Zobacz wątek - Paliwo w silniku, skąd??
NAS Analytics TAG

Paliwo w silniku, skąd??

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Paliwo w silniku, skąd??

Postprzez Shadi » 8/9/2009, 09:12

Witam;
Problem dotyczy Kawy er 5.
Paliwo leje się z motocykla.Jak zauważyłem że coś się leje to go postawiłem-całe szczęście że z tym nie jeździłem. Nie mogłem zlokalizować skąd. Poleciał prawie cały zbiornik :(
Wczoraj zauwazyłem że zaślepiony wężyk który wychodzi z filtru powietrza spadł i tamtędy się lało.-ok założyłem i bajka:)
Ale...PALIWO SPŁYNĘŁO DO SILNIKA!!
Zachodzę w głowę jak i skąd,- spuściłem wczoraj 5l oleju z benzyną i teraz dumam co puściło.
To że paliwo spływało w filtr powietrza moze być chyba spowodowane tym że np. zawiesił sie pływak? też dziwne, ale dlaczego poszło na dół do silnika?
Czy ktoś może mi to wyłożyć tak łopatologicznie? :)
Jak teraz to zlokalizować?
Mogę teraz zalać nowy olej ale jak znow poleci paliwo to kicha- 3 razy na sezon wymieniać troszkę boli po kieszeni..
Bardzo proszę o pomoc... bo jeszcze w tym sezonie pare tysi km chętnie bym zrobił.
Shadi
Świeżak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 29/7/2009, 12:44


Postprzez cichy » 8/9/2009, 09:32

Jak zostawiłeś kranik na rezerwie to poleciało przez gaźniki do miski.
Avatar użytkownika
cichy
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1550
Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki


Postprzez Shadi » 8/9/2009, 10:33

cichy napisał(a):Jak zostawiłeś kranik na rezerwie to poleciało przez gaźniki do miski.


Proste że zostawiłem kranik niezamknięty. Nie był na rezerwie tylko na "on". A to nie ma nic tu do rzeczy.

Tu znalazłem dokładnie taką samą sytuację;
http://free4web.pl/3/2,98125,250244,6523727,Thread.html;jsessionid=d092eobbtton (otwórz link)

Probuje namierzyć osobę która to pisała...
Shadi
Świeżak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 29/7/2009, 12:44

Postprzez tobiach » 8/9/2009, 17:33

Jezli z kranikiem paliwa jest wszystko ok to na pozycji "ON" i "RES" w tym motocyklu nie ma mozliwosci zeby paliwo dostalo sie do gaznika a tym bardziej silnika (jak silnik jest zgaszony). Prawdopodobnie zostawiles kranik na pozycji "PRI" (przeplyw grawitacyjny).
Komar-2, Honda Rebel 125, Jawa 250 Suzuki SV 650 S 06'
Avatar użytkownika
tobiach
Świeżak
 
Posty: 288
Dołączył(a): 7/10/2008, 20:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Postprzez Shadi » 8/9/2009, 18:16

Nie ma takiej mozliwosci. caly czas jest na "on". Wogole nie uzywam opcji zalewania gaznikow. Poza tym zaszwankowal pierwszy raz jak przyjechalem i po 20 min juz byl problem z odpaleniem i ten trzask w silniku.


Pytanie:
Czy jest taka mozliwosc aby klopotem byl ten wezyk ktory sie wypial z filtrerka powietrza? czy splyniecie paliwa do silnika to zupelnie inna bajka i wina musi byc po stronie gaznika?
Dzis nic nie bylo jak zdjalem ten wezyk zeby sprawdzic czy paliwo naszlo.
Shadi
Świeżak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 29/7/2009, 12:44

Postprzez tobiach » 8/9/2009, 18:59

A motocykl podczas jazdy spisywal sie normalnie nie dusil sie itp??
Komar-2, Honda Rebel 125, Jawa 250 Suzuki SV 650 S 06'
Avatar użytkownika
tobiach
Świeżak
 
Posty: 288
Dołączył(a): 7/10/2008, 20:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Postprzez Shadi » 8/9/2009, 19:44

Wszystko gralo jak w bajce :)
Zadnych problemow wczesniej. Wszystko zaczelo sie od tego p... wezyka.
Ale czy jest taka mozliwosc zeby paliwo splynelo jak gazniki sa ok>?
Shadi
Świeżak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 29/7/2009, 12:44

Postprzez macs » 8/9/2009, 20:39

Masz do sprawdzenia nastepujace czesci
Wedlug mnie to albo peknieta membrana w kraniku lub przyciecie sie jednego z zaworkow iglicowych w komorze plywakowej.
Co do pierwszej przyczyny to opisze szczegolowo,a wiec kranik podcisnieniowy jest polaczony z jednym z kanalow ssacych silnika wezykiem. W normalnych warunkach podcisnienie w tym wezyku przyciaga membrane i otwiera kranik gdy silnik zacznie dzialac.
Przy peknietej membranie paliwo moze zostac zassane tym wezykiem bezposrednio do kanalu ssacego z pominieciem gaznika.
Avatar użytkownika
macs
Bywalec
 
Posty: 546
Dołączył(a): 29/3/2009, 17:20
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez Shadi » 9/9/2009, 11:17

Wielkie dzięki za wszystkie podpowiedzi.
Dziś będę probował coś z nim wymyśleć, jeśli to gaźniki to niestety mechanika będę musiał odwiedzić- lepiej dla mojego motorzyka żebym w gaźniki nie zaglądał hehehe- zawsze mogą jakieś części "zapasowe" zostać po złożeniu :)
Shadi
Świeżak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 29/7/2009, 12:44

Postprzez Shadi » 10/9/2009, 10:06

macs napisał(a):Masz do sprawdzenia nastepujace czesci
Wedlug mnie to albo peknieta membrana w kraniku lub przyciecie sie jednego z zaworkow iglicowych w komorze plywakowej.
Co do pierwszej przyczyny to opisze szczegolowo,a wiec kranik podcisnieniowy jest polaczony z jednym z kanalow ssacych silnika wezykiem. W normalnych warunkach podcisnienie w tym wezyku przyciaga membrane i otwiera kranik gdy silnik zacznie dzialac.
Przy peknietej membranie paliwo moze zostac zassane tym wezykiem bezposrednio do kanalu ssacego z pominieciem gaznika.


Czyli jak zdejmę wężyki z gaźników to paliwo nie powinno cieknąć- czy jest jeszcze jakiś odpowietrznik czy coś podpbnego który mógłby pozwolić na wyciek?
Shadi
Świeżak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 29/7/2009, 12:44



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości




na gr