W jakim Motorze nie trzeba regulować zaworów.
Posty: 20
• Strona 1 z 1
W jakim Motorze nie trzeba regulować zaworów.
Chcę kupić motor z silnikiem w którym nie trzeba regulować zaworów w silniki ale nie wie w których motorach takie coś występuje.Proszę o pomoc.Z góry dzięki.
- bananmbm
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 18/10/2009, 15:01
@Incised mylisz się
Poza tym:
1) Nie ten dział.
2) Temat już był.
3) Zwrot
To tak jak samochód z autem, woda z H2O, wódka z alkoholem 
4)
Polska trudna języka? O spacji po znaku interpunkcyjnym nie wspomnę

Poza tym:
1) Nie ten dział.
2) Temat już był.
3) Zwrot
jest trochę dziwnybananmbm napisał(a):motor z silnikiem


4)
bananmbm napisał(a):Chcę kupić motor z silnikiem w którym nie trzeba regulować zaworów w silniki ale nie wie w których motorach takie coś występuje.Proszę o pomoc.Z góry dzięki.
Polska trudna języka? O spacji po znaku interpunkcyjnym nie wspomnę

-
Invi - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 6277
- Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12
lukaso napisał(a):CB750 Seven Fifty
Dokladnie, tylko w tym motocyklu bylo hydrauliczne kasowanie luzuw zaworowych.
Tylko w tym, w sensie, ze nie wiem zeby w innych bylo, moze byly inne modele. Ale nic wspolczesnego.
GS 500E '93 --> VFR 800 '00
-
Kris2k - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1617
- Dołączył(a): 22/6/2006, 12:06
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
W nowszych motocyklach wolnoobrotowych np. chopper / cruiser jest hydrauliczna samoregulacja zaworów. Tak jest w moim.
Cytat z art. fachowego:
" W motocyklach temat zaworów pojawia się zdecydowanie częściej, niż w samochodach. Rzadko kiedy spotkamy hydrauliczne kasatory luzu zaworowego (w wysokoobrotowych silnikach nie zdają egzaminu), dlatego jego regulacja jest konieczna co jakiś czas. Wartość kasatora jest zazwyczaj dokładnie określona w danych producenta ".
Cytat z art. fachowego:
" W motocyklach temat zaworów pojawia się zdecydowanie częściej, niż w samochodach. Rzadko kiedy spotkamy hydrauliczne kasatory luzu zaworowego (w wysokoobrotowych silnikach nie zdają egzaminu), dlatego jego regulacja jest konieczna co jakiś czas. Wartość kasatora jest zazwyczaj dokładnie określona w danych producenta ".
- mirek65s
- Świeżak
- Posty: 112
- Dołączył(a): 14/7/2009, 17:45
- Lokalizacja: łódzkie
Dragstar 650 i 1100 ma regulację srubkową przynajmniej te po 2005 roku.
Starsze Hondu Shadow 750 miały hydrauliczne kasowanie luzów zaworowych.
Niektóre Harleye, Honda GoldWing 1200, 1500, 1800, Kawasaki VN
W większości motocykle typu chopper, cruiser, ewentualnie typowe turystyki.
Warto użyć wujka google.
Moim zdaniem jedyna rozsądna propozycja to CB 750.
Starsze Hondu Shadow 750 miały hydrauliczne kasowanie luzów zaworowych.
Niektóre Harleye, Honda GoldWing 1200, 1500, 1800, Kawasaki VN
W większości motocykle typu chopper, cruiser, ewentualnie typowe turystyki.
Warto użyć wujka google.
Moim zdaniem jedyna rozsądna propozycja to CB 750.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Ścigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Incised napisał(a):Przepraszam Invinciblee moze to przez wodke z alkoholem.. ale w mz nie trzeba bylo regulowac zaworow
a teraz w sv-ce trzeba bedzie.
EDIT w litrowej MZ chyba trzeba.
Chodziło mi o tą część twojego postu:
Incised napisał(a):we wszystkim co ma zawory regulacja co jakis czas przydalaby sie..

-
Invi - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 6277
- Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12
W ramach rehabilitacji za durne wypowiedzi 3 ostatnie godziny spedzilem czytajac artykuly o regulacji zaworow. (mechanika jakakolwiek - to dla mnie voodoo, a pod maska w aucie biegaja chomiki w koleczkach)
Nadal jedno mnie interesuje dlaczego wybierajac motocykl autor kieruje sie brakiem potrzeby regulacji. Nie liczac oczywiscie oszczednosci zwiazanej z redukcja kosztow tego zabiegu. kasatorki hydrauliczne przeciez tez lubia nawalic.
Nadal jedno mnie interesuje dlaczego wybierajac motocykl autor kieruje sie brakiem potrzeby regulacji. Nie liczac oczywiscie oszczednosci zwiazanej z redukcja kosztow tego zabiegu. kasatorki hydrauliczne przeciez tez lubia nawalic.
-
Incised - Świeżak
- Posty: 14
- Dołączył(a): 26/6/2009, 15:47
dobrze w pyte...ja tam wybieralem moto ktore mi sie podobalo i mi pasowalo charkterem....ale zeby wybierac moto po to zeby nie bylo trzeba regolowac zaworow.....buehe
habba babba!
-
palgumeniedusze - Stały bywalec
- Posty: 1295
- Dołączył(a): 9/11/2007, 22:48
- Lokalizacja: WLKP
co za bieda pytanie...
reg. zaworów to 250zł przy R4.
lub samemu ze szczelinomierzami (30zł allegro) i płytki (tutaj różnie ale czasem nawet 0zł na regulacjie (kwestie podmian)
poza tym jakoś bardziej ufam ustawionym własnoręcznie "na sztywno" na płytkach niż jakiejś hydraulice...
ps. a ja bym wogóle chciał moto w którym nie trzeba tankować.

reg. zaworów to 250zł przy R4.
lub samemu ze szczelinomierzami (30zł allegro) i płytki (tutaj różnie ale czasem nawet 0zł na regulacjie (kwestie podmian)
poza tym jakoś bardziej ufam ustawionym własnoręcznie "na sztywno" na płytkach niż jakiejś hydraulice...
ps. a ja bym wogóle chciał moto w którym nie trzeba tankować.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
kup SE WSK
Bedzie najlepszy pomysł ;] ja mam i jak nie zawory to reszte bedziesz robił
Wał, łozyska, siemeringi, sprzegło itd


Wał, łozyska, siemeringi, sprzegło itd

Motocykle to nie wszystko, ale wszystko bez nich jest niczym..
-
mateuszz55 - Świeżak
- Posty: 106
- Dołączył(a): 21/12/2007, 00:44
- Lokalizacja: okolice Słupcy \ Konin
Posty: 20
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości