Różnice w budowie między R6 z USA, a UE???
Posty: 16
• Strona 1 z 1
Różnice w budowie między R6 z USA, a UE???
Witam
Już od dłuższego czasu poszukuję informacji o tym czy Yamaha R6 (po 2006 roku) z USA różni się czymś od tej z Europy???
Chodzi mi o to czy różnią się częściami zamiennymi. Proszę o odpowiedź. Pozdrawiam
Już od dłuższego czasu poszukuję informacji o tym czy Yamaha R6 (po 2006 roku) z USA różni się czymś od tej z Europy???
Chodzi mi o to czy różnią się częściami zamiennymi. Proszę o odpowiedź. Pozdrawiam
- Bimbollo
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 4/11/2009, 15:50
- Lokalizacja: Powidz
-
wasil1993p - Bywalec
- Posty: 765
- Dołączył(a): 23/3/2009, 21:02
- Lokalizacja: Suwałki
Wierzyć mi się nie chciało ale kumpel oddał R6 2006 (USA) do serwisu po glebie. Mechanik ściągnął bak, obudowę filtra powietrza a tam zamiast wtrysku były gaźniki.
-
Meciek - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1935
- Dołączył(a): 30/10/2006, 21:25
- Lokalizacja: z Wrocka
Bimbollo napisał(a):wasil1993p możesz jaśniej??
Mówię że części silnika na rynek usa i ue są takie same i nie ma problemu ze spasowaniem ich.
-
wasil1993p - Bywalec
- Posty: 765
- Dołączył(a): 23/3/2009, 21:02
- Lokalizacja: Suwałki
To nie gaźniki tylko wtrysk - w R6 od 2003-2006 roku taki jest, podobnie jak w R1 2002-2003.
Który ma specyficzną budowę.
Ciekawe czym wcześniej zajmował się ten mechanik ???
W żądnej serwisówce nie znalazłem dokładnego opisu różnic pomiędzy wersją USA a EU.
Z tego co się orientuję po 2000 roku motocykle mogły różnić się malowaniem (kiedyś było więcej różnic, m.in. pojemność silnika), dodatkowymi odblaskami, innym licznikiem, w USA są dużo większe kierunkowskazy (ich normy), USA nie ma immobilisera w kluczyku ...
(zresztą na forum jest temat różnice między motocyklami USA a Europa).
Części zamienne (silnikowe, eksploatacyjne powinny być te same), owiewki również (tu akurat istotny jest konkretny model nr ramy - w 2006 roku produkowane były 2 modele ).
Który ma specyficzną budowę.
Ciekawe czym wcześniej zajmował się ten mechanik ???
W żądnej serwisówce nie znalazłem dokładnego opisu różnic pomiędzy wersją USA a EU.
Z tego co się orientuję po 2000 roku motocykle mogły różnić się malowaniem (kiedyś było więcej różnic, m.in. pojemność silnika), dodatkowymi odblaskami, innym licznikiem, w USA są dużo większe kierunkowskazy (ich normy), USA nie ma immobilisera w kluczyku ...
(zresztą na forum jest temat różnice między motocyklami USA a Europa).
Części zamienne (silnikowe, eksploatacyjne powinny być te same), owiewki również (tu akurat istotny jest konkretny model nr ramy - w 2006 roku produkowane były 2 modele ).
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Mam r6 z USA, co prawda model 2005, poza pierdołami nie różni się absolutnie niczym. Mam na myśli brak immo, obrysówki w kierunkach, licznik przestawialny mph/kmh, chyba z eu mały jeszcze włącznik awaryjnych. Jeśli cena jest atrakcyjna nie ma co się zastanawiać
- Marian_r6
- Świeżak
- Posty: 64
- Dołączył(a): 26/4/2007, 11:51
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Jak sprowadzasz to tylko całe i nie uszkodzone, te uszkodzone wymagają przeważnie takiego wkładu że bardziej się opłaca kupić całą u nas.
Poszukaj na otomoto lub allego.
Ale niestety dolar nie za tani i średnio opłaca się ciągnąć z USA. Lepiej z UK - bliżej i cena funta jest jeszcze w miarę.
Poszukaj na otomoto lub allego.
Ale niestety dolar nie za tani i średnio opłaca się ciągnąć z USA. Lepiej z UK - bliżej i cena funta jest jeszcze w miarę.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Ja sciagnalem z USA juz sporo motocykli. W zadym nie bylo zadnej roznicy z Europejskimi. Nawet kolory lakieru bez problemu dostepne w PL.
Motocykli nie produkuje sie tyle zeby kalkulowalo sie cokolwiek zmieniac na rozne rynki, jak to jest w przypadku samochodow.
Co do obecnych cen sprzetow w USA - faktycznie dolar jest dosc drogi, jednak kryzys za oceanem odbil sie powaznie na cenach sprzedawanych pojazdow wiec ze sprawdzonyc zrodel mozna spokojnie kupic cos finalnei kosztujace tyle co za czasow dolara za 2PLN.
Motocykli nie produkuje sie tyle zeby kalkulowalo sie cokolwiek zmieniac na rozne rynki, jak to jest w przypadku samochodow.
Co do obecnych cen sprzetow w USA - faktycznie dolar jest dosc drogi, jednak kryzys za oceanem odbil sie powaznie na cenach sprzedawanych pojazdow wiec ze sprawdzonyc zrodel mozna spokojnie kupic cos finalnei kosztujace tyle co za czasow dolara za 2PLN.
@wrocław | | http://bikepics.com/members/teoysta/
-
teoysta - Świeżak
- Posty: 141
- Dołączył(a): 6/8/2007, 12:02
Posty: 16
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości