Zobacz wątek - Czajnik... Pochodzi chwile i wszystkie świece czarne!Co jest

Reklama

NAS Analytics TAG

Czajnik... Pochodzi chwile i wszystkie świece czarne!Co jest

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Czajnik... Pochodzi chwile i wszystkie świece czarne!Co jest

Postprzez miki1406 » 6/11/2009, 08:32

W moim imbryku mam następujący problem... 2 Gaźniki mi lały... Znalazłem gaźniki za 200zeta no to je wziąłem. Wyczyściłem elegancko. Wyregulowałem skład mieszanki pilotami na 1 i 7/8 wykrętu, jak podaje haynes. Założyłem na moto z airboxem...

Odpalam, zajechałem aku a tylko kaszlał... Oczywiście gaźniki zalane... podłączyłem grawitacyjnie zbiorniczek zmajstrowany do synchro kiedyś...

Wykręcam świece czarne w sadzy... Oczyściłem... Zakładam je znowu... Kręci kręci kręci... Zaskoczył... Ale po chwili spadł z obrotów i zdechł...
Wykręcam świece czarna sadza...

Mówie pewnie świece trupy, ale biorę drugi komplet i dalej to samo :?

Wątpię aby padły wszystkie pierścienie olejowe... Może odkręcić jeszcze piloty?? A może odpalić go z pychu i ostro od razu przetrenować?? Mam podejrzenie, że w tłumikach może być troszkę paliwa, czy to może być powód??
Imbrola faza - "Detailing" ;)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2846
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice


Postprzez teoysta » 6/11/2009, 09:16

Swiece moga byc czarne od nadmiaru paliwa lub oleju w cylindrach. W tym 2gim przypadku moga byc poprostu lekko tluste. Nie ma innej opcji. Najpierw przepal dobrze moto po zalaniu. Mozesz poprobowac z mniejszymi dawkami paliwa. Mozesz zmierzyc cisnienie na cylindrach
Avatar użytkownika
teoysta
Świeżak
 
Posty: 141
Dołączył(a): 6/8/2007, 12:02

Postprzez gsx_750_f » 6/11/2009, 11:35

A to nie bedzie przypadkiem za dużo powietrza w mieszance?
WSK125
JAWA350TS
SUZA750
RYYY6
M10
JAWA 175,63r
gsx_750_f
Świeżak
 
Posty: 317
Dołączył(a): 3/8/2008, 13:49
Lokalizacja: piła

Postprzez Landryss25 » 6/11/2009, 13:57

Z bogata mieszanka w paliwo. Podreguluj skład mieszanki, spróbuj odpalić bez ssania.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez Artur 666 » 6/11/2009, 14:04

a na waku je ustawiales te gazniki ??
Tl 1000r
Pieprze raperów psełdo gangsterów
prawdziwym wyzwaniem jest zakręt
Avatar użytkownika
Artur 666
Bywalec
 
Posty: 551
Dołączył(a): 26/8/2009, 10:22
Lokalizacja: Kozia Wola

Postprzez miki1406 » 6/11/2009, 14:15

Skład mieszanki jest ustawiony książkowo, nie sprawdzałem iglic jak są ustawione.

Waku?? Jak zrobić synchro w moto które nie chce nawet na 5 sekund nie rzucać obrotami i poniżej 3 tysi chce gasnąć :?

Wkurw już mnie łapie na tego dezela... :evil:
Imbrola faza - "Detailing" ;)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2846
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice

Postprzez Artur 666 » 6/11/2009, 14:19

to ustawiac na 3 tys lub wiecej zobaczyc jak tam jest pokrecic pocudowac
Tl 1000r
Pieprze raperów psełdo gangsterów
prawdziwym wyzwaniem jest zakręt
Avatar użytkownika
Artur 666
Bywalec
 
Posty: 551
Dołączył(a): 26/8/2009, 10:22
Lokalizacja: Kozia Wola

Postprzez miki1406 » 6/11/2009, 14:28

Popatrze jeszcze dzisiaj... Ale jak składałem z młodym sc28, czy sc33 to tam jest wszystko takie mechanikolubne... A czajnik to masakra coś tu dłubać ;-(
Imbrola faza - "Detailing" ;)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2846
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice

Postprzez Artur 666 » 6/11/2009, 14:43

e tam cepowa konstrukcja
Tl 1000r
Pieprze raperów psełdo gangsterów
prawdziwym wyzwaniem jest zakręt
Avatar użytkownika
Artur 666
Bywalec
 
Posty: 551
Dołączył(a): 26/8/2009, 10:22
Lokalizacja: Kozia Wola

Postprzez Kuba-szprota » 6/11/2009, 15:02

Przyczyny czarnej sadzy na świecy mogą być różne: za bogata mieszanka, zabrudzony filtr powietrza, uszkodzone ssanie, motocykl był używany przeważnie na krótkich dystansach, świeca jest za zimna, za niska jest jej wartość cieplna.
Jeśli skład mieszanki jest odpowiedni, to może sprawdź czy filtr powietrza nie jest zabrudzony.
Yamaha Fazer 600
Avatar użytkownika
Kuba-szprota
Świeżak
 
Posty: 146
Dołączył(a): 13/5/2009, 10:21
Lokalizacja: Łódź

Postprzez Artur 666 » 6/11/2009, 15:18

z b6 mialem ta ze walilem pelnymi garami nagle go przytykalo co sie okazalo przy rozebraniu kolektor byl bielusienkijeden po regulacji na waku wszytsko ok
Tl 1000r
Pieprze raperów psełdo gangsterów
prawdziwym wyzwaniem jest zakręt
Avatar użytkownika
Artur 666
Bywalec
 
Posty: 551
Dołączył(a): 26/8/2009, 10:22
Lokalizacja: Kozia Wola

Postprzez miki1406 » 6/11/2009, 15:18

No kuba widzisz spawdze jeszcze ten filtr... dobra myśl
Imbrola faza - "Detailing" ;)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2846
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice

Postprzez Raczek_6 » 6/11/2009, 22:18

Wyczyść i zamontuj stare gaźniki (te które były wcześniej).
Już nie raz spotkałem się z tym że ktoś pozbywał się gaźników z którymi miał problem.

Sprawdzałeś czy na ośkach przepustnic nie łapie lewego powietrza ?, czy iglice i dysze są oryginalne a nie Dyno-jet ?

I kiedy regulowałeś luz zaworowy ? Te modele suzuki są na to szczególnie czułe - powinien być ustawiony na środek normy.
http://motomaniax.pl/ - serwis Ducati | http://www.motorakowski.pl/ - serwis Kawasaki | | Nie pomagam w oględzinach motocykli.
Raczek_6
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez Artur 666 » 7/11/2009, 00:49

czemu na srodek on chyba zacieśniają luzy ?
Tl 1000r
Pieprze raperów psełdo gangsterów
prawdziwym wyzwaniem jest zakręt
Avatar użytkownika
Artur 666
Bywalec
 
Posty: 551
Dołączył(a): 26/8/2009, 10:22
Lokalizacja: Kozia Wola

Postprzez miki1406 » 7/11/2009, 15:23

Hmm no właśnie ustawialiśmy go i powinny być i ssące i wydechowe na 0,1-0,15... Zagapiłem się w serwisówce i ustawiłem jak płytkowca na 0,2... Może to powodować problemy z odpałem??

Dziś nie zarzucało już 2 świec... Chyba przepala jakiś syf... Przejechałem, się ale masakra... Na 2 garkach chodził... Wyczyściłem 3 świece... Odpalił... Nawet ładnie się wkręcał... pochodził pochodził, aż nie utrzymałem wyższych obrotów i zgasł...

Sprawdzam palcami kolektory... pierwszy od lewej zimny, trzy kolejne parzące... Nie pali na 1 gar... Niestety nie mam klucza aby odkręcić pierwszą świecę bo jest hondo'wa (zerwany był gwint i ktoś zatulejował głowice na mniejszą jedną świece. Ale tu świeca dobrana jest zgodnie z ciepłotą i charakterystyką pozostałych...

Fakt jest taki, że 3 świece musiałem czyścić 6 razy zanim przestało je zarzucać, a tej jednej nie czyściłem wcale, brak klucza rurkowego :roll: Ale już klucze zamówiłem to jak wyczyszcze to zobaczymy... Zbadam też kompresje :)
Imbrola faza - "Detailing" ;)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2846
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice

Postprzez Artur 666 » 7/11/2009, 17:38

ssanie 0,10 -0,15 wydzech 0,18-23 tak ma b6 i chyba na 99% 750 wiec pewnei i twoj
Tl 1000r
Pieprze raperów psełdo gangsterów
prawdziwym wyzwaniem jest zakręt
Avatar użytkownika
Artur 666
Bywalec
 
Posty: 551
Dołączył(a): 26/8/2009, 10:22
Lokalizacja: Kozia Wola

Postprzez miki1406 » 7/11/2009, 19:23

w haynesie pisze, że in i ex na 0,10 - 0,15 ?!? Może mam coś źle napisane... Skąd masz to info?? Sprawdze jeszcze w AutoDatcie do motocykli... Nie mam zamiaru robić tego 3 raz... Zrobie to drugi teraz już dokładnie
Imbrola faza - "Detailing" ;)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2846
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice

Postprzez Artur 666 » 8/11/2009, 09:26

to mam z hanesa do b6 i bylo gdzies na forum o 750 to miala takie same moze twoj ma inne
Tl 1000r
Pieprze raperów psełdo gangsterów
prawdziwym wyzwaniem jest zakręt
Avatar użytkownika
Artur 666
Bywalec
 
Posty: 551
Dołączył(a): 26/8/2009, 10:22
Lokalizacja: Kozia Wola

Postprzez miki1406 » 8/11/2009, 16:55

Mam GSX600F z 89'
Imbrola faza - "Detailing" ;)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2846
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice

Postprzez miki1406 » 24/11/2009, 08:38

Hmm dalej mam za bogatą mieszankę... Jak zdjąłem odmę (lewe powietrze) to magicznie moto zaczął trzymać niskie obroty, ale po dłuuuuższymmm czasie i tak zaczął zarzucać ;-/

Jak kręcić pilotami?? wkręcanie zuboża, czy wzbogaca??
Imbrola faza - "Detailing" ;)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2846
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice

Następna strona


Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na gr