Do użytkowników GSX-R 600 K7 i K8 , jakie różnice?
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Do użytkowników GSX-R 600 K7 i K8 , jakie różnice?
Interesuje mnie zakup GSX-R 600 , K7 lub K8 .
Wcześniej jeździłem R6 07,
Jak Gix ma się do mojej poprzedniej maszyny, chodzi o awaryjność , jazdę itp.
Oraz jak ma się K7 do K8 oprócz wyglądu.
Wiem że K8 ma 3 tryby jazdy. ALe czy to się tak naprawdę przyadaje ... i co jeszcze je różni?
Wcześniej jeździłem R6 07,
Jak Gix ma się do mojej poprzedniej maszyny, chodzi o awaryjność , jazdę itp.
Oraz jak ma się K7 do K8 oprócz wyglądu.
Wiem że K8 ma 3 tryby jazdy. ALe czy to się tak naprawdę przyadaje ... i co jeszcze je różni?
RSIX
-
Rafal_W_wa - Świeżak
- Posty: 158
- Dołączył(a): 29/4/2009, 20:59
wiem że różni się wyglądem...
czym różnia się te ulepszenia ramy?
chodzi mi o jakies rozwiazania techniczne , awaryjnosc wlasciwosci jezdne itp
czym różnia się te ulepszenia ramy?
chodzi mi o jakies rozwiazania techniczne , awaryjnosc wlasciwosci jezdne itp
RSIX
-
Rafal_W_wa - Świeżak
- Posty: 158
- Dołączył(a): 29/4/2009, 20:59
k8 ma trochę poprawioną skrzynię biegów ,lżejsze koła i niznacznie poprawioną elektronikę ale to są rzeczy nieodczuwalne dla normalnego użytkownika Rama jest ta sama co w k6/7 K8/9 w zasadzie to jest ten sam motocykl tylko w innym opakowaniu moim zdaniem brzydszy hehe Pozdro
- Sebastian
- Świeżak
- Posty: 65
- Dołączył(a): 26/9/2006, 09:59
- Lokalizacja: Wawa
-
Meciek - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1935
- Dołączył(a): 30/10/2006, 21:25
- Lokalizacja: z Wrocka
No co masz 3 tryby
1- mniej koni wolniej sie wkreca mniej pali czyli = miasto
2- wiecej koni bardziej reaguje na manetke ale wpierdziela wiecej przy zabawie paliwa = trasa
3 - full koni moment obrotowy zabójczy, ruchy manetka odczuwalne ! = tor
Tak wywnioskowałem po jeździ K7
1- mniej koni wolniej sie wkreca mniej pali czyli = miasto
2- wiecej koni bardziej reaguje na manetke ale wpierdziela wiecej przy zabawie paliwa = trasa
3 - full koni moment obrotowy zabójczy, ruchy manetka odczuwalne ! = tor

Tak wywnioskowałem po jeździ K7
CBR - CustomBikeRobson
* CBR1200RR * Raptor+ R1 ENGINE(WIP)
* CBR1200RR * Raptor+ R1 ENGINE(WIP)
-
Robson1903 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 700
- Dołączył(a): 15/5/2009, 11:02
- Lokalizacja: Łódź
Zbędny gadżet jak dla mnie Chociaż podobno tryb c ten najsłabszy kastrujący moc chyba +- do 95 km pomaga przy jeździe w deszczu Nie zawacałbym sobie tym głowy Jak się podoba to brać jak nie to k6/7 bo ładniejszy hehe A najlepiej to 3/4
- Sebastian
- Świeżak
- Posty: 65
- Dołączył(a): 26/9/2006, 09:59
- Lokalizacja: Wawa
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości