blokoda tarczy hamulcowej
Posty: 5
• Strona 1 z 1
blokoda tarczy hamulcowej
Witajcie mam problem kupilem w Niemczech Suzuki rg 80 gamma, by przewiezc ja do Polski zdjalem kolo przednie. Teraz mam problem, poniewaz zablokowalem tarcze hamulcowe przednie i tylnie i nie moge wlozyc tarczy na swoje miejsce bo jest zablokowane. jak odblokowac hamulce ? odpala na kopa ale nie wiem za bardzo jak bo jest to moj pierwszy motor. Prosze pomozcie
- wojtek1812
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 13/9/2009, 18:10
Rozbierz zacisk. Ale jesli sie na tym nie znasz a na to wyglada to daj komus do zrobienia
Suzuki Gs 500 1998r -> oczko w głowie
-
wojtasmazi1 - Stały bywalec
- Posty: 1455
- Dołączył(a): 24/5/2009, 15:03
- Lokalizacja: Poznań - Rataje
śrubokręt i wciśnij tłoczek bez rozbierania zacisku, tylko klocki wyciagasz.. Podczas wypychania tłoczka odkręć pokrywę od zbiorniczka z płynem hamulcowym, i wyciągnij klocki.
Cała filozofia
Cała filozofia

peugeot zenith -> yamaha dt 125-> ktm sx 125-> suzuki rm 250 -> Malagutii f12-> Yamaha aerox -> Aprilia sr -> Yamaha yz 125 -> KTM sx 250 -> KTM sx 400 -> Husqvarna te 250
- szybki90
- Świeżak
- Posty: 205
- Dołączył(a): 28/5/2009, 16:41
- Lokalizacja: Grudziadz
ale po co mu każecie rozebrać zacisk? może wcale nie jest to konieczne..
śrubokręt między klocki i rozpychasz ile wlezie, potem naciskasz klamkę żeby zobaczyć jak chodzą- jeśli równo, płynnie i ładnie odbijaja to nic nie rób, jeśli jest inaczej tak jak wyżej- wyjmujesz klocki, pompujesz az wyjdą tłoczki, pozniej "kombinerki rozpychające" (działanie odwrotne do zwykłych) wkładasz do tłoczków i wyciągasz- jeśli nie masz takiego sprzętu to porządna szmatka i za sam koniec tłoczków zwykłymi (tak żeby nie zarysować powierzchni która chowa się w zacisku)... póżniej czyścisz wszystko ekstrakcyjną, smarujesz miejsca uszczelek pastą do tłoczków (jeśli możesz to wymieniasz uszczelki) i składasz spowrotem... potem tylko odpowietrzanie (znajdziesz sobie jak sie to robi)
śrubokręt między klocki i rozpychasz ile wlezie, potem naciskasz klamkę żeby zobaczyć jak chodzą- jeśli równo, płynnie i ładnie odbijaja to nic nie rób, jeśli jest inaczej tak jak wyżej- wyjmujesz klocki, pompujesz az wyjdą tłoczki, pozniej "kombinerki rozpychające" (działanie odwrotne do zwykłych) wkładasz do tłoczków i wyciągasz- jeśli nie masz takiego sprzętu to porządna szmatka i za sam koniec tłoczków zwykłymi (tak żeby nie zarysować powierzchni która chowa się w zacisku)... póżniej czyścisz wszystko ekstrakcyjną, smarujesz miejsca uszczelek pastą do tłoczków (jeśli możesz to wymieniasz uszczelki) i składasz spowrotem... potem tylko odpowietrzanie (znajdziesz sobie jak sie to robi)
-
kravec - Administrator
- Posty: 5571
- Dołączył(a): 30/8/2006, 16:14
- Lokalizacja: Pabianice
Dziekowac
Srubokret wystarczyl, balem sie ze bedzie trzeba rozebrac na czesci pierwsze lub zaplacic slono a tu pach lekko podwazylem i rozchylilem i wskoczyla za pierwszym razem, takze jeszcze raz dziekuje. Przepraszam za pisownie ale pisze na dunskiej klawiaturze
ÆæØøÂ¤åÅ itp. itd.

- wojtek1812
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 13/9/2009, 18:10
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości