Zobacz wątek - Hulajnoga spalinowa ?!

Hulajnoga spalinowa ?!

O wszystkim
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, suhy-19, Bostorn, Miczab, leff

Hulajnoga spalinowa ?!

Postprzez kamilqla » 27/10/2009, 20:20

Przeglądając ostatnio allegro znalazłem takie cudo. Kto wymyślił takie dziwactwo i jeszcze to sprzedaje? :D Wg opisu to osiąga 50 km/h ciekawe jak trafi na większą dziurę :lol: Jak można takim czymś jeździć?

link http://moto.allegro.pl/item779341365_hu ... ancja.html
kamilqla
Świeżak
 
Posty: 41
Dołączył(a): 18/8/2007, 19:27


Postprzez gumis » 27/10/2009, 20:34

to nawet swego czasu w Tesco sprzedawali, kiedys widzialem jak koles na tym popylal przez miasto, po chodnikach, itp i jakos dawal rade.
SV 650N...bo golasy som najfffajniejsze! | | https://www.youtube.com/channel/UCDq_gh ... aEDrqGNkDg
Avatar użytkownika
gumis
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2866
Dołączył(a): 10/9/2006, 13:08
Lokalizacja: Ruda Śląska/Chorzów

Postprzez wojtasmazi1 » 27/10/2009, 23:18

Kiedys kumpel za mlodu mial cos takiego i osiagalo to 30 km/h
Suzuki Gs 500 1998r -> oczko w głowie
Avatar użytkownika
wojtasmazi1
Stały bywalec
 
Posty: 1455
Dołączył(a): 24/5/2009, 15:03
Lokalizacja: Poznań - Rataje

Postprzez MadboY » 27/10/2009, 23:24

wolalbym juz pocketa dla smiechu se kupic.
Jazda na moto to najprzyjemniejsza rzecz jaką można robić w ubraniu ;)
Avatar użytkownika
MadboY
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1277
Dołączył(a): 21/5/2007, 22:09
Lokalizacja: Wawa

Postprzez Czester » 28/10/2009, 07:36

No widzę patelnia konkret, prosta kiera, HB tez ma więc można freestyleować aż miło ;)


Swoją drogą ten silnik to chyba rodem z chińskiej kosiarki :lol:
Wypadki chodzą po ludziach, ludzie po wypadkach nie zawsze.
Avatar użytkownika
Czester
Administrator
 
Posty: 4649
Dołączył(a): 23/5/2009, 05:14
Lokalizacja: Suwałki

Postprzez Leg1oN » 28/10/2009, 11:44

a jakiego ma laczka... jak juz dla zgrywy cos takiego kupowac to jednak tez wolalbym pocketa..
Avatar użytkownika
Leg1oN
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2531
Dołączył(a): 16/6/2006, 14:02
Lokalizacja: Kłodawa/Poznań

Postprzez iro » 28/10/2009, 13:30

jabym brał pocketa i bym go przerobił
Otoczeni hipokryzją idziemy swą ścieżką ...
Avatar użytkownika
iro
Bywalec
 
Posty: 810
Dołączył(a): 24/3/2009, 17:26
Lokalizacja: z psychiatryka ;)

Postprzez Trener » 28/10/2009, 14:02

Ciekawe czy można na tym punkty karne wyhaczyć ?
YZF R6 2007
Avatar użytkownika
Trener
Stały bywalec
 
Posty: 1198
Dołączył(a): 11/5/2009, 14:14
Lokalizacja: Z pod Kalisza jestem

Postprzez talta » 28/10/2009, 15:26

Ta to lekkie nie porozumienie, mialem kiedys elektryczna i ciagnela 27km/h to byl wyczyn :D ale tu te malutkie kolka i brak siedzenia :? silnik z kosiarki ale powiem tak, ze ja to mialem 4 lata, aku wytrzymalo, nie mialem zadnych awari tylko sie gowno rozkrecalo, napedzane lancuchem :D mialem jednego szlifa i plastiki lepsze niz mialem w zippie, na kolo nie rwalo ale laczka szlo spalic
btw. kupilem to za 500zl, a po 4 latach sprzedalem za 280 :P ale rok stala nie uzywana
talta
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2439
Dołączył(a): 26/1/2009, 21:14

Postprzez iro » 28/10/2009, 16:27

ale to jest spalinowe więc może być lepsze
Otoczeni hipokryzją idziemy swą ścieżką ...
Avatar użytkownika
iro
Bywalec
 
Posty: 810
Dołączył(a): 24/3/2009, 17:26
Lokalizacja: z psychiatryka ;)



Powrót do Hydepark



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na gr