Zobacz wątek - Pulsacyjny zawor magnetyczny

Pulsacyjny zawor magnetyczny

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, Lovtza, Terror, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, andy7, suhy-19, Bostorn, Miczab, Boshi

Pulsacyjny zawor magnetyczny

Postprzez atihc » 29/10/2009, 15:08

Witam chcialbym zaczerpnac troche fachowej rady poniewaz zainteresowalem sie o to tym zaworem :

Jak więc widać z powyższego krótkiego opisu istoty wynalazku, wyjście naprzeciw prawom rządzącym
fizyką i wykorzystanie ich właściwości przy konstruowaniu pulsacyjnego zaworu magnetycznego, spowodowało
bezpośrednio w testowanym silniku dwusuwowym z zastosowanym do niego wynalazkiem —50% oszczędność
w zużyciu paliwa, przy jednoczesnym wzroście mocy również o 50%. Długoletnie próby z tak zmodyfikowanym
silnikiem wykazały również, że pomimo oszczędniejszego zasilania mieszanką (zachodzi podejrzenie gorszego
smarowania) trwałość silnika wbrew pozorom wzrasta, a to na skutek między innymi intensywniejszego
usuwania produktów spalania z cylindra, oraz lepszego chłodzenia mechanizmów silnika „od wewnątrz"
dławioną „elastycznie" przez pulsacyjny zawór magnetyczny mieszanką (analogia z obiegiem Lindego w
chłodziarkach)', także nawet podczas długotrwałej pracy silnika pod pełnym obciążeniem przy temperaturze
otaczającego powietrza +32°C nie wykazywał on skłonności do przegrzania się, ani do samozapłonu. Ustąpiła
jednocześnie tak popularna bolączka dwusuwu jak tworzenie się „mostków" na eletrodach świec.

tutaj znajdziecie caly opis tego

http://motocykle.svasti.org/index.html? ... tyczny.htm


co myslicie wiem ze taki zawor byl zamontowany w wartburgu i samochod chodzil bardzo dobrze
atihc
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 29/10/2009, 15:05


Postprzez michas_s » 29/10/2009, 15:19

skoro wiesz to po co się pytasz?

... kup sobie łapy pudziana dają + 100 KM i dobry klej co by nie odpadły ...
Avatar użytkownika
michas_s
Świeżak
 
Posty: 115
Dołączył(a): 24/5/2009, 15:26
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Trener » 29/10/2009, 15:29

Jakiś czas temu słychać było o tzw. "magnetyzerach" , zakładane były do aut w celu ograniczenia zużycia paliwa ( do czterosuwów co ciekawe benzyna z LPG lub diesel) , ale nie wiem jak to się sprawdzało . Z tego co słyszałem magnesy niby domineralizowały mieszankę . Ale nie wiem jak się to sprawdzało w realu . Ostatnio nie słychać nic o tym wynalazku .
YZF R6 2007
Avatar użytkownika
Trener
Stały bywalec
 
Posty: 1198
Dołączył(a): 11/5/2009, 14:14
Lokalizacja: Z pod Kalisza jestem

Postprzez miki1406 » 29/10/2009, 15:49

Nie ma jak "turbinka kowalskiego" w kaszlu hehe... Prababcia membrany ;-)
Imbrola faza - "Detailing" ;)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2846
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice

Postprzez atihc » 29/10/2009, 16:31

widze same fachowe odpowiedzi :P jedynie ms407 cos konkretnijszego napisal:P
atihc
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 29/10/2009, 15:05

Postprzez michas_s » 29/10/2009, 16:39

ms407 napisał(a):Jakiś czas temu słychać było o tzw. "magnetyzerach" , zakładane były do aut w celu ograniczenia zużycia paliwa ( do czterosuwów co ciekawe benzyna z LPG lub diesel) , ale nie wiem jak to się sprawdzało . Z tego co słyszałem magnesy niby domineralizowały mieszankę . Ale nie wiem jak się to sprawdzało w realu . Ostatnio nie słychać nic o tym wynalazku .


bo to był taki tuning w psychice:) wiesz ze daje więcej mocy :P

w auto świat był test tych magnetyzerów na hamowni ... i gówno dały :) lepiej zainwestować te pieniądze w jakąś fundacje( bo swojej naiwności nie uleczymy) albo zrobić przelew % ;)
Avatar użytkownika
michas_s
Świeżak
 
Posty: 115
Dołączył(a): 24/5/2009, 15:26
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez krydka » 29/10/2009, 17:05

