blokada tylnego koła w czasie jazdy w fzr 1000
Posty: 12
• Strona 1 z 1
blokada tylnego koła w czasie jazdy w fzr 1000
witam dzisiaj zaliczyłem ostrą glebę przy prędkosci ok 140km/h na 2 biegu blokło mi tylne koło początkowo myślałem ze urwał się łańcuch i się gdzies zaczepił ale jak juz się pozbierałem i posprzątałem reszte plastików to byłem mocno rozczarowany łancuch w porzadku nic się tam nie zablokowało zaznaczam ze silnik tez sie nie zatarł . łancuch i zebatki sa w dobrym stanie .proszę o radę co moze byc przyczyną 

- baton11980
- Świeżak
- Posty: 46
- Dołączył(a): 30/11/2008, 19:51
- Lokalizacja: ślask zx9r
- baton11980
- Świeżak
- Posty: 46
- Dołączył(a): 30/11/2008, 19:51
- Lokalizacja: ślask zx9r
oo to trochę grubo..bo chcę kupić w nowym roku fzr 1000 89 lub młodszy no i trochę mnie to przeraziło.Nie zablokowało Ci się coś w tej skrzyni?Wypadała wcześniej dwójka,coś przeskakiwało?
- DangerZone
- Świeżak
- Posty: 100
- Dołączył(a): 25/9/2009, 13:05
mi to tłok w tdr 125 spuchł i blokło koło przy 60km/h na szczęście szykowałem się do skrętu i po prostu wszedłem bokiem w zakręt heh no ale potem musiałem pchać 0,5km do chaty, u ciebie mogło być też coś na podobe ale raczej można to wykluczyć, prędzej jakiś tryb mógł się szczerbić i wpaść pomiędzy zęby i blokło skrzynie, mógł też jakoś bieg wyskoczyć i coś się zablokować, naprawdę przyczyn może być wiele ale na 80% trzeba szukać w skrzyni jeśli silnik jest w dobrym stanie
tdr125 er-5 ZX9r ktm lc4 600, 620 adventure, F2 stunt, crf 450 i transalp, zx6r 08 stunt
-
7beat - Stały bywalec
- Posty: 1048
- Dołączył(a): 21/3/2009, 15:43
- Lokalizacja: Maków Mazowiecki
właśnie redukowałeś? bo ja np teraz miałem taki blok kontrolowany przy niskiej prędkości jak źle zredukowałem i obroty się nie zgadzały wtedy blokowało mi tylne koło z tym, że odruchowo dodawałem gazu i jak załapały obroty to już było ok poza małym poślizgiem nie zaliczyłem na szczęście gleby 

Pasja (otwórz link)
Tutaj chodzi o pasję
Tutaj chodzi o siłę
Tutaj chodzi o moc
ToSąTeAkcjeKtóreTylkoPrzezChwilę
PrzynosząPrawdziweZło
SkutkiPasji (otwórz link)
Tutaj chodzi o pasję
Tutaj chodzi o siłę
Tutaj chodzi o moc
ToSąTeAkcjeKtóreTylkoPrzezChwilę
PrzynosząPrawdziweZło
SkutkiPasji (otwórz link)
- mer1lyn
- Świeżak
- Posty: 18
- Dołączył(a): 26/5/2008, 11:50
- Lokalizacja: Zabrze
to wina łańcucha!....obejzyj dokladnie okolice zebatki zdawczej, powinny byc slady.... jak lancuch jest suchy i do tego luzny, czesto sie zalamuje np. przy mocnej redukcji czy na dziurze i takie "załamanie" wędruje w stronę zębatki zdawczej i sieje tam albo spustoszenie albo blokuje ci koło.
a przedmówcą polecam sprzęgło antyhoppingowe
a przedmówcą polecam sprzęgło antyhoppingowe

-
zomodj - Świeżak
- Posty: 256
- Dołączył(a): 2/7/2008, 21:33
ja nie redukowałem biegów dopiero się rozpędzałem i jeszcze jedno kiedys przy ruszaniu zauważyłem taki obiaw jakby chciał spaść łańcuch 

- baton11980
- Świeżak
- Posty: 46
- Dołączył(a): 30/11/2008, 19:51
- Lokalizacja: ślask zx9r
Posty: 12
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości