Jak sie chula na suzuki RF600???psuje siÄ™ to?
Posty: 13
• Strona 1 z 1
Jak sie chula na suzuki RF600???psuje siÄ™ to?
Było pytanie fzr600 czy cebra f2 tez mam zamiar nabyć jakiś sprzęcik dużą kasą nie dysponuje więc brałem pod uwage obydwa modele i jeszcze suzuki RF 600 fajnie wygląda kucy dosyć sporo ma i nie jest zbyt drogi tyle że kompletnie nic o nim nie wiem.Dwa lata na rg80 jezdziłem a zeszły sezon przechulałem na kuzyna zx400 96r. teraz troche kasy wpadło i chce coś wiekszego.Jeśli ktos coś o RF wie to wdzięczny bym był za odp.pozdrawiam! 

- speed80ccm
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 27/11/2006, 22:21
- Marcin Patrol 4x4
- Świeżak
- Posty: 107
- Dołączył(a): 10/9/2006, 23:03
- Lokalizacja: Legionowo
Użyj "szukaj" albo przerzuć parę ostatnich tematów na forum. Dopiero co była tu dosyc obszerna debata właśnie w temacie RF 600-ki.
... i żeby nie być gołosłownym:
viewtopic.php?t=1245

... i żeby nie być gołosłownym:
viewtopic.php?t=1245

będzie co ma być... nie ma się co spinać...
- łysy_głupek
- Świeżak
- Posty: 97
- Dołączył(a): 28/9/2006, 15:45
- Lokalizacja: Zielona Góra
Marcin Patrol 4x4 sam jestes zlom. Mam Suzuki RF600 i jest naprawde fajnym motocyklem. wygodny i ma dobre osiagi. jedyna wada to waga ale jak ktos srawnie jezdzi to dobrze sie zlozy w kazdy winkiel. pozdrawiami ne chce Ci obrazac Marcin Patrol 4x4 ale nie zgadzam sie z Toba. A co do CBR to polecam bo latalem na cbr i lepiej dolozyc troszke kasy chyba i cbr wybrac niz rf. ale ze rf to zlom to nigdy sie nie zgodze!!
Honda f4i '01
-
wojtek1303 - Świeżak
- Posty: 262
- Dołączył(a): 23/5/2007, 23:03
- Lokalizacja: Wroclaw
kolega ma od 2 sezonow rf 600 jezdzi przewaznie ze swoja dziewczyna i jest dosc wygodnie(z tego co mowi) jesli ci interesuje taki model to on ma 98 rok i chce chyba 10 tys
-
palgumeniedusze - Stały bywalec
- Posty: 1295
- Dołączył(a): 9/11/2007, 22:48
- Lokalizacja: WLKP
-
GregorMoto - Bywalec
- Posty: 610
- Dołączył(a): 22/4/2007, 21:37
- Lokalizacja: Ziemia-Europa-Polska-Małopolska-Oświęcim
przymierzajac sie do kupna motocykla na poczatku tego sezonu mialem podobny dylemat. Wybor padl na cbr 600 f2 z bardzo wielu wzgledow. wypowiadalem sie juz na ten temat kilka razy. Na scigaczu znajduje sie poza tym obszerny artykul. Oprocz CBR rozsadnym wyborem jest jeszcze GSXR, jednak cena tu jest troche wyzsza.
Honda VFR 800 FI
-
elco - Moderator
- Posty: 3014
- Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
- Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
elcommendante napisał(a): Oprocz CBR rozsadnym wyborem jest jeszcze GSXR, jednak cena tu jest troche wyzsza.
4 moich kumpli śmiga na rf600 jeden na 900-tce wszyscy jak dotąd zadowoleni, przyjemna pozycja i dobra ochrona przed wiatrem. Z moich własnych doświadczeń wynika że nadają sie na pierwszy 100 konny motocykl najbardziej, A srad to już inna bajka i to porównanie wydaje mi sie nie na miejscu... Inne hamulce, lepsza zwrotność mniejsza masa! itd itp. a co dla mnie najważniejsze agresywność srada od około 8 tys. czegoś takiego nie ma w rf-ce ani cbr-ce oba te moto oddają moc płynnie i każdy kto ma choć troszkę oleju w głowie sobie z nimi poradzi, a gix jest wiele bardziej nieprzewidywalny.
sracz 750
- Roki 86
- Świeżak
- Posty: 71
- Dołączył(a): 15/4/2007, 19:01
- Lokalizacja: grabów
Roki 86 napisał(a):4 moich kumpli śmiga na rf600 jeden na 900-tce wszyscy jak dotąd zadowoleni, przyjemna pozycja i dobra ochrona przed wiatrem. Z moich własnych doświadczeń wynika że nadają sie na pierwszy 100 konny motocykl najbardziej, A srad to już inna bajka i to porównanie wydaje mi sie nie na miejscu... Inne hamulce, lepsza zwrotność mniejsza masa! itd itp. a co dla mnie najważniejsze agresywność srada od około 8 tys. czegoś takiego nie ma w rf-ce ani cbr-ce oba te moto oddają moc płynnie i każdy kto ma choć troszkę oleju w głowie sobie z nimi poradzi, a gix jest wiele bardziej nieprzewidywalny.
oczywiscie zdaje sobie sprawe i wiem czym jest SRAD, bo mialem okazje sie nim przejechac. To motocykl dla ludzi o moncych nerwach i laik sobie z nim tak latwo nie poradzi. Aczkolwiek uwazam, ze jezeli mamy juz zamiar kupic jakis starszy motocykl, ktorym chcemy spokojnie pojezdzic kilka ladnych lat to CBR czy GSXR jest najtrafniejszym wyborem. To jest jednak moja osobista opinia, a wiadomo gusta sa rozne i o gustach sie nie dyskutuje

Honda VFR 800 FI
-
elco - Moderator
- Posty: 3014
- Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
- Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
rf to dziady skrzynie szybko padaja i wogole silniki sa nie dopracowane co do nadwozia to jest ok !! ale ja bym rf nie polecal za rf dobra muszisz dac 6tys a za tyle to mozna znaleac fazera (silniki nie do zajezdzenia nie zawodny motocykl) oczywiscie fazerek za takie pieniadze bedzie po jekiejs glebie ale wtedy robisz go na streeta. Kwestia tego czy ci sie fazery podobaja cbr tez polecam
- Michaek
- Świeżak
- Posty: 35
- Dołączył(a): 29/11/2006, 19:59
Fakt jechałem gsxr 750 naprawde motorek nie dla dzieci trzeba dobrze sie trzymać 260 km/h weszło w miare sprawnieelcommendante napisał(a):Roki 86 napisał(a):4 moich kumpli śmiga na rf600 jeden na 900-tce wszyscy jak dotąd zadowoleni, przyjemna pozycja i dobra ochrona przed wiatrem. Z moich własnych doświadczeń wynika że nadają sie na pierwszy 100 konny motocykl najbardziej, A srad to już inna bajka i to porównanie wydaje mi sie nie na miejscu... Inne hamulce, lepsza zwrotność mniejsza masa! itd itp. a co dla mnie najważniejsze agresywność srada od około 8 tys. czegoś takiego nie ma w rf-ce ani cbr-ce oba te moto oddają moc płynnie i każdy kto ma choć troszkę oleju w głowie sobie z nimi poradzi, a gix jest wiele bardziej nieprzewidywalny.
oczywiscie zdaje sobie sprawe i wiem czym jest SRAD, bo mialem okazje sie nim przejechac. To motocykl dla ludzi o moncych nerwach i laik sobie z nim tak latwo nie poradzi. Aczkolwiek uwazam, ze jezeli mamy juz zamiar kupic jakis starszy motocykl, ktorym chcemy spokojnie pojezdzic kilka ladnych lat to CBR czy GSXR jest najtrafniejszym wyborem. To jest jednak moja osobista opinia, a wiadomo gusta sa rozne i o gustach sie nie dyskutuje

-
icid - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2798
- Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
- Lokalizacja: Rotterdam
To ja dorzucę jeszcze swoje 3grosze! CBR nie miałem okazji jechać( sam sie nie tak dawno zastanawiałem na d kupnem f4) z tego co piszą to dość wygodne moto jednak podejrzewam że RF będzie wygodniejsza i zapewni lepszą ochronę przed wiatrem) w końcu to bardziej turystyk Dobrze sie zasuwa tym z pasażerem! Jeśli właśnie myślisz o tym żeby śmigać we 2 to odradzam ci srada! Naprawdę pasażer ma ciężkie życie! powyżej 140 gdy kierowca sie mocniej pochyli to osoba z tyłu walczy z wiatrem, i musi sie naprawdę nieźle trzymać!
A jeśli większość km nakręcisz solo i fundusze pozwolą to polecam srada! jak dla mnie mam 182cm jest naprawdę wygodnie, moto ładnie sie prowadzi, na naszych drogach przeszkadza troszke twarde zawieszenie ale zawsze można to sobie samemu zestroić pod własne potrzeby a takiego bajeru nie ma w rf!
Skrzynia pracuje bardzo precyzyjnie (bez sprzęgła biegi wchodzą tez super!
Jak dla mnie mocy ma wystarczająco! mój pali naprawdę gramy ale dopiero od czasu jak sobie wszystko ładnie ustawiłem i założyłem drugi raz nowe świece, a RF mojego kumpla nawet ja nie mogłem pomóc! Jak zawsze jedziemy razem i ostro piłujemy momentami po 220-240 rf wypije 10 srad 6-7l r6 kumpla tez coś koło tego. Z moim było tak że jak go kupiłem to był muł!miał dziurę w gazie ale palił malutko, potem wizyta w serwisie chodził lepiej muł zdechł ale spalanie 8-9, aż sie wpieniłem kupiłem wakuometry i sam ustawiłem ale było mało dokładnie( wina wskaźników) poszukałem troszkę na necie i sam zrobiłem wakuometry i naprawdę bardzo łatwo i super dokładnie można to ustawić a koszt materiałów max 30zł a na allegro zabuliłem 300zł i moge je do kosza wyjeba... bo sa mało dokładne!
Jak będę miał czas to zamieszczę fotki i schemat budowy takiego wakuometra.
A jeśli większość km nakręcisz solo i fundusze pozwolą to polecam srada! jak dla mnie mam 182cm jest naprawdę wygodnie, moto ładnie sie prowadzi, na naszych drogach przeszkadza troszke twarde zawieszenie ale zawsze można to sobie samemu zestroić pod własne potrzeby a takiego bajeru nie ma w rf!
Skrzynia pracuje bardzo precyzyjnie (bez sprzęgła biegi wchodzą tez super!
Jak dla mnie mocy ma wystarczająco! mój pali naprawdę gramy ale dopiero od czasu jak sobie wszystko ładnie ustawiłem i założyłem drugi raz nowe świece, a RF mojego kumpla nawet ja nie mogłem pomóc! Jak zawsze jedziemy razem i ostro piłujemy momentami po 220-240 rf wypije 10 srad 6-7l r6 kumpla tez coś koło tego. Z moim było tak że jak go kupiłem to był muł!miał dziurę w gazie ale palił malutko, potem wizyta w serwisie chodził lepiej muł zdechł ale spalanie 8-9, aż sie wpieniłem kupiłem wakuometry i sam ustawiłem ale było mało dokładnie( wina wskaźników) poszukałem troszkę na necie i sam zrobiłem wakuometry i naprawdę bardzo łatwo i super dokładnie można to ustawić a koszt materiałów max 30zł a na allegro zabuliłem 300zł i moge je do kosza wyjeba... bo sa mało dokładne!
Jak będę miał czas to zamieszczę fotki i schemat budowy takiego wakuometra.
sracz 750
- Roki 86
- Świeżak
- Posty: 71
- Dołączył(a): 15/4/2007, 19:01
- Lokalizacja: grabów
mam rf juz 2 sezony i myślę że daje radę!! Nie jest to sportowe moto bo po pierwsze za ciężkie a po drugie heble za słabe
Ja dużo jeżdżę turystycznie i w tej roli sprawdza się bardzo dobrze
Jeśli ktoś chce trochę poszaleć to prawie 100 KM robi swoje i jak na sprzęta z połowy lat 90 tych pokazuje zęby ale nie radzę za długo tak jeździć po wychla przy tym ok 10 literków. Przy turystycznej jeździe udało mi się zejść do ok 5,5 literka z kobietą i bagażami a prędkość 110-120. Z częściami też nie ma problemów wszystko praktycznie od ręki i w rozsądnych cenach. Jestem z niej bardzo zadowolony i z powodzeniem przelatam następny sezon!!


- Bear
- Świeżak
- Posty: 26
- Dołączył(a): 16/7/2007, 09:29
- Lokalizacja: łódzkie
Posty: 13
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości