tarcze w mph honda cbr f4
Posty: 5
• Strona 1 z 1
tarcze w mph honda cbr f4
witam
pisiadam w mojej kochanej maszynie licznik w mph
1. gdzie moge kupic jakies dobre tarcze w khm z dobrym podswietlaniem ...
nie chce kupowac calego licznika bo troche to kosztuje...
2. czy wogole zamiana tarcz bedzie ok i nie bedzie przekłamań
myslałem ze tarcze z allegro są ok ale jak poczytałem 3 strony komentarzów negatywnych , że lipa ( w nocy widac pol zegarow albo 1/4 , tarcze jakby wycinane zyletka nie rowno... ) to tylko nie ktore z komentarzy
prosze o rady ... i pozdrawiam
pisiadam w mojej kochanej maszynie licznik w mph
1. gdzie moge kupic jakies dobre tarcze w khm z dobrym podswietlaniem ...
nie chce kupowac calego licznika bo troche to kosztuje...
2. czy wogole zamiana tarcz bedzie ok i nie bedzie przekłamań
myslałem ze tarcze z allegro są ok ale jak poczytałem 3 strony komentarzów negatywnych , że lipa ( w nocy widac pol zegarow albo 1/4 , tarcze jakby wycinane zyletka nie rowno... ) to tylko nie ktore z komentarzy
prosze o rady ... i pozdrawiam
-
rzydu22 - Świeżak
- Posty: 91
- Dołączył(a): 14/10/2009, 17:11
Jak nadrukujesz na naklejce pasek tylko to nie będziesz musiał kombinować z podświetlaniem
No jasne, bo nie będziesz go mieć wcale...



Do autora tematu. Zapoznaj się z tym linkiem http://www.honda-cbr.pl/forum/pytanko-techniczne-cbr-600-t885-10.html (otwórz link) to jeszcze bardziej zniechęci Cię do wymiany tarcz zegarowych a już na pewno ich samodzielne drukowanie co jest totalna porażką !
Po pierwsze, konstruktorzy hondy wiedząc że podświetlenie tarczy jest nierównomierne (jedno źródło światła a na resztę tarczy światło jest rozprowadzane poprzez tzw. "pleksi") w miejscu gdzie jest żaróweczka został napylony proszek który nadmiar światła absorbuje a reszta trafia na tarcze przez co ORYGINALNE tarcze są równomiernie podświetlone.
Po drugie proces napylania tego proszku i zastosowane materiały są po prostu zaprojektowane przez konstruktorów i strikte dobrane pod ten rodzaj rozwiązania technicznego i nie oszukujmy się na 100% będzie to o niebo lepsze niż jakbyś sam sobie 'NADRUKOWAŁ' tarcze. No chyba że badziewiarskie rozwiązanie Ci odpowiada to OK.
Nigdzie nie znajdziesz dobrych tarcz bo nikt nie zrobi Ci tego jak fabryka.
A jeśli się już zdecydujesz na wymianę to musisz sobie zaznaczyć początkowe ustawienie wskazówek i potem założyć je z takim samym przesunięciem kątowym.
Jak wychwycić neutralne położenie wskazówek?
otóż jak rozkręcisz zegary to wskazówki obrotomierza i prędkościomierza są oparte na tym małym kołeczku. Należy palcem przesunąć wskazówki tak aby znajdowały się za kołeczkiem z prawej strony. Wtedy na wskazówkę nie działa żadna siła mogąca fałszować pomiar.
Po założeniu nowych tarcz zakładasz wskazówkę tak samo (kąt) jak była wyciągana i przekręcasz palcem spowrotem na wskazanie zero aby się znów opierała na kołeczku.
Mam nadzieje że coś pomogłem.
Pozdro 4all.
Nie ważne dokąd jedziemy ale to w jakim kierunku zmierzamy...
>>> Honda CBR 600 F4 <<<
>>> Honda CBR 600 F4 <<<
-
-pawlus- - Świeżak
- Posty: 26
- Dołączył(a): 17/7/2009, 00:28
- Lokalizacja: Chorzów
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Powrót do Akcesoria motocyklowe
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości