Zobacz wątek - blokada tylnego koła w czasie jazdy w fzr 1000
NAS Analytics TAG

blokada tylnego koła w czasie jazdy w fzr 1000

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

blokada tylnego koła w czasie jazdy w fzr 1000

Postprzez baton11980 » 4/10/2009, 18:52

witam dzisiaj zaliczyłem ostrą glebę przy prędkosci ok 140km/h na 2 biegu blokło mi tylne koło początkowo myślałem ze urwał się łańcuch i się gdzies zaczepił ale jak juz się pozbierałem i posprzątałem reszte plastików to byłem mocno rozczarowany łancuch w porzadku nic się tam nie zablokowało zaznaczam ze silnik tez sie nie zatarł . łancuch i zebatki sa w dobrym stanie .proszę o radę co moze byc przyczyną :shock:
baton11980
Świeżak
 
Posty: 46
Dołączył(a): 30/11/2008, 19:51
Lokalizacja: ślask zx9r


Postprzez humungus » 4/10/2009, 19:38

A teraz chodzi normalnie czy jest zablokowane?
humungus
Świeżak
 
Posty: 106
Dołączył(a): 5/6/2008, 06:49


Postprzez baton11980 » 4/10/2009, 20:01

wszystko normalnie :shock:
baton11980
Świeżak
 
Posty: 46
Dołączył(a): 30/11/2008, 19:51
Lokalizacja: ślask zx9r

Postprzez DangerZone » 4/10/2009, 20:16

oo to trochę grubo..bo chcę kupić w nowym roku fzr 1000 89 lub młodszy no i trochę mnie to przeraziło.Nie zablokowało Ci się coś w tej skrzyni?Wypadała wcześniej dwójka,coś przeskakiwało?
DangerZone
Świeżak
 
Posty: 100
Dołączył(a): 25/9/2009, 13:05

Postprzez 7beat » 4/10/2009, 20:20

mi to tłok w tdr 125 spuchł i blokło koło przy 60km/h na szczęście szykowałem się do skrętu i po prostu wszedłem bokiem w zakręt heh no ale potem musiałem pchać 0,5km do chaty, u ciebie mogło być też coś na podobe ale raczej można to wykluczyć, prędzej jakiś tryb mógł się szczerbić i wpaść pomiędzy zęby i blokło skrzynie, mógł też jakoś bieg wyskoczyć i coś się zablokować, naprawdę przyczyn może być wiele ale na 80% trzeba szukać w skrzyni jeśli silnik jest w dobrym stanie
tdr125 er-5 ZX9r ktm lc4 600, 620 adventure, F2 stunt, crf 450 i transalp, zx6r 08 stunt
Avatar użytkownika
7beat
Stały bywalec
 
Posty: 1048
Dołączył(a): 21/3/2009, 15:43
Lokalizacja: Maków Mazowiecki

Postprzez domat3 » 4/10/2009, 21:07

Moze kawalek tloka sie odlamal z dolu i wpadl miedzy zebatki zblokowalo ci kolo a potem sie posypal.
Jak bedziesz kiedys rozbieral silnik to sprawdz czy tloki sa cale
Avatar użytkownika
domat3
Świeżak
 
Posty: 131
Dołączył(a): 26/10/2008, 18:26
Lokalizacja: Białystok

Postprzez teges » 5/10/2009, 07:31

a redukowales biegi?
Avatar użytkownika
teges
Świeżak
 
Posty: 32
Dołączył(a): 27/9/2009, 08:39
Lokalizacja: Bochnia/Kraków

Postprzez mer1lyn » 5/10/2009, 09:50

właśnie redukowałeś? bo ja np teraz miałem taki blok kontrolowany przy niskiej prędkości jak źle zredukowałem i obroty się nie zgadzały wtedy blokowało mi tylne koło z tym, że odruchowo dodawałem gazu i jak załapały obroty to już było ok poza małym poślizgiem nie zaliczyłem na szczęście gleby :D
Pasja (otwórz link)
Tutaj chodzi o pasję
Tutaj chodzi o siłę
Tutaj chodzi o moc
ToSąTeAkcjeKtóreTylkoPrzezChwilę
PrzynosząPrawdziweZło
SkutkiPasji (otwórz link)
mer1lyn
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 26/5/2008, 11:50
Lokalizacja: Zabrze

Postprzez zomodj » 5/10/2009, 11:26

to wina łańcucha!....obejzyj dokladnie okolice zebatki zdawczej, powinny byc slady.... jak lancuch jest suchy i do tego luzny, czesto sie zalamuje np. przy mocnej redukcji czy na dziurze i takie "załamanie" wędruje w stronę zębatki zdawczej i sieje tam albo spustoszenie albo blokuje ci koło.

a przedmówcą polecam sprzęgło antyhoppingowe :)
Avatar użytkownika
zomodj
Świeżak
 
Posty: 256
Dołączył(a): 2/7/2008, 21:33

Postprzez baton11980 » 5/10/2009, 15:22

ja nie redukowałem biegów dopiero się rozpędzałem i jeszcze jedno kiedys przy ruszaniu zauważyłem taki obiaw jakby chciał spaść łańcuch :?
baton11980
Świeżak
 
Posty: 46
Dołączył(a): 30/11/2008, 19:51
Lokalizacja: ślask zx9r

Postprzez elco » 5/10/2009, 22:17

luz lancucha byl w normie ?
Honda VFR 800 FI
Avatar użytkownika
elco
Moderator
 
Posty: 3014
Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław

Postprzez Trener » 5/10/2009, 22:49

Mi raz odkręciło się ciągadło tylniego hamulca , na szczęście poszło w odpowiednią strone jakby poszło w drugą to bym miał bolesną glebe , sprawdzałeś ?
YZF R6 2007
Avatar użytkownika
Trener
Stały bywalec
 
Posty: 1198
Dołączył(a): 11/5/2009, 14:14
Lokalizacja: Z pod Kalisza jestem



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości




na g�r