Zobacz wÄ…tek - Koledzy kochajacy siÄ™ w V-kach - dziÅ› premiera VFR 1200
NAS Analytics TAG

Koledzy kochajacy siÄ™ w V-kach - dziÅ› premiera VFR 1200

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Postprzez falconiforme » 10/10/2009, 22:27

18,5l + masa motocykla - 267 kg (278 z podwójnym sprzęgłem) się gryzie. Turysta marny z takim bakiem, a sport cienki przy takiej masie. Gdyby to by było 240kg to by było bardzo przyjemnie. Kółka OZ + inny wydech i te kilka kilo mniej.
Ale jak poradzić sobie z prawie 280kg ?

Wygląd pomijam, bo gusta są różne i się zmieniają.
Ongoing Success
Avatar użytkownika
falconiforme
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2841
Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
Lokalizacja: Morze


Postprzez Artur 666 » 10/10/2009, 23:15

dobra obstawiamy cene
ja mowie + 10% w stosunku do cbr 1000 z tego samego roku
Tl 1000r
Pieprze raperów psełdo gangsterów
prawdziwym wyzwaniem jest zakręt
Avatar użytkownika
Artur 666
Bywalec
 
Posty: 551
Dołączył(a): 26/8/2009, 10:22
Lokalizacja: Kozia Wola


Postprzez falconiforme » 10/10/2009, 23:53

70k zł :D
Ongoing Success
Avatar użytkownika
falconiforme
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2841
Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
Lokalizacja: Morze

Postprzez Leg1oN » 11/10/2009, 00:06

honda na pewno zawola sobie za taki pakiecik.. ja tez obstawiam kwote rzedu 70 - 80k zl..
Avatar użytkownika
Leg1oN
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2533
Dołączył(a): 16/6/2006, 14:02
Lokalizacja: Kłodawa/Poznań

Postprzez laser » 11/10/2009, 07:59

flaconi 240kg to tez nie mało, na winklach sobie ciężko poradzić, każe moto powyżej 200kg cieżko sie prowadzi

cena hmm powyżej 70...
Avatar użytkownika
laser
Bywalec
 
Posty: 859
Dołączył(a): 8/5/2009, 19:12
Lokalizacja: KaliszCity

Postprzez jordan23 » 11/10/2009, 10:35

Ja też obstawiam kwotę ok 70tyś
Avatar użytkownika
jordan23
Stały bywalec
 
Posty: 1103
Dołączył(a): 23/2/2008, 11:40
Lokalizacja: jestem?

Postprzez falconiforme » 11/10/2009, 12:03

laser napisał(a):flaconi 240kg to tez nie mało, na winklach sobie ciężko poradzić, każe moto powyżej 200kg cieżko sie prowadzi

cena hmm powyżej 70...

Te 220 kg da się spokojnie przeżyć. Moja Aprilka radzi sobie doskonale.
A 240kg było by sukcesem, bo wszystkie motocykle powyżej 1100cc ważą 250kg i więcej.

VFR 800 było by genialnym motocyklem z masą 210kg (a nie 240kg) i widelcem UPSIDE DOWN.

Da się nieźle odchudzić duże bajki:
ZX12R - 222 kg :D (490lbs)
http://www.motorcyclemojo.com/articles/ ... aki-zx12r/
Ongoing Success
Avatar użytkownika
falconiforme
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2841
Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
Lokalizacja: Morze

Postprzez laser » 11/10/2009, 12:32

to tez lytry są sportowymi motungami bo są lekkie i mocne ... r1 czy gix 1000 moto które waży ponad 200 i wiecej kilo bał bym sie wejsc w zakręt
Avatar użytkownika
laser
Bywalec
 
Posty: 859
Dołączył(a): 8/5/2009, 19:12
Lokalizacja: KaliszCity

Postprzez dambandit » 11/10/2009, 16:07

BMW k 1300 S masa z pełnym bakiem 254 kg . I to jak na razie jest mój absolutny lider w klasie szybkich turystyków . Cena BMW 66 tys jeśli honda będzie droższa to dla mnie motocykl ma mało atutów .
był suzuki bandit 600n będzie ......
Avatar użytkownika
dambandit
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1704
Dołączył(a): 9/11/2007, 19:45
Lokalizacja: Opole

Postprzez Kris2k » 11/10/2009, 17:52

dambandit napisał(a):BMW k 1300 S masa z pełnym bakiem 254 kg . I to jak na razie jest mój absolutny lider w klasie szybkich turystyków . Cena BMW 66 tys jeśli honda będzie droższa to dla mnie motocykl ma mało atutów .


A sa pewne informacje ze wlasnie ma byc tansza od k 1300 s z kuframi.

Ze strony bmw polska:
Model: K 1300 S
Rocznik: 2009
Standardowa cena 2009: 76 240,-

No to wrozy nam cene kolo 70-75tys. pln ...niestety :/
GS 500E '93 --> VFR 800 '00
Avatar użytkownika
Kris2k
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1617
Dołączył(a): 22/6/2006, 12:06
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Postprzez falconiforme » 11/10/2009, 20:37

K 1300 S moża jeszcze wyposażyć w fabryczny QuickSifter. Nie jest to co prawda to samo co skrzynia dwu sprzęgłowa ale działa i nie waży 11kg.
Ongoing Success
Avatar użytkownika
falconiforme
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2841
Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
Lokalizacja: Morze

Postprzez PittR1 » 11/10/2009, 22:29

wizulanie jak dla mnie lipa, kwestia gustu, rozwiazania techniczne rewelacja, przydział do kategorii... hgw ni pies ni wydra a jak coś do wszystkiego do do niczego..., cena też obstawiam 66-70tys,
Życie zaczyna się powyżej 200km/h, czasami w tym samym momencie sie kończy, jednak gdyby to było regułą każdy z Nas umarłby jako niemowlę... | | moja Diablica http://picasaweb.google.com/PiciuR1/R1# ... 3032004354
PittR1
Świeżak
 
Posty: 92
Dołączył(a): 23/6/2009, 17:13
Lokalizacja: Pyzdry

Postprzez elco » 14/10/2009, 20:28

Korzystajac z chwili wolnego czasu postanowilem w koncu zamiescic moja subiektywna ocene nowego pomyslu inzynierow spod skrzydel.
Moje uczucia w stosunku do tego modelu sa mieszane. To motocykl, ktory przestal miec cokolwiek wspolnego z idea poprzednich modeli VFR. Z drugiej strony to maszyna nieprzecietna, nieco innowacyjna i na swoj sposob oryginalna.
VFR 750 czy 800 byly klasa sama dla siebie. Nietypowe, aczkolwiek skuteczne rozwiazania konstrukcyjne i techniczne, dobre osiagi i uniwersalnosc to cechy, ktore laczy w sobie niewiele maszyn z tej klasy. Nawet V-Tec czesto uznawany za model, ktory skonczyl ere "klasycznej" VFR doskonale oddawal charakter tej maszyny. VFR 1200 jest juz zupelnie innym motocyklem. Z genow sportowych w tym motocyklu pozostalo niewiele, aczkolwie mysle, ze ciagle pozostawia spore mozliwosci do agresywnej jazdy. Rozwiazania konstrukcyjne bardzo innowacyjne i nietypowe. Cieszy mnie fakt, ze konstruktorzy Hondy staraja sie ciagle wdrazac nowe pomysly w zycie. Byc moze dzisiaj wywoluja one negatywne odczucia, ale za kilka moga stac sie standardem. Pomimo tych ciekawych rozwiazan w moim odczuciu Honda zrobila kilka krokow w tyl, jak np. powrot do wahacza lozyskowanego w ramie, a nie bloku silnika jak to mialo miejsce w modelu 800, czy tez pojemnosc zbiornika paliwa. Osiagi tej maszyny nie porazaja. Dodam, ze przerazajaca was tutaj masa jest masa motocykla z plynami i pelnym zbiornikiem (VFR V-Tec z ABS-em wazyl z plynami prawie 255kg) i jak na 1,2 litra jest optymalna. O tym jak bedzie sie odczuwac ta mase zadecyduja rozwiazania konstrukcyjne. Byc moze testy pokaza, ze mimo tej masy daje sie ten motocykl prowadzic jak po sznurku i osobiscie masa na razie bym sie nie przejmowal. Tym bardziej, ze to motocykl skonstruowany w wiekszej mierze pod turystyke, a tutaj stosunkowo duza masa jest atutem.
Jezeli chodzi o wyglad. Osobiscie nie przypada mi do gustu. Sportowy, ladnie podkreslony ogon, nie za bardzo pasuje do otylego przodu. To moze miec duzy wplyw na ergonomie tego motocykla, szczegolnie jezeli chodzi o pasazera i pelne przygotowanie motocykla do turystyki.
Czekam teraz z niecierpliwoscia na testy i pierwsze jazdy.
Honda VFR 800 FI
Avatar użytkownika
elco
Moderator
 
Posty: 3014
Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław

Postprzez rambo wwa » 23/12/2009, 10:57

Wyglad akurat mi sie bardzo podoba, ale jak piszecie jest to kwestia gustu wiec nie ma co dyskutowac.
Masa 274kg ze skrzynia dwusprzeglowa jest rzeczywiscie spora, ale bmw k1300s gotowy do jazdy wazy tez niemale 254kg. Piszecie, ze maly zbiornik paliwa, moze i tak. Bmw k1300s dla porownania ma 19l, wiec tylko 0,5l wiecej...
Za Vfr 1200 przemawia, rewolucyjna (czyt. rewelacyjna:) dwsuprzeglowa aut. skrzynia biegow (osobiscie mysle, ze w tym kierunku pojdzie rozwoj skrzyn biegow we wszystkich moto). Jesli to ma byc szybki turystyk to moze brakuje TCS.
Natomiast za Bmw przemawia niesamowity przedni zawias Duolever , system ESA (genialna sprawa).

