Zobacz wątek - Do użytkowników GSX-R 600 K7 i K8 , jakie różnice?

Do użytkowników GSX-R 600 K7 i K8 , jakie różnice?

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, Lovtza, Terror, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, andy7, suhy-19, Bostorn, Miczab, Boshi

Do użytkowników GSX-R 600 K7 i K8 , jakie różnice?

Postprzez Rafal_W_wa » 4/11/2009, 14:42

Interesuje mnie zakup GSX-R 600 , K7 lub K8 .
Wcześniej jeździłem R6 07,
Jak Gix ma się do mojej poprzedniej maszyny, chodzi o awaryjność , jazdę itp.

Oraz jak ma się K7 do K8 oprócz wyglądu.
Wiem że K8 ma 3 tryby jazdy. ALe czy to się tak naprawdę przyadaje ... i co jeszcze je różni?
RSIX
Avatar użytkownika
Rafal_W_wa
Świeżak
 
Posty: 158
Dołączył(a): 29/4/2009, 20:59


Postprzez dolek » 4/11/2009, 18:54

k7 i k8 różnią się wyglądem zewnętrznym i ulepszona rama.
dolek
Świeżak
 
Posty: 105
Dołączył(a): 8/3/2009, 00:14

Postprzez Rafal_W_wa » 5/11/2009, 00:19

wiem że różni się wyglądem...


czym różnia się te ulepszenia ramy?

chodzi mi o jakies rozwiazania techniczne , awaryjnosc wlasciwosci jezdne itp
RSIX
Avatar użytkownika
Rafal_W_wa
Świeżak
 
Posty: 158
Dołączył(a): 29/4/2009, 20:59

Postprzez Sebastian » 5/11/2009, 10:43

k8 ma trochę poprawioną skrzynię biegów ,lżejsze koła i niznacznie poprawioną elektronikę ale to są rzeczy nieodczuwalne dla normalnego użytkownika Rama jest ta sama co w k6/7 K8/9 w zasadzie to jest ten sam motocykl tylko w innym opakowaniu moim zdaniem brzydszy hehe Pozdro
Sebastian
Świeżak
 
Posty: 65
Dołączył(a): 26/9/2006, 09:59
Lokalizacja: Wawa

Postprzez Meciek » 5/11/2009, 18:56

k8 ma jeszcze odchudzone tarcze hamulcowe
Avatar użytkownika
Meciek
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1935
Dołączył(a): 30/10/2006, 21:25
Lokalizacja: z Wrocka

Postprzez marcing » 6/11/2009, 10:08

Panowie pozwolicie, że włącze sie do dyskusji. Czy możecie mi powiedzieć coś więcej na temat tych 3 trybow jazdy. Bo mam podobny dylemat co ator postu.
Kawasaki ER-5
Avatar użytkownika
marcing
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 24/7/2009, 22:59
Lokalizacja: Osieczna

Postprzez Robson1903 » 6/11/2009, 11:52

No co masz 3 tryby
1- mniej koni wolniej sie wkreca mniej pali czyli = miasto
2- wiecej koni bardziej reaguje na manetke ale wpierdziela wiecej przy zabawie paliwa = trasa
3 - full koni moment obrotowy zabójczy, ruchy manetka odczuwalne ! = tor

:)
Tak wywnioskowałem po jeździ K7
CBR - CustomBikeRobson
* CBR1200RR * Raptor+ R1 ENGINE(WIP)
Avatar użytkownika
Robson1903
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 700
Dołączył(a): 15/5/2009, 11:02
Lokalizacja: Łódź

Postprzez Sebastian » 6/11/2009, 11:54

Zbędny gadżet jak dla mnie Chociaż podobno tryb c ten najsłabszy kastrujący moc chyba +- do 95 km pomaga przy jeździe w deszczu Nie zawacałbym sobie tym głowy Jak się podoba to brać jak nie to k6/7 bo ładniejszy hehe A najlepiej to 3/4
Sebastian
Świeżak
 
Posty: 65
Dołączył(a): 26/9/2006, 09:59
Lokalizacja: Wawa



Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na gr