Zobacz wątek - potrzebna PILNA POMOC z 1 na 2
NAS Analytics TAG

potrzebna PILNA POMOC z 1 na 2

Jak nauczyć się wheelie? stoppie?
Czy zmieniać biegi ze sprzęgłem czy bez?
_________

potrzebna PILNA POMOC z 1 na 2

Postprzez poczatkujaca » 16/11/2009, 10:01

hej!
właśnie robie kurs... zaczełam jazdę na MZ i ćwicze na placu 8 na 1 i nawet wychodi:)... dziś mam wyjechać na miasto z innym instruktorem na Yamaszce takiej jak na egzaminie i mam mega pietra bo nie wiem jak przeżucić biegi z 1 na 2... chodzi mi dokładnie o to czy dżwignię musze podbić raz czy dwa razy żeby ominąć jałowy... dla mnie logiczne by były dwa ale czytałam na różnych forach i jedni pisza tak a drudzy tak a trzeci robią sobie jaja...
pomóżcie prosze
poczatkujaca
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 16/11/2009, 09:23


Postprzez sepo » 16/11/2009, 10:31

Wystarczy raz, tylko zdecydowanie :wink:
Ostatnio edytowano 16/11/2009, 10:32 przez sepo, łącznie edytowano 2 razy
Avatar użytkownika
sepo
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1587
Dołączył(a): 6/11/2007, 20:06
Lokalizacja: Ząbki

Postprzez Janek94 » 16/11/2009, 10:31

takie tematy były już omawiane wiele razy. Żeby przerzucić z 1 na 2 trzeba raz podbić dźwignie
Yamaha Tzr50 '06 ---> Aprilia Rs125 '08 ---> R6 '03
Avatar użytkownika
Janek94
Świeżak
 
Posty: 295
Dołączył(a): 29/9/2009, 18:01
Lokalizacja: Pionki

Postprzez poczatkujaca » 16/11/2009, 11:01

raz i zdecydowanie... hmm... ciekawe jak to wyjdzie w praktyce dzięki bardzo za pomoc...
poczatkujaca
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 16/11/2009, 09:23

Postprzez teoysta » 21/11/2009, 20:08

Z całym szacunkiem ale masz super instruktora!
Avatar użytkownika
teoysta
Świeżak
 
Posty: 141
Dołączył(a): 6/8/2007, 12:02

Postprzez 7beat » 22/11/2009, 11:13

z 1 na 2 przerzucasz normalnie jak na wyrzszy bieg a luzu nawet nie wyczuwasz podczas zmiany jedynie ruch nogi jest trochę większy i powinien być zdecydowany tak jak koledzy mówią
tdr125 er-5 ZX9r ktm lc4 600, 620 adventure, F2 stunt, crf 450 i transalp, zx6r 08 stunt
Avatar użytkownika
7beat
Stały bywalec
 
Posty: 1048
Dołączył(a): 21/3/2009, 15:43
Lokalizacja: Maków Mazowiecki

Postprzez laser » 22/11/2009, 13:53

mocno i stanowczo do góry, raz, bo jak lekko dotkniesz to ci luz wskoczy, w ybr czuć zapięty bieg :wink:


powodzenia
Avatar użytkownika
laser
Bywalec
 
Posty: 859
Dołączył(a): 8/5/2009, 19:12
Lokalizacja: KaliszCity

Postprzez michael » 23/11/2009, 19:38

a na serio to zmień szkołę, to nieporozumienie, żeby na MZ się szkolić...
1952 SHL M-04
2000 Suzuki GSF 600 S Bandit
michael
Bywalec
 
Posty: 515
Dołączył(a): 25/1/2007, 20:56
Lokalizacja: Białystok

Postprzez poczatkujaca » 26/11/2009, 08:31

nie było tak źle... można powiedzieć że nawet dobrze... całkiem prosta sprawa...


