2 tarcze zamiast 1 w Xj 600
Posty: 8
• Strona 1 z 1
2 tarcze zamiast 1 w Xj 600
Witam jest możliwość wymiany koła w xj 600 rocznik 97 na koło 2 tarczowe?? czy z mechanicznego punktu widzenia jest to możliwe??
I jeszcze jedno czy mając 60kg wagi xj nie bedzie dla mnie za ciężka??
Prosze o pomoc
I jeszcze jedno czy mając 60kg wagi xj nie bedzie dla mnie za ciężka??
Prosze o pomoc
- soczi666
- Świeżak
- Posty: 61
- Dołączył(a): 5/7/2009, 15:37
- Lokalizacja: Kraków
pytanie po co?
no i fakt faktem za dużo pier*olenia z tym by było bo zacisk przymocowany jest do golenia przedniego zawieszenia a na drugiej ladze nie ma mocowań więc musiałbyś wymienić całe zawieszenie z przodu...
zainwestuj lepiej w dobre klocki, płyn i przewód w stalowym oplocie, a jak to nie pomoże to może inna pompa da lepszy efekt...
a co do tego czy będzie za ciężka to skąd kur*a mamy wiedzieć? przymierz się i się okaże...
no i fakt faktem za dużo pier*olenia z tym by było bo zacisk przymocowany jest do golenia przedniego zawieszenia a na drugiej ladze nie ma mocowań więc musiałbyś wymienić całe zawieszenie z przodu...
zainwestuj lepiej w dobre klocki, płyn i przewód w stalowym oplocie, a jak to nie pomoże to może inna pompa da lepszy efekt...
a co do tego czy będzie za ciężka to skąd kur*a mamy wiedzieć? przymierz się i się okaże...
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! 

-
melvin - PierwszyOkrutny
- Posty: 8393
- Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
No ale jedna tarcza nie wygląda tak fajnie jak dwie...
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
Ja ważę 60 kg, miałam XJ 600, radziłam sobie...musiałam tylko podciąć siedzenie ze względu na wzrost...
Z tym, że ja sobie radzę i z 235 kg Yamahą TDM i z 260kg chopperem...
Z tym, że ja sobie radzę i z 235 kg Yamahą TDM i z 260kg chopperem...
Budzi się we mnie zwierzę....myślę że jest to leniwiec 

-
Lasidora - Świeżak
- Posty: 94
- Dołączył(a): 14/4/2007, 08:19
- Lokalizacja: Wrocław
Wymagaloby to tez wymiany pompy hamulcowej na taka ktora jest przestosowana do pracy z dwoma danymi zaciskami.
Orginalna pompa na 100% bedzie miala za mala srednice tloczka i w konsekwencji skok klamki bedzie absurdalnie duzy.
Orginalna pompa na 100% bedzie miala za mala srednice tloczka i w konsekwencji skok klamki bedzie absurdalnie duzy.
- tomekd
- Świeżak
- Posty: 131
- Dołączył(a): 18/6/2006, 16:24
- Lokalizacja: chicago
hahaha kompleks 1 tarczy. Skąś to znam. Sam miałem taką, fazę... ale minęła. Lepiej porzuć swój pomysł i zrób to co Ci mówi melvin. Jesli myślisz jednak, że będziesz nadto eksloatował hamulce to zmień motocykl.
Kawasaki ER5 2005
-
Traperoso - Mieszkaniec forum
- Posty: 1645
- Dołączył(a): 29/7/2006, 19:47
- Lokalizacja: Szczecin
Szczerze mówiąc lepiej jest dołożyć parę PLN i kupić nowszą XJ 600 która jest fabrycznie wyposażona w 2 tarcze.
Niestety hamulce w modelu z jedną tarczą dają znać o sobie przy mocniejszej eksploatacji w mieście.
Z częściami do tego modelu niestety nie jest łatwo, szczególnie z dobrymi.
Niestety hamulce w modelu z jedną tarczą dają znać o sobie przy mocniejszej eksploatacji w mieście.
Z częściami do tego modelu niestety nie jest łatwo, szczególnie z dobrymi.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Ścigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości