Zobacz wątek - tarcze w mph honda cbr f4
NAS Analytics TAG

tarcze w mph honda cbr f4

Jakie rękawice, kask, gmole?
_________

tarcze w mph honda cbr f4

Postprzez rzydu22 » 28/10/2009, 23:21

witam

pisiadam w mojej kochanej maszynie licznik w mph

1. gdzie moge kupic jakies dobre tarcze w khm z dobrym podswietlaniem ...

nie chce kupowac calego licznika bo troche to kosztuje...

2. czy wogole zamiana tarcz bedzie ok i nie bedzie przekłamań

myslałem ze tarcze z allegro są ok ale jak poczytałem 3 strony komentarzów negatywnych , że lipa ( w nocy widac pol zegarow albo 1/4 , tarcze jakby wycinane zyletka nie rowno... ) to tylko nie ktore z komentarzy

prosze o rady ... i pozdrawiam
Avatar użytkownika
rzydu22
Świeżak
 
Posty: 91
Dołączył(a): 14/10/2009, 17:11


Postprzez Trener » 28/10/2009, 23:45

Chłopie zobacz czy Twój licznik da rade rozebrać , a jeśli tak to sam nadrukuj se tarcze , co za problem ? Najtańszy sposób .
YZF R6 2007
Avatar użytkownika
Trener
Stały bywalec
 
Posty: 1198
Dołączył(a): 11/5/2009, 14:14
Lokalizacja: Z pod Kalisza jestem


Postprzez rzydu22 » 29/10/2009, 09:09

samemu tarcze nie bede robil bo rowniez bede musial kombinowac z rownomiernym oswietleniem...
Avatar użytkownika
rzydu22
Świeżak
 
Posty: 91
Dołączył(a): 14/10/2009, 17:11

Postprzez Trener » 29/10/2009, 09:23

Jak nadrukujesz na naklejce pasek tylko to nie będziesz musiał kombinować z podświetlaniem
YZF R6 2007
Avatar użytkownika
Trener
Stały bywalec
 
Posty: 1198
Dołączył(a): 11/5/2009, 14:14
Lokalizacja: Z pod Kalisza jestem

Postprzez -pawlus- » 29/10/2009, 13:05

Jak nadrukujesz na naklejce pasek tylko to nie będziesz musiał kombinować z podświetlaniem


No jasne, bo nie będziesz go mieć wcale... :lol: :lol: :lol:

Do autora tematu. Zapoznaj się z tym linkiem http://www.honda-cbr.pl/forum/pytanko-techniczne-cbr-600-t885-10.html (otwórz link) to jeszcze bardziej zniechęci Cię do wymiany tarcz zegarowych a już na pewno ich samodzielne drukowanie co jest totalna porażką !

Po pierwsze, konstruktorzy hondy wiedząc że podświetlenie tarczy jest nierównomierne (jedno źródło światła a na resztę tarczy światło jest rozprowadzane poprzez tzw. "pleksi") w miejscu gdzie jest żaróweczka został napylony proszek który nadmiar światła absorbuje a reszta trafia na tarcze przez co ORYGINALNE tarcze są równomiernie podświetlone.

Po drugie proces napylania tego proszku i zastosowane materiały są po prostu zaprojektowane przez konstruktorów i strikte dobrane pod ten rodzaj rozwiązania technicznego i nie oszukujmy się na 100% będzie to o niebo lepsze niż jakbyś sam sobie 'NADRUKOWAŁ' tarcze. No chyba że badziewiarskie rozwiązanie Ci odpowiada to OK.

Nigdzie nie znajdziesz dobrych tarcz bo nikt nie zrobi Ci tego jak fabryka.

A jeśli się już zdecydujesz na wymianę to musisz sobie zaznaczyć początkowe ustawienie wskazówek i potem założyć je z takim samym przesunięciem kątowym.

Jak wychwycić neutralne położenie wskazówek?
otóż jak rozkręcisz zegary to wskazówki obrotomierza i prędkościomierza są oparte na tym małym kołeczku. Należy palcem przesunąć wskazówki tak aby znajdowały się za kołeczkiem z prawej strony. Wtedy na wskazówkę nie działa żadna siła mogąca fałszować pomiar.
Po założeniu nowych tarcz zakładasz wskazówkę tak samo (kąt) jak była wyciągana i przekręcasz palcem spowrotem na wskazanie zero aby się znów opierała na kołeczku.

Mam nadzieje że coś pomogłem.

Pozdro 4all.
Nie ważne dokąd jedziemy ale to w jakim kierunku zmierzamy...
>>> Honda CBR 600 F4 <<<
Avatar użytkownika
-pawlus-
Świeżak
 
Posty: 26
Dołączył(a): 17/7/2009, 00:28
Lokalizacja: Chorzów



Powrót do Akcesoria motocyklowe



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości




na gr