zx6r problem przy wchodzeniu na obroty
Posty: 19
• Strona 1 z 1
zx6r problem przy wchodzeniu na obroty
Problem polega na tym że motocykl przy szybkim dodaniu gaz dławi się a nawet gaśnie.
Wszystko jeżeli chodzi o gaźnik tz. regulacja, czyszczenie synchro itd. wraz z wymianą świec zostało zrobione.
Nie wiem gdzie jeszcze można szukać przyczyny.
Przeglądałem serwisówkę ale nic co by wskazywało na rozwiązanie tego problemu nie znalazłem.
ProszÄ™ o pomoc w tej sprawie.
Pozdrawiam. zx6r.99r
Wszystko jeżeli chodzi o gaźnik tz. regulacja, czyszczenie synchro itd. wraz z wymianą świec zostało zrobione.
Nie wiem gdzie jeszcze można szukać przyczyny.
Przeglądałem serwisówkę ale nic co by wskazywało na rozwiązanie tego problemu nie znalazłem.
ProszÄ™ o pomoc w tej sprawie.
Pozdrawiam. zx6r.99r
- swenson
- Świeżak
- Posty: 16
- Dołączył(a): 17/10/2008, 16:25
Filtr powietrza jest nowy.
Zastanawia mnie to lewe powietrze i czy jest regulacja na iglicy w gaźniku bo w serwisówce nic na ten temat nie znalazłem oprócz opisu poszczególnych elementów.
Motocykl w czasie jazdy przyspiesza normalnie przy zmianie biegu na wyższy jak i odwrotnie. Natomiast na postoju na wolnych obrotach przy szybkim jednorazowym dodani gazu tak się zachowuje.
W gaźniku śruby od składu mieszanki są wykręcone o 2,5 obrotu każda.
Książka serwisowa podaje że 1,5 ale przy bardziej wyeksploatowanym motocyklu powinno być więcej.
Zastanawia mnie to lewe powietrze i czy jest regulacja na iglicy w gaźniku bo w serwisówce nic na ten temat nie znalazłem oprócz opisu poszczególnych elementów.
Motocykl w czasie jazdy przyspiesza normalnie przy zmianie biegu na wyższy jak i odwrotnie. Natomiast na postoju na wolnych obrotach przy szybkim jednorazowym dodani gazu tak się zachowuje.
W gaźniku śruby od składu mieszanki są wykręcone o 2,5 obrotu każda.
Książka serwisowa podaje że 1,5 ale przy bardziej wyeksploatowanym motocyklu powinno być więcej.
- swenson
- Świeżak
- Posty: 16
- Dołączył(a): 17/10/2008, 16:25
Ja miałem to samo u mnie winny okazał się zawór próżniowy, który idzie od gaźników, nie było w nim sprężynki i cały czas go muliło (apropo ma ktoś może taka spręzynke luz zdjęcie bo założyłem jakąś na oko). A u ciebie może membrana jest dziurawa
-
Harpek - Świeżak
- Posty: 15
- Dołączył(a): 22/11/2008, 21:39
- Lokalizacja: Jarosław
Dzięki w takim razie będe musiał sprawdzić te membrany.
Czy chodziło o ten zawór ?
http://yfrog.com/0pzawrj
Czy chodziło o ten zawór ?
http://yfrog.com/0pzawrj
- swenson
- Świeżak
- Posty: 16
- Dołączył(a): 17/10/2008, 16:25
swenson napisał(a):Filtr powietrza jest nowy.
Zastanawia mnie to lewe powietrze i czy jest regulacja na iglicy w gaźniku bo w serwisówce nic na ten temat nie znalazłem oprócz opisu poszczególnych elementów.
Motocykl w czasie jazdy przyspiesza normalnie przy zmianie biegu na wyższy jak i odwrotnie. Natomiast na postoju na wolnych obrotach przy szybkim jednorazowym dodani gazu tak się zachowuje.
W gaźniku śruby od składu mieszanki są wykręcone o 2,5 obrotu każda.
Książka serwisowa podaje że 1,5 ale przy bardziej wyeksploatowanym motocyklu powinno być więcej.
dlaczego o 2,5 obrotu sa wykrecone i czy wszystkie tak sa, kto je ustawial i dlaczego tak ??
Tl 1000r
Pieprze raperów psełdo gangsterów
prawdziwym wyzwaniem jest zakręt
Pieprze raperów psełdo gangsterów
prawdziwym wyzwaniem jest zakręt
-
Artur 666 - Bywalec
- Posty: 551
- Dołączył(a): 26/8/2009, 10:22
- Lokalizacja: Kozia Wola
Tak było ustawione przed regulacją więc skonsultowałem to z mechanikiem i potwierdził że na takich ustawieniach jeżeli był dobrze to zostawić.
Podobno w maszynach bardziej wyeksploatowanych trzeba dla bezpieczeństwa dawać bogatszą mieszankę.
Poradzono żeby po jakiś 100 km sprawdzić świece czy jest prawidłowe spalanie.
Podobno w maszynach bardziej wyeksploatowanych trzeba dla bezpieczeństwa dawać bogatszą mieszankę.
Poradzono żeby po jakiś 100 km sprawdzić świece czy jest prawidłowe spalanie.
- swenson
- Świeżak
- Posty: 16
- Dołączył(a): 17/10/2008, 16:25
lojej zwolnij go
regulacja u porzÄ…dnego goscia
ok ale w jakis normach a nie na slepo jak wszytsko wymieniles to jak mozna stare nastawy zostawic
regulacja u porzÄ…dnego goscia
ok ale w jakis normach a nie na slepo jak wszytsko wymieniles to jak mozna stare nastawy zostawic
Tl 1000r
Pieprze raperów psełdo gangsterów
prawdziwym wyzwaniem jest zakręt
Pieprze raperów psełdo gangsterów
prawdziwym wyzwaniem jest zakręt
-
Artur 666 - Bywalec
- Posty: 551
- Dołączył(a): 26/8/2009, 10:22
- Lokalizacja: Kozia Wola
Wkręciłem wszystkie śruby i ponownie wykręciłem o 2,5 obrotu dla pewności.
Na tych ustawieniach jeździ ok. tylko tak jak pisałem wcześniej na postoju przy pierwszym szybkim dodaniu gazu się przydusi natomiast płynnie jest dobrze.
Chcę jeszcze sprawdzić te wszystkie przewody podciśnienia i membrany o których pisał - Harpek -.
Na tych ustawieniach jeździ ok. tylko tak jak pisałem wcześniej na postoju przy pierwszym szybkim dodaniu gazu się przydusi natomiast płynnie jest dobrze.
Chcę jeszcze sprawdzić te wszystkie przewody podciśnienia i membrany o których pisał - Harpek -.
- swenson
- Świeżak
- Posty: 16
- Dołączył(a): 17/10/2008, 16:25
masz waku i wszytkie na 2,5 ustawiles ? wedlug mnie to nie mozliwe zeby wszytskie tak samo chodzily przejedz sie z 50km i wykec swiece i podaj kolor
Tl 1000r
Pieprze raperów psełdo gangsterów
prawdziwym wyzwaniem jest zakręt
Pieprze raperów psełdo gangsterów
prawdziwym wyzwaniem jest zakręt
-
Artur 666 - Bywalec
- Posty: 551
- Dołączył(a): 26/8/2009, 10:22
- Lokalizacja: Kozia Wola
Przecież wakuometrem ustawiasz podciśnienie położeniem przepustnic a ja pisałem o śrubkach do ustawiania składu mieszanki paliwa.Wakuometr służy jedynie do wyregulowania napełnienia cylindrów co daje w efekcie równomierną prace silnika.
- swenson
- Świeżak
- Posty: 16
- Dołączył(a): 17/10/2008, 16:25
chodziło mi o zawór nr 16126A
http://fiche.ronayers.com/Index.cfm/Mod ... r%281/2%29
http://fiche.ronayers.com/Index.cfm/Mod ... r%281/2%29
-
Harpek - Świeżak
- Posty: 15
- Dołączył(a): 22/11/2008, 21:39
- Lokalizacja: Jarosław
To ten sam który wysłałem posty wyżej.
