Zobacz wątek - SUZUKI GSR 600-Jak wkońcu z tymi ramami..

SUZUKI GSR 600-Jak wkońcu z tymi ramami..

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, Lovtza, Terror, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, andy7, suhy-19, Bostorn, Miczab, Boshi

SUZUKI GSR 600-Jak wkońcu z tymi ramami..

Postprzez fantom22 » 25/10/2009, 13:24

Witam

powiedzmy że zakochałem się z gsr 600 ;p i myśle o kupnie włąsnie takiego
słysząłem i czytałem że lekka wywrotka i idzie rama,jak z tym wkońcu jest
??

I dlaczego jest taka niska cena tych moto jak na ten rocznik?to mnie tez zastanawia


najlepiej prosze o wypowiedzi osób które jezdzą włąsnie na tych sprzetach,lub mieli styczność
1-sze Moto...
Sierpień 2009-Kawasaki ER-5
fantom22
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 25/8/2009, 13:41


Postprzez scyzor » 26/10/2009, 11:25

no kolego, glowka ramu moze pojsc, zalezy od wyjebki, moj byl po szlifie jak go kupilem i tylko sie skrzywila kiera, ale nie na lagach tylko sam palag od kiery i tyle, prostowanko pare sekund jak sie wie jak do tego podejsc. A to jak na nim jebniesz to juz od Ciebie zalezy, jak chcesz kupic motor i wiesz ze bedziesz czest lezal to kup cos slabszego, ta 600 jest troche mocna.
scyzor
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 26/10/2009, 11:12

Postprzez fantom22 » 26/10/2009, 13:29

mam 500 i to był mój peirwszy moto zaliczyłem dwie gleby na samym początku ale teraz już lajt,chodzi mi oto że naczytąłem się że lekki szlif lub upadek nie chodzi mi tu o dzwon i ramy pękają
powiem szczeże że tez chciałbym kiedyś stanąć na gumie i podejżewam że bede próbować co za tym idzie moge zaliczyć glebe i boję się żeby nie poszła rama bo wtedy to raczej zwała na maxa

Powiedzcie mi czemu one są takei tanie jak na ten rocznik??
1-sze Moto...
Sierpień 2009-Kawasaki ER-5
fantom22
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 25/8/2009, 13:41

Postprzez Raczek_6 » 29/10/2009, 22:05

Jeśli chcesz zabezpieczyć przed uszkodzeniem ramy (po przewrotce może się porysować lub wgiąć i porysować)
Polecam zakupić dobre crash-pady, RG Racing takie produkuje, cena może nie mała ale jak ktoś zna koszt naprawy lub wymiany ramy to cena crash-padów to pikuś.
Polecam Motomaniax.pl - w tym momencie można po negocjować zimową obniżkę ceny.
http://motomaniax.pl/ - serwis Ducati | http://www.motorakowski.pl/ - serwis Kawasaki | | Nie pomagam w oględzinach motocykli.
Raczek_6
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez schwarz » 11/11/2009, 12:31

Faktycznie też zauważyłem, że ceny gsr 600 są niskie. Motory prawie nowe a ceny małe. Czy to przez tą famę z ramami?
schwarz
Świeżak
 
Posty: 210
Dołączył(a): 21/12/2008, 01:26
Lokalizacja: Kielce

Postprzez adam_tomasz » 11/11/2009, 18:58

Jak to powiedział ostatnio pan z Suzuki : mamy niskie ceny przez cały rok wiec nie musimy robić specjalnych obniżek zimowych.

Niestety w tym przypadku wyszło, że tańszy sprzęt jest po prostu gorszy.

Suzuki jest takim troszkę motocyklem słabszym konstrukcyjnie i o słabszym wykonaniu. Aczkolwiek pod względem osiągów stoi bardzo dobrze.

Właśnie ze względu na tą nieszczęsną ramę, która skoro pęka w główce to raczej do latania na gumie się nie nadaje (bo duże uderzenia przednim kołem podczas lądowania).

Poza tym już w testach wyszło, że lakier do najtrwalszych też nie należy. W testowanym modelu na koniec testu okazało się ze pod sakwami było już widać na lakierze zmiany koloru...

Model GSR nazwałbym takim fajnym do szpanu i do fajnych jazd po mieście, ale do ewolucji się średnio nadaje, zwłaszcza do nauki.
Instruktor nauki jazdy A,B - Poznańhttp://szkola-motocyklowa.blogspot.com/ - Twoje kompendium wiedzy
adam_tomasz
Moderator
 
Posty: 407
Dołączył(a): 15/4/2007, 14:20
Lokalizacja: Poznań



Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na gr