regulator napięcia honda cbr 600 f3
Posty: 9
• Strona 1 z 1
regulator napięcia honda cbr 600 f3
Szanowni koledzy i koleżanki,czy ktoś z Was miał problemy z regulatorem napięcia.Mam hondę cbr 600 f3,założyłem nowy akumulator,po przejechaniu paruset kilometrów akumulator" klęknął",po prostu nie mogłem odpalić.W akumulatorze ubyło dużo elektrolitu,wykluczam opcję wycieku.Podejrzewam że to sprawka regulatora.Proszę o pomocne informacje.
- Paszewski
- Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 13/9/2008, 20:26
Regler w F3 a szególnie w F2 to padlina, miałem ciągłe problemy do czasu przeróbki kumpla(nie pamietam co on tam)ale ma pojecie o elektryce- nie tylko w moto. W kazdym razie to częsta usterka"niezniszczalnych" Hund:) Akum. moze miec na to wpływ-przy rozładowanym regler potrafi klęknąc
- torowiec
- Świeżak
- Posty: 401
- Dołączył(a): 16/2/2007, 10:36
- Lokalizacja: Gorny Slask
Zmierz napięcie ładowania na klemach akumulatora. Przy 5 tys obrotów powinno wynosić nieco ponad 14V
-
patryk2340 - Świeżak
- Posty: 112
- Dołączył(a): 12/7/2008, 17:56
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Niestety regulatory napiecia to slaby punkt calej gamy modeli firmy spod skrzydel. Poczawszy od CBR przez hornety a nawet niezawodna VFR.
Sprawdz napiecie ladowania akumulatora. Szczegolnie zwroc uwage co dzieje sie pod obciazeniem tj. po wlaczeniu swiatel. Jezli ladowanie spada ponizej 12 V albo zaczyna "wariowac" to regulatora kwalifikuje sie do wymiany. Ten sam regulator posiadaja Hondy CBR F2/F4 Fireblady do 99 roku a takze hornety. Sa takze polskie zamienniki.
Sprawdz napiecie ladowania akumulatora. Szczegolnie zwroc uwage co dzieje sie pod obciazeniem tj. po wlaczeniu swiatel. Jezli ladowanie spada ponizej 12 V albo zaczyna "wariowac" to regulatora kwalifikuje sie do wymiany. Ten sam regulator posiadaja Hondy CBR F2/F4 Fireblady do 99 roku a takze hornety. Sa takze polskie zamienniki.
Honda VFR 800 FI
-
elco - Moderator
- Posty: 3014
- Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
- Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
Jak wsadzać to lepiej używany a oryginalny regulator.
A co do sprawdzenia czy to regulator najlepiej podłączyć sie do obwodu i zobaczyć ile wynosi napiecie w obwodzie przy 3 tys obrotow przy 5 i przy 10 tys u mnie jak sie zepsuł to przy 7 tys było 21 volt ... i mi całą instalacje przepaliło
A co do sprawdzenia czy to regulator najlepiej podłączyć sie do obwodu i zobaczyć ile wynosi napiecie w obwodzie przy 3 tys obrotow przy 5 i przy 10 tys u mnie jak sie zepsuł to przy 7 tys było 21 volt ... i mi całą instalacje przepaliło

CBR - CustomBikeRobson
* CBR1200RR * Raptor+ R1 ENGINE(WIP)
* CBR1200RR * Raptor+ R1 ENGINE(WIP)
-
Robson1903 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 700
- Dołączył(a): 15/5/2009, 11:02
- Lokalizacja: Łódź
Używane a oryginalne często nie wystarczają na sezon, a zamienniki z larssona wystarczają na 3-4 sezony.
Osobiście sprawdzałem.
Po za tym nowa część to nowa część (masz gwarancję na 12 miesięcy).
Jest jeszcze kilku ludzi w Polsce zajmujących się regeneracją - oczywiście ci lepsi też dają gwarancję na wykonaną usługę.
Osobiście sprawdzałem.
Po za tym nowa część to nowa część (masz gwarancję na 12 miesięcy).
Jest jeszcze kilku ludzi w Polsce zajmujących się regeneracją - oczywiście ci lepsi też dają gwarancję na wykonaną usługę.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Ścigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Raczek_6 napisał(a):Używane a oryginalne często nie wystarczają na sezon, a zamienniki z larssona wystarczają na 3-4 sezony.
Osobiście sprawdzałem.
Po za tym nowa część to nowa część (masz gwarancję na 12 miesięcy).
Jest jeszcze kilku ludzi w Polsce zajmujących się regeneracją - oczywiście ci lepsi też dają gwarancję na wykonaną usługę.
potwierdzam
Honda VFR 800 FI
-
elco - Moderator
- Posty: 3014
- Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
- Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości