Zobacz wątek - Suzuki DL1000 z Anglii
NAS Analytics TAG

Suzuki DL1000 z Anglii

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Suzuki DL1000 z Anglii

Postprzez 5Stan8 » 22/10/2009, 21:58

Oczywisty problem - światła. Świecą odwrotnie. Próbowałem googlować ale poddałem się - albo łapówka dla diagnosty (a co z Policją ?) albo wymiana reflektora. Ale zauważyłem że o ile lewy ma tylko angielską strzałkę - do ruchu lewostronnego - to prawy ma obie strzałki. To by znaczyło że można go jakoś przestawić ? Można też wymienić same odbłyśniki ale czy są dostępne i w jakiej cenie ? Dziękuję kolegom za wszelkie przemyślenia.
Komar50-Simson50-WSK125-Gazela-CZ350-Dudek175-Honda750Four-Burgman250-Suzuki DL1000 K7 V-Strom
Avatar użytkownika
5Stan8
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 16/10/2009, 14:55


Postprzez limak14 » 24/10/2009, 23:29

Ja mam Anglika i powiem ci szczerze, że nie miałem kłopotu na stacji diagnostycznej. Wystarczy podjechać na jaką małą miejscową stację i tyle. Oczywiście nie namawiam do "łamania" prawa- jak cie stac to kupo lampe.
A prawa lampa nie jest czasem od długich świateł? Długie swieca symetrycznie.
Avatar użytkownika
limak14
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 3798
Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
Lokalizacja: LBN/Puławy


Postprzez 5Stan8 » 24/10/2009, 23:51

W obu lampach są i krótkie i długie.
Komar50-Simson50-WSK125-Gazela-CZ350-Dudek175-Honda750Four-Burgman250-Suzuki DL1000 K7 V-Strom
Avatar użytkownika
5Stan8
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 16/10/2009, 14:55

Postprzez limak14 » 24/10/2009, 23:54

Aha. Myślałem, że jedna lampa=krótkie a druga=długie.
Avatar użytkownika
limak14
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 3798
Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
Lokalizacja: LBN/Puławy

Postprzez Artur 666 » 25/10/2009, 00:51

albo kup lampe albo olej temat robiac przeglad na malej stacji chyba ze w nocy latasz to juz inna sprawa ktora wymaga odpowiednich swiatel
Tl 1000r
Pieprze raperów psełdo gangsterów
prawdziwym wyzwaniem jest zakręt
Avatar użytkownika
Artur 666
Bywalec
 
Posty: 551
Dołączył(a): 26/8/2009, 10:22
Lokalizacja: Kozia Wola

Postprzez 5Stan8 » 1/11/2009, 12:07

Chyba rozwiązałem problem bez potrzeby wymiany lampy. Nakleiłem paski matowej folii i obróciłem trochę żarówki względem rygli. Obraz światła na ścianie nie jest oczywiście idealny ale dość dobry.

A co to jest pod spodem startera po prawj stronie kierownicy - napis "4 2 F" i jakieś dziurki ?

PS Dlaczego nie mogę wstawić obrazka - 65kB ? Ciągle mam "błąd wysyłania"
Ostatnio edytowano 1/11/2009, 14:21 przez 5Stan8, łącznie edytowano 1 raz
Komar50-Simson50-WSK125-Gazela-CZ350-Dudek175-Honda750Four-Burgman250-Suzuki DL1000 K7 V-Strom
Avatar użytkownika
5Stan8
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 16/10/2009, 14:55

Postprzez melvin » 1/11/2009, 12:17

ja napier*dalam angolem w nocy i nie ma problemu ze światłami, a wręcz przeciwnie angielskie lampy całkiem fajnie oświetlają drogę przed nami...
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez 7beat » 1/11/2009, 12:41

ja mam moto z alngi i nawet nie wiem czy mam angielskie światła czy zwykłe (przegląd robiłem bez obecności motoru) ale wiem że świecą zaj-ebiście i nikt mi nie mrugał że ich oślepiam czy coś...
tdr125 er-5 ZX9r ktm lc4 600, 620 adventure, F2 stunt, crf 450 i transalp, zx6r 08 stunt
Avatar użytkownika
7beat
Stały bywalec
 
Posty: 1048
Dołączył(a): 21/3/2009, 15:43
Lokalizacja: Maków Mazowiecki

Postprzez 5Stan8 » 1/11/2009, 14:28

Artur 666 napisał(a):albo kup lampe albo olej temat robiac przeglad na malej stacji chyba ze w nocy latasz to juz inna sprawa ktora wymaga odpowiednich swiatel


Stacja raz w roku - nie problem, a co z Niebieskimi na drodze ?
Komar50-Simson50-WSK125-Gazela-CZ350-Dudek175-Honda750Four-Burgman250-Suzuki DL1000 K7 V-Strom
Avatar użytkownika
5Stan8
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 16/10/2009, 14:55

Postprzez Artur 666 » 1/11/2009, 15:43

gdzie pies zdatny to rozpoznac oni o moto nic nie wiedza
Tl 1000r
Pieprze raperów psełdo gangsterów
prawdziwym wyzwaniem jest zakręt
Avatar użytkownika
Artur 666
Bywalec
 
Posty: 551
Dołączył(a): 26/8/2009, 10:22
Lokalizacja: Kozia Wola

Postprzez 5Stan8 » 1/11/2009, 16:54

W reflektorze mam przeźroczyste szkło i widać dokładnie na odbłyśniku ... :(
Komar50-Simson50-WSK125-Gazela-CZ350-Dudek175-Honda750Four-Burgman250-Suzuki DL1000 K7 V-Strom
Avatar użytkownika
5Stan8
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 16/10/2009, 14:55

Postprzez limak14 » 1/11/2009, 17:31

Ja tez latam angolem i lampy nikomu nie przeszkadzają. Nikt jeszcze mi nie mrugnął, że niby kogoś oślepiam. Jak lampy nie są ustawione za wysoko to nie ma takiej tragedii dla jadących z naprzeciwka.
Avatar użytkownika
limak14
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 3798
Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
Lokalizacja: LBN/Puławy

Postprzez 5Stan8 » 1/11/2009, 18:01

No tak ale jeśli lewą tą podniesioną stronę ustawisz dobrze czyli opuścisz to prawa będzie już całkiem na ziemi.
Komar50-Simson50-WSK125-Gazela-CZ350-Dudek175-Honda750Four-Burgman250-Suzuki DL1000 K7 V-Strom
Avatar użytkownika
5Stan8
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 16/10/2009, 14:55

Postprzez limak14 » 1/11/2009, 18:05

Ja mam obie lampy ustawiane oddzielnie tj. długie i krótkie oddzielnie.
Czyli opuszczenie jednej nie wpływa u mnie na działanie drugiej.
Avatar użytkownika
limak14
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 3798
Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
Lokalizacja: LBN/Puławy

Postprzez 5Stan8 » 1/11/2009, 19:03

Tak, ale nie chodziło mi o lampy tylko strony światła jednej lampy. Jak opuścisz lampę żeby ten podniesiony lewy róg nie oślepiał to cała reszta będzie "na ziemi".
Komar50-Simson50-WSK125-Gazela-CZ350-Dudek175-Honda750Four-Burgman250-Suzuki DL1000 K7 V-Strom
Avatar użytkownika
5Stan8
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 16/10/2009, 14:55



Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości




na gr