Paliwo w silniku, skąd??
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Paliwo w silniku, skąd??
Witam;
Problem dotyczy Kawy er 5.
Paliwo leje się z motocykla.Jak zauważyłem że coś się leje to go postawiłem-całe szczęście że z tym nie jeździłem. Nie mogłem zlokalizować skąd. Poleciał prawie cały zbiornik
Wczoraj zauwazyłem że zaślepiony wężyk który wychodzi z filtru powietrza spadł i tamtędy się lało.-ok założyłem i bajka:)
Ale...PALIWO SPŁYNĘŁO DO SILNIKA!!
Zachodzę w głowę jak i skąd,- spuściłem wczoraj 5l oleju z benzyną i teraz dumam co puściło.
To że paliwo spływało w filtr powietrza moze być chyba spowodowane tym że np. zawiesił sie pływak? też dziwne, ale dlaczego poszło na dół do silnika?
Czy ktoś może mi to wyłożyć tak łopatologicznie?
Jak teraz to zlokalizować?
Mogę teraz zalać nowy olej ale jak znow poleci paliwo to kicha- 3 razy na sezon wymieniać troszkę boli po kieszeni..
Bardzo proszę o pomoc... bo jeszcze w tym sezonie pare tysi km chętnie bym zrobił.
Problem dotyczy Kawy er 5.
Paliwo leje się z motocykla.Jak zauważyłem że coś się leje to go postawiłem-całe szczęście że z tym nie jeździłem. Nie mogłem zlokalizować skąd. Poleciał prawie cały zbiornik

Wczoraj zauwazyłem że zaślepiony wężyk który wychodzi z filtru powietrza spadł i tamtędy się lało.-ok założyłem i bajka:)
Ale...PALIWO SPŁYNĘŁO DO SILNIKA!!
Zachodzę w głowę jak i skąd,- spuściłem wczoraj 5l oleju z benzyną i teraz dumam co puściło.
To że paliwo spływało w filtr powietrza moze być chyba spowodowane tym że np. zawiesił sie pływak? też dziwne, ale dlaczego poszło na dół do silnika?
Czy ktoś może mi to wyłożyć tak łopatologicznie?

Jak teraz to zlokalizować?
Mogę teraz zalać nowy olej ale jak znow poleci paliwo to kicha- 3 razy na sezon wymieniać troszkę boli po kieszeni..
Bardzo proszę o pomoc... bo jeszcze w tym sezonie pare tysi km chętnie bym zrobił.
- Shadi
- Świeżak
- Posty: 20
- Dołączył(a): 29/7/2009, 12:44
Jak zostawiłeś kranik na rezerwie to poleciało przez gaźniki do miski.
http://www.bikepics.com/members/cichy929/ | SMR450/YZ125
-
cichy - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1550
- Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
- Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
cichy napisał(a):Jak zostawiłeś kranik na rezerwie to poleciało przez gaźniki do miski.
Proste że zostawiłem kranik niezamknięty. Nie był na rezerwie tylko na "on". A to nie ma nic tu do rzeczy.
Tu znalazłem dokładnie taką samą sytuację;
http://free4web.pl/3/2,98125,250244,6523727,Thread.html;jsessionid=d092eobbtton (otwórz link)
Probuje namierzyć osobę która to pisała...
- Shadi
- Świeżak
- Posty: 20
- Dołączył(a): 29/7/2009, 12:44
Jezli z kranikiem paliwa jest wszystko ok to na pozycji "ON" i "RES" w tym motocyklu nie ma mozliwosci zeby paliwo dostalo sie do gaznika a tym bardziej silnika (jak silnik jest zgaszony). Prawdopodobnie zostawiles kranik na pozycji "PRI" (przeplyw grawitacyjny).
Komar-2, Honda Rebel 125, Jawa 250 Suzuki SV 650 S 06'
-
tobiach - Świeżak
- Posty: 288
- Dołączył(a): 7/10/2008, 20:39
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Nie ma takiej mozliwosci. caly czas jest na "on". Wogole nie uzywam opcji zalewania gaznikow. Poza tym zaszwankowal pierwszy raz jak przyjechalem i po 20 min juz byl problem z odpaleniem i ten trzask w silniku.
Pytanie:
Czy jest taka mozliwosc aby klopotem byl ten wezyk ktory sie wypial z filtrerka powietrza? czy splyniecie paliwa do silnika to zupelnie inna bajka i wina musi byc po stronie gaznika?
Dzis nic nie bylo jak zdjalem ten wezyk zeby sprawdzic czy paliwo naszlo.
Pytanie:
Czy jest taka mozliwosc aby klopotem byl ten wezyk ktory sie wypial z filtrerka powietrza? czy splyniecie paliwa do silnika to zupelnie inna bajka i wina musi byc po stronie gaznika?
Dzis nic nie bylo jak zdjalem ten wezyk zeby sprawdzic czy paliwo naszlo.
- Shadi
- Świeżak
- Posty: 20
- Dołączył(a): 29/7/2009, 12:44
Masz do sprawdzenia nastepujace czesci
Wedlug mnie to albo peknieta membrana w kraniku lub przyciecie sie jednego z zaworkow iglicowych w komorze plywakowej.
Co do pierwszej przyczyny to opisze szczegolowo,a wiec kranik podcisnieniowy jest polaczony z jednym z kanalow ssacych silnika wezykiem. W normalnych warunkach podcisnienie w tym wezyku przyciaga membrane i otwiera kranik gdy silnik zacznie dzialac.
Przy peknietej membranie paliwo moze zostac zassane tym wezykiem bezposrednio do kanalu ssacego z pominieciem gaznika.
Wedlug mnie to albo peknieta membrana w kraniku lub przyciecie sie jednego z zaworkow iglicowych w komorze plywakowej.
Co do pierwszej przyczyny to opisze szczegolowo,a wiec kranik podcisnieniowy jest polaczony z jednym z kanalow ssacych silnika wezykiem. W normalnych warunkach podcisnienie w tym wezyku przyciaga membrane i otwiera kranik gdy silnik zacznie dzialac.
Przy peknietej membranie paliwo moze zostac zassane tym wezykiem bezposrednio do kanalu ssacego z pominieciem gaznika.
-
macs - Bywalec
- Posty: 546
- Dołączył(a): 29/3/2009, 17:20
- Lokalizacja: Pomorskie
Wielkie dzięki za wszystkie podpowiedzi.
Dziś będę probował coś z nim wymyśleć, jeśli to gaźniki to niestety mechanika będę musiał odwiedzić- lepiej dla mojego motorzyka żebym w gaźniki nie zaglądał hehehe- zawsze mogą jakieś części "zapasowe" zostać po złożeniu
Dziś będę probował coś z nim wymyśleć, jeśli to gaźniki to niestety mechanika będę musiał odwiedzić- lepiej dla mojego motorzyka żebym w gaźniki nie zaglądał hehehe- zawsze mogą jakieś części "zapasowe" zostać po złożeniu

- Shadi
- Świeżak
- Posty: 20
- Dołączył(a): 29/7/2009, 12:44
macs napisał(a):Masz do sprawdzenia nastepujace czesci
Wedlug mnie to albo peknieta membrana w kraniku lub przyciecie sie jednego z zaworkow iglicowych w komorze plywakowej.
Co do pierwszej przyczyny to opisze szczegolowo,a wiec kranik podcisnieniowy jest polaczony z jednym z kanalow ssacych silnika wezykiem. W normalnych warunkach podcisnienie w tym wezyku przyciaga membrane i otwiera kranik gdy silnik zacznie dzialac.
Przy peknietej membranie paliwo moze zostac zassane tym wezykiem bezposrednio do kanalu ssacego z pominieciem gaznika.
Czyli jak zdejmę wężyki z gaźników to paliwo nie powinno cieknąć- czy jest jeszcze jakiś odpowietrznik czy coś podpbnego który mógłby pozwolić na wyciek?
- Shadi
- Świeżak
- Posty: 20
- Dołączył(a): 29/7/2009, 12:44
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości