Zobacz wątek - praca mgr. - nielegalne wyścigi, prośba o anonimowe info
NAS Analytics TAG

praca mgr. - nielegalne wyścigi, prośba o anonimowe info

O wszystkim
_________

praca mgr. - nielegalne wyścigi, prośba o anonimowe info

Postprzez Cle0 » 27/10/2009, 17:38

Witam!

Chciałam się grzecznie przywitać jako "zielona" na tym forum.

Mam dość nietypową prośbę do Szanownych Forumowiczów (i Ich okolic). Jestem amatorsko miłośniczką motoryzacji i piszę pracę mgr. o wyścigach motorowych i motocyklowych, głównie nielegalnych. Szukam ludzi, którzy byliby skłonni udzielić, oczywiście anonimowo, kilku informacji na ten temat. Pytania pod kątem socjologicznym, czyli skąd pomysł, dlaczego się ścigają, czemu nielegalnie, jakie są różnice między legalnymi a nieoficjalnymi imprezami, co kręci w ewolucjach motocyklowych, jaki jest przedział wieku, umiejętności itp.
Jeśli ktoś z Was znajdzie ochotę, żeby pomóc, to proszę o kontakt na mail sara204010@yahoo.com

Będę ogromnie wdzięczna!

Pozdrawiam serdecznie,
Cleo
Ostatnio edytowano 27/10/2009, 17:45 przez Cle0, łącznie edytowano 1 raz
Cle0
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 27/10/2009, 17:13
Lokalizacja: Wawa


Postprzez Konio » 27/10/2009, 17:41

w krk lataja chlopaki na 1/4 mili ale ci nie powiem co i jak :D
Produkcja, dystrybucja, masturbacja
Blady 900 puk puk puk
Avatar użytkownika
Konio
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2925
Dołączył(a): 6/11/2008, 21:47
Lokalizacja: Nadejdzie Chuck? Tego nikt nie wie;/ Kielce/Krk

Postprzez SzpiceR » 27/10/2009, 19:44

kreca nas wyscigi nieleglane bo niemamy toru (oporcz poznania)
ten co sobie nie żałuje
Avatar użytkownika
SzpiceR
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 3773
Dołączył(a): 8/8/2006, 18:46
Lokalizacja: Słupsk

Postprzez Cle0 » 27/10/2009, 19:52

Dzięki! Każda przydatna informacja mile widziana :)

Szanowny SzpiceR, Pan wybaczy, ale nie skorzystam z propozycji ;)
Cle0
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 27/10/2009, 17:13
Lokalizacja: Wawa

Postprzez caliber1986 » 27/10/2009, 20:17

Gratuluje pomysłowości :) Temat fajny, tyle ze nie ruszając się z domu niewiele info znajdziesz. Bo o takich rzeczach raczej sie nie mowi...
POWODZENIA :wink:
Ostatni rok na UAM :) | www.moto-diablo.pl | Chica booooom - http://www.youtube.com/watch?v=WRE6ssTulcI&feature=fvw | ZX6R 2005 ----> RN19 2008 :))))
Avatar użytkownika
caliber1986
Bywalec
 
Posty: 679
Dołączył(a): 26/10/2007, 19:54
Lokalizacja: POZNAN/Paledzie

Postprzez Cle0 » 27/10/2009, 20:52

[quote="caliber1986"]Gratuluje pomysłowości :) Temat fajny, tyle ze nie ruszając się z domu niewiele info znajdziesz. Bo o takich rzeczach raczej sie nie mowi...
POWODZENIA :wink:[/quote]

Próba nawiązania kontaktu na forach nie jest jedyną metodą. Ruszam tyłek z domu i jeżdżę ze znajomymi, którzy ścigają się, robię tzw. "badania w terenie" (że użyję napuszonego naukowego terminu ). A to, że się nie mówi o takich rzeczach - już to odczułam :) ale przecież nie zarzucę projektu.
W każdym razie dziękuję za życzenia powodzenia :)

pzdr!
Cle0
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 27/10/2009, 17:13
Lokalizacja: Wawa

Postprzez Konio » 27/10/2009, 21:10

ja slyszalem ze w obok gimnazjum nr 1 w warszawie mlodzi Ghost Riderzy sie scigaja !!
Produkcja, dystrybucja, masturbacja
Blady 900 puk puk puk
Avatar użytkownika
Konio
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2925
Dołączył(a): 6/11/2008, 21:47
Lokalizacja: Nadejdzie Chuck? Tego nikt nie wie;/ Kielce/Krk

Postprzez Łobuz » 27/10/2009, 21:29

Zastanawiam się, gdzie by tu do swojej pracy magisterskiej (budownictwo) wcisnąć swój motoholizm .
Może "Odporność powierzchni bitumicznych na zue i raptowne działanie motocyklistów"? :)
KOCHAM ŻELUSIA :*
Avatar użytkownika
Łobuz
Świeżak
 
Posty: 219
Dołączył(a): 13/7/2009, 17:54
Lokalizacja: Zielona Góra/Poznań/Bayern

Postprzez simonw » 28/10/2009, 00:24

A ja zastanawiam sie czemu najwieksi spamerzy mysleli ze zablysna geniuszem odpisujac Ci glupoty :)

Tak czy inaczej temat przeczyszczony - zobaczymy ktory kolejny glupol sie wychyli do odstrzalu.

Z pozdrowieniami :>
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
Obrazek (otwórz link)
Avatar użytkownika
simonw
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4213
Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez michas_s » 30/10/2009, 22:19

widzę że walisz po wszystkich możliwych forach :) ciężko będzie ... i chyba nikt nie pomoże, może trzeba lekko zmodyfikować temat pracy ... szczególnie ta cześć nielegalnych... pozostaje Ci biegać po miejscówkach i pogadać z ludzikami od piwka :) co okupują chodniki ... oni zawsze dużo bajek znają ;)
Avatar użytkownika
michas_s
Świeżak
 
Posty: 115
Dołączył(a): 24/5/2009, 15:26
Lokalizacja: Warszawa



Powrót do Hydepark



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na gr