Drżenia silnika Cbr F2
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Drżenia silnika Cbr F2
Witam. Byłem oglądać F2 i mam pytanie. Zaniepokoiło mnie drżenie. Motocykl mając około 4tyś-7tyś drży cały motor. Czy to jest normalne że ten motor drży?
nsr>zzr>zx6r>r6>cbr f4i?
-
Dandi93 - Bywalec
- Posty: 910
- Dołączył(a): 24/5/2008, 11:43
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Ogólnie jest to normalne, ale zależy jakie to drżenie. Samochody mają poduszki, motocykle są mocowane na sztywno, ale jednak gumy są na mocowaniach.
Może być tak że masz silnik niedokręcony do ramy lub gumy się wyrobiły.
U mnie w Bandicie 600, nieprzyjemne wibracje były od 4k - 5k obr/min, normalka. A przez jakiś czas strachałem się że coś ostro rzęzi. Okazało się że stopka pasażera z biegiem lat się wyrobiła i poluzowała.
Inna sprawa że po regulacji zaworów i gaźników o dziwo silnik trochę inaczej chodził(drżał).
By określi czy ten typ tak ma przejedź się inną F2. Z tego co wiem sportowe silniki nie mają wałków równoważących by nie zwiększać masy silnika. Nawet stary Bandit 1200 nie ma takiego wałka, dopiero potem producent stwierdził że jednak by się przydał.
Odnośnie luzu wału, jeśli miałbyś coś z nim nie tak silnik rozleciał by się po 200km. W japońcach wału się nie regeneruje, tylko kupuje nowy silnik.
Wielu już próbowało regeneracji i wielu nie przejechało więcej niż 500km.
Pozdr
Michal
Może być tak że masz silnik niedokręcony do ramy lub gumy się wyrobiły.
U mnie w Bandicie 600, nieprzyjemne wibracje były od 4k - 5k obr/min, normalka. A przez jakiś czas strachałem się że coś ostro rzęzi. Okazało się że stopka pasażera z biegiem lat się wyrobiła i poluzowała.
Inna sprawa że po regulacji zaworów i gaźników o dziwo silnik trochę inaczej chodził(drżał).
By określi czy ten typ tak ma przejedź się inną F2. Z tego co wiem sportowe silniki nie mają wałków równoważących by nie zwiększać masy silnika. Nawet stary Bandit 1200 nie ma takiego wałka, dopiero potem producent stwierdził że jednak by się przydał.
Odnośnie luzu wału, jeśli miałbyś coś z nim nie tak silnik rozleciał by się po 200km. W japońcach wału się nie regeneruje, tylko kupuje nowy silnik.
Wielu już próbowało regeneracji i wielu nie przejechało więcej niż 500km.
Pozdr
Michal
Ongoing Success
-
falconiforme - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2841
- Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
- Lokalizacja: Morze
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości