YZF 125 R vs DT 125 X
• Strona 1 z 1
YZF 125 R vs DT 125 X
Witam serdecznie. Planuje kupić swój pierwszy motocykl. Jednak jak wielu zauważyło waham się pomiędzy dwoma zupełnie odmiennymi maszynami. Głównym powodem jest fakt iż jestem zupełnym laikiem. Może powiem tak. Mieszkam w Warszawie a więc korki będą często mi towarzyszyły. Pod względem wygody na pewno dt jest faworytem ale jeśli chodzi o wygląd czy sam dźwięk jak i spalanie to yzf jest poprostu moim marzeniem. Szczerze powiedziawszy to jestem bardziej skłonny ku yzf jednak nie wiem czy ten motor nie będzie zbyt mało praktyczny? Dziennie planuje robić nie więcej niz 30km mam 180cm wzrostu 70kg wagi. Czy jazda tym motorem nie będzie uciążliwa? Prosze o wyrozumiałość
Pozdrawiam serdecznie!!

- KamilHarry
- Świeżak
yzf to malenstwo,mocy ma niewiele.Przy twoim wzroscie lepiej ci bd na dt,w orkach tez se lepiej poradzi,spod swiatel tez lepiej wyrwie
Tylko psli wiecej,a co do trwalosci-jak dbasz to zdarzaja sie przypadki w których bez remontu przejżdzaja 30-40 tys km
norma jest 25 kkm wiec bardzo trwala.

KTM 950 SM Orange Power! | www.migus-motocykle.pl
-
Koval135 - Mieszkaniec forum
yzf 125 r podobno jest tylko 2 cm krótsza od r6 i pół węższa ?? chyba że coś źle przeczytałem to dlaczego maleństwo ? No właśnie powoli przekonuje sie do dt ze względu na silnik. Ale z drugiej strony jakby zależało mi głównie na mocy to brałbym aprilie rs odblokowaną i szczerze powiedziawszy też nad tym bardzo sie zastanawiam. Ale pierwsze co to pytanie ścigacz czy super moto. Mogę dodać że sporo zamierzam jeździć z pasażerką
może rska byla by najlepszym wyborem? 125 oczywiście.

- KamilHarry
- Świeżak
ooo a to dobre
w sensie że zmieniło mój pogląd czyli na dłuższą trase tak 20km po mieście 30 lepiej ścigacz ?
a i lepiej rs czy yzf? bo ja chyba jednak wole ścigacza
wiadomo pierwszy mtor to nie będzie to r1 ale taka rska odblokowana chyba całkiem ładnie daje?

- KamilHarry
- Świeżak