Zobacz wątek - regulator napięcia honda cbr 600 f3
NAS Analytics TAG

regulator napięcia honda cbr 600 f3

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

regulator napięcia honda cbr 600 f3

Postprzez Paszewski » 21/9/2009, 09:49

Szanowni koledzy i koleżanki,czy ktoś z Was miał problemy z regulatorem napięcia.Mam hondę cbr 600 f3,założyłem nowy akumulator,po przejechaniu paruset kilometrów akumulator" klęknął",po prostu nie mogłem odpalić.W akumulatorze ubyło dużo elektrolitu,wykluczam opcję wycieku.Podejrzewam że to sprawka regulatora.Proszę o pomocne informacje.
Paszewski
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 13/9/2008, 20:26


Postprzez torowiec » 21/9/2009, 19:28

Regler w F3 a szególnie w F2 to padlina, miałem ciągłe problemy do czasu przeróbki kumpla(nie pamietam co on tam)ale ma pojecie o elektryce- nie tylko w moto. W kazdym razie to częsta usterka"niezniszczalnych" Hund:) Akum. moze miec na to wpływ-przy rozładowanym regler potrafi klęknąc
torowiec
Świeżak
 
Posty: 401
Dołączył(a): 16/2/2007, 10:36
Lokalizacja: Gorny Slask


Postprzez patryk2340 » 22/9/2009, 11:22

Zmierz napięcie ładowania na klemach akumulatora. Przy 5 tys obrotów powinno wynosić nieco ponad 14V
Avatar użytkownika
patryk2340
Świeżak
 
Posty: 112
Dołączył(a): 12/7/2008, 17:56
Lokalizacja: Pruszcz Gdański

Postprzez elco » 23/9/2009, 20:40

Niestety regulatory napiecia to slaby punkt calej gamy modeli firmy spod skrzydel. Poczawszy od CBR przez hornety a nawet niezawodna VFR.
Sprawdz napiecie ladowania akumulatora. Szczegolnie zwroc uwage co dzieje sie pod obciazeniem tj. po wlaczeniu swiatel. Jezli ladowanie spada ponizej 12 V albo zaczyna "wariowac" to regulatora kwalifikuje sie do wymiany. Ten sam regulator posiadaja Hondy CBR F2/F4 Fireblady do 99 roku a takze hornety. Sa takze polskie zamienniki.
Honda VFR 800 FI
Avatar użytkownika
elco
Moderator
 
Posty: 3014
Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław

Postprzez Raczek_6 » 27/9/2009, 11:55

Po zmianie regulatora na taki z radiatorem problemy kończą się na dłuższy czas.
W larssonie mają dobre zamienniki.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
Raczek_6
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez Robson1903 » 27/9/2009, 11:59

Jak wsadzać to lepiej używany a oryginalny regulator.
A co do sprawdzenia czy to regulator najlepiej podłączyć sie do obwodu i zobaczyć ile wynosi napiecie w obwodzie przy 3 tys obrotow przy 5 i przy 10 tys u mnie jak sie zepsuł to przy 7 tys było 21 volt ... i mi całą instalacje przepaliło :(
CBR - CustomBikeRobson
* CBR1200RR * Raptor+ R1 ENGINE(WIP)
Avatar użytkownika
Robson1903
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 700
Dołączył(a): 15/5/2009, 11:02
Lokalizacja: Łódź

Postprzez Raczek_6 » 27/9/2009, 12:27

Używane a oryginalne często nie wystarczają na sezon, a zamienniki z larssona wystarczają na 3-4 sezony.

Osobiście sprawdzałem.
Po za tym nowa część to nowa część (masz gwarancję na 12 miesięcy).

Jest jeszcze kilku ludzi w Polsce zajmujących się regeneracją - oczywiście ci lepsi też dają gwarancję na wykonaną usługę.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
Raczek_6
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez TomaszL » 27/9/2009, 22:05

wygląda na regulator zagotowało aku i wywaliło elektrolit
cza być tfardym nie mientkim
TomaszL
Świeżak
 
Posty: 115
Dołączył(a): 7/8/2006, 19:49
Lokalizacja: Krosno/okol

Postprzez elco » 28/9/2009, 20:11

Raczek_6 napisał(a):Używane a oryginalne często nie wystarczają na sezon, a zamienniki z larssona wystarczają na 3-4 sezony.

Osobiście sprawdzałem.
Po za tym nowa część to nowa część (masz gwarancję na 12 miesięcy).

Jest jeszcze kilku ludzi w Polsce zajmujących się regeneracją - oczywiście ci lepsi też dają gwarancję na wykonaną usługę.


potwierdzam
Honda VFR 800 FI
Avatar użytkownika
elco
Moderator
 
Posty: 3014
Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na gr