Zobacz wątek - Yamaha TZR 125 4FL prośba o pomoc
NAS Analytics TAG

Yamaha TZR 125 4FL prośba o pomoc

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Yamaha TZR 125 4FL prośba o pomoc

Postprzez x69xxx69x » 30/9/2009, 20:24

Witam. Mam taką Yamahe jak w temacie. Została sprowadzona z Niemiec. Jedzie ona 80km/h i osiąga na luzie 12tys obrotów a na biegu max 8tys. Jak ją odblokować? Podobno poprzez odkręcenie pokrywy zaworu wydechowego i kolanka po czym kręci się śrubą aż dziura wydechu będzie w pełni otwarta. Z góry dzięki za odpowiedź.
x69xxx69x
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 30/9/2009, 18:24


Postprzez 7beat » 1/10/2009, 15:44

z zaworem wydechowym to jest tak że jak go odblokujesz to będziesz miał prawie pęłną moc na niskich obrotak a potem mniejszą a fabrycznie jest na odwrót, najpierw mała mac a potem max, odczuwalne jak by sie turbina czy nitro załączyło, i zobacz czy nie masz zwężki w dyfuzorze pod cylkiem a i moduł możesz mieć zablokowany
tdr125 er-5 ZX9r ktm lc4 600, 620 adventure, F2 stunt, crf 450 i transalp, zx6r 08 stunt
Avatar użytkownika
7beat
Stały bywalec
 
Posty: 1048
Dołączył(a): 21/3/2009, 15:43
Lokalizacja: Maków Mazowiecki


Postprzez x69xxx69x » 1/10/2009, 15:55

Gdzie można kupić odblokowany moduł do takiej Yamahy? Na allegro nie ma niestety ;/
x69xxx69x
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 30/9/2009, 18:24

Postprzez 7beat » 2/10/2009, 13:10

ciężko trochę z tymi modułami, poszukaj jeszcze w necie bo jak miałem tdr 125 z tym samym silnikiem to było można samemu go odblokować poprzez przelutowanie jakiegoś kabelka podajże różowego, lecz ja tego nie robiłem bo miałem najmocniejszą wersje 5AN a i poszukaj w aukcjach z tdr na części i sie dopytaj czy to najmocniejsza wersja i jak co to od niej kup moduł...
tdr125 er-5 ZX9r ktm lc4 600, 620 adventure, F2 stunt, crf 450 i transalp, zx6r 08 stunt
Avatar użytkownika
7beat
Stały bywalec
 
Posty: 1048
Dołączył(a): 21/3/2009, 15:43
Lokalizacja: Maków Mazowiecki

Postprzez x69xxx69x » 3/10/2009, 14:54

Witam ponownie... zalożyłem odblokowany moduł, okazało się że mój kolega miał. Motor jedzie 120, maksymalnie 130km/h a obroty na 6 biegu osiągają 9tys. obrotow. Natomiast na jedynce osiągają 11tys. To blokada w tłumiku?
x69xxx69x
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 30/9/2009, 18:24

Postprzez 7beat » 3/10/2009, 18:58

raczej nie bo i na jedynce by się tyle nie wkręcał, raczej problem może być w przełożeniu (mniejsza zębatka) lub w silniku co bardziej mnie przekonuje, sprawdź jaką masz kompresje bo być może remont się szykuje. albo może być tak że moduł twojego kumpla jest odblokowany lecz akurat w twoim moto nie poprawia osiągów. musisz poczytać trochę w necie, dodam że mi odblokowana tdr leciała 150 i 11tys. kręciła
tdr125 er-5 ZX9r ktm lc4 600, 620 adventure, F2 stunt, crf 450 i transalp, zx6r 08 stunt
Avatar użytkownika
7beat
Stały bywalec
 
Posty: 1048
Dołączył(a): 21/3/2009, 15:43
Lokalizacja: Maków Mazowiecki

Postprzez x69xxx69x » 3/10/2009, 22:48

to chyba zębatka.. bo 5 biegiem ciagnie to 120 i 10 tys. obrotow... a 6 bieg... no coz... jest ale tak jakby go nie było...
x69xxx69x
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 30/9/2009, 18:24

Postprzez 7beat » 4/10/2009, 08:45

no bardzo możliwe, poszukaj w necie ile powinna mieć seryjna zębatka.
tdr125 er-5 ZX9r ktm lc4 600, 620 adventure, F2 stunt, crf 450 i transalp, zx6r 08 stunt
Avatar użytkownika
7beat
Stały bywalec
 
Posty: 1048
Dołączył(a): 21/3/2009, 15:43
Lokalizacja: Maków Mazowiecki



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na górê