Zobacz wÄ…tek - Power Commander 3 USB
NAS Analytics TAG

Power Commander 3 USB

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Power Commander 3 USB

Postprzez suzi » 8/1/2007, 19:23

W świeżo zakupionej RSXR 750 rok2004 mam takie coś niestety cała instrukcja jest po angielsku.Może znajdzie się ktoś kto miał już z tym do czynienia albo ma instrukcje obsługi po polsku.
suzi
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 8/1/2007, 18:17


Postprzez kain » 8/1/2007, 20:07

nigdzie nie znalazłem. Angielską mógłbym Ci ściągnąć od strzała, ale PL-ki nigdzie niewidzę :?
kuknę jeszcze w parę miejsc.. a nuż się uda :wink:

a sam power commander jest stosowany w motocykach z wtryskiem paliwa i współpracuje z orginalnym modułem zapłonowym, poprawiając parametry silnika przez zmianę mapy wtrysku. Ogólnie podnosi moc silnika oraz moment obrotowy.

Taka zabawka podpinana do kompa przez USB żeby trochę podrasowac sprzęta nie doprowadzając do szybszego zużycia silnika.
Born to be WILD :)
kain
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 5/1/2007, 11:15


Power Commander

Postprzez Przem » 8/1/2007, 22:10

Mam w swojej R1 Power Commandera, mozesz zciagnac program na kompa i zmieniac mapy zaplonu i sterowania rolgazem, ale nie radze. Mapy przede wszystkim zaleza od systemu wydychowego. Jesli zmieniasz wydech na inny niz firmowy to mozesz poprawic charakterystyke silnika. Mozesz ze strony PC zciagnac sobie wiele map i dopasowac do takiego wydechu jaki masz. Ja po jednym sezonie jezdzenia jakos nie doszedlem do przekonania, ze trzeba cos zmieniac.
Przem
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 25/9/2006, 11:38

Postprzez suzi » 9/1/2007, 22:56

Pszeszukałem i troche poczytałem ale znowu tak wiele się nie dowiedziałem.Większość się pyta a ci co mają mówią o mocy na chamowni.Ciekawi mnie jak to się ma na drodze w porównaniu z motorami bez przerubek.Czy jest jakaś odczówalna różnica czy po prostu odciąć to i wywalić w kibel.
suzi
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 8/1/2007, 18:17

Postprzez tomekd » 10/1/2007, 01:08

To zalezy,od modelu,w niektorych jest mozliwosc zmieniania mapu zaplonu,cbr1100xx na przyklad.Te z mozliwoscia zmiany zaplonu to power commander IIIR.

W przypadku 04 GSXR potrzebny jest oddzielny modol do zmiany zaplonu.

Rologaz-chyba chodzi koledze o funkcje "acceleration pump" czyli ekwiwalent pompki przyspieszajacej,mozna zaladowac program z www.powercommander.com,niestety wszysko po angielsu.

Mapy paliwa sciagniete z www.powercommander.com zoptymalizuja to co silnik potrzebuje w 80-90 %,zeby uzyskac 100% potrzebna jest hamownia i to taka ktora jest w stanie utrzymac stale obroty silnika.

Typowy Dynojet 150 czy 250, gdzie motor napedza rolke przyspieszajac o sonda bada sklad spalin nie jest wystarczajaco dokladna,ale to lepsze niz nic.
tomekd
Świeżak
 
Posty: 131
Dołączył(a): 18/6/2006, 16:24
Lokalizacja: chicago

Postprzez tomekd » 10/1/2007, 01:18

suzi napisał(a):Pszeszukałem i troche poczytałem ale znowu tak wiele się nie dowiedziałem.Większość się pyta a ci co mają mówią o mocy na chamowni.Ciekawi mnie jak to się ma na drodze w porównaniu z motorami bez przerubek.Czy jest jakaś odczówalna różnica czy po prostu odciąć to i wywalić w kibel.


To zalezy co jest zmienione w motorku,jesli tylko tlumik to krzywda sie nie stanie,,,,,,,,,aczkolwiek z PCIII i dobra mapa bedzie chodzil lepiej,szczegulnie podczas otwierania/zamykania gazu, i przy mniejszych uchyleniach gazu.

Przecietnie,w nowszych motorach power commander da 2-3 hp,ale motor czuje sie duzo,duzo lepiej.Bez PC silnik jest bardziej "tepy" gorzej i niejako wolniej reaguje na gaz.

Z drugiej strony o ile PC nie ma zaladowanej dobrej mapy to jest G****o warty.
tomekd
Świeżak
 
Posty: 131
Dołączył(a): 18/6/2006, 16:24
Lokalizacja: chicago

Postprzez suzi » 10/1/2007, 21:47

Poprzedni właśiciel wsadził w niego kompletny wydech Akropovic i sportowy filtr.Nawet dał płytkę z CD do compa.No nic,pozostało mi tylko sprawdzić na hamowni czy dobrze wszystko dobrali i ustawili,no i kumpel ma takie same moto wiec sprawdzimy na ulicy.
suzi
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 8/1/2007, 18:17

Postprzez tomekd » 11/1/2007, 02:33

Znajdz jakiegos kolesia ( lub kolezanke )ktory zna jako tako angielski,instrukcje sa bardzo proste,nie musi miec pojecia o motocycklach,,,,,,,,,
http://www.powercommander.com/317-411.aspx
Z tego linku sciagnijcie mape m317-004,do Akry filtrem lub bez.

PC musi byc zamontowane na motorze i polaczone z komputerem za pomoca kable USB,,,,,,,,,,,,,cala operacja jest debilnie prosta,,,,,,,,
tomekd
Świeżak
 
Posty: 131
Dołączył(a): 18/6/2006, 16:24
Lokalizacja: chicago

Postprzez tomekd » 12/1/2007, 00:59

evil napisał(a):
tomekd napisał(a):Z tego linku sciagnijcie mape m317-004,do Akry filtrem lub bez.


bez hamowni nie polecam, a to ze względu na to, iż każdy motocykl ma w sumie (mimo zapewnień producentów) różną charakterystykę i widoczne są różnice w mocy. przećwiczyłem to kilkakrotnie.
dla przykładu: dwie Hayabusy, każda z takim samym wydechem i filtrem, ten sam rok produkcji. jedna na hamowni zestrojona z PC. później PC przełożony do drugiej. efekt: ni chu nie było żadnej poprawy, pojawiły się detonacje z wydechu i większe spalanie. :lol:


Moze paliwo bylo do du,,,,,,,,,,hayabusa nie ma az tak duzej compresji,,,,,,,,,,,,

W sumie to masz racje,ale nie zaszkodzi sprobowac,moze bedzie dobrze,a jak nie to mozna zaladowac "0" mape, lub sprobowac inne mapy z listy.



Jak tam z jakoscia benzyny u was,zalezy jak poleja ? :D W sumie to wiekszosc tych map byla strozona w Stanach,do lokalnego paliwa.

Tutaj tez to zalezy,renomowane firmy jak Mobil,Shell, czy BP maja paliwo ktore zawsze jest mniej wiecej takie same,a na stacjach bez nazwy to czasami poleja takie wynalazki ze,,,,,,,, :roll:

Tak naprawde to zanim ktos sie zdecyduje na hamownie to nalezy sprawdzic usawienie rozrzadu,to ze znaki sie zgadzeja o niczym nie swiadczy,,,blad ustawienie 3-4 stopnie obrotow walu to normalka,,,,,,,,,,,ale to duzo roboty,trzeba miec czujnik,etc.
Ale to ma bardzo duzy wplyw na prace silnika,5 zaworowe Yamahy sa bardzo czule na to,2 stopine i silnik pracuje zupejnie inaczej,

W nowszych motorach ( r1,zx10) zebatki na walkach rozrzadu maja naciecia,wystarczy je obrocic 90 stopni.
W sumie "fabryczny" blad ustawienia rozrzadu to glowny powod za jeden motor chodzi bardzo dobrze,a drugi,niby taki sam ,do du,,,,,,,,

Ale to tak na marginesie,,,,,,,,
tomekd
Świeżak
 
Posty: 131
Dołączył(a): 18/6/2006, 16:24
Lokalizacja: chicago

Postprzez kurwamac » 12/1/2007, 13:28

terror odblokuj konto
kurwamac
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 11/1/2007, 16:02



Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości




na górê