Jesli mialbym wybierac (a bardzo bym chcial:), to mialbym ciezki orzech do zgryzienia. Musialbym stestowac i porownac oba moto. A nuz, ktoras z ww cech by mnie zauroczyla.
Avatar użytkownika
rambo wwa
Świeżak
 
Posty: 209
Dołączył(a): 9/9/2006, 16:12
Lokalizacja: 0-22

Postprzez falconiforme » 23/12/2009, 11:31

rambo, BMW K1300s ma do tego seryjny rewelacyjne działający za dopłatą quick shifter. Nie jest to dwu sprzęgłowa skrzynia, ale świetne rozwiązanie.

Do tego ta BM-ka spala w cholerę mało paliwa:
Fuel consumption per 100 km at constant 90 km/h: 4.7
Fuel consumption per 100 km at constant 120 km/h: 5.3 l. Zasięg około 360km przy spokojnej jeździe.

Zasięg to nie tylko postoje na stacjach. Mnie osobiście wnerwia latanie ciągłe na stację. Płacenie nie jest formą rozrywki. A zatrzymywać się wolę przy pięknych widokach.
Ongoing Success
Avatar użytkownika
falconiforme
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2841
Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
Lokalizacja: Morze

Postprzez rambo wwa » 23/12/2009, 11:39

Falco, mysle ze bmka przy normalnej jezdzie jest w stanie wciagnac duzo wiecej wachy, moze i ok 6.5-8l. W koncu pojemnosc zobowiazuje:)
Natomiast co do quick shiftera to slyszalem, ze dziala on tylko w 1 strone, tzn. jak wbijasz do gory. W dol juz ponoc ze sprzeglem trzeba.
Avatar użytkownika
rambo wwa
Świeżak
 
Posty: 209
Dołączył(a): 9/9/2006, 16:12
Lokalizacja: 0-22

Postprzez dambandit » 23/12/2009, 18:17

Jest już znana cena w niemczech

http://www.honda.de/content/motorraeder ... _daten.php

a tu bmw z niemieckiej strony

http://www.bmw-motorrad.de/de/de/index.html

Co do danych technicznych . Po zatankowaniu BMW jest prawie 15 kg lżejsze . Maksymalna ładowność w bmw jest większa o 10 kg . Co to silnika to BMW ma 10 Nm więcej osiągając maksymalny moment 500 obrotów/minute niżej .

O gustach nie ma co dyskutować , jednak dla mnie BMW wygląda o niebo lepiej .

Jak widać mój wybój jest oczywisty . Tylko kasy brak :(
był suzuki bandit 600n będzie ......
Avatar użytkownika
dambandit
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1704
Dołączył(a): 9/11/2007, 19:45
Lokalizacja: Opole

Postprzez rambo wwa » 23/12/2009, 18:27

dambandit napisał(a):Jest już znana cena w niemczech



Kto by sie spodziewal. Honda o 1000 ojro tansza od BMW.

Wszystko zalezy od skrzyni biegow DCT, jak okaze sie hitem, to Honda bedzie hitem. Jak nie to nie :D
Avatar użytkownika
rambo wwa
Świeżak
 
Posty: 209
Dołączył(a): 9/9/2006, 16:12
Lokalizacja: 0-22

Postprzez Kris2k » 24/12/2009, 10:21

rambo wwa napisał(a):Wszystko zalezy od skrzyni biegow DCT, jak okaze sie hitem, to Honda bedzie hitem. Jak nie to nie :D


Tylko ze model z automatem bedzie za pol roku i jak narazie jego cen nie znamy.
GS 500E '93 --> VFR 800 '00
Avatar użytkownika
Kris2k
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1617
Dołączył(a): 22/6/2006, 12:06
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Postprzez wasil1993p » 24/12/2009, 11:50

Jak dla mnie automat w motocyklu to porażka. Wg mnie odbiera on bardzo dużo radości z jazdy. Może i w samochodach dobry automat to fajna sprawa ale w motocyklach to jest porażka.
SPRZEDAM r1 rn04 8500zł
Avatar użytkownika
wasil1993p
Bywalec
 
Posty: 765
Dołączył(a): 23/3/2009, 21:02
Lokalizacja: Suwałki

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 41 gości




na górê