Zobacz wÄ…tek - CBR 600/ FZ6.. PYTANIA
NAS Analytics TAG

CBR 600/ FZ6.. PYTANIA

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Postprzez C-bool » 7/9/2009, 14:48

skastrowane hahaha
GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
Avatar użytkownika
C-bool
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2915
Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
Lokalizacja: Poznań


Postprzez leff » 7/9/2009, 14:50

czego zeby suszy? zmodyfikowane ale poprzez kastracje :-) podobnie jak FZ6 od R6
Twoj podpis jest za dlugi
Avatar użytkownika
leff
ZlyCzlowiek
 
Posty: 4443
Dołączył(a): 30/9/2008, 09:22
Lokalizacja: sercem WX


Postprzez kozioÅ‚ek » 7/9/2009, 15:18

skastrowane ha ha to dobre słowo!
Ale wrócmy do tematu chłopak chce info na temat
Jak było wałkowane na pierwsze moto jakies 500cm Gs czy coś ale po trzech miesiącach zacznie ci brakować,znowu FZ6,GSR,Hornet jest na dłuższą mete ale jak już było pisane z ROZWAGĄ na początku.
Według mnie Bandit to jest coś pośredniego czyli dobre do nauki ale i wymiata
Avatar użytkownika
koziołek
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 1/2/2009, 22:48
Lokalizacja: Białystok

Postprzez laser » 7/9/2009, 18:58

leff napisał(a):nie wiem czy wiesz ale hornet ma skastrowane serducho do CBR600RR

a FZ od r6
Avatar użytkownika
laser
Bywalec
 
Posty: 859
Dołączył(a): 8/5/2009, 19:12
Lokalizacja: KaliszCity

Postprzez leff » 7/9/2009, 19:38

dwa posty wyzej to napisalem
Twoj podpis jest za dlugi
Avatar użytkownika
leff
ZlyCzlowiek
 
Posty: 4443
Dołączył(a): 30/9/2008, 09:22
Lokalizacja: sercem WX

Postprzez laser » 7/9/2009, 19:59

leff napisał(a):dwa posty wyzej to napisalem

faktycznie, wybacz nie chciałem :wink: :twisted:
Avatar użytkownika
laser
Bywalec
 
Posty: 859
Dołączył(a): 8/5/2009, 19:12
Lokalizacja: KaliszCity

Postprzez KELGAR » 7/9/2009, 21:14

Czester zastanawialem sie nad tym. To chyba GSF jest tak? Nie jest zly, ba powiem nawet, ze mi sie podoba. Z tym jednak mankamentem, ze to ani scigacz, ani Naked. Owiewka i plastiki od ścigacza, ale pozycja jak na bandicie. Nie pasuje mi to :). Wole albo jedno albo drugie. Myslalem nad Hyosungiem GTR250 EFI, ale nie mozna go w Polsce dostac. Przynajmniej ja nigdzie nie znalazlem dealera. Ma niewielka pojemnosc, ale to jest cos co do mnie trafia i mnie kreci... ale skoro nie mozna go dostac, przerzucilem sie na jedynego NAKEDA, ktory mi pasuje-FZ6^^...sam juz nie wiem co robic:P
KELGAR
Świeżak
 
Posty: 107
Dołączył(a): 24/11/2008, 18:48

Postprzez KELGAR » 7/9/2009, 21:20

Z kolei jezeli mowicie o bandicie, obawiam sie, ze to nie moj styl, a jezeli bym sie zdecydowal, to sa to chyba dosyc stare motocykle i nie wiem jak czesto trzeba bedzie z nim jezdzic do serwisu. Zdecydowanie bardziej wole spedzic czas na drodze niz w warsztacie :)... a jezeli chodzi o nowe... szkoda mi kasy na nowy, jezeli wiem, ze mi nie odpowiada, a nie stac mnie na wymiane motocykla co 2-3 lata... Musze oplacac nauke, nie mam stalej pracy itp. Nie tak latwo
KELGAR
Świeżak
 
Posty: 107
Dołączył(a): 24/11/2008, 18:48

Postprzez leff » 7/9/2009, 21:23

1. edytuj posty
2. bandit jest ciagle w sprzedazy
Twoj podpis jest za dlugi
Avatar użytkownika
leff
ZlyCzlowiek
 
Posty: 4443
Dołączył(a): 30/9/2008, 09:22
Lokalizacja: sercem WX

Postprzez Czester » 8/9/2009, 23:07

Zamiast jakiegoś Hyosunga, którego potem nikt od Ciebie nie kupi rozejrzyj się lepiej za Kawą ZXR 250.

Obrazek

P.S. Na tamtej fotce był GS 500 w wersji z owiewkami.
Ostatnio edytowano 11/9/2009, 11:30 przez Czester, łącznie edytowano 1 raz
Wypadki chodzÄ… po ludziach, ludzie po wypadkach nie zawsze.
Avatar użytkownika
Czester
Administrator
 
Posty: 4657
Dołączył(a): 23/5/2009, 05:14
Lokalizacja: Suwałki

Postprzez 4est » 9/9/2009, 20:32

koziołek napisał(a):Pojezdzij na każdym z nich to sie przekonasz!
Bandit,fz6 i hornet dozują moc delikatnie a GSR może nie wiesz ale ma serce od GSXR tylko troche zmodyfikowane i tu się kończy zabawa bo ten idzie na koło z gazu od 5tys obrotów i zostaje tam do 15,5 tys obrotów!
Wracając do tematu osobiście wybrał bym bandita,jest po prostu ładniejszy od fz6


GSR i FZ6 to ten sam segment i byc moze kolega nie wie, ale identycznie jak w przypadku GSR (serducho z GSXR'a), FZ6 napedza wykastrowany silnik z R6. Dodatkowo nie powinno sie porownywac motocykli tylko ze wzgledu na moc, ktora jest oddawana inaczej w kazdym moto. To ze w jednym urywa glowe powyzej 11KRPM, a drugie jedzie "rowno" o niczym nie swiadczy - oba motocykle moga miec identyczna moc i wage, ale roznia sie charakterystyka silnika ;-)
Waga motocykla, typ ramy, zawias, heble i oddawanie wspomnianej mocy/momentu obr. nie pozostaja bez znaczenia.

Dla kogos kto w zyciu nie mial miedzy nogami motocykla bandzior 600/650cm zrobi ogromne wrazenie. Ma mniej konikow niz FZ6/GSR i jest ciezszy, stosunek moc/waga robi swoje. FZ6 i GSR wciagnie nosem bandziora w tej samej klasie pojemnosciowej ;-)

Co do latania na gumie to mojego FZ6N nie trzeba specjalnie namawiac do wyrzucenia z manety w niebo przedniego kolka ;-)

PS: uwazam, ze FZ6 98PS (S2) potrafi pokazac pazur i nie jest to najlepszy pomysl dla nowicjusza ;-) Nie kazdy tak samo podchodzi do maszyny...
Pozdrawiam,
4est
Avatar użytkownika
4est
Świeżak
 
Posty: 317
Dołączył(a): 1/5/2007, 19:56
Lokalizacja: Wawa

Postprzez WeWonItThreeTimes » 10/9/2009, 14:58

FZ6 na pierwsze tak, ale najlepiej to dławione.
Zwykle FZ6 (98KM) odzywa siÄ™ przy 7 tys, i potem jest juz tylko szybciej. Lzejszy od Bandita i latwiejszy w prowadzeniu.

Choc i tak uwazam ze GS lepszy na 1sze moto
Obrazek
Avatar użytkownika
WeWonItThreeTimes
Świeżak
 
Posty: 237
Dołączył(a): 3/8/2008, 18:02
Lokalizacja: Miasto W/Oss

Postprzez blackbird1200 » 11/9/2009, 23:28

Ja zacząłem od fz6 i dałem rady..tylko ile mnie to kosztowało niepotrzebnie.
Uważam,że fz jest zbyt silnym motocyklem na pierwsze,dobrym rozwiązaniem jest zdławiona wersja do bodajże 78 koni.
98 konna wersja na pierwsze jest zbyt silna i tyle,na koło rwie z gazu na pierwszym biegu i na drugim prosić go nie trzeba.Drugi sezon jeżdże i wciąz mnie zaskakuje.
NA pczotku oscylowałem w dolnych granicach obrotomierza,nie ważne na jakim biegu i robiło to na mnie piorunujące wrażenie jak on przyśpiesza.Wielu mówi ,że słabe moto się znudzi szybko bo będzie brakowało do odkręcenia itd.
Jak się oswoiłem z moto po dwóch sezonach i żeczywiście wrażenia osłabły teraz dopiero pozwalam sobie na odkręcanie.
Tylko po co się męczyć na początku z mocą ,która zamiast bawić będzie przeszkadzać z powodu braku doświadczenia.
-Jechałem 90 ...
-A kto jechał 200 ?
-Nie wiem,a to tak szybko można panie władzo ?
Avatar użytkownika
blackbird1200
Świeżak
 
Posty: 68
Dołączył(a): 20/10/2008, 18:38

Postprzez speed76 » 14/11/2009, 17:09

C-bool napisał(a):skastrowane hahaha

A yamaha fz6 ma skastrowany silnik R6,panowie ja kupilem fz6 na pierwsze moto i byl zajebisty,przez pierwsze pol sezonu trzeba miec szacun,bo jak trzeba to ostro urywa łeb zwlaszcza po przekroczeniu 8000.Pozdrawiam
speed76
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 18/10/2008, 21:44

Poprzednia strona


Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 34 gości




na górê