Zobacz wątek - Zębatki JT Sprockets a Sunstar. Różnica w jakości?
NAS Analytics TAG

Zębatki JT Sprockets a Sunstar. Różnica w jakości?

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Zębatki JT Sprockets a Sunstar. Różnica w jakości?

Postprzez Seba_ER5 » 19/10/2009, 22:04

Na nowy sezon zanosi się zmiana napędu.
W grę wchodzi oczywiście DID VM520 XRING.
SÄ… zestawy z JT i SunStar.
Czy ktoś zna wartosci Twardości poszczególnych zębatek HRC?
Czy jest duza różnica?
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 5222
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58


Postprzez elco » 19/10/2009, 22:54

Oryginalne zebatki posiadaja twardosc okolo 40 HRC. Podejrzewam, ze roznice nie przekraczaja 3-4 HRC pomiedzy firmami. Zanim powaznemu zuzyciu ulegnie ktorakolwiek z nich bedziesz musial najpierw wymienic lancuch, a tym samy caly zestaw.
Honda VFR 800 FI
Avatar użytkownika
elco
Moderator
 
Posty: 3014
Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław


Postprzez limak14 » 20/10/2009, 07:48

Dokładnie tak jak mówi Elco. Kup co ci lepiej pasi. Ja miałem na sklepie przeważnie JT i nikt nigdy złego słowa nie powiedział.
A patrzyłeś łańcuchy RK? Made in Japan ,b.dobrej jakości.
Avatar użytkownika
limak14
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 3798
Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
Lokalizacja: LBN/Puławy

Postprzez zomodj » 20/10/2009, 09:53

chyba ze JT Stealth, różni się tym że zawodowo wygląda i jest super lekka :). A poza twardością często różnią się wagowo, ale jak nie lecisz leżąc prawie na asfalcie po Imoli to myślę że nie robi ci to różnicy
Avatar użytkownika
zomodj
Świeżak
 
Posty: 256
Dołączył(a): 2/7/2008, 21:33

Postprzez Seba_ER5 » 20/10/2009, 09:55

Pytam bo dobry łańcuch to podstawa.
Sunstar i DID chyba sÄ… w oryginale montowane z tego co wiem.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 5222
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez Artur 666 » 20/10/2009, 21:21

ja zużywam 2-3 zebatki przod na jedna tyl i lancuch
Tl 1000r
Pieprze raperów psełdo gangsterów
prawdziwym wyzwaniem jest zakręt
Avatar użytkownika
Artur 666
Bywalec
 
Posty: 551
Dołączył(a): 26/8/2009, 10:22
Lokalizacja: Kozia Wola

Postprzez elco » 20/10/2009, 21:41

Owszem lancuch to podstawa i tutaj nalezaloby troche podrazyc temat, bo miedzy samymi lancuchami DID'a jest kilka drobnych, ale istotnych szczegolow. Warto zainwestowac w lancuch DIDa oznaczony ZVM X2 - to juz najwyzsza polka. Jezeli choodzi o kola zebate to z wlasnego doswiadczenia i opinii kolegow proponuje Ci sunstary, glownie ze wzgledu na kulture pracy.
Nie mniej jednak nawet lancuch wzmacniany VM na zebatkach JT, regularnie i dobrze smarowany oraz czyszczony powinien wytrzymac ok. 40 tys km.
Honda VFR 800 FI
Avatar użytkownika
elco
Moderator
 
Posty: 3014
Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław

Postprzez t_racer_ » 21/10/2009, 06:10

Artur 666 napisał(a):ja zużywam 2-3 zebatki przod na jedna tyl i lancuch


Artur, jakiej firmy zębatki i łańcuch stosujesz? Co jaki przebieg wymieniasz przednią zębatkę i ile wtedy robisz na łańcuchu?
Czytałem na jakimś forum w necie, że zębatki PBR są trwalsze niż JT i SUNSTAR, ktoś to potwierdzi?
Avatar użytkownika
t_racer_
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 427
Dołączył(a): 9/1/2007, 23:11
Lokalizacja: Warmia

Postprzez Przemo_rene » 21/10/2009, 08:09

przód mam JT, a tył sunstara a łańcuch DIDa x-ring superwzmocniony. PO 4000tys raz przeprowadziłem regulacje łańcucha i nadal wygląda i pracuje jak nowy!
Zębatka przednia wydaje się minimalnie bardziej zurzyta niż tylna Sunstar'a(jeżeli możemy wogóle mówić o jakich kolwiek odstępstwach od stanu NOWY! )

To tak tyle propo własnych obserwacji
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez Artur 666 » 21/10/2009, 13:28

t_racer_ napisał(a):
Artur 666 napisał(a):ja zużywam 2-3 zebatki przod na jedna tyl i lancuch


Artur, jakiej firmy zębatki i łańcuch stosujesz? Co jaki przebieg wymieniasz przednią zębatkę i ile wtedy robisz na łańcuchu?
Czytałem na jakimś forum w necie, że zębatki PBR są trwalsze niż JT i SUNSTAR, ktoś to potwierdzi?


w moim bylym bandit 600 zebatki jt a lancuch jakis did za okolo 450zl przod po okolo 18 tys wymienilem mysle ze 40 tys bym zrobil na tym lancuchu ale ja jezdze ostro wiec przy nromalnej jezdzie to moze i z 60 tys

ogolnie to co jakies pare tys patrze na zebatke przod jak juz zeby maja lekkie odchyly od razu nowa
Tl 1000r
Pieprze raperów psełdo gangsterów
prawdziwym wyzwaniem jest zakręt
Avatar użytkownika
Artur 666
Bywalec
 
Posty: 551
Dołączył(a): 26/8/2009, 10:22
Lokalizacja: Kozia Wola



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości




na górê