Zobacz wątek - W jakim Motorze nie trzeba regulować zaworów.

W jakim Motorze nie trzeba regulować zaworów.

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, Lovtza, Terror, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, andy7, suhy-19, Bostorn, Miczab, Boshi

W jakim Motorze nie trzeba regulować zaworów.

Postprzez bananmbm » 18/10/2009, 15:13

Chcę kupić motor z silnikiem w którym nie trzeba regulować zaworów w silniki ale nie wie w których motorach takie coś występuje.Proszę o pomoc.Z góry dzięki.
bananmbm
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 18/10/2009, 15:01


Postprzez Incised » 18/10/2009, 15:28

WSK, MZ, ETZ, JAWA...i inne dwusowy...

hmm nieznam sie... we wszystkim co ma zawory regulacja co jakis czas przydalaby sie..
Avatar użytkownika
Incised
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 26/6/2009, 15:47

Postprzez Invi » 18/10/2009, 15:32

@Incised mylisz się :P


Poza tym:
1) Nie ten dział.
2) Temat już był.
3) Zwrot
bananmbm napisał(a):motor z silnikiem
jest trochę dziwny :P To tak jak samochód z autem, woda z H2O, wódka z alkoholem ;)
4)
bananmbm napisał(a):Chcę kupić motor z silnikiem w którym nie trzeba regulować zaworów w silniki ale nie wie w których motorach takie coś występuje.Proszę o pomoc.Z góry dzięki.

Polska trudna języka? O spacji po znaku interpunkcyjnym nie wspomnę :P
Avatar użytkownika
Invi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6273
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez Incised » 18/10/2009, 15:49

Przepraszam Invinciblee moze to przez wodke z alkoholem.. ale w mz nie trzeba bylo regulowac zaworow :)

a teraz w sv-ce trzeba bedzie.

EDIT w litrowej MZ chyba trzeba.
Avatar użytkownika
Incised
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 26/6/2009, 15:47

Postprzez lukaso » 18/10/2009, 15:58

CB750 Seven Fifty
lukaso
Świeżak
 
Posty: 32
Dołączył(a): 24/8/2008, 14:31

Postprzez Kris2k » 18/10/2009, 19:30

lukaso napisał(a):CB750 Seven Fifty

Dokladnie, tylko w tym motocyklu bylo hydrauliczne kasowanie luzuw zaworowych.
Tylko w tym, w sensie, ze nie wiem zeby w innych bylo, moze byly inne modele. Ale nic wspolczesnego.
GS 500E '93 --> VFR 800 '00
Avatar użytkownika
Kris2k
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1617
Dołączył(a): 22/6/2006, 12:06
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Postprzez mirek65s » 18/10/2009, 21:09

W nowszych motocyklach wolnoobrotowych np. chopper / cruiser jest hydrauliczna samoregulacja zaworów. Tak jest w moim.

Cytat z art. fachowego:
" W motocyklach temat zaworów pojawia się zdecydowanie częściej, niż w samochodach. Rzadko kiedy spotkamy hydrauliczne kasatory luzu zaworowego (w wysokoobrotowych silnikach nie zdają egzaminu), dlatego jego regulacja jest konieczna co jakiś czas. Wartość kasatora jest zazwyczaj dokładnie określona w danych producenta ".
mirek65s
Świeżak
 
Posty: 112
Dołączył(a): 14/7/2009, 17:45
Lokalizacja: łódzkie

Postprzez Artur 666 » 18/10/2009, 23:15

honda nighthawk 650
Tl 1000r
Pieprze raperów psełdo gangsterów
prawdziwym wyzwaniem jest zakręt
Avatar użytkownika
Artur 666
Bywalec
 
Posty: 551
Dołączył(a): 26/8/2009, 10:22
Lokalizacja: Kozia Wola

Postprzez Bartman » 19/10/2009, 09:04

W przedostatniej generacji silników Moto Guzzi, o ile dobrze pamiętam nie było potrzeby regulacji.
Bartman
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 228
Dołączył(a): 30/8/2006, 21:48
Lokalizacja: Krosno

Postprzez baktus » 19/10/2009, 13:56

Honda Shadow 1100
CB 400N
GSF 600N Bandit
FZS 600 Fazer,GSF 1200N
baktus
Świeżak
 
Posty: 221
Dołączył(a): 5/7/2008, 21:05
Lokalizacja: wlkp

Postprzez Dandi93 » 19/10/2009, 15:07

jeszcze chyba drag star 1100 i 650
nsr>zzr>zx6r>r6>cbr f4i?
Avatar użytkownika
Dandi93
Bywalec
 
Posty: 910
Dołączył(a): 24/5/2008, 11:43
Lokalizacja: Biała Podlaska

Postprzez Raczek_6 » 19/10/2009, 19:34

Dragstar 650 i 1100 ma regulację srubkową przynajmniej te po 2005 roku.