P.S. Jestem już po egzaminie... poszło bez problemów więc może spotkamy się gdzieś, kiedyś, przypadkiem na drodze:)

jeszcze raz wielkie dzięki za pomoc
poczatkujaca
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 16/11/2009, 09:23

Postprzez fox| » 26/11/2009, 08:33

W ogóle co to za instruktor, że Ty nie wiesz jak się biegi wbija ...
fox|
Świeżak
 
Posty: 107
Dołączył(a): 5/5/2009, 09:02
Lokalizacja: Świdnica

Postprzez poczatkujaca » 26/11/2009, 08:57

a instruktor nie taki zły bo przed wyjazdem na miasto wszystko mi wytłumaczył, więc ogólnie nie był zły
poczatkujaca
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 16/11/2009, 09:23

Postprzez miki1406 » 26/11/2009, 09:03

michael napisał(a):a na serio to zmień szkołę, to nieporozumienie, żeby na MZ się szkolić...


Ja tam się szkoliłem na "etce" 150 i lepiej mi się jeździło niż MZ 4T czy tą całą YBR...

Na 150ce jeździłem na kursie po barierkach od górki...

Wychodze z założenia, że do 250 to lepiej jak silnik jest 2T (mniej ciągniczasty) a więcej to już 4T
Imbrola faza - "Detailing" ;)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2846
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice

Postprzez michael » 27/11/2009, 20:32

Ok, ale MZ(mówię o etz) to ta sama epoka co trabant czy wartburg czy wierchowina, a jakoś nimi nie szkolą. Nie te czasy, powinien być jakiś postęp i poszanowanie kursanta poprzez dawanie mu możliwości szkolenia się na nowoczesnych motocyklach.
1952 SHL M-04
2000 Suzuki GSF 600 S Bandit
michael
Bywalec
 
Posty: 515
Dołączył(a): 25/1/2007, 20:56
Lokalizacja: Białystok

Postprzez Tomas KTM 620 Super Comp » 3/12/2009, 20:51

Nie chce być nie grzeczny ale robiłeś sobie jaja zadając to pytanie:)???
Tomas KTM 620 Super Comp
Świeżak
 
Posty: 28
Dołączył(a): 3/12/2009, 14:11

Postprzez zdzichu123 » 31/1/2010, 21:36

Cała pyda do góry! ALe tylko raz :D
Yamaha DT 125R [SPRZEDANA] >> Aprilia RS 125 [SPRZEDANA] >> Yamaha YZF 250

22.10.08 ====> Zdałem Prawko :)
Avatar użytkownika
zdzichu123
Bywalec
 
Posty: 869
Dołączył(a): 11/7/2007, 21:37
Lokalizacja: Chodzież

Postprzez Enrothe » 31/1/2010, 22:11

Nie czepiajcie się chłopaka, sami też przecież nie urodziliście się z doskonałą świadomością tego jak należy przejść z 1 na 2 ;]. A może po prostu wstydził się spytać o to instruktora, hmm chociaż to powinien być jago obowiązek, albo on po prostu też zareagował tak jak tutejsza większość i uważał że to powinno być oczywiste nawet dla "laików".

BTW: Pozdrawiam i gratuluje zdania prawka ;]




Edit: Ups popatrzałem na datę ostatniego posta czyli wczorajszego (Zdzichu123). Nie zauważyłem, że temat jest z 2009r. :?
Ostatnio edytowano 1/2/2010, 16:17 przez Enrothe, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Enrothe
Świeżak
 
Posty: 28
Dołączył(a): 6/7/2008, 23:42

Postprzez Janek94 » 1/2/2010, 14:16

po co odkopywać ten temat, skoro autor już dawno otrzymał odpowiedź?
Yamaha Tzr50 '06 ---> Aprilia Rs125 '08 ---> R6 '03
Avatar użytkownika
Janek94
Świeżak
 
Posty: 295
Dołączył(a): 29/9/2009, 18:01
Lokalizacja: Pionki



Powrót do Technika jazdy



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na gr