Zobacz wątek - <i>[Yamaha VMax]</i> Yamaha VMax - maks w każdym calu
NAS Analytics TAG

[Yamaha VMax] Yamaha VMax - maks w każdym calu

Komentarze użytkowników
_________

[Yamaha VMax] Yamaha VMax - maks w każdym calu

Postprzez Åšcigacz » 8/9/2009, 15:48

Dyskusja na temat: Yamaha VMax - maks w każdym calu
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Yamaha VMax - maks w każdym calu
Åšcigacz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16777167
Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00


Postprzez Komentatorzy » 8/9/2009, 15:48

Nie wiem czemu tutaj często kiedy testujecie nakeda mowicie ze przy 140 zrywa z siedzenia.
Ostatnio na moim ER6n stalem na podnozkach przy 140km/h i jakos nie odczuwalem specjalnie problemu by mnie zrywalo....
Moze warto pocwiczyc uchwyt i wzmocnic rece zanim wsiadziecie na nakeda??...<br><hr>Kapsel
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 8/9/2009, 16:17

Komentatorzy napisał(a):Nie wiem czemu tutaj często kiedy testujecie nakeda mowicie ze przy 140 zrywa z siedzenia.
Ostatnio na moim ER6n stalem na podnozkach przy 140km/h i jakos nie odczuwalem specjalnie problemu by mnie zrywalo....
Moze warto pocwiczyc uchwyt i wzmocnic rece zanim wsiadziecie na nakeda??...<br><hr>Kapsel<br>
jasne ze polecisz nawet duzo wiecej niz 140 i wcale zadne cwiczenie nie sa potrzebne, ale pytanie brzmi jak dlugo?<br><hr>rys
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 8/9/2009, 19:48

Komentatorzy napisał(a):Nie wiem czemu tutaj często kiedy testujecie nakeda mowicie ze przy 140 zrywa z siedzenia.
Ostatnio na moim ER6n stalem na podnozkach przy 140km/h i jakos nie odczuwalem specjalnie problemu by mnie zrywalo....
Moze warto pocwiczyc uchwyt i wzmocnic rece zanim wsiadziecie na nakeda??...<br><hr>Kapsel<br>
Już odpowiadam. Na niektórych nakedach, gdzie kierowca ma zwartą pozycję da się pojechać więcej niż 140 ;) Podając tą wartość mam na myśli prędkość przy której da się jechać bez zbytniego zmęczenia. Jasne że da się pogonić i 220, ale w pewnym momencie jest to już męczarnia. Na VMaxie pozycja jest wygodna, ale ręce ma sie rozstawione szeroko, klatka piersiowa jest praktycznie pionowo a nóg nic nie osłania. Oznacza to, że jako kierowca stawiasz bardzo duży opór powietrzu.
<br><hr>Lovtza
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 9/9/2009, 01:44

tak tak jest najlepsiejszy.... w masie z pewnością, szkoda tylko że na torach ścigają sie na nieco innych motocyklach...<br><hr>fz1
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 9/9/2009, 07:17

Motocykl jest bez wątpienia piękny i wyjątkowy, tylko nie wiem czy z tą ceną Yamaha troszkę nie przeholowała. Nawet na "bogatych" rynkach jest to jednak kawał grosza... Ciekawe czy Yamaha osiągnęła zamierzony poziom sprzedaży. Jeżeli tak, to znaczy, że się mylę i zwracam honor. Zazdroszczę Lovtzy możliwości pośmigania tym potworem. Pozdrawiam i dzięki za kolejny dobry tekst.<br><hr>Gnypek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 9/9/2009, 07:18

Komentatorzy napisał(a):Nie wiem czemu tutaj często kiedy testujecie nakeda mowicie ze przy 140 zrywa z siedzenia.
Ostatnio na moim ER6n stalem na podnozkach przy 140km/h i jakos nie odczuwalem specjalnie problemu by mnie zrywalo....
Moze warto pocwiczyc uchwyt i wzmocnic rece zanim wsiadziecie na nakeda??...<br><hr>Kapsel<br>
oczywiście że nakedem nie pojeździsz szybciej niż 140-160 kmh. Zawsze jak padnie takie stwierdzenie, odzywa się kozak który mógłby jeździć cały dzień 250 kmh, ale w jakich warunkach? W lesie, gdzie wiatru prawie nie ma? Polecam wyjazd np na autostradę, tam już przy 120 kmh urywa głowę<br><hr>z
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 9/9/2009, 09:33

nie ma takiego pojęcia jak zwrot przez burtę :), a tak poza tym to fajny artykulik<br><hr>filik
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 9/9/2009, 09:49

świetne zdjecia ! wszystko super dobrone pod motocykl.<br><hr>rolnik
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 9/9/2009, 16:40

Komentatorzy napisał(a):Nie wiem czemu tutaj często kiedy testujecie nakeda mowicie ze przy 140 zrywa z siedzenia.
Ostatnio na moim ER6n stalem na podnozkach przy 140km/h i jakos nie odczuwalem specjalnie problemu by mnie zrywalo....
Moze warto pocwiczyc uchwyt i wzmocnic rece zanim wsiadziecie na nakeda??...<br><hr>Kapsel<br>
Komentatorzy napisał(a):Już odpowiadam. Na niektórych nakedach, gdzie kierowca ma zwartą pozycję da się pojechać więcej niż 140 ;) Podając tą wartość mam na myśli prędkość przy której da się jechać bez zbytniego zmęczenia. Jasne że da się pogonić i 220, ale w pewnym momencie jest to już męczarnia. Na VMaxie pozycja jest wygodna, ale ręce ma sie rozstawione szeroko, klatka piersiowa jest praktycznie pionowo a nóg nic nie osłania. Oznacza to, że jako kierowca stawiasz bardzo duży opór powietrzu.
<br><hr>Lovtza<br>
Witam... Chcialem zapytac bo pewnie z wiecej piecow chleb jadles, czy takie owiewki do naked bikow cos daja ?? chodzi mi o te takie kawalki plastiku ktore zaslaniaja przyzady pokladowe motocykla... miales moze stycznosc z czyms takim ?? pomaga takie cos?? bo zawsze stoi sie na rozdrozu ladny wyglad nakeda czy komfort turystyka (sporta)<br><hr>vioox
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 9/9/2009, 18:37

Komentatorzy napisał(a):Nie wiem czemu tutaj często kiedy testujecie nakeda mowicie ze przy 140 zrywa z siedzenia.
Ostatnio na moim ER6n stalem na podnozkach przy 140km/h i jakos nie odczuwalem specjalnie problemu by mnie zrywalo....
Moze warto pocwiczyc uchwyt i wzmocnic rece zanim wsiadziecie na nakeda??...<br><hr>Kapsel<br>
Komentatorzy napisał(a):Już odpowiadam. Na niektórych nakedach, gdzie kierowca ma zwartą pozycję da się pojechać więcej niż 140 ;) Podając tą wartość mam na myśli prędkość przy której da się jechać bez zbytniego zmęczenia. Jasne że da się pogonić i 220, ale w pewnym momencie jest to już męczarnia. Na VMaxie pozycja jest wygodna, ale ręce ma sie rozstawione szeroko, klatka piersiowa jest praktycznie pionowo a nóg nic nie osłania. Oznacza to, że jako kierowca stawiasz bardzo duży opór powietrzu.
<br><hr>Lovtza<br>
Komentatorzy napisał(a):Witam... Chcialem zapytac bo pewnie z wiecej piecow chleb jadles, czy takie owiewki do naked bikow cos daja ?? chodzi mi o te takie kawalki plastiku ktore zaslaniaja przyzady pokladowe motocykla... miales moze stycznosc z czyms takim ?? pomaga takie cos?? bo zawsze stoi sie na rozdrozu ladny wyglad nakeda czy komfort turystyka (sporta)<br><hr>vioox<br>
Takie dodatkowe owiewki rzeczywiście coś dają. Zazwyczaj podnoszą "znośną" prędkość jazdy o 20-30 km/h zdejmując napór powietrza z klatki. Oczywiście dużo zależy od samej owiewki, kształtu, powierzchni itd.<br><hr>Lovtza
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 9/9/2009, 20:24

Komentatorzy napisał(a):nie ma takiego pojęcia jak zwrot przez burtę :), a tak poza tym to fajny artykulik<br><hr>filik<br>
jak nie ma?? pewnie ze jest,uzywa sie go podczas manewrowania statkiem;p<br><hr>Pawel
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 12/9/2009, 13:50

co to za spodnie ma koles na zdjeciach ?<br><hr>arma
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 12/9/2009, 16:28

Komentatorzy napisał(a):Nie wiem czemu tutaj często kiedy testujecie nakeda mowicie ze przy 140 zrywa z siedzenia.
Ostatnio na moim ER6n stalem na podnozkach przy 140km/h i jakos nie odczuwalem specjalnie problemu by mnie zrywalo....
Moze warto pocwiczyc uchwyt i wzmocnic rece zanim wsiadziecie na nakeda??...<br><hr>Kapsel<br>
Komentatorzy napisał(a):Już odpowiadam. Na niektórych nakedach, gdzie kierowca ma zwartą pozycję da się pojechać więcej niż 140 ;) Podając tą wartość mam na myśli prędkość przy której da się jechać bez zbytniego zmęczenia. Jasne że da się pogonić i 220, ale w pewnym momencie jest to już męczarnia. Na VMaxie pozycja jest wygodna, ale ręce ma sie rozstawione szeroko, klatka piersiowa jest praktycznie pionowo a nóg nic nie osłania. Oznacza to, że jako kierowca stawiasz bardzo duży opór powietrzu.
<br><hr>Lovtza<br>
Komentatorzy napisał(a):Witam... Chcialem zapytac bo pewnie z wiecej piecow chleb jadles, czy takie owiewki do naked bikow cos daja ?? chodzi mi o te takie kawalki plastiku ktore zaslaniaja przyzady pokladowe motocykla... miales moze stycznosc z czyms takim ?? pomaga takie cos?? bo zawsze stoi sie na rozdrozu ladny wyglad nakeda czy komfort turystyka (sporta)<br><hr>vioox<br>
Juz od jesieni 2008 r. mialem zarezerwowanego vMax'a, ale niestety przed odbiorem podrozal z 69K do 89... wiec zdecydowalem sie w czerwcu na maksymalnie wyposazone BMW k1300r - ktore potanialo w negocjacjach z 74 do 60K.

Jednym z elementow opcjonalnego wyposazenia jest niepozorna szybka - nazywana 'sportowa'. Efekt dzialania tej owiewki jest taki, ze caly odcinek A4 z wroclawia do katowic mozna przejechac nie zwalniajac ponizej 170.
... Potem zrobilem jeszcze 300 km - uprzedzajac pytania
.
Co do samych wrazen z jazdy K1300R - jesli ktos z Fanow vMaxa jest zainteresowany - chetnie opowiem ;)<br><hr>k1300|montauk
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 18/9/2009, 07:21

Komentatorzy napisał(a):Nie wiem czemu tutaj często kiedy testujecie nakeda mowicie ze przy 140 zrywa z siedzenia.
Ostatnio na moim ER6n stalem na podnozkach przy 140km/h i jakos nie odczuwalem specjalnie problemu by mnie zrywalo....
Moze warto pocwiczyc uchwyt i wzmocnic rece zanim wsiadziecie na nakeda??...<br><hr>Kapsel<br>
Komentatorzy napisał(a):jasne ze polecisz nawet duzo wiecej niz 140 i wcale zadne cwiczenie nie sa potrzebne, ale pytanie brzmi jak dlugo?<br><hr>rys<br>
Jestem szczęścliwym posiadaczem Vmax i dzięki zaliczce udalo mi się go kupić w pierwszej cenie 69K.
W tym toku objechałem nim Balaton ( 3200 km) do okoła i jedyny problem jaki miałem to ,że bagaż woził mi kolega ( już pojawily się kufry)Więc w przyszłym sezonie nie bedzie problemu.I zasięg przy ostym dzidowaniu potrafi łyknąć 10 l więc zasięg z rezerwą to 150 km :( .Co do ochrony przed wiatrem trudno mi się zgodzić ,że 140 km/h to koniec komfortowej jazdy.Jestem wysoki i bez problemu trzymałem 160-180 km/h w pogoni za kolegami na turystycznych BMW to zasługa zegarów ,którę spełniają funkcję małej szyby.Jednak obiektywny pewnie nie jestem bo pokochałem mój parowóz:)
<br><hr>Ojro
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 18/9/2009, 19:51

Komentatorzy napisał(a):Nie wiem czemu tutaj często kiedy testujecie nakeda mowicie ze przy 140 zrywa z siedzenia.
Ostatnio na moim ER6n stalem na podnozkach przy 140km/h i jakos nie odczuwalem specjalnie problemu by mnie zrywalo....
Moze warto pocwiczyc uchwyt i wzmocnic rece zanim wsiadziecie na nakeda??...<br><hr>Kapsel<br>
Komentatorzy napisał(a):jasne ze polecisz nawet duzo wiecej niz 140 i wcale zadne cwiczenie nie sa potrzebne, ale pytanie brzmi jak dlugo?<br><hr>rys<br>
Komentatorzy napisał(a):Jestem szczęścliwym posiadaczem Vmax i dzięki zaliczce udalo mi się go kupić w pierwszej cenie 69K.
W tym toku objechałem nim Balaton ( 3200 km) do okoła i jedyny problem jaki miałem to ,że bagaż woził mi kolega ( już pojawily się kufry)Więc w przyszłym sezonie nie bedzie problemu.I zasięg przy ostym dzidowaniu potrafi łyknąć 10 l więc zasięg z rezerwą to 150 km :( .Co do ochrony przed wiatrem trudno mi się zgodzić ,że 140 km/h to koniec komfortowej jazdy.Jestem wysoki i bez problemu trzymałem 160-180 km/h w pogoni za kolegami na turystycznych BMW to zasługa zegarów ,którę spełniają funkcję małej szyby.Jednak obiektywny pewnie nie jestem bo pokochałem mój parowóz:)
<br><hr>Ojro<br>
a ja szczęśliwie go nie posiadam :)<br><hr>jan
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 25/9/2009, 15:57

Komentatorzy napisał(a):nie ma takiego pojęcia jak zwrot przez burtę :), a tak poza tym to fajny artykulik<br><hr>filik<br>
Komentatorzy napisał(a):jak nie ma?? pewnie ze jest,uzywa sie go podczas manewrowania statkiem;p<br><hr>Pawel<br>
Zwrot siÄ™ robi przez rufÄ™ albo sztag ;)<br><hr>kpt obvious
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 25/11/2009, 00:18

Arykulik w zasadzie prawdziwy - akurat w kwietniu kupiłem tą zabawkę.
Parę uwag do dwóch stwierdzeń -o dłużych prędkościach i gdzie tym jeździć.
ogranicznik ma na 235 a nie 220 jak pisze autor i moze niezbyt komfortowo ale bez specjalnego dramatu da sie tyle jechać. przy 140 z powodu odpowiednio ukształtowanej lampy przedniej niezbyt wieje i spokojnie da sie taką prędkością jechac.
A gdzie tym jeździć ? - wszędzie - np. hel - warszawa w weekendowych korkach 3,5 godziny z przerwami bez wielkiego napinania się i ryzykowania zostania dawcą.
Jedzie siÄ™ nim wygodnie jak na kanapie - rewelacyjna pozycja.
No a na koniec najważniejsze - takiego odejścia nie ma nic co się po drogach porusza !!!!!!!!<br><hr>Mad Dog
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 11/4/2010, 11:15

Komentatorzy napisał(a):Nie wiem czemu tutaj często kiedy testujecie nakeda mowicie ze przy 140 zrywa z siedzenia.
Ostatnio na moim ER6n stalem na podnozkach przy 140km/h i jakos nie odczuwalem specjalnie problemu by mnie zrywalo....
Moze warto pocwiczyc uchwyt i wzmocnic rece zanim wsiadziecie na nakeda??...<br><hr>Kapsel<br>
Komentatorzy napisał(a):Już odpowiadam. Na niektórych nakedach, gdzie kierowca ma zwartą pozycję da się pojechać więcej niż 140 ;) Podając tą wartość mam na myśli prędkość przy której da się jechać bez zbytniego zmęczenia. Jasne że da się pogonić i 220, ale w pewnym momencie jest to już męczarnia. Na VMaxie pozycja jest wygodna, ale ręce ma sie rozstawione szeroko, klatka piersiowa jest praktycznie pionowo a nóg nic nie osłania. Oznacza to, że jako kierowca stawiasz bardzo duży opór powietrzu.
<br><hr>Lovtza<br>
Komentatorzy napisał(a):Witam... Chcialem zapytac bo pewnie z wiecej piecow chleb jadles, czy takie owiewki do naked bikow cos daja ?? chodzi mi o te takie kawalki plastiku ktore zaslaniaja przyzady pokladowe motocykla... miales moze stycznosc z czyms takim ?? pomaga takie cos?? bo zawsze stoi sie na rozdrozu ladny wyglad nakeda czy komfort turystyka (sporta)<br><hr>vioox<br>
Komentatorzy napisał(a):Juz od jesieni 2008 r. mialem zarezerwowanego vMax'a, ale niestety przed odbiorem podrozal z 69K do 89... wiec zdecydowalem sie w czerwcu na maksymalnie wyposazone BMW k1300r - ktore potanialo w negocjacjach z 74 do 60K.

Jednym z elementow opcjonalnego wyposazenia jest niepozorna szybka - nazywana 'sportowa'. Efekt dzialania tej owiewki jest taki, ze caly odcinek A4 z wroclawia do katowic mozna przejechac nie zwalniajac ponizej 170.
... Potem zrobilem jeszcze 300 km - uprzedzajac pytania
.
Co do samych wrazen z jazdy K1300R - jesli ktos z Fanow vMaxa jest zainteresowany - chetnie opowiem ;)<br><hr>k1300|montauk<br>
producent najwyrazniej ustalil taka cene aby moto mialo charakter ekskluzywny.kto ma go kupic to i tak go kupi.<br><hr>marcinoo76
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 11/9/2010, 21:02

Bacrdzo się mi podoba ale nie kupiłbym nawet gdybym był miliarderem-powód- mam 170cm i 62kg wagi. Dlaczego nie zrobią czegoś takiego o pojemności np.-750??? Jakośbym się na niego wdrapał, a i cena byłaby bardziej przystępna<br><hr>sorbi
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Następna strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości




na górê