Zobacz wątek - zx6r czy gsxr srad ?

zx6r czy gsxr srad ?

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, Lovtza, Terror, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, andy7, suhy-19, Bostorn, Miczab, Boshi

zx6r czy gsxr srad ?

Postprzez po prostu 2009 » 15/10/2009, 22:12

mam dylemat dosc spory roczniki to raczej bedą 1999 a srada moze 2000 tylko nie wiem co lepsze , co ma mniej wad i mniej sie psuje . pomoze ktos z wyborem :D
po prostu 2009
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 15/10/2009, 21:58


Postprzez karolr » 16/10/2009, 07:03

w kawasaki ramy pękają :P
Honda to Honda..
Avatar użytkownika
karolr
Bywalec
 
Posty: 514
Dołączył(a): 17/3/2009, 09:25
Lokalizacja: LU

Postprzez DetoX » 16/10/2009, 10:07

karolr... . Na ch***j Ty się wypowiadasz jak nie masz nic do przekazania wartościowego ?


"po prostu 2009" - Jest masa tematów na temat tych motocykli, poszperaj chwilę i na pewno znajdziesz odpowiedź. Ale weź poprawkę na masę bzdur jaka krąży na forum. Fakt zx6r do 2003 rocznika od któregoś tam nie pamiętam miała problemy z pękającymi ramami, ale sam serwis zachował się bardzo w porządku i wymieniał wadliwe ramy, jak właściciel się nie zjawił to jego strata. Mało który serwis tak się potrafi zachować. In my opinnion ofc.

Co do psucia się tych maszyn to w dużej mierze Ty sam jesteś za to odpowiedzialny. Dobrze serwisowany sprzęt zawiezie Cię daleko.
Obrazek
Avatar użytkownika
DetoX
Świeżak
 
Posty: 27
Dołączył(a): 18/6/2008, 21:58
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez karolr » 16/10/2009, 11:41

Nie napinaj się tak

"po prostu 2009"
bier gixxa
Honda to Honda..
Avatar użytkownika
karolr
Bywalec
 
Posty: 514
Dołączył(a): 17/3/2009, 09:25
Lokalizacja: LU

Postprzez Czester » 16/10/2009, 11:44

Ja równiez jestem za Gixxem.
Wypadki chodzą po ludziach, ludzie po wypadkach nie zawsze.
Avatar użytkownika
Czester
Administrator
 
Posty: 4649
Dołączył(a): 23/5/2009, 05:14
Lokalizacja: Suwałki

Postprzez Raczek_6 » 18/10/2009, 22:18

Znajdź teraz ładne ZX6 z 1999 lub 2000 roku.
Srada dużo łatwiej znaleźć.

I tu i tu ramy pękały od nie umiejętnej jazdy na gumie.

Osobiście polecał bym GSX-R, jest to bardzo trwała i żywotna konstrukcja a przy okazji użytkownicy nie skarżą się na awarie.

A tak poważniej to bierz to co w lepszym stanie technicznym i wizualnym.

P.S. Jaka kwota do przeznaczenia ?
http://motomaniax.pl/ - serwis Ducati | http://www.motorakowski.pl/ - serwis Kawasaki | | Nie pomagam w oględzinach motocykli.
Raczek_6
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez palgumeniedusze » 19/10/2009, 10:31

otworzyc wystarczy na dzial mechaniki .... moze to jest dziwne ale 80% sprzetow ktore maja jakis problem to wlasnie tak uwazane za niezawodne motocykle hondy a nie kawasaki wiec o niezawodnisci zielonych bym dyskutowal...w stanach 70% przecinakow to kawy....!ja mam swoja dwa lata i oprocz normalnych serwisoa nic mi sie nie przytrafioa pozatym zx6 lyka srada az milo heble lepsze i pozycja tez...a o wygladzie juz nie wspomne
habba babba!
Avatar użytkownika
palgumeniedusze
Stały bywalec
 
Posty: 1295
Dołączył(a): 9/11/2007, 22:48
Lokalizacja: WLKP

Postprzez po prostu 2009 » 19/10/2009, 12:54

Raczek_6 mam do wydania 7500 tys

palgumeniedusze chyba bede musial sie oboma sprzetami przejechac bo innej opcji nie ma bo wyglad to jedno a i stan techniczny to drugie .

dzieki za rady pewnie bede miał wątpliwosci az do samego kupna :)
po prostu 2009
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 15/10/2009, 21:58

Postprzez zzzubek » 20/10/2009, 13:57

moim zdaniem to za malo kasy jak na gixxa z 99 roku.
w niczym kobieta nie wygląda tak dobrze, jak w niczym! :twisted:
C Z E S C I (otwórz link) - GSX-R SRAD 6oo 75O «««
Avatar użytkownika
zzzubek
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 579
Dołączył(a): 11/11/2007, 19:12
Lokalizacja: tsk

Postprzez Kvba » 20/10/2009, 16:55

Miałem ten sam dylemat, zastanawiałem się właśnie nad SRAD'em i ZX6R wszystko tak do 2000 roku. Jako, że nie lubie jeździć czymś co nie do końca mi się podoba wybrałem ZX6R z 1998 roku. Tłuste dupsko gixxa nie przypadło mi do gustu.