Osobiście nie wierzę, żeby ten zawór dawał 50% więcej mocy i jeszcze zwiększał żywotność silnika. Silniki są konstruowane aby wytrzymały określone obciążenia a jeśli je zwiększymy o połowę to szybsze padnięcie silnika gwarantowane. I jeszcze zużycie paliwa o połowę mniejsze? takie rzeczy tylko w Erze:) Może to trochę działa ale jeśli to byłaby to taka rewelacja to stosowano by to fabrycznie, a nie słyszałem o czymś takim.
Jeśli chcesz zwiększyć moc, to kup większy motocykl a jeśli zmniejszyć spalanie to ostrożnie posługuj się gazem lub kup skuter
Wiatru szum, silnika śpiew, kręta droga oczywiście bez drzew:)
Avatar użytkownika
krydka
Świeżak
 
Posty: 304
Dołączył(a): 29/7/2007, 21:11
Lokalizacja: Janowiec Wlkp

Postprzez atihc » 29/10/2009, 17:23

krydka napisał(a):Osobiście nie wierzę, żeby ten zawór dawał 50% więcej mocy i jeszcze zwiększał żywotność silnika. Silniki są konstruowane aby wytrzymały określone obciążenia a jeśli je zwiększymy o połowę to szybsze padnięcie silnika gwarantowane. I jeszcze zużycie paliwa o połowę mniejsze? takie rzeczy tylko w Erze:) Może to trochę działa ale jeśli to byłaby to taka rewelacja to stosowano by to fabrycznie, a nie słyszałem o czymś takim.
Jeśli chcesz zwiększyć moc, to kup większy motocykl a jeśli zmniejszyć spalanie to ostrożnie posługuj się gazem lub kup skuter




Byly przeprowadzone badania na uniwersytecie w berlinie i tak to wlasnie dziala nawet tam ludzie byli zaskoczeni....
atihc
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 29/10/2009, 15:05

Postprzez gumis » 29/10/2009, 17:50

napisz PM do mar111cin-a, on tam jest na polibudze, czy po polibudzie i takie techniczne lub mechniczne nowinki ma w malym palcu. On napewno powie ci cos konkretniejszego.
SV 650N...bo golasy som najfffajniejsze! | | https://www.youtube.com/channel/UCDq_gh ... aEDrqGNkDg
Avatar użytkownika
gumis
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2866
Dołączył(a): 10/9/2006, 13:08
Lokalizacja: Ruda Śląska/Chorzów

Postprzez atihc » 29/10/2009, 18:17

gumis napisał(a):napisz PM do mar111cin-a, on tam jest na polibudze, czy po polibudzie i takie techniczne lub mechniczne nowinki ma w malym palcu. On napewno powie ci cos konkretniejszego.


No to kolega mar111cin odpisal mi "p-i-e-r-d-o-l sie" widac konkretna odpowiedz haahah :D
atihc
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 29/10/2009, 15:05

Postprzez gumis » 29/10/2009, 18:19

heh widac ma zly dzien.
SV 650N...bo golasy som najfffajniejsze! | | https://www.youtube.com/channel/UCDq_gh ... aEDrqGNkDg
Avatar użytkownika
gumis
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2866
Dołączył(a): 10/9/2006, 13:08
Lokalizacja: Ruda Śląska/Chorzów

Postprzez DangerZone » 29/10/2009, 18:52

omg widzieliscie kiedys cylinder na membranie ?....to akurat po prostu pozwala na uzycie jej w zwyklym cylindrze bez przerobek zadnych...to samo daje membrana,a jej zalozenie do zwyklego cylindra jest napewno prostsze niż jakieś kombinacje i konstruowanie wehikułów.a zmniejsza spalanie bo tłok poruszając się w dół w pewnym momencie suwu wysyła pozytywna fale ciśnienia wraz z mieszanką będącą w cylindrze,a membrana w momencie pojawienia się ciśnienia w skrzyni korbowej zamyka przelot.to może mieć jednak jedną przewagę nad membraną ,że teoretycznie pozwala na wytworzenie większego podciśnienia w skrzyni korbowej przed otwarciem zaworu, być może w membranie można regulować twardością listków(sportowe) .
DangerZone
Świeżak
 
Posty: 100
Dołączył(a): 25/9/2009, 13:05

Postprzez miki1406 » 30/10/2009, 08:10

Nie wiem, czy wiecie, ale membrana to nie tylko zaworek... Drgania listków membrany w silniku 2T powodują rozbijanie kropelek paliwa, co skutkuje lepszym mieszaniem paliwo-powietrze... Dalej jest już tylko efektywniejsze spalanie i większa sprawność silnika :P
Imbrola faza - "Detailing" ;)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2846
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice



Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na gr