Zobacz wątek - Co dalej..? następny moto..

Co dalej..? następny moto..

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, Lovtza, Terror, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, andy7, suhy-19, Bostorn, Miczab, Boshi

Co dalej..? następny moto..

Postprzez ast43 » 27/9/2009, 20:55

Witam. No wiec tak.. do tej pory jeździłem gsxf600 (fajne moto polecam) chciałbym zmienić na coś mocniejszego.. a i koniecznie 600-tka, ponieważ chcę stopniowo rozwijać umiejętności.. :) Mam na oku parę motocykli.. CBR(f4),R6,Zx6r,GsxR który z nich byłby najlepszy?, i najmniej wadliwy..

Byłbym wdzięczny za fachowe porady.. aa i dysponuje 10 000 tys-mi.

Z góry dziękuje
ast43
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 10/4/2009, 19:56


Postprzez Czester » 27/9/2009, 21:10

Za tą kasę dobrej R6 nie kupisz więc odpada. F4 mocą nie powala także po przesiadce z czajnika rewelacji nie ma. ZX6r też odpuść bo w tej kasie to tylko z roczników, w których owe motocykle nie były wystarczająco dopracowane. Więc zostaje Gixer i za takim sprzętem się rozglądaj. Taka ma opinia na ten temat.
Wypadki chodzą po ludziach, ludzie po wypadkach nie zawsze.
Avatar użytkownika
Czester
Administrator
 
Posty: 4651
Dołączył(a): 23/5/2009, 05:14
Lokalizacja: Suwałki

Postprzez Trener » 27/9/2009, 22:05

A ja bym poszedł w coś więcej niż 600
YZF R6 2007
Avatar użytkownika
Trener
Stały bywalec
 
Posty: 1198
Dołączył(a): 11/5/2009, 14:14
Lokalizacja: Z pod Kalisza jestem

Postprzez Artur 666 » 27/9/2009, 23:08

gsxf 750 jechalem ostanio w porownaniu z bandit 600 ladnie ciagnie
Tl 1000r
Pieprze raperów psełdo gangsterów
prawdziwym wyzwaniem jest zakręt
Avatar użytkownika
Artur 666
Bywalec
 
Posty: 551
Dołączył(a): 26/8/2009, 10:22
Lokalizacja: Kozia Wola

Postprzez miki1406 » 28/9/2009, 08:01

ja śmignąłem się imbrykiem 750 prosto po zejściu z mojego imbryka 600 i powiem szczerze, że powalającej różnicy nie odczułem... Jedzie lepiej ale na kolana nie rzuca...

Proponuje się rozglądnąć za zadbaną Hondą SC28 900 Fireblade
Imbrola faza - "Detailing" ;)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2846
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice

Postprzez ast43 » 28/9/2009, 09:39

Też myślałem nad większą poj. ale nie chce narazie więcej jak 600..no może 750.. różnica i tak będzie.., taki gsxr 600 ma ponad 100kucyków ,a mój gsxf miał chyba 78? cos koło tego..
ast43
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 10/4/2009, 19:56

Postprzez leff » 28/9/2009, 09:49

nie poczujesz wiekszej roznicy w mocy
Twoj podpis jest za dlugi
Avatar użytkownika
leff
ZlyCzlowiek
 
Posty: 4442
Dołączył(a): 30/9/2008, 09:22
Lokalizacja: sercem WX

Postprzez gsx_750_f » 28/9/2009, 10:42

poczujesz kolego różnice mocy , hamulców , jakość prowadzenia i składania sie w zakretach.
supersporty to fajna sprawa
gsx_750_f
Świeżak
 
Posty: 317
Dołączył(a): 3/8/2008, 13:49
Lokalizacja: piła

Postprzez gsx_750_f » 28/9/2009, 10:44

poczujesz kolego różnice mocy , hamulców , jakość prowadzenia i składania sie w zakretach.
supersporty to fajna sprawa
gsx_750_f
Świeżak
 
Posty: 317
Dołączył(a): 3/8/2008, 13:49
Lokalizacja: piła

Postprzez gsx_750_f » 28/9/2009, 10:44

poczujesz kolego różnice mocy , hamulców , jakość prowadzenia i składania sie w zakretach.
supersporty to fajna sprawa
gsx_750_f
Świeżak
 
Posty: 317
Dołączył(a): 3/8/2008, 13:49
Lokalizacja: piła

Postprzez leff » 28/9/2009, 11:00

a teraz kasujemy posty ........
Twoj podpis jest za dlugi
Avatar użytkownika
leff
ZlyCzlowiek
 
Posty: 4442
Dołączył(a): 30/9/2008, 09:22
Lokalizacja: sercem WX

Postprzez miki1406 » 28/9/2009, 12:55

ast43 napisał(a):(...),a mój gsxf miał chyba 78? cos koło tego..(...)


Jak miałeś imbryka/czajnika to 86KM, jak miałeś jajko to 80KM
Imbrola faza - "Detailing" ;)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2846
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice

Postprzez dambandit » 28/9/2009, 14:01

Za 10 tys może wyrwiesz k1 albo f4 i to by było najrozsądniejsze .
był suzuki bandit 600n będzie ......
Avatar użytkownika
dambandit
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1704
Dołączył(a): 9/11/2007, 19:45
Lokalizacja: Opole

Postprzez Invi » 28/9/2009, 14:06

Gdyby nie to że K1 K2 K3 w Polsce są wyjątkowo zajechane, a dobre egzemplarze to sporo > 10k :/

No chyba że po jakiś targach.

Ogólnie 10k to taka trochę paskudna cena - za 5 cyfer chciało by się coś współczesnego, ale niektórzy krzyczą tyle za jakieś starocia :/

Ja za 10 000 wziął bym zx6r 2001, albo szukał tanio pierwszego 636.
Avatar użytkownika
Invi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6273
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez ast43 » 28/9/2009, 16:44

No myslałem nad kawą.. te od 2000r zajebiscie mi sie podobają.. ale słyszałem ze kawasaki są niezbyt udane.. nie wiem czy to prawda ale tak słyszałem..

Jakbym dorwał gdzies niezłego k1 to bym sie nie zastanawiał.. choc f4 tez fajna:)
ast43
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 10/4/2009, 19:56

Postprzez Robson1903 » 28/9/2009, 17:21

miki1406 napisał(a):
Proponuje się rozglądnąć za zadbaną Hondą SC28 900 Fireblade

Jak coś pisz do mnie ja mam dobra sc28/sc33 przerobiona ostro podpicowana jakbys chcial :)

A tak całkiem serio to coś z segmentu litrów szukaj :)
CBR - CustomBikeRobson
* CBR1200RR * Raptor+ R1 ENGINE(WIP)
Avatar użytkownika
Robson1903
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 700
Dołączył(a): 15/5/2009, 11:02
Lokalizacja: Łódź

Postprzez Invi » 28/9/2009, 17:29

Jak podobają ci się te żmijowate kawy (mi tam się podobają) to będzie świetnym wyborem! Nie jest to 636 z 2003 ale nie jest też tą zx6r z 1996... to moto od tego czasu przez 5-6 lat było ulepszane i wszystkie poważniejsze wady zostały usunięte...


Popolował bym jeszcze na stare RSV albo falco...
Avatar użytkownika
Invi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6273
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez dambandit » 28/9/2009, 17:45

tu cos jest

http://moto.allegro.pl/item744696225_su ... 00_k1.html

tu coś jest tylko kurde nigdy k1 nie jechałem więc nie wiem czy malowanie jest ok . Kawa z lat 99 to trochę było by ryzyko z tych lat . Jakieś pół roku temu pomagałem kumplowi kupić r6 do 2000 wszystkie miały rozlatujące się skrzynie niestety .
był suzuki bandit 600n będzie ......
Avatar użytkownika
dambandit
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1704
Dołączył(a): 9/11/2007, 19:45
Lokalizacja: Opole

Postprzez Artur 666 » 28/9/2009, 19:28

gsxr 600k1 nie wygodny blisko kiera jest choc siodlo nisko, jak jezdzisz choc troche turystycznie i lans cie wali kup gsxf 750 za 10 tys juz dobrego na pewno kupisz a i przyjemnie sie tym jezdzi
Tl 1000r
Pieprze raperów psełdo gangsterów
prawdziwym wyzwaniem jest zakręt
Avatar użytkownika
Artur 666
Bywalec
 
Posty: 551
Dołączył(a): 26/8/2009, 10:22
Lokalizacja: Kozia Wola

Postprzez Cezarjusz » 28/9/2009, 19:43

"Motocykl posiada dodatkowe wyposażenie: amortyzator skrętu, crash-pady i elektryczny starter" A wczesniej to pewnie na kopa go odpalał albo biegał :lol:
<zx12r> / <Suzuki dr 650>

"Moja ulica murem podzielona
Świeci neonami prawa strona
Lewa strona cała wygaszona
Zza zasłony obserwuję obie strony "
Avatar użytkownika
Cezarjusz
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 550
Dołączył(a): 9/6/2007, 20:08
Lokalizacja: Warszawa

Następna strona


Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości




na gr