Zobacz wÄ…tek - gry komputerowe (w co gracie i co polecacie ;) )
NAS Analytics TAG

gry komputerowe (w co gracie i co polecacie ;) )

O wszystkim
_________

gracie w coÅ›

ta
52
55%
nie
6
6%
czasem
37
39%
nigdy nie będę grał
0
Brak głosów
 
Liczba głosów : 95

Postprzez simonw » 13/10/2009, 11:26

eeee Shadow Warrior, kuzyn Duke`a ;)

Nyahahahaha burn baby burnaaaa ;)

Do you want to wash Wang or watch Wang wash Wang :)

Hmmm it must be Amercian made.




Lom fizyki kwatnowej ... Gordon freeman, gordon freeman ;)))

- Panie Freeman, a kablowka dalej nieoplacona -

Tyaaa... Teenagent wersja cd z glosem Gulash`a z SSa :) Fiu fiu fiu could she be the most beautiful girl in the woooorld ;)

Tekstow z Wackow juz nie pamietam :D
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
Obrazek (otwórz link)
Avatar użytkownika
simonw
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4213
Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
Lokalizacja: Wrocław


Postprzez miki1406 » 13/10/2009, 14:46

Tja mam wersje "Nowy Teenagent" z polskimi głosami...
Turbo Mega Giga Super Ultra Szybko SchnÄ…cy Klej Plus ;-)

Wacki... Rynny zawiązane na supeł hehe... I tekst... Ale stary to to straszne ustrojstwo jest :-)

Shadow Warrior znam znam

Wychowałem się i grałem wcześniej na Amidze... Także gry z tego kompa znam i ubóstwiam :-) Miałem Amige 1200 z Blizzartem PPC 68060/233MHz Dyskiem 1Gb i wypalarką CD... Wydałem na nią kiedyś pół nowego Cinqecento ;-)
Imbrola faza - "Detailing" ;)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2846
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice


Postprzez simonw » 13/10/2009, 15:01

Hahah, polskiej nie mam, kupowalem nowego Teenagenta CD jak jeszcze byla wersja speechy angielska z Gulashem. Nie wiem czy polskich speechy nie robil PegazAss przypadkiem ;)

A co do amigi, to wiadomo - swojego czasu przekladajac 1200 do obudowy PCtowej, wkladajac kanapke z ISAmi i nowym prockiem, do niej kanapke kolejna z PCI i AGP i na tym montujac Permedie II mozna bylo miec maszyne niewiele ustepujaca graficznie golej Silicon Graphics Iris Indigo (ja akuratnie mam SGI z pelna studyjna karta i genlockiem) ale teoretycznie taki Polzad uzywal do reklam przerywajacych Herkulesa i Xene wlasnie dopalonej A1200 na Permedii :D
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
Obrazek (otwórz link)
Avatar użytkownika
simonw
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4213
Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez deyna » 13/10/2009, 16:19

Jeżeli już gram to cs 1.6 steam. Reszta gier mi nie podchodzi jakoś...
Była CBR 600 F2.
Avatar użytkownika
deyna
Bywalec
 
Posty: 924
Dołączył(a): 16/3/2009, 21:40
Lokalizacja: Biała Podlaska

Postprzez talta » 13/10/2009, 17:28

ogolnie nie mam czasu na gry ale jak juz to wole grac na play-u :P na kompa ostatnio gralem w gta4 i deluxe ski jump 2 :lol: jak dla mnie doj**ane ale musialem starego kompa uruchomic bo nie dziala na 2 rdzeniowych prockach :o
talta
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2439
Dołączył(a): 26/1/2009, 21:14

Postprzez Pisiu » 13/10/2009, 19:24

Ja czasem z nudów pogram w grida,gta IV (chociaż już mi się znudziło dawno),ostatnio też w batman arkham asylum pogrywam :D Jak dla mnie gra genialna,chociaż nie w moim stylu to mi się spodobała.Taka odskocznia od tych wszystkich strzelanek itd...A teraz tylko czekam na COD Modern Warfare 2.Pierwsza część była mega,oby ta była podobna lub lepsza;]
Pisiu
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 993
Dołączył(a): 1/8/2006, 22:00
Lokalizacja: Czarnobyl

Postprzez Czester » 13/10/2009, 19:46

BIGAluś napisał(a):
turboponczek napisał(a):Ostatnio ziomek jak byliśmy skopceni zarzucił z*jebistą gierkę na fazę.

"Flower" na PS3.
Giera genialna na taki stan, super schilloutowana muzyczka i ta grafika powalająca... miło się w coś takiego gra na dużej plazmie w wygodnym fotelu ;- D

Latasz sobie kwiatkiem po polach itp wykonując różne misje. Sterujesz kwiatkiem poprzez obracanie pada prawo/lewo.

http://www.youtube.com/watch?v=RUC2tpY5gb4
polecam.


OMG, WTF! :P

Jak na moje to przed tą grą trzeba się skopcić żeby wczuć się w klimat kwiatka :lol:
Wypadki chodzÄ… po ludziach, ludzie po wypadkach nie zawsze.
Avatar użytkownika
Czester
Administrator
 
Posty: 4656
Dołączył(a): 23/5/2009, 05:14
Lokalizacja: Suwałki

Postprzez Leg1oN » 14/10/2009, 00:21

nie czyje klimatu wielu gier.. ale ta nalezy do elity.. flower.. hmm..
Avatar użytkownika
Leg1oN
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2533
Dołączył(a): 16/6/2006, 14:02
Lokalizacja: Kłodawa/Poznań

Postprzez turboponczek » 14/10/2009, 10:45

Dzisiaj bedzie powtórka z rozgrywki :D ziomek ma naprawde dobre nagłosnienie do tego, ogromną plazme chyba z 37 cali, kanape i fotele na których sie tak kuresko dobrze siedzi. Idealne Play Center. Dobre są lvle w nocy... te światła, obłoczki. Nie jest taka łatwa ta gierka jak sie moze wydawać.

Potem gralismy w jakies wyścigi nie pamietam jak sie giera nazywała.. w ogole w tym nie jestem oblatany, kiepsko mi idzie granie ale zabawa przednia :D Do tego jest kamerka na TV... jak przegrywasz/wygrywasz jakieś starcie to robi zdjęcie i pokazuje innym graczom online... hahah a my tacy zajebani na tych zdjęciach z gibonem w ręku :D dobre dobre.

Strzelaninek nie lubie bo to wyzwala złe (e)moc(j)e w człowieku i propaguje agresje.. 8)
Avatar użytkownika
turboponczek
MEGA TROLL
 
Posty: 2010
Dołączył(a): 1/5/2007, 11:44
Lokalizacja: masz taki fajny tornister ?!

Postprzez miki1406 » 14/10/2009, 11:22

No dobry wyścig nie jest zły... Test drive 5 taki klasyk... Bo jakoś tych nowych NFSów nie trawie... Na moto to Castrol Honda Superbike 2000... Albo MotoRacer 1 i 2... Czaicie kod na pockety w MR1
Imbrola faza - "Detailing" ;)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2846
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice

Postprzez Quatre88 » 14/10/2009, 15:54

Z Amigi to Benefactor wymiata ;]. Teraz jedynie jak jest czas cs 1.6 oraz wszystkie części (otwórz link) Metal Gear Solid. Ewentualnie Fifa 09 badz 10 (niczym sie praktycznie nie roznia kasa wyrzucona w bloto).
Ostatnio edytowano 28/8/2013, 14:43 przez Quatre88, Å‚Ä…cznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Quatre88
Świeżak
 