Starsze Hondu Shadow 750 miały hydrauliczne kasowanie luzów zaworowych.
Niektóre Harleye, Honda GoldWing 1200, 1500, 1800, Kawasaki VN
W większości motocykle typu chopper, cruiser, ewentualnie typowe turystyki.

Warto użyć wujka google.


Moim zdaniem jedyna rozsądna propozycja to CB 750.
http://motomaniax.pl/ - serwis Ducati | http://www.motorakowski.pl/ - serwis Kawasaki | | Nie pomagam w oględzinach motocykli.
Raczek_6
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez Invi » 19/10/2009, 21:19

Incised napisał(a):Przepraszam Invinciblee moze to przez wodke z alkoholem.. ale w mz nie trzeba bylo regulowac zaworow :)

a teraz w sv-ce trzeba bedzie.

EDIT w litrowej MZ chyba trzeba.


Chodziło mi o tą część twojego postu:

Incised napisał(a):we wszystkim co ma zawory regulacja co jakis czas przydalaby sie..
:P
Avatar użytkownika
Invi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6273
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez Incised » 21/10/2009, 13:37

W ramach rehabilitacji za durne wypowiedzi 3 ostatnie godziny spedzilem czytajac artykuly o regulacji zaworow. (mechanika jakakolwiek - to dla mnie voodoo, a pod maska w aucie biegaja chomiki w koleczkach)


Nadal jedno mnie interesuje dlaczego wybierajac motocykl autor kieruje sie brakiem potrzeby regulacji. Nie liczac oczywiscie oszczednosci zwiazanej z redukcja kosztow tego zabiegu. kasatorki hydrauliczne przeciez tez lubia nawalic.
Avatar użytkownika
Incised
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 26/6/2009, 15:47

Postprzez Artur 666 » 21/10/2009, 13:59

regulacja zaworow jakie by one nie byly przy naszych urzedach to pikus
Tl 1000r
Pieprze raperów psełdo gangsterów
prawdziwym wyzwaniem jest zakręt
Avatar użytkownika
Artur 666
Bywalec
 
Posty: 551
Dołączył(a): 26/8/2009, 10:22
Lokalizacja: Kozia Wola

Postprzez palgumeniedusze » 22/10/2009, 00:30

dobrze w pyte...ja tam wybieralem moto ktore mi sie podobalo i mi pasowalo charkterem....ale zeby wybierac moto po to zeby nie bylo trzeba regolowac zaworow.....buehe
habba babba!
Avatar użytkownika
palgumeniedusze
Stały bywalec
 
Posty: 1295
Dołączył(a): 9/11/2007, 22:48
Lokalizacja: WLKP

Postprzez żółf » 22/10/2009, 21:40

Pewnie Mission One :D

A ja bym chciał motocykl w którym opon nie trzeba wymieniać:D
żółf
Świeżak
 
Posty: 104
Dołączył(a): 5/2/2009, 14:19
Lokalizacja: Gniezno/Szczecin

Postprzez Przemo_rene » 23/10/2009, 09:02

co za bieda pytanie... :roll:

reg. zaworów to 250zł przy R4.

lub samemu ze szczelinomierzami (30zł allegro) i płytki (tutaj różnie ale czasem nawet 0zł na regulacjie (kwestie podmian)

poza tym jakoś bardziej ufam ustawionym własnoręcznie "na sztywno" na płytkach niż jakiejś hydraulice...

ps. a ja bym wogóle chciał moto w którym nie trzeba tankować.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez Leg1oN » 23/10/2009, 11:03

ja bym na to pytanie odpwiedzial tak:
w taki ktory ich nie ma.. i tyle..
adekwatnie do wysilku i innteligensji jaka wykazal sie zalozyciel topicu..
Avatar użytkownika
Leg1oN
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2531
Dołączył(a): 16/6/2006, 14:02
Lokalizacja: Kłodawa/Poznań

Postprzez mateuszz55 » 25/10/2009, 12:06

kup SE WSK :D Bedzie najlepszy pomysł ;] ja mam i jak nie zawory to reszte bedziesz robił :D
Wał, łozyska, siemeringi, sprzegło itd :D
Motocykle to nie wszystko, ale wszystko bez nich jest niczym..
Avatar użytkownika
mateuszz55
Świeżak
 
Posty: 106
Dołączył(a): 21/12/2007, 00:44
Lokalizacja: okolice Słupcy \ Konin



Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na gr