Zobacz wÄ…tek - Kawasaki er-5 zwiekszenie mocy
NAS Analytics TAG

Kawasaki er-5 zwiekszenie mocy

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Kawasaki er-5 zwiekszenie mocy

Postprzez tobiach » 30/9/2009, 20:46

Witam. Mam pytanie. Czy bez jakis wiekszych problemów idzie uzyskać moc 60 KM w er-5 tak jak w GPZ? Z tego co wiem na pewno trzeba wymienic wałki rorzadu od GPZ. Pozdrawiam
Komar-2, Honda Rebel 125, Jawa 250 Suzuki SV 650 S 06'
Avatar użytkownika
tobiach
Świeżak
 
Posty: 288
Dołączył(a): 7/10/2008, 20:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski


Postprzez 7beat » 1/10/2009, 15:42

a po co tu zwiększać moc, chyba wystarczająco ładnie się zbiera?? a jak zwiększysz moc to moment i silnik zarżniesz, bo tu już fabrycznie ma porobione części pod daną moc itp. w końcu od tego są inżynierowie...
tdr125 er-5 ZX9r ktm lc4 600, 620 adventure, F2 stunt, crf 450 i transalp, zx6r 08 stunt
Avatar użytkownika
7beat
Stały bywalec
 
Posty: 1048
Dołączył(a): 21/3/2009, 15:43
Lokalizacja: Maków Mazowiecki


Postprzez tobiach » 1/10/2009, 16:03

7beat napisał(a):a po co tu zwiększać moc, chyba wystarczająco ładnie się zbiera?? a jak zwiększysz moc to moment i silnik zarżniesz, bo tu już fabrycznie ma porobione części pod daną moc itp. w końcu od tego są inżynierowie...


Szczerze powiem ze nie wiem dokladnie, ale wydaje mi sie ze czesci sa takiej samej jakosi i wytrzymalosci co GPZ tylko te silniki roznica sie troche i er-5 ma 50 KM a GPZ 60 KM wiec dlaczego er-5 mial by nie miec 60 KM
Komar-2, Honda Rebel 125, Jawa 250 Suzuki SV 650 S 06'
Avatar użytkownika
tobiach
Świeżak
 
Posty: 288
Dołączył(a): 7/10/2008, 20:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Postprzez rider143 » 1/10/2009, 20:10

Dlatego że z dolu bedzie sie gorzej zbieral a er-5 to miejskie moto nie do krecenia pod czerwone.
Avatar użytkownika
rider143
Świeżak
 
Posty: 124
Dołączył(a): 22/3/2007, 22:48

Postprzez piter99 » 3/10/2009, 11:06

Miałem kiedyś GPZ-a 500 i rzeczywiście jest mocniejszy od ER ale kosztem paliwa i kręcenia go na obroty.W mieście jest to bez sensu. Możesz założyć filtr K&N-a i jakiś tłumik sportowy.Zyskasz 2 KM. Ja w swojej Kawce miałem taki zestaw i wg.mnie lepiej się zbierał na obroty i był żwawszy.
SRAD 750 99'
piter99
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 3/10/2009, 10:40
Lokalizacja: Krosno



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na górê