Posty: 50
Dołączył(a): 11/11/2007, 09:19
Lokalizacja: Alpha Centauri

Postprzez miki1406 » 14/10/2009, 20:06

Quatre88 napisał(a): wszystkie czesci Metal Gear Solid


Poolecam dłuuuuugaaa zabawa na długi wieczór... Prosta platformowa strzelanka na pada... Prosto z segi... Świetna
Imbrola faza - "Detailing" ;)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2846
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice

Postprzez simonw » 14/10/2009, 23:43

Turbo, tobie to juz ten trefny towar calkiem mozg wypalil... jesli nie masz zadnego morlanego "nie" zeby napisac tak wprost na publicznym forum , to ja powinienem nie miec zadnych skrupulow by zlozyc nalezyty donos w komendzie policji odpowiadajacej za Twoje miejsce zamieszkania. Wez pomysl czasem zanim cos napiszesz...

NFS:Shift - no wai :) Auto tak sie nie zachowuje, ani nie prowadzi sie tak jak moja beemka (z ESP i bez ESP) zupelnie zero realizmu, do tego nie mozna wykonac poprawnego triku ze zmiane kierunku jazdy (wsteczny , kontra, gaz, jedynka) , dodatkowo udalo mi sie zbugowac giere tak ze na zakrecie przy kontrze auto lecialo w inna strone niz wynika to z praw fizyki. Model NIE ma nic wspolnego z realizmem jazdy :) A oprocz tego kierownica zeby sensownie sie tym bawic kosztuje 3tys zloty, wiec lepiej za ta kase wyjechac gdzies niz kupowac NFSa + kierownice.

Fifa 9 i 10 masz racje Quatre... niewiele technologicznie do przodu, a mozna bylo zrobic CUDA gdyby komus sie chcialo (i uzylo mocy CELLA ). Ale ok, wiadomo ze zaden pc nie moze sie probowac rownac z ps3, ale to mozna bylo uzyc physxa, nie liczac shitozy ati, wszyskie nvidie maja 1 albo 2 pcoesesory physX, mozna bylo tam wykonac wiekszosc obliczen i jakos odjechac te marna gierke ... niestety.


talta - DOSBOX dla gier dosowych i SUN Virtual BOX (wlaczona opcja wirtualizacji w procesorze) i na tym winda 98. Jesli masz procesor wielo-rdzeniowy to masz VxE (o ile to nie laptop - czyli wersja mobilna / czasami jest czasami nie). Wlaczasz w VBoxie sobie opcje wirtualizacyjne w procesorze, alokujesz jeden rdzen na windowsa kolejnego, odpalasz go na viscie czy win7 - 98 albo 95 w okienku, dostep do dirextow czy OGL i lecisz smialo :) A ze playstation bije wszystko na glowe to juz inna sprawa... :)


Pisiu - bo gta4 jest przereklamowane i w sumie mozna to kupic tylko dla multi , bo nic nowego i przelomowego nie doszlo. Takie SA nadal jest IMO najlepszym gta jakie wyszlo ;)
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
Obrazek (otwórz link)
Avatar użytkownika
simonw
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4213
Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Leg1oN » 15/10/2009, 00:08

simonw napisał(a):Ale ok, wiadomo ze zaden pc nie moze sie probowac rownac z ps3

co? dzisiejsze uklady graficzne w kompach ciagna ponad 3 teraflopy.. ps3 moze tylko o tym pomazyc..
z reszta dopiero co sklepilem z ziomkiem pc z kazdym podzespolem z korony i porównywalismy z ps3.. ps poprostu to miernota.. nawet nieszczesny nfs shift wygladal, pracowal lepiej na pc niz na konsoli..
wyzszosc kryje sie w cenie jaka trzeba dac za takiego kompa a taka konsole.. ale zawsze moge sie mylic..
Avatar użytkownika
Leg1oN
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2533
Dołączył(a): 16/6/2006, 14:02
Lokalizacja: Kłodawa/Poznań

Postprzez simonw » 15/10/2009, 10:26

LegioN niestety sie mylisz.
Procesor zastosowany w ps3 o nazwie CELL jest to jak na razie najwydajniejszy procesor RISCowy. Pomijam juz fakt samej architektury, x86 posiada architekture CISC czyli rozkazy maja zmienna dlugosc slowa i wykonuja sie w 1-4 taktow zegarowych (np rozkaz skoku zajmuje czasami az 3 takty zegarowe). RISC czyli zredukowany zestaw rozkazow bedzie zawsze architektura wydajniejsza, dla tego tez profesjonalne stacje graficzne, serwery czy superkomputery tworzone sa w architekturze RISC. Tutaj kazdy rozkaz jest rozkazem bezwarunkowym wykonywanym w jednym takcie, dirty-hacki takie jak pipeline nie maja miejsca bytu.

Popatrz na to tak, stare dobre SGI mialo 450 Mhz procesor RISC ktory iloscia operacji i ich precyzja rozkladal dowolne Pentium III taktowane gigowym zegarem oraz wiekszosc P4. Podobnie UltraSPARC firmy SUN byl procesorem RISCowym (podobnie jak DEC ALPHA) i do dzisiaj duze maszyny typu SUN5500 Enterprise stoja wlasnie na UltraSPARCowskiej architekturze. Podobnie jest z CELLEM, ktory malo kto wie, uzywany jest przez HP w superkomputerach HP SuperDome (9148 procesorow Intel Itanium II wspomaganych CELLAmi jako mostkami miedzy backplane racka). Widac tutaj ze najszybsze procesory serwerowe sa na tyle wolne, ze jeden CELL obsluguje ich az 8 na plytÄ™.

Twoje porownanie z ukladami graficznymi takze nie ma sensu, poniewaz uzywajac oprogramowania foldingowego, najszybsze obecnie GTX295 nie moga dobic wydajnoscia zmiennoprzecinkowa do jednego CELLA. Polecam Ci uwazna lekture materiałów z uniwersytetu Stanford gdzie wyjasnione sa chociaz czesciowo zawilosci sposobu pisania na oba procesory. Konkluzja jest taka, ze nawet 4ry 295 liczace danym algorytmem nie sa w stanie obrobic pakietu danych z taka wydajnoscia jak 8-smio core`owy CELL.

Tyle techniki...

Co do samego PS3 uwazam ze nikt nie uzywa nawet ulamka tej mocy, tym bardziej w grach. Jedyne co obserwuje to wielki rynek zbytu ps3 w osrodkach uczelnianych (MIT, Stanford) jako urzadzenia do budowy klastrow obliczeniowych i farm matematycznych. Odkad linux poprawnie wspiera CELLA, jest to jeden z tanszych sposobow na zakupienie wysokowydajnego serwera ktory spokojnie poradzi sobie z obsluga Apache + SSL + php5 i cala masa dodatkow, w duzym wolumenie ruchu sieciowego (szczegolnie narzut na SHA w SSL pieknie sie rozklada na CELLU).

Co do karty graficznej PS3 nie mam pojecia co tam wlozyli, ale jak znam zycie takze nie jest to uzywane tak jak byc powinno. Dopiero pod koniec 2008 roku jak odpalilem na mojej ps2 SBK2008 zobaczylem _co_ moze uklad graficzny poczciwej ps2-slim, byc moze pod koniec zycia PS3 jak juz bedzie wycofywana - pojawi sie gra ktora w miare bedzie w stanie uzyc mozliwosci tej konsoli. Jak na razie jest to przepotezna moc zamknieta w lakierowanym pudelku i przez wiekszosc ludzi zupelnie nieuzywana (w tym niestety developerow gier). Dla tego jak juz mialbym zmieniac konsole to zdecydowanie na XBOX`a ktory nie dosc ze przystepny cenowo, to oferuje lepsza grafike niz PS3*


* - xbox dziala z DirectX i chodzi tam badz co badz windows, tak wiec tworzac gre developer moze uzywac wszystkich efektow z palety D3D, praktycznie wydajesz wersje na PC zmieniasz kilka flag w kompilatorze i za pare godzin masz wersje na XBOX, w wypadku PS3 trzeba to pisac w innym api i gra nie portuje sie tak latwo, zeby nie powiedziec ze wcale. IMO dla tego developerzy olewaja ps3 i daja tam standardowe efekty w momencie jak xbox jest dowalony cala potega HDR, shaderow i d3d10.0
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
Obrazek (otwórz link)
Avatar użytkownika
simonw
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4213
Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Invi » 15/10/2009, 11:16

simonw napisał(a):LegioN niestety sie mylisz.
Procesor zastosowany w ps3 o nazwie CELL jest to jak na razie najwydajniejszy procesor RISCowy. Pomijam juz fakt samej architektury, x86 posiada architekture CISC czyli rozkazy maja zmienna dlugosc slowa i wykonuja sie w 1-4 taktow zegarowych (np rozkaz skoku zajmuje czasami az 3 takty zegarowe). RISC czyli zredukowany zestaw rozkazow bedzie zawsze architektura wydajniejsza, dla tego tez profesjonalne stacje graficzne, serwery czy superkomputery tworzone sa w architekturze RISC. Tutaj kazdy rozkaz jest rozkazem bezwarunkowym wykonywanym w jednym takcie, dirty-hacki takie jak pipeline nie maja miejsca bytu.


Wszystko pięknie, tyle że jak na razie nikt nie potrafi tego cella wykorzystać. I w przeciwieństwie do PS2 nie zanosi się na to że będzie potrafił.

simonw napisał(a):Popatrz na to tak, stare dobre SGI mialo 450 Mhz procesor RISC ktory iloscia operacji i ich precyzja rozkladal dowolne Pentium III taktowane gigowym zegarem oraz wiekszosc P4. Podobnie UltraSPARC firmy SUN byl procesorem RISCowym (podobnie jak DEC ALPHA) i do dzisiaj duze maszyny typu SUN5500 Enterprise stoja wlasnie na UltraSPARCowskiej architekturze. Podobnie jest z CELLEM, ktory malo kto wie, uzywany jest przez HP w superkomputerach HP SuperDome (9148 procesorow Intel Itanium II wspomaganych CELLAmi jako mostkami miedzy backplane racka).


Tyle że z jakiegoś powodu wciąż nie używa się powszechnie, znanych od wielu lat procesorów RISCowych :P Swoją drogą cała linia x86 zaczynała jako procesor RISCowy coraz bardziej staczając się w stronę tego co mamy obecnie.

simonw napisał(a):Widac tutaj ze najszybsze procesory serwerowe sa na tyle wolne, ze jeden CELL obsluguje ich az 8 na plytę.


Ta jasne... czyli mój VIA KT400A jest mocniejszy od A3200+ bo jest w stanie go obsłużyć? Miej litość...

simonw napisał(a):Twoje porownanie z ukladami graficznymi takze nie ma sensu, poniewaz uzywajac oprogramowania foldingowego, najszybsze obecnie GTX295 nie moga dobic wydajnoscia zmiennoprzecinkowa do jednego CELLA. Polecam Ci uwazna lekture materiałów z uniwersytetu Stanford gdzie wyjasnione sa chociaz czesciowo zawilosci sposobu pisania na oba procesory. Konkluzja jest taka, ze nawet 4ry 295 liczace danym algorytmem nie sa w stanie obrobic pakietu danych z taka wydajnoscia jak 8-smio core`owy CELL.


Są zastosowania w których karty graficzne miażdżą najmocniejsze x86, są zastosowania w których jest odwrotnie. Tak samo jest z GPU vs CELL.

simonw napisał(a):Co do samego PS3 uwazam ze nikt nie uzywa nawet ulamka tej mocy, tym bardziej w grach.


Zgadza się. Problem w tym że raczej nie będzie używał. Bo to sięnawet nie opłaca. Armia zaj******ch programistów musiała by siedzieć kilka lat nad jedną gierką, której jedynym atutem będzie wykorzystanie 'pełni' PS3? to już lepiej dodać więcej przeciwników ;)

simonw napisał(a):* - xbox dziala z DirectX i chodzi tam badz co badz windows, tak wiec tworzac gre developer moze uzywac wszystkich efektow z palety D3D, praktycznie wydajesz wersje na PC zmieniasz kilka flag w kompilatorze i za pare godzin masz wersje na XBOX, w wypadku PS3 trzeba to pisac w innym api i gra nie portuje sie tak latwo, zeby nie powiedziec ze wcale.


No nie do końca... Po pierwsze nikt nie pisze gier na Xboxa w Direct3D a na PS3 w OpenGL. Tam po pierwsze wszystko leci na niższym poziomie (czyli szybciej), a po drugie w grach AAA wszystko jest tak obudowane że zmianę API zauważy pewnie tylko jeden programista (ten który wprowadzi tą zmianę ;) ).

simonw napisał(a):IMO dla tego developerzy olewaja ps3 i daja tam standardowe efekty w momencie jak xbox jest dowalony cala potega HDR, shaderow i d3d10.0


HDR i shadery są dziś standardowymi efektami ;) pomijając to że HDR jest napisana za pomocą shaderów.
DX10 na xbox? :lol:
I Xbox nie oferuje niczego (graficznie) czego nie mógł by pokazać PS3.
Avatar użytkownika
Invi
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6277
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez simonw » 15/10/2009, 12:03

Procesorow RISCowych nie uzywa sie chociazby dla tego ze problem jest z systemem operacyjnym. Popatrz na to tak, ze komputer "domowy" jest zbudowany tak a nie inaczej, owszem swietnie bylo by miec maszyne o poteznych parametrach ale nalezy zachowac kompatybilnosc z x86. I niestety nie moge sie z Toba zgodzic ze uzywa sie powszechnie - zalezy gdzie. Powszechnie NIE uzywa sie x86, w profesjonlanych zastosowaniach - poniewaz w takowych zastosowaniach systemy operacyjne pisane sa pod potrzeby, wiec i pod sprzet, wiec i chodza na RISCach (takich czy innych). Jesli mam wymieniac to chociazby AS/400, RS6000, xServer, SUN Enterprise 5500, Sun Netra, SGI, Powergraph, DEC Alpha, AS/390 i masa masa innych. Wiekszosc z nich ma swoj dedykowany system operacyjny, wiekszosc z nich to duze unixy (Irix, AIX, Solaris) i jakos chodza do dzisiaj. Problemem jest to ze przecietny uzyszkodnik potrzebuje okienek MS Windows, pakietu MS Office, dostepu do graficznego terminala. Zobacz takiego Mathlaba czy dowolny soft inzynierski obliczajacy np naprezenia podpor mostu kolejowego napisany w Fortranie. Dziala nadal o wiele szybciej niz dowolny inny soft na dowolnym x86. Po prostu.

Apple probowalo wprowadzic swoje riscowe stacje i jakos wylecieli z rynku na dobre 10 lat, zanim nie postawili FreeBSD (nazwanego dla niepoznaki MAC OS X) na architekturze x86 i nie dali emulatora w pakiecie. Po prostu rynek masowy nie przyjmie takowych rozwiazan.

Twoje porownanie mostka do procesora nijak ma sie z tym co pisalem, architektura SuperDome jest dosc skomplikowana, z wypinanymi na goraco procesorami zglaszajacymi sie w systemie. Inaczej rozwiazana jest alokacja zasobow w maszynach klasy mainframe - wiec i zupelnie inaczej dziala tam CELL. Owszem mozna by uzyc dowolnego ASICa badz FPGA ale nadal jest to wolniejsze od CELLA.


DirectX10 dla Xboxa jest calkiem realne biorac pod uwage dosc otwarta architekture. Badz co badz jest to windows embedded, wiec nie ma technicznego problemu z implementacja sterownika do nowej karty, z tym ze juz przygotowuje sie do wejscia nowy XBOX (560 bodajze) wiec marektingowo niepoprawne jest implementowanie DX10 w sprzecie ktory zostanie wycofywany - badz sprzedawany jako produkt nizszej kategorii.

Xbox nie oferuje nic wiecej, jednakze latwosc implementacji sprawia ze nie potrzebujesz stada prze-koderow z 50 letnim stazem zeby to zakodzic niskopoziomowo, skoro bezproblemowo uzywajac otwartych api takich jak DX czy WSS mozna osiagnac swietne wyniki, majac stada klepaczy. Napisza to taniej i szybciej (co jest wypadkowa taniosci).

Dodatkowo musze Cie zmartwic, ale gry Xboxowe pisane sa uzywajac api DirectX i praktycznie portowanie ich jest tak proste jak portowanie aplikacji z windowsa XP na windows mobile o ile uzywasz srodowiska microsoftu. W sumie wybor jest niewielki, albo Visual albo Borland w segmencie porzadnych i duzych srodowisk programistycznych. Chyba tylko IDSoftware nadal uzywa unixa i gcc z cygwinem do pisania aplikacji na linuxie i portowania ich dla windowsów (m.ni dla tego dlugo uzywali opengl zamiast directow).

Co do niuansow programistycznych prosze mail/gg/prv zeby nie smiecic ludziom za bardzo - natomiast wtenczas moge dac Ci miarodajne przyklady i sposoby pisania dla XBoxa :)



Co do GPU vs CELL, zalezy. Gpu to specjalizowane jednostki arytmetyczno-logiczne, CELL jest pelnoprawnym procesorem posiadajacym takowe jednostki w sobie. W zaleznosci od sposobu pisania i zastosowan wyniki moga sie roznic, dla tego do porownania uzylem oprogramowania napisanego przez znany uniwersytet , znanym powszechnie i otwartym algorytmem. Wiadomo ze jakby CELLa wsadzic do karty graficznej, nie bylby on takim dobrym rozwiazaniem, jednakze liczac moc obliczeniowa (a nie hipotetyczne parametry) trzeba przyznac ze GPU jest specjalizowane pod katem pewnych tylko przeksztalcen i ogolny overall mocy jest taki se.
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
Obrazek (otwórz link)
Avatar użytkownika
simonw
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4213
Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez patryk83 » 15/10/2009, 12:08

Mam dziewczynę, mam kompa na wypasie(tzn kiedyś taki był) i jakoś gram dość często.

Jedni lubią grać drudzy nie.
A CoD4 był naprawdę świetny, ładnie wyglądał i grało się w niego z ochotą.
Operation Flashpoin 2 to taka jak by symulacja chociaż do ArmA2 to się raczej nie umywa pod względem symulacji dla mnie też nudna gra.

Nie ma to jak rozgrywka sieciowa gdzie zawsze coÅ› innego siÄ™ dzieje:)
Honda CBR 600 F4i user
Obrazek (otwórz link)
Avatar użytkownika
patryk83
Bywalec
 
Posty: 942
Dołączył(a): 29/8/2008, 08:32
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Artur 666 » 15/10/2009, 12:13

ogame
Tl 1000r
Pieprze raperów psełdo gangsterów
prawdziwym wyzwaniem jest zakręt
Avatar użytkownika
Artur 666
Bywalec
 
Posty: 551
Dołączył(a): 26/8/2009, 10:22
Lokalizacja: Kozia Wola

Postprzez patryk83 » 15/10/2009, 12:31

turbo
Miałem konto na ogame dokładnie 15 miesięcy, grałem dość sporo a wyglądam całkiem normalnie :D
Honda CBR 600 F4i user
Obrazek (otwórz link)
Avatar użytkownika
patryk83
Bywalec
 
Posty: 942
Dołączył(a): 29/8/2008, 08:32
Lokalizacja: Wrocław

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Hydepark



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 56 gości




na górê