Zobacz wÄ…tek - Rama w zx9r
NAS Analytics TAG

Rama w zx9r

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Rama w zx9r

Postprzez dekanian » 1/11/2009, 21:59

Czy zadrapanie na tej ramie spowodowane obtarciem przy bramie (murowanej) może być "groźne" tzn. spowodować dalsze uszkodzenia ramy, zmniejszyć jej wytrzymałość bądź zagrozić niebezpiecznym wypadkiem ... ?

http://www.speedyshare.com/901971656.html

Proszę dać zbliżenie na ramę u góry.

Z góry dziękuje za odpowiedzi.

Z mojego punktu widzenia to takie draśnięcie to jest nic
dekanian
Świeżak
 
Posty: 43
Dołączył(a): 18/5/2008, 01:20
Lokalizacja: Rybnik


Postprzez deyna » 1/11/2009, 22:04

Jeżeli to samo obtarcie beż najmniejszego pęknięcia to nic się dziać nie będzie.
Była CBR 600 F2.
Avatar użytkownika
deyna
Bywalec
 
Posty: 924
Dołączył(a): 16/3/2009, 21:40
Lokalizacja: Biała Podlaska


Postprzez Raczek_6 » 1/11/2009, 23:36

To jest obtarcie od szlifa - była naprawiana chłodnica co widać, jest pęknięty blat do nóżki kierowcy (górne mocowanie), przytarty tłumik + rączka pasażera, brak śruby mocującej silnik z prawej strony oraz lakierowany zbiornik (nie oryginalne naklejki, naklejone w innym miejscu niż fabrycznie).

Dobry Kit :-) obtarcie przy bramie, a ciekawe co z nogÄ… kierujÄ…cego ?
http://motomaniax.pl/ - serwis Ducati | http://www.motorakowski.pl/ - serwis Kawasaki | | Nie pomagam w oględzinach motocykli.
Raczek_6
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez dekanian » 1/11/2009, 23:55

czy to oznacza że rama jest felerna bo chce kupić te moto cena jest bardzo okazyjna a jadąc 90km/h i puszczając ręce jade idealnie prosto ... wiem że był malowany (dobrze chociaż że profesjonalnie). Silnik wiem od mechanika że jest w dobrym stanie. Czy będę zmuszony jak najszybciej szukać tego mocowania silnika tzn. 1 śruby ... ?
dekanian
Świeżak
 
Posty: 43
Dołączył(a): 18/5/2008, 01:20
Lokalizacja: Rybnik

Postprzez Czester » 2/11/2009, 00:48

Niczym się nie przejmuj. Jeżeli nie ściąga i normalnie się prowadzi to nie widzę w nim nic złego. Koleś pewnie boi się przyznać, że miał szlifa bo zdecydowana większość potencjalnych klientów szuka "igły" w cenie szrotu i zwykłego szlifa stawia na równi z czołówką z TIR-em. Niech mi ktoś znajdzie 10-cio letni motocykl, który nie miał bliskiego spotkania z glebą...
Wypadki chodzÄ… po ludziach, ludzie po wypadkach nie zawsze.
Avatar użytkownika
Czester
Administrator
 
Posty: 4656
Dołączył(a): 23/5/2009, 05:14
Lokalizacja: Suwałki

Postprzez lonewolf » 2/11/2009, 07:57

CzesterTX napisał(a): Niech mi ktoś znajdzie 10-cio letni motocykl, który nie miał bliskiego spotkania z glebą...


Ja znalazłem 2 ;-> Mój fireblade z '99 nie miał ani ryski. To samo GPZ500S z '98. Oczywiście za obydwa motocykle sporo zapłaciłem, ale było warto. Sprzęciki są, tylko trzeba szukać w odpowiednim przedziale cenowym, tak jak dałeś to do zrozumiena w pierwszej części twojej wypowiedzi.
Avatar użytkownika
lonewolf
Bywalec
 
Posty: 588
Dołączył(a): 29/5/2008, 19:48

Postprzez draki18 » 2/11/2009, 17:37

tez mam kawe 9 tylko ze starszych modeli rowniez po malym szlifie jezeli puscisz kierownice i nie sciaga moto na zadna strone to jest wpozadku ja na twoim miejscu bym brał
draki18
Świeżak
 
Posty: 35
Dołączył(a): 19/10/2009, 18:40

Postprzez icid » 2/11/2009, 22:46

Była gleba ale widać niegroźna, ja raczej bym się skupił na tym dlaczego moto było malowane, bo w przeciwieństwie do tej gleby, ta po której moto było malowane mogła nie być tak delikatna.
Avatar użytkownika
icid
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2798
Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
Lokalizacja: Rotterdam

Postprzez Raczek_6 » 2/11/2009, 23:36

Nie polecam jazdy bez tej śruby, może pęknąć rama przy dłuższej jeździe (z takim przypadkiem się spotkałem).

Warto by było zabrać ze sobą kogoś kto chłodnym okiem oceni stan motocykla.

Doliczyć musisz koszt lakierowania ramy + jakiś przegląd (ciekawe jak klocki, opony, napęd i pozostałe elementy) może się okazać że to wcale nie taka rewelacyjna cena po doliczeniu tzw ukrytych kosztów (ale to tylko moja opinia - doświadczenie nabyte z czasem).
http://motomaniax.pl/ - serwis Ducati | http://www.motorakowski.pl/ - serwis Kawasaki | | Nie pomagam w oględzinach motocykli.
Raczek_6
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez dekanian » 3/11/2009, 22:32

Kupiłem już te moto i zostawiłem sobie na klocki, płyny i filtry troszkę PLN... i tak jestem z 800 zł do przodu licząc że takie moto lecą teraz po 7700zł ...

Martwi mnie tylko ta śruba może mnie ktoś nakierować która to jest ... ?! Bo Jeśli chodzi o tą co jest w ramie u góry to porównując modele z neta to też jej nie mają ..

Z góry dzięki
dekanian
Świeżak
 
Posty: 43
Dołączył(a): 18/5/2008, 01:20
Lokalizacja: Rybnik

Postprzez teoysta » 6/11/2009, 00:38

Kolego, silnik jest mocowany przy głowicy 2 śrubami na stronę. Zobacz odszukaj poprostu te mocowania i zobacz czy cos jest w nie wkrecone. Jesli brakuje Ci sruby, nie panikuj. Udaj sie do najbliższego sklepu z art metalowymi i kup srube fi10 z gwintem o skoku 1,25 o klasie 8,8 lub 10,9 nie niższa bo mozesz ukrecic gwint.
Avatar użytkownika
teoysta
Świeżak
 
Posty: 141
Dołączył(a): 6/8/2007, 12:02

Postprzez szycha922 » 6/11/2009, 21:21

mam tu manuala dla chętnych do Kawasaki ZX9R 98-99
http://uploading.com/files/a32m59cc/Kaw ... 98-99.pdf/
szycha922
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 6/11/2009, 19:00
Lokalizacja: elblÄ…g



Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości




na górê