Jak chcesz mogę zrobić zdjęcie tej sprężyny jak wygląda oryginalna(jeżel oczywiście jest
)
Z tego co widzÄ™ to chyba jest jakaÅ› regulacja u mnie na iglicy.
http://fiche.ronayers.com/Index.cfm/Mod ... s%281/2%29
Jak chcesz mogę zrobić zdjęcie tej sprężyny jak wygląda oryginalna(jeżel oczywiście jest

Z tego co widzÄ™ to chyba jest jakaÅ› regulacja u mnie na iglicy.
http://fiche.ronayers.com/Index.cfm/Mod ... s%281/2%29
- swenson
- Świeżak
- Posty: 16
- Dołączył(a): 17/10/2008, 16:25
Co to za regulacja gaznika jak mieszanka powinna byc 1.5(tak piszesz ze w manualu tak podaja)a Ty masz az o 1 obtow wiecej przy 1.5obr co powinno byc .Nie rusza Cie to??
Np. przy wykreceniu 15obr to rozumiem ze jeden wiecej czy 1 mniej za duzo nie zmieni ale przy 1.5 obr 1obr wiecej to przesada.
Jesli masz regulacje na iglicy to ustaw na srodkowy rowek,mieszanka 1.5obr.
Po ty dopiero mozesz sprawdz kolor swiec jesli bede koloru kawy z mlekiem to szukasz dalej przyczyny ale nie w gaznikach
Sprawdz membrany,króćce,ssanie
Np. przy wykreceniu 15obr to rozumiem ze jeden wiecej czy 1 mniej za duzo nie zmieni ale przy 1.5 obr 1obr wiecej to przesada.
Jesli masz regulacje na iglicy to ustaw na srodkowy rowek,mieszanka 1.5obr.
Po ty dopiero mozesz sprawdz kolor swiec jesli bede koloru kawy z mlekiem to szukasz dalej przyczyny ale nie w gaznikach
Sprawdz membrany,króćce,ssanie
-
macs - Bywalec
- Posty: 546
- Dołączył(a): 29/3/2009, 17:20
- Lokalizacja: Pomorskie
Ale sprężyna może być ta sama.
Jeżeli chodzi o skład mieszanki to zostawie jak jest sprawdzę po kilkudziesięciu km. Jeżeli będzie źle ustawie mniej ale najpierw skupie się na szukaniu głównej przyczyny zamieszania.
Po wykluczeniu wszystkiego co związane z gaźnikiem itd. będe myślał dalej.
Jeżeli chodzi o skład mieszanki to zostawie jak jest sprawdzę po kilkudziesięciu km. Jeżeli będzie źle ustawie mniej ale najpierw skupie się na szukaniu głównej przyczyny zamieszania.
Po wykluczeniu wszystkiego co związane z gaźnikiem itd. będe myślał dalej.
- swenson
- Świeżak
- Posty: 16
- Dołączył(a): 17/10/2008, 16:25
Problem został rozwiązany.
Zmieniłem regulacje na iglicach o poziom niżej i jest wszystko ok.
Skład mieszanki o 2 obr. każde inne ustawienia tz. 1 obr. 1,5 nie chciał prawidłowo schodzić z obrotów.
Regulacja końcowa wakuometrem.
Dzięki za wszelką pomoc i pozdrawiam.
Zmieniłem regulacje na iglicach o poziom niżej i jest wszystko ok.
Skład mieszanki o 2 obr. każde inne ustawienia tz. 1 obr. 1,5 nie chciał prawidłowo schodzić z obrotów.
Regulacja końcowa wakuometrem.
Dzięki za wszelką pomoc i pozdrawiam.
- swenson
- Świeżak
- Posty: 16
- Dołączył(a): 17/10/2008, 16:25
Posty: 19
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości