Olej wydostaje sie w okolicy gniazda świecy(2 cylindra)
Posty: 12
• Strona 1 z 1
Olej wydostaje sie w okolicy gniazda świecy(2 cylindra)
Witam,tak jak w temacie.Co należy sprawdzić i uszczelnić.Czy może się zdarzyć, że olej cieknie z samego gniazda świecy?Postaram się umieścić fotki.Mój moto to gsxf 600 z 97, a dla znajomych czajnik.
600:D Spawacz ram....
- milus
- Świeżak
- Posty: 147
- Dołączył(a): 17/8/2007, 12:32
- Lokalizacja: Legnica
Jednak to nic związanego z gniazdem świecy.Jedna z 8 śrub dekla jest odkręcona i niestety nie daje się wkręcić.Prawdopodobnie coś z gwintem mój ostatni mechanik zjebał jak zmieniał uszczelki.Macie jakieś rady na to?Oprócz morderstwa oczywiście
600:D Spawacz ram....
- milus
- Świeżak
- Posty: 147
- Dołączył(a): 17/8/2007, 12:32
- Lokalizacja: Legnica
milus napisał(a):Jednak to nic związanego z gniazdem świecy.Jedna z 8 śrub dekla jest odkręcona i niestety nie daje się wkręcić.Prawdopodobnie coś z gwintem mój ostatni mechanik zjebał jak zmieniał uszczelki.Macie jakieś rady na to?Oprócz morderstwa oczywiście
mam podobny problem, niechcący ukręciłem jedną ze śrób mocującą pokrywę głowicy i teraz lekko sączy się spod niej olej. Myślałem nad posmarowaniem jej specjalnym sylikonem uszczelniającym, taki do srób

- anan7
- Świeżak
- Posty: 18
- Dołączył(a): 27/8/2009, 13:47
- Lokalizacja: podlasie
Można. Klej wysokotemperaturowy odporny na olej.
Opakowanie podobne do małej tubki pasty do zębów.
Kolor czarny. Po wyschnięciu elastyczny.
Do nabycia w sklepie z częściami samochodowymi.
Przed klejeniem silnik zimny, aby nie było wycieku.
Unikać słońca. Miejsce klejenia oczyścić np. rozpuszczalnikiem nitro. Odczekać ok 1 godz., posmarować klejem i odpalić moto na drugi dzień.
Gdyby był wyciek, zerwać naniesiony klej i czynność
powtórzyć staranniej.
Osobiście zakleiłem 2 cm pęknięcie na karterze silnika poniżej cylindra w quadzie i olej przestał wyciekać.
Opakowanie podobne do małej tubki pasty do zębów.
Kolor czarny. Po wyschnięciu elastyczny.
Do nabycia w sklepie z częściami samochodowymi.
Przed klejeniem silnik zimny, aby nie było wycieku.
Unikać słońca. Miejsce klejenia oczyścić np. rozpuszczalnikiem nitro. Odczekać ok 1 godz., posmarować klejem i odpalić moto na drugi dzień.
Gdyby był wyciek, zerwać naniesiony klej i czynność
powtórzyć staranniej.
Osobiście zakleiłem 2 cm pęknięcie na karterze silnika poniżej cylindra w quadzie i olej przestał wyciekać.
- mirek65s
- Świeżak
- Posty: 112
- Dołączył(a): 14/7/2009, 17:45
- Lokalizacja: łódzkie
Tymi klejami jaja sobie poklejcie.Żeby wam się nie przemieszczały
Żeby zrobić to profesjonalnie trzeba kupić to:
http://www.allegro.pl/item732886131_nap ... f_vat.html
Następna klientela która wychodzi z myślą im taniej tym lepiej.
Gdy sprzedaż komuś swój moto wspomnisz o klejonych śrubach?
Żeby zrobić to profesjonalnie trzeba kupić to:
http://www.allegro.pl/item732886131_nap ... f_vat.html
Następna klientela która wychodzi z myślą im taniej tym lepiej.

Gdy sprzedaż komuś swój moto wspomnisz o klejonych śrubach?
-
skwy - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1540
- Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
- Lokalizacja: Gołdap
skwy napisał(a):Tymi klejami jaja sobie poklejcie.Żeby wam się nie przemieszczały
Żeby zrobić to profesjonalnie trzeba kupić to:
http://www.allegro.pl/item732886131_nap ... f_vat.html
Następna klientela która wychodzi z myślą im taniej tym lepiej.![]()
Gdy sprzedaż komuś swój moto wspomnisz o klejonych śrubach?
jeżeli lubisz to sam możesz sobie jajca skleić

- anan7
- Świeżak
- Posty: 18
- Dołączył(a): 27/8/2009, 13:47
- Lokalizacja: podlasie
trzeba BARDZO uważać przy dokręcaniu tych śrub... Saby gwint w tych stopkach jest...
Ja wsadziłem kawałem miedzianego drucika (1mm grubości) od góry i w to wkręciłem śrubę... Trzyma już kilka miesięcy... Miedziany drucik dociska śrubę do reszty gwintu i jako tako trzyma
Ja wsadziłem kawałem miedzianego drucika (1mm grubości) od góry i w to wkręciłem śrubę... Trzyma już kilka miesięcy... Miedziany drucik dociska śrubę do reszty gwintu i jako tako trzyma
Jak fenix z popiołów 

-
miki1406 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2847
- Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
- Lokalizacja: Skierniewice
[quote="anan7"][quote="skwy"]Tymi klejami jaja sobie poklejcie.Żeby wam się nie przemieszczały
Żeby zrobić to profesjonalnie trzeba kupić to:
http://www.allegro.pl/item732886131_nap ... f_vat.html
+++++++++++++++++++++++++++
Żeby powiększyć uszkodzenie, to jak najbardziej.
Żeby zrobić to profesjonalnie trzeba kupić to:
http://www.allegro.pl/item732886131_nap ... f_vat.html
+++++++++++++++++++++++++++
Żeby powiększyć uszkodzenie, to jak najbardziej.
- mirek65s
- Świeżak
- Posty: 112
- Dołączył(a): 14/7/2009, 17:45
- Lokalizacja: łódzkie
Generalnie, żeby zrobić to dobrze to trzeba by szukać stopek drugich z ładnym gwintem... Ja dałbym do ślusarza (i tak zrobie w zime) niech wstawi tulejki z gwintem na oryginalne śruby i z głowy... Zrobi taką gwintowaną tulejkę z gwintem i wkręci to na loctite... i po sprawie... Tuleje wytrzymywały mi w WSK, ETZ i to w głowicy, to w stopce to pikuś... Klejem to można sobie podeszwe do buta przykleić a nie śruby pokrywy zaworów... Byle jaka regulacja i od nowa robota z klejeniem
Jak fenix z popiołów 

-
miki1406 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2847
- Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
- Lokalizacja: Skierniewice
Posty: 12
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 38 gości