Zobacz wątek - 2 tarcze zamiast 1 w Xj 600
NAS Analytics TAG

2 tarcze zamiast 1 w Xj 600

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

2 tarcze zamiast 1 w Xj 600

Postprzez soczi666 » 30/10/2009, 22:50

Witam jest możliwość wymiany koła w xj 600 rocznik 97 na koło 2 tarczowe?? czy z mechanicznego punktu widzenia jest to możliwe??
I jeszcze jedno czy mając 60kg wagi xj nie bedzie dla mnie za ciężka??
Prosze o pomoc
soczi666
Świeżak
 
Posty: 61
Dołączył(a): 5/7/2009, 15:37
Lokalizacja: Kraków


Postprzez melvin » 31/10/2009, 00:11

pytanie po co?



no i fakt faktem za dużo pier*olenia z tym by było bo zacisk przymocowany jest do golenia przedniego zawieszenia a na drugiej ladze nie ma mocowań więc musiałbyś wymienić całe zawieszenie z przodu...

zainwestuj lepiej w dobre klocki, płyn i przewód w stalowym oplocie, a jak to nie pomoże to może inna pompa da lepszy efekt...



a co do tego czy będzie za ciężka to skąd kur*a mamy wiedzieć? przymierz się i się okaże...
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski


Postprzez Landryss25 » 31/10/2009, 01:23

No ale jedna tarcza nie wygląda tak fajnie jak dwie...
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez melvin » 31/10/2009, 01:25

xj w ogóle nie wyglada fajnie bo niewiadomo czy to czoper czy naked
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez Lasidora » 31/10/2009, 12:08

Ja ważę 60 kg, miałam XJ 600, radziłam sobie...musiałam tylko podciąć siedzenie ze względu na wzrost...

Z tym, że ja sobie radzę i z 235 kg Yamahą TDM i z 260kg chopperem...
Budzi się we mnie zwierzę....myślę że jest to leniwiec :)
Avatar użytkownika
Lasidora
Świeżak
 
Posty: 94
Dołączył(a): 14/4/2007, 08:19
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez tomekd » 31/10/2009, 15:26

Wymagaloby to tez wymiany pompy hamulcowej na taka ktora jest przestosowana do pracy z dwoma danymi zaciskami.

Orginalna pompa na 100% bedzie miala za mala srednice tloczka i w konsekwencji skok klamki bedzie absurdalnie duzy.
tomekd
Świeżak
 
Posty: 131
Dołączył(a): 18/6/2006, 16:24
Lokalizacja: chicago

Postprzez Traperoso » 31/10/2009, 22:39

hahaha kompleks 1 tarczy. Skąś to znam. Sam miałem taką, fazę... ale minęła. Lepiej porzuć swój pomysł i zrób to co Ci mówi melvin. Jesli myślisz jednak, że będziesz nadto eksloatował hamulce to zmień motocykl.
Kawasaki ER5 2005
Avatar użytkownika
Traperoso
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1645
Dołączył(a): 29/7/2006, 19:47
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Raczek_6 » 1/11/2009, 22:58

Szczerze mówiąc lepiej jest dołożyć parę PLN i kupić nowszą XJ 600 która jest fabrycznie wyposażona w 2 tarcze.

Niestety hamulce w modelu z jedną tarczą dają znać o sobie przy mocniejszej eksploatacji w mieście.

Z częściami do tego modelu niestety nie jest łatwo, szczególnie z dobrymi.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
Raczek_6
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości




na gr