Zobacz wątek - Mity o markach...
NAS Analytics TAG

Mity o markach...

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Mity o markach...

Postprzez pinngwin » 8/10/2009, 12:30

Witam,

jestem totalnym laikiem w dziedzinie motorowej jak i samochodowej. Majsterkowanie w silniku, regulacje gaźnika itp. jest to dla mnie czarna magia.
Ostatnimi czasy chciałem kupić husqvarne smr 450 lub 510, po czym kilka kilkanaście osób z mojego grona znajomych i mechaników odradziło mi zakup innej marki niz Yamaha. A szukam lekkie i szybkie supermoto, więc jedynie pozostaje mi Yamaha wr 250 x.

I jestem niestety mega napalony na te husqi i czy wystarczy regularny serwis by jeździć bezstresowo jak na większości Yamahach ?

Pozdrawiam
pinngwin
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 4/10/2009, 12:01


Postprzez Genji » 8/10/2009, 14:32

Mechanicy pewnie byli z serwisu yamahy co? :lol:
Mitów i mitomanów je tworzących jest cała masa. Prawda jest jednak taka, że większość szanujących się marek lub tych, które chcą na ten szacunek zapracować, dwoi się i troi by jak najlepiej wypaść na tle konkurencji. Na tej rywalizacji korzysta konsument otrzymując coraz bliższe ideałowi sprzęty.
Nie ma czegoś takiego jak "jedyna właściwa marka". Wszystko zależy od złożonego przebiegu eksploatacji motocykla. Nie słuchaj więc "dobrych rad" a zastanów się lepiej na co Cię stać bo koszty eksploatacji to osobny temat.
Aprilia RSV 1000R Tuono 2007
Play it safe or play it cool!
Avatar użytkownika
Genji
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 508
Dołączył(a): 17/1/2007, 14:10
Lokalizacja: Wrocek


ok

Postprzez WENICJUSZ » 8/10/2009, 15:35

Dobrze kolega gada - polać mu
VFR - daje rade
Avatar użytkownika
WENICJUSZ
Świeżak
 
Posty: 142
Dołączył(a): 12/3/2008, 17:21
Lokalizacja: Toruń

Postprzez krydka » 8/10/2009, 15:56