Zobacz wątek - Drżenia silnika Cbr F2
NAS Analytics TAG

Drżenia silnika Cbr F2

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Drżenia silnika Cbr F2

Postprzez Dandi93 » 7/11/2009, 18:28

Witam. Byłem oglądać F2 i mam pytanie. Zaniepokoiło mnie drżenie. Motocykl mając około 4tyś-7tyś drży cały motor. Czy to jest normalne że ten motor drży?
nsr>zzr>zx6r>r6>cbr f4i?
Avatar użytkownika
Dandi93
Bywalec
 
Posty: 910
Dołączył(a): 24/5/2008, 11:43
Lokalizacja: Biała Podlaska


Postprzez elco » 7/11/2009, 19:14

Nie, to nie jest normalne. Moja CBR nigdy nie drzala. Pytanie czy drzy cala konstrukcja, czy tylko owiewki ?
Honda VFR 800 FI
Avatar użytkownika
elco
Moderator
 
Posty: 3014
Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław


Postprzez miki1406 » 7/11/2009, 19:25

Uspokój się i nie martw... To drżenie jest popularnie nazywane pracą silnika ;-)
Jak fenix z popiołów :)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2847
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice

Postprzez Dandi93 » 7/11/2009, 19:37

nie jest to praca silnika. jak złapałem za manetkę to czuć było wibracje, jak wibrator :P Tak jakby miał luzy na wale
nsr>zzr>zx6r>r6>cbr f4i?
Avatar użytkownika
Dandi93
Bywalec
 
Posty: 910
Dołączył(a): 24/5/2008, 11:43
Lokalizacja: Biała Podlaska

Postprzez miki1406 » 7/11/2009, 20:44

Może "poduszki" silnika... Zobacz jak jest on mocowany do ramy i sprawdz czy ppołączenia gumowometalowe, nie są powybijane i stare
Jak fenix z popiołów :)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2847
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice

Postprzez Dandi93 » 7/11/2009, 22:48

Sprzedawca powiedział że drżenia są dla tego że silnik jest na sztywno do ramy.
nsr>zzr>zx6r>r6>cbr f4i?
Avatar użytkownika
Dandi93
Bywalec
 
Posty: 910
Dołączył(a): 24/5/2008, 11:43
Lokalizacja: Biała Podlaska

Postprzez humungus » 8/11/2009, 13:18

Być może śruby mocowania silnika do ramy się poluzowały.
humungus
Świeżak
 
Posty: 106
Dołączył(a): 5/6/2008, 06:49

Postprzez falconiforme » 8/11/2009, 13:26

Ogólnie jest to normalne, ale zależy jakie to drżenie. Samochody mają poduszki, motocykle są mocowane na sztywno, ale jednak gumy są na mocowaniach.
Może być tak że masz silnik niedokręcony do ramy lub gumy się wyrobiły.
U mnie w Bandicie 600, nieprzyjemne wibracje były od 4k - 5k obr/min, normalka. A przez jakiś czas strachałem się że coś ostro rzęzi. Okazało się że stopka pasażera z biegiem lat się wyrobiła i poluzowała.
Inna sprawa że po regulacji zaworów i gaźników o dziwo silnik trochę inaczej chodził(drżał).
By określi czy ten typ tak ma przejedź się inną F2. Z tego co wiem sportowe silniki nie mają wałków równoważących by nie zwiększać masy silnika. Nawet stary Bandit 1200 nie ma takiego wałka, dopiero potem producent stwierdził że jednak by się przydał.

Odnośnie luzu wału, jeśli miałbyś coś z nim nie tak silnik rozleciał by się po 200km. W japońcach wału się nie regeneruje, tylko kupuje nowy silnik.
Wielu już próbowało regeneracji i wielu nie przejechało więcej niż 500km.

Pozdr
Michal
Ongoing Success
Avatar użytkownika
falconiforme
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2841
Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
Lokalizacja: Morze



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na górê
cron