Trafiłem na zadbany i co najważniejsze bezwypadkowy egzemplarz ZX6R, dzięki czemu bezawaryjnie przelatałem nim calutki sezon. Nabiłem kolo 10tys km. a poziom oleju nadal mam taki jak przed sezonem :) Do tego moto jak na sporta wygodne i naprawdę dające frajdę z jazdy. O awaryjności nic Ci nie powiem bo jeszcze mi się nic nie zepsuło. Puki co jestem bardzo zadowolony z wyboru.

Z twoim budżetem będzie trochę ciężko znaleźć coś zadbanego, ja za swoja musiałem zapłacić 8,5tys ale warto było :)

Co do pękających ram. Nie ma co płakać, zdarzają się sporadyczne przypadki ale z tego co zaobserwowałem to najczęściej pękają w modelach z roku 00-02. Przy zakupie oglądnij miejsca główki ramy i dokoła wlotów airboxów. Jeśli nie będzie tam rys, nieoryginalnych spawów czy pęknięć to właściwie nie ma co się obawiać o taką rame.
Avatar użytkownika
Kvba
Świeżak
 
Posty: 324
Dołączył(a): 27/9/2008, 13:11
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez palgumeniedusze » 20/10/2009, 22:41

Kvba napisał(a):Miałem ten sam dylemat, zastanawiałem się właśnie nad SRAD'em i ZX6R wszystko tak do 2000 roku. Jako, że nie lubie jeździć czymś co nie do końca mi się podoba wybrałem ZX6R z 1998 roku. Tłuste dupsko gixxa nie przypadło mi do gustu.

Trafiłem na zadbany i co najważniejsze bezwypadkowy egzemplarz ZX6R, dzięki czemu bezawaryjnie przelatałem nim calutki sezon. Nabiłem kolo 10tys km. a poziom oleju nadal mam taki jak przed sezonem :) Do tego moto jak na sporta wygodne i naprawdę dające frajdę z jazdy. O awaryjności nic Ci nie powiem bo jeszcze mi się nic nie zepsuło. Puki co jestem bardzo zadowolony z wyboru.

Z twoim budżetem będzie trochę ciężko znaleźć coś zadbanego, ja za swoja musiałem zapłacić 8,5tys ale warto było :)

Co do pękających ram. Nie ma co płakać, zdarzają się sporadyczne przypadki ale z tego co zaobserwowałem to najczęściej pękają w modelach z roku 00-02. Przy zakupie oglądnij miejsca główki ramy i dokoła wlotów airboxów. Jeśli nie będzie tam rys, nieoryginalnych spawów czy pęknięć to właściwie nie ma co się obawiać o taką rame.


no i tu si ekolego mylisz od 2000 roku rame poprawiono....a wlasnie najbardziej uwaryjna jest z roku 98...... najczesciej dotyczylo to zx9 w zx6 jest to naprawde sporadyczne.....
habba babba!
Avatar użytkownika
palgumeniedusze
Stały bywalec
 
Posty: 1295
Dołączył(a): 9/11/2007, 22:48
Lokalizacja: WLKP

Postprzez Kvba » 21/10/2009, 01:02

Wiem, że teoretycznie poprawiona została w 00 roku, ale mówię to na podstawie własnych doświadczeń. Najwięcej pękniętych ram widziałem właśnie w modelu od 00-02. Fakt, że i w starszych to występuje ale na własne oczy widziałem tylko jedna pękniętą rame w G1-G2. Co nie zmienia faktu, że uważać trzeba przy zakupie. :)
Avatar użytkownika
Kvba
Świeżak
 
Posty: 324
Dołączył(a): 27/9/2008, 13:11
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Przemo_rene » 21/10/2009, 08:28

a ja widziałem gixera K6 z pękniętą ramą od gumowania i lądowań jakby z 50m spadał...i co?
W kawach prawda jest taka, że jak właściciele danej sztuki pilnowali by nie kręcić na zimnym i zmieniali olej to nic się nie psuje samo z siebie! Moim 1995 (co prawda zzr 600) jedyne problemy powstawały z mojej własnej winy (ów remont silnika - ale to była w 100% moja wina - śrubka w 3ciej komorze spalania...)

A tak to i gumy i tor i długie przeloty po 700km dziennie znosi dzielnie bez zająknięcia i jakich kolwiek oznak zmęczenia. Pali zawsze, czy 0 stopni czy silnik w temp. załączającej wiatrak.

chociaż kumpel ma zxr6 z 2006 i skrzynia mu się posypała (dwójka) i stuka silnik (kosz sprzęgłowy) jak w traktorze a przebieg 15tyś.
tyle, że on nie oszczędza wogóle sprzeta i gumy daje (dawał) tak często jak często miał start spod świateł. Wiec jak widać nie ma reguły.
Z drugiej strony nie słyszałem faktycznie by gixerom coś dolegało fabrycznie - to solidne sprzęty.

Faktycznie wychodzi najbardziej awaryjność skrzyń w Starszych R6 i R1
oraz napinacze i regulatory w cbr.

Reszta to mity i dewastacja sprzęta.

ogolnie - jak dbasz tak masz - poważnie.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R



Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości




na gr