03' sv 650 a 1000
Posty: 20
• Strona 1 z 1
03' sv 650 a 1000
Czy jest miedzy tymi sprzetami jakas istotna roznica w awaryjnosci, porecznosci i kosztach eksploatacji wykluczajac koszt paliwa?
RSV
-
kondraxk - Świeżak
- Posty: 209
- Dołączył(a): 26/4/2009, 17:19
Piechot napisał(a):Litr jest udanym motocyklem, czego o 650 w takim stopniu powiedzieć nie można.
Sprecyzuj. Chętnie posłucham jako przyszły nabywca SV 650.
GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
-
C-bool - Mieszkaniec forum
- Posty: 2915
- Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
- Lokalizacja: Poznań
Śmigaliśmy dzisiaj z SV650w grupie. Potem się kumpel odłączył kiedy spotkałem znajomego na SV1000 na której się przejechałem. Nie miałem obydwu motorów przed oczami, ale wydaje mi się, że SV1000 była większa. Co ciekawe właściciel tysiączki mówił, że spalanie wynosi 6 litrów, a 8 przy kręceniu SVki do czerwonego pola. Literek ma fajny skręt, nie jest jakiś krowiasty, natomiast SV650 wygląda jak rower. Jakas taka malutka się wydaje. Jak masz już jakieś pojęcie o jeździe to weź litra. Mnie niczym nie zaskoczył (jeździłem wcześniej CBR900, teraz mam Bandita 1200). Bandit w porównaniu do SVki szarpie jak porąbany. Albo coś z tą SVką nie tak było albo nie wiem. Na koło to szło, ale gorzej niż CBR900... Myślałem, że dużo mocniejsze to będzie ale się zawiodłem.
-
lonewolf - Bywalec
- Posty: 588
- Dołączył(a): 29/5/2008, 19:48
95% ludzi nie odróżni 650a 1000 jeżeli postawi się je obok siebie, pozostałe 5% to właściciele SV
Liter żre paliwo, żre łańcuch i żre opony, spalanie może i wyjdzie 6litrów ale tylko w trasie, a po mieście często robiąc łychę licz się z 8-9 litrami. Oba motocykle są bardzo udane, żaden nie ma jako takich wad, po prostu 650 jest tańszy w eksploatacji, bo spalanie w trasie można zejść poniżej 5l

- Konig
- Świeżak
- Posty: 433
- Dołączył(a): 14/8/2008, 20:21
- Lokalizacja: Triocity
no a jak tylko czemu odciecie tak szybko ledwo wejde na czerwone w tl i pach kto nie latal a sie naczytal to sie zastanawia
ja bym wolal 1000 v2 to wcale nie taka wscieklizna
ja bym wolal 1000 v2 to wcale nie taka wscieklizna
Tl 1000r
Pieprze raperów psełdo gangsterów
prawdziwym wyzwaniem jest zakręt
Pieprze raperów psełdo gangsterów
prawdziwym wyzwaniem jest zakręt
-
Artur 666 - Bywalec
- Posty: 551
- Dołączył(a): 26/8/2009, 10:22
- Lokalizacja: Kozia Wola
Chyba niektóre tu piszące osoby nigdy nie miały 1000 z silnikiem V2 pod tyłkiem
a co dopiero pod ręką ...
Jeździłem różnymi rzędówkami (i nie robią na mnie większego wrażenia - nuda i trzeba wysoko kręcić żeby to to się jako tako zbierało)
A w tym sezonie miałem przyjemność jazdy
VTR 100 SP1 ze źle zestrojonym Power Commanderem - wyjątkowo łagodna i przyjazna jak na SP1
Cagiva Raptor 1000 (silnik od TL1000) - jedyne 110KM ale wrażenia dużo lepsze niż na SP1 i pomimo tego że silnik od TL, z dołu rwał niesamowicie a nawet w górnym zakresie nie tracił werwy co niestety ponoć w TL się zdarzało
Aprilia Tuono 1000 - niesamowity moment obrotowy, jednak przejażdżka zakończyła się po I-wszym hamowaniu jak motocykl zaczął sam zawracać - okazało się że był po ostrym dzwonie.
Między SV 650 a SV 1000 od 2003 roku patrząc z przodu różnic nie widać, patrząc z prawej strony widać inny wydech, patrząc z lewej w 650 brak tłumika w 1000 jest.
Najfajniej wyglÄ…da SV1000 w nakedzie
SV 1000 ma obiegową opinię wyrwi łapki pewnie nie na darmo.
Cała przyjemność jazdy V2 to kręcenie w zakresie efektywnym obrotów, a nie do odciny jak w rzędówkach.


Jeździłem różnymi rzędówkami (i nie robią na mnie większego wrażenia - nuda i trzeba wysoko kręcić żeby to to się jako tako zbierało)
A w tym sezonie miałem przyjemność jazdy
VTR 100 SP1 ze źle zestrojonym Power Commanderem - wyjątkowo łagodna i przyjazna jak na SP1
Cagiva Raptor 1000 (silnik od TL1000) - jedyne 110KM ale wrażenia dużo lepsze niż na SP1 i pomimo tego że silnik od TL, z dołu rwał niesamowicie a nawet w górnym zakresie nie tracił werwy co niestety ponoć w TL się zdarzało
Aprilia Tuono 1000 - niesamowity moment obrotowy, jednak przejażdżka zakończyła się po I-wszym hamowaniu jak motocykl zaczął sam zawracać - okazało się że był po ostrym dzwonie.
Między SV 650 a SV 1000 od 2003 roku patrząc z przodu różnic nie widać, patrząc z prawej strony widać inny wydech, patrząc z lewej w 650 brak tłumika w 1000 jest.
Najfajniej wyglÄ…da SV1000 w nakedzie

SV 1000 ma obiegową opinię wyrwi łapki pewnie nie na darmo.
Cała przyjemność jazdy V2 to kręcenie w zakresie efektywnym obrotów, a nie do odciny jak w rzędówkach.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Z V2 w klasie SPORTOWO-TURYSTYCZNY 1000 wydaje mi się że najlepsza jest Aprilia SL 1000 Falco, później Tuono.
Ongoing Success
-
falconiforme - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2841
- Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
- Lokalizacja: Morze
C-bool napisał(a):Piechot napisał(a):Litr jest udanym motocyklem, czego o 650 w
takim stopniu powiedzieć nie można.
Sprecyzuj. Chętnie posłucham jako przyszły nabywca SV 650.
Ja tez chetnie sie dowiem na jakiej podstawie wystawiasz taka opinie.
lonewolf napisał(a):... wydaje mi się, że SV1000 była większa...
... SV650 wyglÄ…da jak rower. Jakas taka malutka siÄ™ wydaje.
A nie byla to optyczna roznica wielkosci? Jeden i drugi sprzet wystepuje w roznym wyowiewkowaniu, moze dlatego takie wrazenie? Dzisiaj natrafilem na 650 i 1000 w jednym sklepie, rocznik litra 04, 650 - 03 lub mlodszy. Skorzystalem z okazji i sie przymierzylem. Glowy nie dam sobie uciac ze wielkosc maja taka sama, ale siedzialo mi sie na obu identycznie.
RSV
-
kondraxk - Świeżak
- Posty: 209
- Dołączył(a): 26/4/2009, 17:19
Konig napisał(a):Ale IMO design nie ten, oraz dźwięk silnika Rotaxa się nie umywa do dźwięku silników z Hamamatsu
Zadbana Aprilia Falco z akcesoryjnymi wydechami świetnie brzmi.
Mi dźwięk z samej serii bardzo się podoba. Niestety nie da się tego za bardzo nagrać. Trzeba odpalić i się przejechać. Choć nie ukrywam praca SV jest bardziej jedwabista.
Co do desajnu jesteś w błędzie. Na żywo to inny motocykl.
Poza tym:
- Widelec w pełni regulowany UPSIDE DOWN
- Hydrauliczne sprzęgło z akcesoryjną pompą działa świetnie
- Sprzęgło anichoppingowe
- Da się jechać w dwójkę w dalsze trasy
- Serwisujesz sam
- Spalanie na trasie około 6l, jeśli się spieszysz wzrasta do 6.5l/100km.
- zaciski Brembo, tarcze 320mm
- świetne prowadzenie i wzorowa stabilność na prostej i w zakrętach
- bardzo dobre wykonanie
A tu masz fajne zdjęcie.

Ongoing Success
-
falconiforme - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2841
- Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
- Lokalizacja: Morze
Też na początku mi się strasznie nie podobały.
Ale stwierdziłem, że w dobrym motocyklu ich wygląd nie jest krytyczny.
Zawsze można wstawić coś rodzinki KOSO:

Ale stwierdziłem, że w dobrym motocyklu ich wygląd nie jest krytyczny.
Zawsze można wstawić coś rodzinki KOSO:

Ongoing Success
-
falconiforme - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2841
- Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
- Lokalizacja: Morze
Raczek_6 napisał(a):Chyba niektóre tu piszące osoby nigdy nie miały 1000 z silnikiem V2 pod tyłkiema co dopiero pod ręką ...
Jeździłem różnymi rzędówkami (i nie robią na mnie większego wrażenia - nuda i trzeba wysoko kręcić żeby to to się jako tako zbierało)
SV 1000 ma obiegową opinię wyrwi łapki pewnie nie na darmo.
Cała przyjemność jazdy V2 to kręcenie w zakresie efektywnym obrotów, a nie do odciny jak w rzędówkach.
Na mnie SV nie zrobiła wrażenia kompletnie. Bym powiedział, że CBR900 szła o wiele lepiej, ale może to takie złudne odczucie bo już się przyzwyczaiłem do większych pojemności. Jechałem na ZX10 i też mnie niczym nie zaskoczyła. Myślałem, że to będzie targać bo ludzie gadali że tym się nie da jeździć. Po przejażdżce stwierdziłem, że motor wcale nie taki straszny. Jedno co mogę powiedzieć to np. to, że w ZX10tce (jak i w SV1000) nie czuć było może tego szarpnięcia, ale w momencie 150km/h na blacie było... Za to praca silnika mi się bardzo podobała w SVce ;D nie to co u mnie w bandicie xD
-
lonewolf - Bywalec
- Posty: 588
- Dołączył(a): 29/5/2008, 19:48
Posty: 20
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości