiasem,to ciekawe co te GPZ-y z podanych przez Ciebie linków robiły przez tyle lat, że przebiegi takie mizerne mają ;)
Avatar użytkownika
Berbim
Świeżak
 
Posty: 36
Dołączył(a): 8/11/2009, 10:44
Lokalizacja: pków tryb

Postprzez BocianWDZ » 16/11/2009, 23:01

a noo Berbim ja wiem ze na zimno sie nie daje w palnik ja jak jezdze na mojego brata R6 to zanim wyjade to ja odpalam ja i ide do domu zapalic papierosa i dopic kawe :P tak ze w tym czasie mija dobre 10 min minimum zanim wyjade... i dzieki za te info bo to mi sie przyda ;];] pozdro
Avatar użytkownika
BocianWDZ
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 16/11/2009, 20:38
Lokalizacja: łódź

Postprzez Wilku111 » 16/11/2009, 23:29

Cofane pewnie ze 3 razy, dziwi Cie to ? :P

Co do stuków to jeszcze, na zimnym silniku coś napierdala w sprzęgle(podobno jakieś wadliwe łożysko), ale sie tym nie przejmuj. Tutaj tak jest zawsze, postuka troche a jak sie rozgrzeje to jest git. :roll:
moje największe hobby to alkohol i masturbacja
Avatar użytkownika
Wilku111
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 985
Dołączył(a): 26/8/2007, 13:33
Lokalizacja: Wołomin

Postprzez BocianWDZ » 17/11/2009, 06:37

wiesz co Wilku111 !!... ja słyszałem ze w większości GPZ-tow 500 na zimno słychac łańcuszek rozrzadu a po jakiś 5 min jak załapie temperaturę juz cichnie :) ale nie wiem tak na 100% i powiedzcie mi jeszcze jedno!!.. czy ktoś z was słyszał o ceramizerze do motorów z mokrym sprzęgłem ;];]
Avatar użytkownika
BocianWDZ
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 16/11/2009, 20:38
Lokalizacja: łódź

Postprzez BocianWDZ » 17/11/2009, 07:16

a i jeszcze jedno Wilku111 :) tu masz razje ze na R6 to trzeba wypic minimum 3 COFANE i wypalić do tego pół paczki Papierosów ;];] dla podniesienia Cisnienia :P:P i powidz mi jeszcze jedno do jakiego przebiegu mniej wiecej mam kupić GPZ-ta i co sadzisz na temat tego Ceramizera o ile wiesz cos na ten temat ;];]
Avatar użytkownika
BocianWDZ
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 16/11/2009, 20:38
Lokalizacja: łódź



Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na gr