[Hyosung] Hyosung Aquila GV 650 EFI
Posty: 4
• Strona 1 z 1
[Hyosung] Hyosung Aquila GV 650 EFI
Dyskusja na temat: Hyosung Aquila GV 650 EFI
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Hyosung Aquila GV 650 EFI
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Hyosung Aquila GV 650 EFI
- Åšcigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
mam takiego
i jestem zadowolony
w obszarze 90-110 spalanie 4ltr/100
z odrobina szalenstwa 4,5 ltr/100<br><hr>p.

w obszarze 90-110 spalanie 4ltr/100
z odrobina szalenstwa 4,5 ltr/100<br><hr>p.
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Ma wersje limitowaną i zrobiłem nim 5000 km. Z dużą rezerwą podchodziłem do decyzji o zakupie-ciągłe nawyki, że jak motor to tylko japoniec. Dziś mogę powiedzieć, że cena do możliwości zabija. Nic nie można postawić obok dla porównania jeśli mówimy o nowym Sport Cruiserze w tej cenie. Zalety:dobrze zestrojone zawieszenie, wygodna pozycja, dobre osiągi i jedno z lepszych przyspieszeń wśród motorów o tej pojemności i klasie, niskie spalanie (średnio 5 l), silnik rewelka, duże możliwości regulacji zawieszenia, neutralność prowadzenia przy małych i dużych prędkościach, dlatego dobrze radzi sobie w mieście i dalszych trasach.Oczywiście ze względu na pojemność silnika długie wycieczki w dwie osoby będą męczyć ten silniczek.Jeśli chodzi o max prędkość, to w bezwietrzny dzień po schowaniu się za owiewką górna granica to 212-215 km/h, co jest bardzo dobrym wynikiem w tej klasie.Jeśli chodzi o usterkowość, to na razie standard-drobne uwagi nie mające wpływu na funkcjonalność, a jedyna poważna to uszkodzenie bieguna dodatniego w akumulatorze na skutek przegrzania przy wielokrotnym rozruchu ale to moja wina-za luźno dokręcona klema.Polecam też szybką wymianę lusterek fabrycznych i ewentualny montaż obrotomierza gdyż maszyna lubi obroty od 4000 wzwyż, wtedy najlepiej silnik oddaje moc i mamy całkowite wrażenie panowania.<br><hr>tom740509
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Heja! Mam takie came wrotki i również przejechałem 5000. U mnie bez uwag. Spalanie u mnie jest jednak większe. Na baku robię 200 km ... czyli mniej więcej 7 l na 100 km. No ale też poniżej 120 nie jeżdzęKomentatorzy napisał(a):Ma wersje limitowaną i zrobiłem nim 5000 km. Z dużą rezerwą podchodziłem do decyzji o zakupie-ciągłe nawyki, że jak motor to tylko japoniec. Dziś mogę powiedzieć, że cena do możliwości zabija. Nic nie można postawić obok dla porównania jeśli mówimy o nowym Sport Cruiserze w tej cenie. Zalety:dobrze zestrojone zawieszenie, wygodna pozycja, dobre osiągi i jedno z lepszych przyspieszeń wśród motorów o tej pojemności i klasie, niskie spalanie (średnio 5 l), silnik rewelka, duże możliwości regulacji zawieszenia, neutralność prowadzenia przy małych i dużych prędkościach, dlatego dobrze radzi sobie w mieście i dalszych trasach.Oczywiście ze względu na pojemność silnika długie wycieczki w dwie osoby będą męczyć ten silniczek.Jeśli chodzi o max prędkość, to w bezwietrzny dzień po schowaniu się za owiewką górna granica to 212-215 km/h, co jest bardzo dobrym wynikiem w tej klasie.Jeśli chodzi o usterkowość, to na razie standard-drobne uwagi nie mające wpływu na funkcjonalność, a jedyna poważna to uszkodzenie bieguna dodatniego w akumulatorze na skutek przegrzania przy wielokrotnym rozruchu ale to moja wina-za luźno dokręcona klema.Polecam też szybką wymianę lusterek fabrycznych i ewentualny montaż obrotomierza gdyż maszyna lubi obroty od 4000 wzwyż, wtedy najlepiej silnik oddaje moc i mamy całkowite wrażenie panowania.<br><hr>tom740509<br>

Polecam, bo i wygląda i się na nim super jeździ!<br><hr>Krzycha
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości