zerwany łancuch-uszkodzenia
Posty: 17
• Strona 1 z 1
zerwany łancuch-uszkodzenia
witam, przez głupotę a dokładnie zbyt mocno naciągnięty łańcuch, doprowadziłem do jego zerwania,,,,przy prędkości ok 130 km/h...... szczęśliwie bez zablokowania koła....ale silnik terkotał i nastąpił wyciek oleju...
jakie uszkodzenia silnika mogły wystąpić w tej sytuacji???????
jakie uszkodzenia silnika mogły wystąpić w tej sytuacji???????
- jarcyk
- Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 28/9/2009, 09:04
oj, kolego, uszkodzenia spore...zaczynając od pogiętych zaworów w głowicy a skończywszy na pęknięciu kartera od pędzącego łańcucha. Generalnie, to ciężka sprawa może być, jak olej wyleciał...
- arcadioo997
- Świeżak
- Posty: 178
- Dołączył(a): 23/10/2008, 21:43
- Lokalizacja: Poznań
arcadioo997 napisał(a):oj, kolego, uszkodzenia spore...zaczynając od pogiętych zaworów w głowicy a skończywszy na pęknięciu kartera od pędzącego łańcucha. Generalnie, to ciężka sprawa może być, jak olej wyleciał...
no to pięknie ku............
- jarcyk
- Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 28/9/2009, 09:04
- zwierzak_scigacz
- Świeżak
- Posty: 28
- Dołączył(a): 22/6/2009, 00:15
- Lokalizacja: W-wa
??
Weż to robierz bo może nie byc tak zle.Nie wiem nadal co to za motocykl.Moze byc tylko pokrywa do wymianyj ak np. w ZZR1100.Pozdr
Carpe diem
- kargulvmax
- Świeżak
- Posty: 275
- Dołączył(a): 17/1/2006, 12:00
- Lokalizacja: Gostyń Wlkp.
krydka - mój błąd - nie śledziłem dalej tematu, a założyłem, że to łańcuch rozrządu
to "terkotanie silnika" mnie zmyliło
nie, no oczywiście, o zaworach nie ma mowy, jak to łańcuch napędowy poszedł...natomiast jeżeli chodzi o wyciek oleju, to wesoło nie będzie...
nie wiem, jak w R1 z 2004 roku, ale R1 z 99 to kanału nie ma w okolicach zębatki napędowej...no chyba, że łańcuch wbiłby się z 15cm wgłąb kartera... co nie zmienia faktu, że karter raczej do wymiany...


nie, no oczywiście, o zaworach nie ma mowy, jak to łańcuch napędowy poszedł...natomiast jeżeli chodzi o wyciek oleju, to wesoło nie będzie...
nie wiem, jak w R1 z 2004 roku, ale R1 z 99 to kanału nie ma w okolicach zębatki napędowej...no chyba, że łańcuch wbiłby się z 15cm wgłąb kartera... co nie zmienia faktu, że karter raczej do wymiany...
- arcadioo997
- Świeżak
- Posty: 178
- Dołączył(a): 23/10/2008, 21:43
- Lokalizacja: Poznań
Kiedyś naprawiałem silnik po pękniętym łańcuchu napędowym w R6.
Powiem szczerze nie warto tego robić.
Spawanie nic nie daje.
Odlewy są tak cienkie że przy spawaniu pojawiają się mikropęknięcia.
Także najlepiej jest od razu szukać dobrego bloku lub silnika.
Powiem szczerze nie warto tego robić.
Spawanie nic nie daje.
Odlewy są tak cienkie że przy spawaniu pojawiają się mikropęknięcia.
Także najlepiej jest od razu szukać dobrego bloku lub silnika.
-
skwy - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1540
- Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
- Lokalizacja: Gołdap
skwy napisał(a):Kiedyś naprawiałem silnik po pękniętym łańcuchu napędowym w R6.
Powiem szczerze nie warto tego robić.
Spawanie nic nie daje.
Odlewy są tak cienkie że przy spawaniu pojawiają się mikropęknięcia.
Także najlepiej jest od razu szukać dobrego bloku lub silnika.
no to pięknie k..............pięknie
- jarcyk
- Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 28/9/2009, 09:04
Posty: 17
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości