CB 500 vs CBF500 vs CBF 600 vs CB 600 vs CB 900 vs Z750
Posty: 30
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Każdy niech poleca co lubi. Nie widze w tym nic złego. Kolega rat bardzo dobrze uzasadnia czemu uważa zeta za dobry sprzęt. Mi właśnie najbardziej zależy na dobrym dole i środku. U góry nie bywam za często
- schwarz
- Świeżak
- Posty: 210
- Dołączył(a): 21/12/2008, 01:26
- Lokalizacja: Kielce
nie no, wiadomo kazdy chwali swoje, jednak nei krytykuje innych, sam kiedys chcialem SV najlepiej samemu sie przyjzec kazdemu sprzetowi z bliska i przetestowac, a Zet mogeo polecic bo jako tako znam ten rower. lewa w gore
Z 1000
-
rat - Świeżak
- Posty: 76
- Dołączył(a): 19/9/2007, 23:12
- Lokalizacja: slupsk
Hornet 900
Hornet 900 nie jedzie. A dupa tam.
Hornet 900 dla gości poniżej 180 cm. A dupa tam.
Zapier... aż miło i mam 190 cm a mimo zwartej sylwetki miejsca sporo.
Kolana nie są ograniczone przez wycięcia w zbiorniku jak np w SV.
Ogólnie polecam Z1000, Hornet 900 lub SV 1000 (mój faworyt na przyszłe moto)
Hornet 900 dla gości poniżej 180 cm. A dupa tam.
Zapier... aż miło i mam 190 cm a mimo zwartej sylwetki miejsca sporo.
Kolana nie są ograniczone przez wycięcia w zbiorniku jak np w SV.
Ogólnie polecam Z1000, Hornet 900 lub SV 1000 (mój faworyt na przyszłe moto)
- Krystian78
- Świeżak
- Posty: 28
- Dołączył(a): 30/8/2008, 11:43
- Lokalizacja: Kraków
Pierwsze wrażenia z jazdy, ogledziny, przymiarki za sobą i oto co nastąpiło na chwilę obecną:
1. CB 500 i CBF 500 odpadają raczej ponieważ nie będzie żadnego postępu w stosunku do poprzedniego moto.
2. Z1000 i CB 900 odpadają raczej bo są to motory za duże i za mocne do miasta. Jak siadłem na z1000 to naprawdę strwierdziłem, że trochę bałbym się przeciskać między samochodami albo parkować go gdzie popadnie. Szerokawy i ciężkawy jak dla mnie. CB 900 nie widziałem na żywo bo mało jest tych moto, podobo jest mniejszy od z1000 ale chyba nie ma potrzeby iść w taki silnik do miasta.
3. Moto które super mi leży ma super wygląd, rozmiar, wagę to er6n. Ciągnie z samego dołu i jest wyraźna różnica w porównaniu z CB500. Spalanie i serwis też bardzo mocna strona tego moto. Wtrysk, olej itp co 12000km zawory co 46000km więc to jest chyba u mnie numer jeden narazie. W najbliższym czasie próbuje jeszcze z750 i SV650N no i dużo się wyjaśni.
4. Jeździłem tą kawą z ABS em i powiem wam, że jest to najlepszy wynajazek jaki zaczęli montować w moto. Jestem zachwycony tym układem. Walisz klamkę na maxa na śliskawym a moto niewzruszony staje i tyle.
Teraz pytanie do was. Na arenie pozostaje póki co er6n z750 oraz sv650n.
Na 99% motor będzie musiał mieć ABS Czy z750 do 2007 roku występował z tym systemem i tak samo sv650n po 2004?
1. CB 500 i CBF 500 odpadają raczej ponieważ nie będzie żadnego postępu w stosunku do poprzedniego moto.
2. Z1000 i CB 900 odpadają raczej bo są to motory za duże i za mocne do miasta. Jak siadłem na z1000 to naprawdę strwierdziłem, że trochę bałbym się przeciskać między samochodami albo parkować go gdzie popadnie. Szerokawy i ciężkawy jak dla mnie. CB 900 nie widziałem na żywo bo mało jest tych moto, podobo jest mniejszy od z1000 ale chyba nie ma potrzeby iść w taki silnik do miasta.
3. Moto które super mi leży ma super wygląd, rozmiar, wagę to er6n. Ciągnie z samego dołu i jest wyraźna różnica w porównaniu z CB500. Spalanie i serwis też bardzo mocna strona tego moto. Wtrysk, olej itp co 12000km zawory co 46000km więc to jest chyba u mnie numer jeden narazie. W najbliższym czasie próbuje jeszcze z750 i SV650N no i dużo się wyjaśni.
4. Jeździłem tą kawą z ABS em i powiem wam, że jest to najlepszy wynajazek jaki zaczęli montować w moto. Jestem zachwycony tym układem. Walisz klamkę na maxa na śliskawym a moto niewzruszony staje i tyle.
Teraz pytanie do was. Na arenie pozostaje póki co er6n z750 oraz sv650n.
Na 99% motor będzie musiał mieć ABS Czy z750 do 2007 roku występował z tym systemem i tak samo sv650n po 2004?
- schwarz
- Świeżak
- Posty: 210
- Dołączył(a): 21/12/2008, 01:26
- Lokalizacja: Kielce
Miałem podobny dylemat. Po 2 miesiącach rozmyślań, przymiarek, latania po internecie, stoję przed wyborem TDM900, a Kawasaki Versys KLE 650...
A na początku celowałem w Fazera/ Thundercata.
Rozważ tego typu motorki, bo szczególnie versys jest jak dla mnie idealny na miasto.
A na początku celowałem w Fazera/ Thundercata.
Rozważ tego typu motorki, bo szczególnie versys jest jak dla mnie idealny na miasto.
-
Kamusial - Bywalec
- Posty: 782
- Dołączył(a): 26/4/2009, 01:13
- Lokalizacja: Wawa - włochy
Nie nie. Ja doskonale wiem czego chcę. Ma być naked i tylko naked. Żadnych owiewek, plastików. W tej chwili to dużą rolę odegrają sprawy techniczne i to jak się będę czuł na z750. Byłem na tym po 2007r i wrażenia super tak samo jak w er6n. Muszę też wypróbować sv650n. Siedziałem na sv650s i kupa, nie pasuje mi w ogóle. No i trzeba posłuchać i przejechać się i tym i tym. Jedyne co mnie niepokoi to fakt, że w sv650n nie ma chyba ABS a w Kawie Z750 to dopiero od 2007 roku się trafiał a nie chce wydać na moto 20 koła, bo w razie gleby żal i strach trochę stawiać na mieście gdzie popadnie.
A ktoś może jeździł tymi 3 sprzętami i podpowie coś ciekawego?
A ktoś może jeździł tymi 3 sprzętami i podpowie coś ciekawego?
- schwarz
- Świeżak
- Posty: 210
- Dołączył(a): 21/12/2008, 01:26
- Lokalizacja: Kielce
moim zdaniem Z1ooo dobrze sie nadaje w miasto. fakt jest wiekszy i ciezszy, ale jak posmigasz na nim tydzien to juz wgole nie bedzie Ci to przeszkadzac, poprostu sie wczuejesz w niego. w sumie jak w kazde inne moto. co do Z 750. wcale nie jest lzejszy i zwrotniejszy od litra. wiec po co sie rozdrabniac co do ABS- faktycznie sam bym nie pogardzil tum systemem u mnie.
Z 1000
-
rat - Świeżak
- Posty: 76
- Dołączył(a): 19/9/2007, 23:12
- Lokalizacja: slupsk
Nie mam w ogóle teraz czasu żeby zobaczyć na żywo z750 do 2007r. Jak zobacze to się dużo wyjaśni. Najbardziej mnie męczy ten abs właśnie. W er6n będzie nie najtrudniej znaleźć. A w zecie to trzeba szukać roczniki 1,2,3 letnie a tam ceny będą już pod 20 kzł. Bałbym się zostawiać taką gotówkę na mieście Wole dać 15 tyś zł za er6n abs 2007-2008 a za resztę kupić nowy kask i kombinezon np
- schwarz
- Świeżak
- Posty: 210
- Dołączył(a): 21/12/2008, 01:26
- Lokalizacja: Kielce
sv650n występuje w wersji ABS ale od 2007roku
nie patrz na to że źle ci się siedziało na sv650s bo sv650n i sv650s to tak po prawdzie 2 różne motocykle pierwszy ma pozycje wyprostowano a drugi sportowo
ja długo szukałem motocykla i oglądałem fz600 sv650 cb600
każdy motocykl ma swoje zalety
np sv650n jego dużo zaleto jest mocny dół i to że jest wąski do miasta super
honda to honda wiadomo:)
fz600 tez fajny
oglądałem też i jeździłem na er-6 pewnie bym kupił ale nie mogliśmy się dogadać co do ceny-
a najdziwniejsze jest to że omijałem kawasaki że to awaryjne itp
ale jak przypadkiem kolega mi wyszperał z750 z 2004 roku to pojechaliśmy przejechałem się i chyba się w nim zakochałem
zrobiłem nim 7tyś km
co mogę o nim powiedzieć
motocykl wygląda tak jakby zdjoł wszystkie owiewki ze sporta i została sama lampa - po prostu to jest seryjny"mały" streetfighter
1.kawasaki bardzo pochodzi do estetyki zauważ ze tylko kawasaki ma kolorowe silniki i pokrywy co dodaje mu uroku.agresywna stylistyka i ostre linie a nie jak u konkurencji pozaokrąglane i obłe:)
2. jeśli nie zrazi cię charakterystyka pracy silnika to będziesz zachwycony
damian śmigielski mówi ze silniki kawasaki pracują tak jakby do silnika wrzucić wiadro gwoździ......... jak dla mnie to bzdura ale fakt kultura pracy silnika odstaje trochę od hondy czy yamahy ale za to masz 110koni:)
3. pozycja za kierownico .... hmm
nie siedzisz jak na sv650n wy wyprostowanej pozycji ani jak na sv650s w pozycji wyprostowanej
pozycja jest lekko sportowa na ugiętych rękach - do poruszania się po mieście taka pozycja jest super:)
jak dla mnie jedyną wadą jest seryjny tłumik- niesłychać tych 110koników
przy oglądaniu motocykla zwracaj uwagę na kolor pokrywy silnika oraz na pokrywy sprzęgła ,alternatora i pompy wody czy są w takim samym kolorze .jeśli tak nie jest lub części są czarna to znaczy ze były przygody i warto zajrzeć do środka.bardzo ciężko jest dobrać właśnie ten kolor pokryw.
nie patrz na to że źle ci się siedziało na sv650s bo sv650n i sv650s to tak po prawdzie 2 różne motocykle pierwszy ma pozycje wyprostowano a drugi sportowo
ja długo szukałem motocykla i oglądałem fz600 sv650 cb600
każdy motocykl ma swoje zalety
np sv650n jego dużo zaleto jest mocny dół i to że jest wąski do miasta super
honda to honda wiadomo:)
fz600 tez fajny
oglądałem też i jeździłem na er-6 pewnie bym kupił ale nie mogliśmy się dogadać co do ceny-
a najdziwniejsze jest to że omijałem kawasaki że to awaryjne itp
ale jak przypadkiem kolega mi wyszperał z750 z 2004 roku to pojechaliśmy przejechałem się i chyba się w nim zakochałem
zrobiłem nim 7tyś km
co mogę o nim powiedzieć
motocykl wygląda tak jakby zdjoł wszystkie owiewki ze sporta i została sama lampa - po prostu to jest seryjny"mały" streetfighter
1.kawasaki bardzo pochodzi do estetyki zauważ ze tylko kawasaki ma kolorowe silniki i pokrywy co dodaje mu uroku.agresywna stylistyka i ostre linie a nie jak u konkurencji pozaokrąglane i obłe:)
2. jeśli nie zrazi cię charakterystyka pracy silnika to będziesz zachwycony
damian śmigielski mówi ze silniki kawasaki pracują tak jakby do silnika wrzucić wiadro gwoździ......... jak dla mnie to bzdura ale fakt kultura pracy silnika odstaje trochę od hondy czy yamahy ale za to masz 110koni:)
3. pozycja za kierownico .... hmm
nie siedzisz jak na sv650n wy wyprostowanej pozycji ani jak na sv650s w pozycji wyprostowanej
pozycja jest lekko sportowa na ugiętych rękach - do poruszania się po mieście taka pozycja jest super:)
jak dla mnie jedyną wadą jest seryjny tłumik- niesłychać tych 110koników
przy oglądaniu motocykla zwracaj uwagę na kolor pokrywy silnika oraz na pokrywy sprzęgła ,alternatora i pompy wody czy są w takim samym kolorze .jeśli tak nie jest lub części są czarna to znaczy ze były przygody i warto zajrzeć do środka.bardzo ciężko jest dobrać właśnie ten kolor pokryw.
kawasaki z750 04 zieleń kawasaki
- krisco1
- Świeżak
- Posty: 14
- Dołączył(a): 9/8/2008, 16:43
- Lokalizacja: Ostrołęka
Już mówię co dalej. Jeździłem na z750 ten 2004-2006. Większy wyższy i cięższy od er6n ale pasuje mi. Pozycja niestety nie jest wyprostowana jak w er6 co mi przeszkadza. Moto miało chyba kierownicę nieoryginalną i może to dlatego. Muszę jeszcze usiąść na oryginale. Jeśli chodzi o wrażenia z jazdy to sam nie wiem. Spodziewałem się większego kopa z dołu(teraz by wypadało usiąść za stery z1000 ) ale generalnie odchodzi wystarczająco dobrze. Moto szybsze dużo od er6 ale elastyczność porównywalna. Najlepsze jest to że masz 2 tyś obr zapiętą 6 i odchodzi bez zastanowienia bez szarpania, bezszelestnie poprostu.
Generalnie to co mnie ciÄ…gnie to:
ER6N- rozmiar, pozycja, abs, szeroko pojęta oszczędność
Z750-silnik R4, dzwięk dzwięk i zapas mocy
Jak narazie na miejscu 1 jest er6n. Jakby tam siedział R4 to bym już wiedział czego chce a tak hmm. Czas na sv650n i zobaczymy co dalej.
Dziękuję za rady i pozdrawiam.
Generalnie to co mnie ciÄ…gnie to:
ER6N- rozmiar, pozycja, abs, szeroko pojęta oszczędność
Z750-silnik R4, dzwięk dzwięk i zapas mocy
Jak narazie na miejscu 1 jest er6n. Jakby tam siedział R4 to bym już wiedział czego chce a tak hmm. Czas na sv650n i zobaczymy co dalej.
Dziękuję za rady i pozdrawiam.
- schwarz
- Świeżak
- Posty: 210
- Dołączył(a): 21/12/2008, 01:26
- Lokalizacja: Kielce
Posty: 30
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości